Ik heb een mooi product ontvangen , met zo een lief en persoonlijk kaartje erbij, dank je wel Jolanda, top!

Zeer tevreden.

Ringella pyama aangekocht. Zeer mooie kwaliteit en aangenaam om te dragen in warmere perioden. Er gaat eentje mee naar Tenerife.

postief

Ik werd persoonlijk gecontacteerd toen een artikel in back-order geplaatst werd, wat ik aangenaam vond.

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Super gedaan met zelfs een handgeschreven kaartje. In één woord GEWELDIG

Goede service,voor betaalbare prijs

Had wat besteld maar mijn kleur toch niet in de goede maat, persoonlijk gebeld voor overleg. Snelle levering.

de klant is koning !

Ze gaven uitgebreide uitleg en waren correct en vriendelijk. Zelfs nog een waszakje gratis, ik bestel zeker vaker bij deze winkel !

goed product en snelle levering

Het was onduidelijk dat de kousen een lusje hadden om de grote teen. Dit heb ik moeten doorknippen zodat mijn grote teen niet werd afgekneld. Verder een goed product.

Zit fijn, soepel, comfortabel

Heel fijn!

Telefonisch contact, meedenken en advies, mogelijkheden en service, pakket...het is allemaal geweldig!

vlotte afhandeling.

Omdat er 1 onderdeel v.d bestelling nog niet aanwezig was, werd ik gebeld om dat door te geven. Helaas had ik dat gemist, dus na een week belde ik zelf. Maar van hun kant hebben ze zeker contact gezocht! Later belde ze om mede te delen dat alles nu compleet was en dat alles werd opgestuurd. En dat klopte ook. Goede service en aardige mensen. Bij de bestelling ook nog een persoonlijk kaartje. heel attent.

Super levering!

Duidelijke site, snelle levering

Was op zoek naar een spevifieke slip van het merk Chantelle. Via de site was het eenvoudig om deze te vinden en te bestellen. Had de slips snel in de brievenbus!

Bestelling goed verzorgd

Ik ben tevreden met mijn bestelling bij ondergoedbasic. Ik heb ontvangen wat ik besteld had en vond het handgeschreven briefje erg attent. Dat maakt het persoonlijk en daar houd ik van. Erg leuk dus! Ga zo door. Ik zal zeker, als ik nog eens iets nodig heb, kijken of ze het bij ondergoedbasic verkopen.

Nadat ik mijn online bestelling geplaatst had kreeg ik een telefoontje van jullie, of ik nog een setje hemdjes erbij wilde. Ik had de aanbieding niet gezien drie voor de prijs van twee. Dank jullie wel voor deze mooie info. De dag erna was mijn online bestelling in huis.

Snel de bestelling ontvangen

Keurig op tijd bestelling ontvangen, zeer snel overigens, dag erna al in huis. Netjes verpakt en kaartje erbij met uitleg voor het gebruik van de bandelettes.

Zelfs persoonlijk gebeld om te overleggen; top!

snel en attent

Ze belden zelfs even dat de levering een dagje vertraging zou hebben. Maar met vertraging wat de levering alsnog heel snel.

Snelle, persoonlijke levering

Product werd snel bezorgt met een persoonlijk kaartje van de eigenaresse. Erg attent.

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis en helemaal zoals ik gevraagd had. Kom graag terug bij deze winkel!

Zeer snelle levering van het bestelde product. Met een vriendelijk briefje erbij. Geeft een prettige indruk.

prettig contact

heeft contact opgenomen over levering

Ondanks het feit dat de bh niet paste bij mijn moeder, is de verzending super. De tekst op de pakbon maakt het net iets persoonlijker. Ook de extra’s in de doos waren een verassing. De omvang van de bh valt inderdaad klein uit, waar ik elders op het internet achter kwam. Niettemin paste de bh mij wel. Ook is het zo dat de bh in het dragen wijder wordt. Verder is het een zeer fijne stof. Normaal gesproken heb ik snel last van het feit dat de bh gaat schuren. Dat zal deze zeker niet doen.

vlotte en correcte bezorging