Levert snel en communiceert goed met de klant.

Ik ben heel tevreden over kwaliteit van het product en de klantvriendelijkheid is uitzonderlijk hoog.

Uitstekend product en klantvriendelijke service bij latere levering.

Top service en mooie panty s

Volledig positief.

Was het maar overal zo goed geregeld...

Écht helemaal niets op aan te merken! Alleen maar complimenten en had elke webwinkel het maar zo goed voor elkaar. Goede prijs kwaliteit, snel en daarbovenop een uiterst attent handgeschreven briefje. Mijn complimenten!

snelle levering van de juiste producten met kleine attentie

ik kreeg de bestelling snel binnen, de artikelen waren goed verpakt en ik vind het toch ook leuk om er een kleine attentie bij te ontvangen!

Klantvriendelijk

Voor kleine order werden wij telefonisch benaderd door vriendelijke dame die aanbood 1 artikel alvast op te sturen omdat nog 2 andere na een paar dagen later geleverd zouden worden! Wij konden best wachten op 1 zending maar het aanbod een toonbeeld van klantvriendelijkheid.

prima kwaliteit tanktops!

Prima kwaliteit ondergoed, snelle bezorging en mooie verpakking.

Even niet leverbaar? Dan bellen ze evne op om aan te geven dat het een paar dagen langer duurt. Dat persoonlijk contact doet het hem.

Vlotte bestelling en levering

Alles zoals het hoort.

Uitstekend, snelle levering!

Snelle levering, erg tevreden!

Hele vlotte levering. Was mooi op tijd en goed verpakt. Heel tevreden. Product is ook precies zoals omschreven. Een echte aanrader.

Hele goede service

Werd zelfs gebeld dat de gewenste kleur niet op korte termijn beschikbaar was. Of ik een andere kleur wilde. Helemaal prima!

Had 10 Mey hemden besteld die niet in voorraad waren, wat vermeld stond op de site. Ik werd zelfs opgebeld hierover - zou 4 à 5 dagen duren - of dit geen probleem was. Super service!

Onzorgvuldig

Pyjama besteld , maar geleverd enkele dorpen verder omdat er een verkeerd adres op stond.. Ben per geluk persoonlijk gebeld door de ontvangster en ben het daar gaan ophalen! Dan kreeg ik bericht dat die mevrouw haar pakje bij mij zou aankomen en of ik het haar wou zenden.... Per e-mail met Yolanda toch aangedrongen om dit via verzendmaatschappij te regelen! Is dan ook zo gebeurd! Niet echt content nee... Gr Jenny

Goede en snelle levering

Ik had snel iets nodig. Gebeld om te vragen of het product in 1 dag geleverd kon worden. Bestelling geplaatst via de website. De dag erna werd het pakketje keurig geleverd. Super!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Vandaag besteld morgen in huis. 👍

Zou niet weten wat er verbeterd moet worden. Alles dik voor mekaar.

Uitstekend, snelle en zeer vriendelijke service!

De service is uitstekend, snel en de medewerker(s) denken actief mee bij vragen en dragen oplossingen aan.

Snelle levering, ook was een artikel niet voorradig, werdt hierover geïnformeerd en snel een equivalent opgestuurd. Mijns inziens super geregeld.

Een webshop met persoonlijke aandacht!

Het bestelde artikel was niet voorradig waarop snel gereageerd werd met een email. Toch binnen een paar dagen in huis met zelfs een persoonlijk handgeschreven kaartje. Goed verpakt en tegen een concurrerende prijs!

Snel en kwaliteit

Bestellen was gemakkelijk. Levering snel en goede kwaliteit

Goede en fijne winkel!

Snelle levering en ook bij ruilen een snelle afhandeling. Kortom een hele fijne winkel met een superservice!

online besteld, de volgende dag in huis

online besteld, de volgende dag in huis, precies wat ik besteld had

Heel correcte en vriendelijke behandeling van mijn bestelling, een aanrader!

Super.

Al meerdere bestellingen gedaan bij ondergoedbasic, alles volgens afspraak. Snelle en goede levering.