Altijd met persoonlijke boodschap in het pakket!

Heel snelle levering. Altijd met persoonlijke boodschap. Ook bij vorige bestellingen 100% tevreden!!!

Prima website

Ik bestel tegenwoordig voor het hele gezin bij deze website. Bestelling was helemaal conform wens, snel ook. Bij een product met langere verzendtijd werd ik persoonlijk gebeld om te overleggen. Daarna ook een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Duidelijke website, snel in huis!

De volgende dag al in huis nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Super!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Duidelijke website, veel keuze, goeie kwaliteit, snelle service

Super service, zeer snelle levering, zeer correct

Klantvriendelijk

Op een eenvoudige manier bestellen, binnen enkele dagen geleverd MET persoonlijk bedankje

Goed verzorgd

Falke sokken super snel bezorgd. Overzichtelijke website en goede prijs. Erg leuk een handgeschreven bedank kaartje toegevoegd. Kortom, aanrader!

Perfecte afhandeling van de bestelling. Binnen 24h bezorgd.

Zeer klantvriendelijk!

Binnen 1 dag geleverd met een kaartje met gelukwensen ivm mijn aanstaande operatie. Top!

Snelle levering mooi ingepakt

Er was een probleem met bestellen, maar werd uitstekend en zeer vriendelijk geholpen. Prima!

Snel antwoord op vragen en keurige verzorging van de toegezonden artikelen.

Er werd snel en prettig gereageerd op een telefonische klacht

Er werd snel en prettig gereageerd op een telefonische klacht.

Duurde wat langer maar fijn ondergoed

Dikke pluim voor vriendelijkheid en service!

Prettig en vriendelijk contact, zowel mail als telefonisch. Goede service, meedenken en adviezen.

Vlotte en vriendelijke dienstverlening

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en lag de volgende dag keurig in onze brievenbus. Er zat ook nog een vriendelijk briefje bij.

zeer goede service

Goede service en persoonlijk telefonisch contact .

Duidelijke website, snelle en correcte levering

Prettig zaken gedaan: overzichtelijke website, duidelijk bestelproces, gunstige prijs, snelle levering en nette communicatie per e-mail. Ik ben daarom erg tevreden.

Alles goed

Outlook.com word niet herkent als een e-mail adres.

Snelle levering ruime keus

Snelle levering ruime keus

Snel, (als PostNL ook meewerkt....). Communicatie: goed.

duidelijke website, perfecte service

duidelijke website, perfecte service

Geweldige service

Cadeau gekocht voor mijn lange man. Aan de telefoon heel erg vriendelijk geholpen. Je kon kiezen voor cadeau service. Vandaag arriveerde de bestelling. Beide pakjes heel mooi verpakt met een kaartje erbij en een persoonlijk briefje. Fijne, persoonlijke service!

Goede ervaring alles netjes voorelkaar

Goede ervaring met ondergoed basic.nl

Prima zaak

Prima website, keurige aflevering