Goeie service!

Als er nog acties moesten zijn op Mey boxershorten voor mannen. Mogen jullie mij altijd contacteren aub...

Een dingetje, volgens ons hebben we geen orderbevestiging per mail ontvangen. Bezorging was overigens super snel. Grt. Rob

Vriendelijk, correct en snelle levering

Netjes!

Sokken cadeau gedaan en van de mogelijkheid gebruikt gemaakt om een kaartje erbij te doen. Helemaal goed gelukt en volgens afspraak geleverd!:)

De persoonlijke touch vond ik heel attent. Mijn bestelling kwam met een hand geschreven kaartje.

Duidelijke site, snel besteld en supersnel en keurig geleverd met vriendelijk handgeschreven kaartje

Zeker een volgende bestelling bij jullie. Via Bol mijn pakket nu 25,- voordeliger bij Ondergoedbasic! En alles tegelijk van 1 adres in plaats van zoals bij Bol van 3 adressen pakjes ontvangen op 3 verschillende dagen.

Prima spul

Prima spul ruime keuze en snel bezorgd

super

Super snelle en goede service.Ik bestel eigenlijk nooit online maar dit is wel heel goed bevallen,en na een belletje met Jolanda is er nog een andere bestelling bij aangekoppeld ook super Ook erg attent een handgeschreven kaartje en mooie paarse verpakking wat ook nog eens mijn favoriete kleur is dus ga zo door top en bedankt Vriendelijke Groet Clara Klerk

Snell levering met persoonlijke touch

Snelle verzending en levering met leuk briefje erbij

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Goede service & heldere communicatie

Goede bestelprocedure, 1 artikel bleek niet voorradig. Er werd contact gelegd om te vragen of ik de bestelling in 2 delen wilde ontvangen (2de levering nalevering van niet voorradige artikel), of de gehele bestelling in 1x, met een vertraging van enkele dagen.

Hele fijne sokken en goede service

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen, dus even gebeld. Waren in de spam terecht gekomen, allemaal goed gekomen. Leuk kaartje bij de bestelling!

Perfecte service

Leuk gepersonaliseerd met een handgeschreven kaart erbij! Top!!

Niets op aan te merken!

Zeer goede ervaring: vlotte bestelling, makkelijk online te betalen, vlotte levering, realistische levertermijn, leuk berichtje meegeleverd, niet goedkoop maar goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!

Was even wachten op de bestelling, maar een correcte behandeling.

Fijne winkel en website, waar je goed en deskundig geadviseerd wordt.

Exelent

Alles correct afgehandeld.

Na wat vragen is alles goed afgehandeld.

Super tevreden klant!

Op vrijdag m'n ondergoed besteld, de volgende ochtend het juiste in de brievenbus. Geen bezorgkosten! Net als vorig jaar! Bedankt!

Snel en persoonlijk

Snelle levering met een persoonlijk en vriendelijk briefje.

Heel goed geholpen, ze denken echt met je mee

Ik kocht een pyjama voor mijn oude demente vader in het ziekenhuis in deze corona tijd. Ik gokte over de maat. Bij het uitpakken leek de broek me een te strakke elastiek te hebben. Gebeld met ondergoedbasic.nl. Ik kreeg zo'n goede en hartverwarmende hulp van Jolanda! Ze stuurde foto's van 2 pyjama's die ze nog ergens had en niet op de site stonden. Ze hielp mee te denken. En als kers op de taart mocht ik ook zonder extra verzendkosten de pyjama's wisselen. "Een beetje voor elkaar zorgen in deze tijd" zei ze. De 2e pyjama voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. En ze verdienen een dikke 10!!!

Prima alles klopte

Snelle levering en een prima prijs.

Goed, fijn, gezellig!

Goede kwaliteit! Fijn contact! Bezorging snel en goed! Bij bezorging persoonlijk 'briefje'!

Prima kwaliteit ondergoed. Snelle levering. En als er vragen zijn nemen ze contact op. Dat is prettig.