Ondanks het feit dat de bh niet paste bij mijn moeder, is de verzending super. De tekst op de pakbon maakt het net iets persoonlijker. Ook de extra’s in de doos waren een verassing. De omvang van de bh valt inderdaad klein uit, waar ik elders op het internet achter kwam. Niettemin paste de bh mij wel. Ook is het zo dat de bh in het dragen wijder wordt. Verder is het een zeer fijne stof. Normaal gesproken heb ik snel last van het feit dat de bh gaat schuren. Dat zal deze zeker niet doen.

vlotte en correcte bezorging

Zeer goede en betrouwbare winkel

Hier een extra lange heren pyjama besteld. Goede informatie omtrent de bestelling, vriendelijk bedank kaartje. Ga hier zeker nog eens bestellen.

Goed geregeld

Ik werd gebeld door de medewerker van de winkel om door te geven dat mijn bestelling iets vertraagd wordt, omdat niet op voorraad. Super vriendelijk en netjes geregeld.

Snel en met handgeschreven kaartje. Prima service.

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Alles helemaal prima!

Bestelling kwam snel, en ook nog met een vriendelijk bedankkaartje erbij.

De bestelling werd perfect op tijd geleverd en de prijs was erg scherp.

Snelle service en scherp geprijsd

Bij het pakket zat een persoonlijk kaartje; dat is uniek in dit kille digitale tijdperk

Alles keurig en snel ontvangen

Zelfs met een handgeschreven boodschap erbij, leuk!

Leuke service

Hoewel ik meer dan genoeg goede lingeriezaken in buurt heb deed ik mijn bestelling in Weert omdat zij de Betty Ball hebben die ik zocht. Mijn bestelling werd nog dezelfde dag verpakt en verstuurd, met In de doos een klein handgeschreven berichtje. Net even iets extra om een online bestelling wat persoonlijker te maken. De website van de winkel en de webshop zien er ook goed uit.

Ik had aangevinkt dat ik de bestelling ingepakt wou hebben omdat het een cadeautje was en ik kon nog een berichtje erbij doen. Het was super lief ingepakt en het kaartje met mijn berichtje was met de hand geschreven. Zo leuk! Ook nog een bedank kaartje erbij die met de hand was geschreven. Oftewel met veel zorg verpakt.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ruim voldoende keuze. De door mij gekozen hemdjes werden snel geleverd en zijn van een goede kwaliteit.

Fijn

Snelle en persoonlijke service

top!!

goede service, goed contact, gewoon super

Zeer klantvriendelijk.

Er was 1 product niet leverbaar. Ik werd gelijk gebeld voor overleg. Andere kleur of nazenden. Super, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een webshop

Goed geregeld

Prima zaak om te bestellen klant gericht en betrouwbaar

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit ondergoed en een uitstekende bezorging.

Snelle levering, en ook snel geld terug gestort bij retour product.

Prima en erg leuk nog een geschreven kaartje erbij!

Zoals alle vorige keren is de bestelling ook nu weer vlot geleverd. Fijne website ook.

Aanrader

Fijn contact, denken met je mee!! Aanrader

Uitstekende ervaring

Teruggebeld omdat artikel niet voorradig was. Door winkel navraag gedaan bij leverancier. Of ik daarop 2 weken wilde wachten. Binnen 2 weken artikel geleverd met een vriendelijk kaartje erbij. Hoe mooi wil je't hebben. Dikke plus dus.

Netjes aangeleverd zonder verzendkosten. Korte persoonlijke notitie toegevoegd. Leuk!! Producten prima.

Helemaal prima

Helemaal prima goede producten en vlotte afhandeling. 5/5