Heel goed geholpen, ze denken echt met je mee

Ik kocht een pyjama voor mijn oude demente vader in het ziekenhuis in deze corona tijd. Ik gokte over de maat. Bij het uitpakken leek de broek me een te strakke elastiek te hebben. Gebeld met ondergoedbasic.nl. Ik kreeg zo'n goede en hartverwarmende hulp van Jolanda! Ze stuurde foto's van 2 pyjama's die ze nog ergens had en niet op de site stonden. Ze hielp mee te denken. En als kers op de taart mocht ik ook zonder extra verzendkosten de pyjama's wisselen. "Een beetje voor elkaar zorgen in deze tijd" zei ze. De 2e pyjama voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. En ze verdienen een dikke 10!!!

Prima alles klopte

Snelle levering en een prima prijs.

Goed, fijn, gezellig!

Goede kwaliteit! Fijn contact! Bezorging snel en goed! Bij bezorging persoonlijk 'briefje'!

Prima kwaliteit ondergoed. Snelle levering. En als er vragen zijn nemen ze contact op. Dat is prettig.

Superservice en snelle levering❗

Ik belde rond 17.20u op vrijdagmiddag met een bestelling en vroeg wanneer het geleverd kon worden. Garanderen dat het nog zou lukken om het dezelfde dag op te sturen konden ze niet. Helemaal blij was ik toen het de volgende dag toch al werd bezorgd, super!

super

3 x mey ondergoedset goed verpakt als brievenbuspakketje, snelle levering, attent handgeschreven berichtje, echte aanrader !

Uitstekende webshop

Al meerdere malen bij deze webshop besteld, en ik ben er zeer tevreden over, Snelle levering, netjes verpakt en een persoonlijk bedankbriefje.

prima service, fijne pyama

nadat bleek dat mijn bestelde artikelen niet meer leverbaar waren, werd hier snel en pro-actief op gereageerd en kwam er een prima alternatief voorstel.

Een mooie pyjama met de juiste maat

Aangezien ik groot ben heb ik een lengtemaat nodig. Er zijn niet veel pyjama's met een lengtemaat beschikbaar, maar dankzij Ondergoedbasic heb ik die gevonden.

vanaf informatie,bestelling,volgprocedure,aflevering uitstekend.

Goede verpakking,leuk dat ingesloten persoonlijke bedankkaartje

Bestelling perfect en snel verlopen.

Perfect en snelle bestelling in de brievenbus.

Snel geleverd, goed verpakt en in de verpakking zat een leuk handgeschreven kaartje om je veel plezier te wensen met de aankoop. Héél attent. Ook zaten de tiener bh's voor mijn dochter in een leuk, gezellig waszakje wat altijd handig is. Hier zal ik zeker vaker bestellen!

Uitstekend, zoals gewoonlijk !

Reeds meerdere keren bij deze webshop besteld, en zoals gewoonlijk weer top. En mocht er een keer wat misgaan dan wordt het snel en uistekend opgelost.

top!

Voor het eerst in jaren hebben we een voldoende lange en warme pyjama in huis voor mijn man. Perfect van omtrek, perfect van lengte, mooie en warme materie!

Snelle en goede levering

Precies wat ik wilde hebben, is geleverd, snel en helemaal goed.

Bestellingen worden zeer snel uitgevoerd. Prima website.

Vriendelijk en correct

Goed persoonlijk contact word zelfs nog tel terug gebeld betreft de bestelling

Goed een aan rade

Prettig snelle levering met een persoonlijke touch. Fijn!

Prettig snelle levering. Leuk die persoonlijke touch!

Communiceren duidelijk met een persoonlijk tintje

Snelle levering en doen wat ze zeggen, ook bij een nalevering. Alles met een uiterst persoonlijk tintje. Ga zo door, dit waardeer ik.

Levert snel en communiceert goed met de klant.

Ik ben heel tevreden over kwaliteit van het product en de klantvriendelijkheid is uitzonderlijk hoog.

Uitstekend product en klantvriendelijke service bij latere levering.

Top service en mooie panty s

Volledig positief.

Was het maar overal zo goed geregeld...

Écht helemaal niets op aan te merken! Alleen maar complimenten en had elke webwinkel het maar zo goed voor elkaar. Goede prijs kwaliteit, snel en daarbovenop een uiterst attent handgeschreven briefje. Mijn complimenten!

snelle levering van de juiste producten met kleine attentie

ik kreeg de bestelling snel binnen, de artikelen waren goed verpakt en ik vind het toch ook leuk om er een kleine attentie bij te ontvangen!