Mooie kwaliteitsproducten en een goede service!

Fijn dat we ook in deze periode, wanneer de winkels gesloten zijn, snel producten kunnen bestellen. Xambeau staat klaar via telefoon en mail. Prima geregeld!

Snelle en correcte levering

Top behandeling

Ondergoed besteld en op tijd (met persoonlijke reactie) afgeleverd

Deze mensen zijn vriendelijk en servicegericht. Ondanks slechte weersomstandigheden werd mijn bestelling persoonlijk thuisgebracht.

Super vriendelijke service

Artikel was helaas niet op voorraad, werd keurig per telefoon medegedeeld dat ze het zsm zouden leveren.. 2 dagen later pakje binnen, met een handgeschreven briefje!! TOP

Goed materiaal en snelle levering

Snelle levering en fijn om achteraf te kunnen betalen

Het gezochte artikel op voorraad, in de aanbieding en snel bezorgd

Snel bezorgd, prima verwerking van mijn bestelling. Persoonlijke handgeschreven wens op de verzendbond, wordt zeer gewaardeerd.

Klantvriendelijk en mooie artikelen

Heel klantvriendelijk bij vragen Deskundig Mooie artikelen

Goede kwaliteit, fijn personeel

En heel snelle verzending. Top!!

Perfecte service, vriendelijk, snel, meedenkend. Moii product.

Correct

Kwaliteit/correct

Goede communicatie, prettig contact

Vanwege levering was er direct na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact over hoe het beste geleverd kon worden; als prettig ervaren!

Zelden dat mijn bestelling zo snel geleverd is en dat met een vriendelijk briefje erbij. Kleine dingen maken het verschil !

top!

duidelijke website en supersnelle levering

Heel goed telefonisch contact en keurige en snelle levering met een persoonlijk kaartje.

Sneller geleverd dan gedacht

Wonend in Weert een leuk setje gekocht voor mijn vrouw met bezorg-optie PostNL. Dezelfde dag nog persoonlijk geleverd, hoe leuk is dat? Mooi als cadeau ingepakt met een handgeschreven kaartje. Normaal is mijn vrouw niet van het bewaren van kaartjes, maar deze ligt er nog.

Uitstekende snelle service

Er zit altijd een handgeschreven bedankkaartje bij. Zo attent!

Prima geleverd.

Op tijd en keurig verpakt geleverd. Mooi ondergoed.

Heel behulpzaam en vriendelijk en mooie produkten

Fijne shop en goed geholpen met mijn vraag. Heel vriendelijk maar vooral ook mooie spullen bestelling had ik volgende dag al in huis.

Ok

Goedverzorgd en snelle levering

Prima geregeld

Geen toelichting.

Prima service en snelle levering.

Top.

super service

Als er een kleur niet is, wordt er door ondergoedbasic altijd fijn meegedacht over een alternatief. Heel persoonlijke service voor een webshop!!

uitstekende service en afhandeling

uitstekende service en afhandeling