Prettige ervaring.

snel gevonden , netjes verpakt en snel verzonden,goede reden om nogmaals iets te bestellen.

Zeer goed, prima op de hoogte gehouden van het verloop van de order.

Voor mij een nieuwe bedrijf in onderkleding van het merk Hom, dus een bestelling geplaatst. Begeleiding van de order is uitstekend vis de mail en de telefoon.

Helemaal gelukkig

Heb in diverse winkels in Amsterdam en Friesland naar deze bh gezocht , en bij jullie gevonden

Prima. Vlot proces.

Vriendelijk

Prima service met een leuk handgeschreven kaartje erbij, maakt het weer wat menselijker zo’n online bestelling

Voor het eerst mijn bestelling gedaan . Snelle levering en blij met mijn bestelling, Met een leuk bedankje voor mijn bestelling. Zeer tevreden

Snelle verzending

Ik heb twee keer een bestelling geplaatst, beide kwamen goed verpakt en snel binnen vergezeld van een vriendelijk kaartje. Helemaal prima!

Prima bedrijf .

Twee artikelen besteld. Een artikel binnen drie dagen ontvangen. Met een heel vriendelijk , met de hand geschreven kaartje erbij, dat het tweede artikel zodra het binnen is wordt nageleverd. Dit is ook gebeurd weer met een vriendelijk , met de hand geschreven kaartje erbij.

Ik wist mijn maat niet, gebeld kreeg een super vriendelijke dame aan de telefoon heeft mij zeer goed geadviseerd. Product past perfect en netjes verpakt met een handgeschreven kaartje, waarin ze mij veel plezier wenste met mijn aankoop. Ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle afhandeling van mijn order. Product voldoet aan de verwachtingen.

Alles positief. Winkelgemak /Artikel/ Snelle verzending etc

Geweldige goede service

Er werd alle moeite gedaan om voor mij het goede ondergoed te leveren.

Prima en snelle sevice, zelfs een gratis wasbakje toegevoegd.

Gewoon goed.

Altijd tevreden geweest met merk boxers. Zitten lekker en blijven ook mooi in de was. Verzending gaat ook naar goed. Kortom een tevreden mens

Helemaal goed en attent.

Helemaal prima en zeer attent met geschreven tekst. Persoonlijk. Zeer verzorgd.

Weer een hele fijne ervaring

Bestelling gedaan voor schoonmoeder die in het ziekenhuis ligt. Er wordt door de mensen van Ondergoedbasic goed meegedacht in mogelijkheden en ook in verzendopties. Heel fijn weer!

info op site is duidelijk en komt overeen met de werkelijkheid, goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering ,top !

Blij op deze site mijnzoon s lievelings ( en verder niet meer online te vinden ) Schiesser pyjama te hebben gevonden. Correct op de hoogte gehouden; en zoals beloofd een dag later in huis,Top dus gewoon!

Keurig en betaalbaar

Goede en snelle levering.

Prima en klantgerichte levering!

Snelle bezorging en goede service

Vriendelijke communicatie

Geweldige service en zeer betaalbaar.

Sloggi slips besteld en per ongeluk mijn huisnummer niet ingevuld. Mail gestuurd en kreeg snel antwoord dat het in orde was. Pakje snel in huis, alles prima in orde en er zat een leuk briefje bij. :) Bestel hier zeker vaker.

Snelle en nette service

Ze zoeken meteen naar een oplossing

Zeer klantvriendelijk geholpen .

Kunstsokken van Keith Haring was de wens van mijn Italiaanse kleinzoon. Gevonden bij ondergoed basic.nl. Digitaal bestellen lukte niet, dan maar een e.mail gestuurd. Nog diezelfde avond kreeg ik een vriendelijke mail terug dat mijn bestelling was geplaatst, ontving ik de factuur en zie......reeds de volgende dag werd de Keith Harng cadeaubox bij mij geleverd. Topservice !

Duidelijke website en snelle levering

Goede ervaring