Goede ervaring alles netjes voorelkaar

Goede ervaring met ondergoed basic.nl

Prima zaak

Prima website, keurige aflevering

Zeer snelle levering

Mijn producten waren precies zoals beschreven. Verder heel snel verstuurd naar België,heel vriendelijk en professioneel.

Top geregeld

Je wordt netjes gebeld als bestelde artikelen niet op voorraad zijn of een iets langere levertijd hebben. Producten zijn van topkwaliteit. Netjes ga zo door.

Ziet er goed uit

Nog niet gedragen

Goede service, prima producten heldere communicatie over levering!

Topadres

Goede orijzen, snelle en correcte levering

Makkelijk bestelproces en de volgende dag al in huis en met een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling. In 1 woord super! Het bestelde product voldeed ook aan de beschrijving en mijn verwachting. Daarom de volgende dag direct nog een bestelling gedaan en ook die de volgende dag al in huis.

Snelle levering van een goed product.

Ik had mijn bestelling snel binnen en er zat een heel attent handgeschreven bedank kaartje bij.

Zoals gebruikelijk snel geleverd.

super!

Ik ben fantastisch geholpen door de klantenservice. De site gaf aan dat mijn artikel op voorraad was maar in mijn winkelmandje niet meer. Zij ging overal voor me kijken en had de fout gevonden en het artikel. Vervolgens was het de volgende dag keurig geleverd. Echt top!

Fijn bedrijf!

Duidelijke website, doen wat ze beloven. Producten zijn kwalitatief hoog niveau.

snel levering met persoonlijk kaartje

Snelle levering, lief hand geschreven briefje erbij

Werd blij , door het bijgeschreven briefje. Het zou fijn zijn, om er bevestigings mail te ontvangen bij bestellen. Supersnelle levering

Klantvriendelijk en snel reageren op mails

Normaal snelle levering, maar als dat even niet kan zeer goed en klantvriendelijk in contact met klant.

Snelle goede service!

Snelle service en netjes ingepakt bezorgd gekregen, gewoon goed!

Uiystekend behandeld, goed product Dank je wel.

Super service en klantgerichtheid!

Mijn bestelling was niet in één keer volledig leverbaar. Men nam speciaal daarom telefonisch contact op, legde de oorzaak uit en stuurde mij zonder extra verzendkosten het eerste gedeelte alvast.

goede service

goede service

Goed snel en correct afgehandeld.

Had nog geen ervaring met dit bedrijf, dit was de eerste keer en dat is zeer goed verlopen. Bij aflevering zat er een persoonlijke boodschap bij. Leuk

Een persoonlijk briefje

Snelle verzending, product zoals omschreven en een persoonlijke, handgeschreven notitie Maken het af. Voor herhaling vatbaar.

Bestelling keurig uitgevoerd. Prima.

Idem.

Ik had 2 onderbroeken besteld. Op de site stond aangeven, dat er slechts 1 exemplaar voorradig was en het andere exemplaar nagestuurd zal worden. Ik ben daar zelfs over gebeld door hen om mij dit mede te delen. Dat is nog klantgericht. Dat heb ik hen ook kenbaar gemaakt