Prachtig bed, mannen hebben hem in elkaar gezet en wij hoeven er alleen van te genieten.

Prima service .

Na de bestelling keurig een bevestiging ontvangen met de verwachte levertijd. Na opgaaf van de datum voor aflevering keurig gebeld om het dagdeel af te spreken. De mannen die het bed geleverd en samen gebouwd hebben alle lof. Beleeft, netjes gewerkt en verpakking afgevoerd zoals het hoort. Top

Het wachten waard

Na steeds weer op jullie site te zijn beland als ik de zoekopdracht “opbergboxspring” invoerde werd het tijd om naar de showroom te gaan en voelen hoe het bed lag..heerlijk! Direct besteld en helaas was mijn kleur niet leverbaar dus wel 7 weken moeten wachten. Het is het wachten waard geweest! Top service ook dat het bed 2hoog wordt getild en gemonteerd, en dat allemaal voor een mooi prijsje! Achteraf gezien had ik toch een bed van 180 kunnen aanschaffen..dat doe ik wel over 20 jaar als deze op is ;-)

Prima service, snelle plaatsing

Goede uitleg bij aanschaf. Snelle levering, plaatsen en netjes werken.

Zeer goed en netjes

Zeer goed en netjes

Uitstekend!

Ik ben erg blij met de service. Ik heb een aantal keer aanpassingen doorgevoerd en ik werd vriendelijk en met geduld geholpen. Hiernaast is het assortiment qua kleur en design ruim bij Aximatras. Bij het monteren waren de jongens vriendelijk, professioneel en snel. Ik ben een tevreden klant.

vertrouwde benadering in de winkel

klantgerichte benadering service dat matras naar boven werd gebracht advies op maat

Uitstekend service, prima prijs

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe bed van Axi-matras. Hij slaapt heerlijk en de aanschaf was een hele positieve ervaring. Ik ben heel goed geholpen door alle medewerkers van Axi-matras, van de dames van de klantenservice tot de planner en de mannen die hem hebben gebracht en gemonteerd. Ik kan ze volmondig aanbevelen!

Super alles geregeld

Uitstekend geholpen in de winkel, afspraak nagekomen. Nette en vriendelijke mannen die de boxspring brachten en monteren.

Prettig bedrijf dat goede service verleend

De aankoop van een boxspring voor in een caravan heeft enige uitleg nodig. De kennis kregen we van de verkoopster en de service van haar collega’s die het professioneel hebben geplaatst.

Goed bed voor een mooie prijs

Zeer vriendelijke verkoopster. En het bed is ook helemaal top! De levering ging snel. Alleen jammer dat ze bij het binnen brengen van het bed onze net nieuw gestucte muur en zolder beschadigd hebben omdat het bed niet door het trapgat paste. Later het bed netjes via het doucheraam naar boven gekregen. Wat ook jammer is, is dat de hoeslaken die we er speciaal bij gekocht hebben veel te klein is en nu al slijtage vertoond.

Aanrader!

Let op! Als je belt krijg je iemand aan de telefoon. Geen automatische stem om overschat muziekje en ook geen lange wachttijden. Hier lijkt het vanzelfsprekend dat je wordt geholpen en dat men ook nog dat ene stapje verder zet om je van dienst te zijn. Ook bij bezorging en montage wordt vakwerk geleverd en snel en netjes gewerkt. Aanrader dus!

Het bed slaap geweldig

Ze hebben de bedden gebracht en netjes in elkaar gezet top

Een bed gekocht voor mijn zoon. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt. Tijdens de levering is er een beschadiging gemaakt door het bezorg bedrijf. Ook dit is door aximatras meteen opgepakt en opgelost. Prima service dus!

Prachtig bed voor n goede prijs

En erg vriendelijke bezorgers, die meedenken.

Goed advies. Vriendelijke ontvangst.

Top geregeld

Goede service in de winkel en de boxspring is mooi optijd geleverd. De bezorging is helemaal goed en netjes!

Prima bed.

De planning van aflevering kan iets voorspelbaarder. Chauffeurs kunnen 45 minuten voor aankomst even bellen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Vriendelijk personeel, persoonlijk en geven goed en deskundig advies! Ook hulpvaardig bij vragen bv over de levertijd. Bed netjes gemonteerd, en heel blij met mijn nieuwe bed, ligt super. Goede keus!

Super geholpen en geadviseerd

We zijn echt super geholpen, hebben prima advies gekregen en zijn echt dik tevreden met onze mooie boxspring. Een echte aanrader voor een fatsoenlijke prijs.

Al twee keer uitmuntend!

Vanaf de bestelling tot de aflevering en montage, helemaal tot in de puntjes verzorgd.

Gied, komen afspraken na en deskundig geleverd

Goede prijskwaliteit, levering op tijd zoals gewenst.

Top!!!

Telefonisch heel goed geholpen, ze namen alle tijd.de levering verliep geheel naar wens. De bezorgers hebben de bedden netjes feplaatst en al het verpakkingsmateriaal meegenomen. De bedden slapen heerlijk. Wij zijn super tevreden!!!@

Ontzettend fijn bedrijf met uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Onlangs heb ik een boxspring gekocht bij Aximatras. De ontvangst in de winkel was zeer prettig: er werd ruim de tijd genomen, alles was coronaproof en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Direct een goed gevoel! De levertijd viel mij reuze mee en ook de communicatie over het bezorgmoment verliep keurig. Ik werd zowel telefonisch als via whatsapp op de hoogte gebracht. Ook over de bezorging zelf ben ik meer dan tevreden. Hele aardige jongens die netjes werken, al het verpakkingsmateriaal weer meenemen. De boxspring zelf bevalt mij heel erg goed, hij ligt heerlijk!

George Stephensonstraat 9

8013NL Zwolle