Bereikbaar! Vriendelijke mensen. Prima bed en netjes op o zijn plek neergezet.

Alles is vooraf duidelijk vriendelijke bezorgers . Het bed ligt super lekker de opbergruimte is super.

Zeer tevreden met de bedden en service

Erg fijn geholpen aan de telefoon. Vanwege Corona lock down hebben we twee bedden van 140x200 voor onze pubers gekocht met opbergruimte onderin. Heel blij mee omdat er verrassend veel in kan. Goed advies, nemen alle tijd en ook prima geregeld met levering. Ruim op tijd een bericht met de exacte datum en tijd. Op de dag zelf nog een bericht met de tijd. Bedden goed gemonteerd, vriendelijke jongens. Werken netjes en namen alle verpakking weer mee! Zeer tevreden

Teleurstellend na een prima aankoop van 7jaar geleden

Hele slechte ervaring bij Aximatras gehad! We hebben niet volledig of verkeerd advies gekregen. Omruil & retourgarantie geldt helaas niet voor de producten die je daar (in de winkel) koopt.

Fijne mensen!

Heel goed en deskundig geholpen. Werd de tijd voor genomen en blij met de aankoop!

Top zaak

Zeer goed geholpen door vriendelijke mensen.

Vriendelijke, leuke, hard werkende jongens met humor. Helemaal top!

Top service!

Wij hebben hier een super mooi bed (boxspring) besteld met opbergruimte en hebben wij het hoofdbord inclusief poten zelf samengesteld. Het uiteindelijke resultaat was perfect! Mooier dan we hadden gedacht. Ook vonden wij de service echt super! Bram en Tom hebben goed werk afgeleverd en dat mag ook gezegd worden. Zou het hier zeker aanraden! :)

Bij telefonische bestelling van een 2 persoons en een 1 persoons opbergboxspring werd er fijn en goed meegedacht over welke toppers en hoeslakens er het beste konden worden aangeschaft. Bezorging en in elkaar zetten van de boxsprings ging uitstekend; alles op de gewenste plek gezet en verpakkingen werden netjes meegenomen. Sindsdien slapen we heerlijk en worden uitgerust wakker! Al met al een topervaring!

Zeer vriendelijk en prettig geholpen. Duidelijk communicatie en afspraken worden op zeer korte termijn nagekomen.

Goede service, snelle levering

We zijn vakkundig geholpen en producten konden snel worden geleverd!

Goed geholpen in de winkel aardige medewerkster. Goede aflevering/ montage.

Een geweldig bed!

Hoewel ik pas volgende week verhuis naar mijn appartement waar mijn nieuwe bed staat kan ik nu al zeggen: Boxspring Varena deluxe is top. Momenteel slapen mijn man en ik sinds 2 jaar op de basic uitvoering en zijn super tevreden over het ligcomfort en de opberg ruimte onder de matras. Ik weet zeker dat deluxe uitvoering ook aan onze verwachtingen zal voldoen. Ook de bezorging, in elkaar zetten en weer meenemen van verpakkingsmateriaal is ons goed bevallen. Ook waren de bezorgers goed op tijd en zeer vriendelijk. Alleen 1 tip: onze boxspring is licht grijs en alles was heel goed ingepakt in plastic, maar ook verpakkingmateriaal kan vuil zijn, bij het bevestigen van het hoofdbord heeft de bezorger vuile handen gehad, dat is jammer, hoop dat ik het nog helemaal zuiver krijg.

Goede service!

De bezorgers waren op tijd, aardig en deden goed en snel hun werk! Bed slaapt heerlijk!

Goede service en kwaliteit

Ik ben goed geholpen tijdens het bestellen. De bezorging was goed geregeld en alles werd snel in elkaar gezet. Bed is top.

Linda heeft zeer adequaat en meedenkend de bestelling en aflevering begeleid.

Fijn bedrijf, volgende keer zou ik weer bij hun bestellen.

Bed voor zoon gekocht, snelle levering, keurig in elkaar gezet, fijne mensen. En last but not least…. Een heerlijk bed voor onze zoon #blijmee

Ik slaap een stuk beter. Het bed ligt heerlijk! Ik hoop dat jullie hetzelfde bed ook elektrisch hebben en dan 160x300

Goed advies, snelle levering en goede prijs

Caresse boxspring gekocht bij Lèfebre slaapcomfort in Zwolle. Dit is een duowinkel met AxiMatras. We zijn prettig geholpen en de adviseur nam ruim de tijd voor ons. We hebben het bed nu een aantal weken en het bevalt prima. Ook de prijs was scherp en we kregen er gratis een split-topper hoeslaken en molton bij.

Mooi bed. Klein probleem. Geen oplossing

Levering op tijd. Toen bleek dat hij niet door de trap omhoog kon. Ramen zouden ook te klein zijn. Dus ik gezegd laat maar beneden staan ik regel wel wat. Anders zou ik voorrijkosten krijgen. Jongens vertelden mij dat er een film gestuurd zou worden voor de montage. Hier wacht ik nog steeds op. Meet ik zelf het raam op, past het gewoon. Mooi bed. Beetje jammer.

Het was heel goed. En het levering was ook heel goed De boxspringen zijn ook Top Ze komen heel snel om die boxspring in elkaar te zetten.

Top, vanaf advies tot montage bij aflevering.

Prima advies, goede afspraken die zijn nagekomen, goede prijs.

Prima advies en zeer behulpzaam personeel. Aflevering verliep correct

Aximatras the place! Zeer tevreden!

Adviseer iedereen op zoek naar een goed bed vooral de moeite te nemen even de reis naar Zwolle te maken, en te vragen naar Anja. Maakt alles anders, en de aanschaf tot een feest. Ze is geweldig. Tot en met de bezorging in Amsterdam, het monteren van het bed door twee uiterst behulpzame mannen, ben meer dan tevreden. En heel erg blij met mijn nieuwe bed! En heel veel dank Anja!

Prachtig bed, mannen hebben hem in elkaar gezet en wij hoeven er alleen van te genieten.

George Stephensonstraat 9 8013NL Zwolle