GEWELDIG!

Duidelijk via mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Bij de bestelling een persoonlijk kaartje. TOP

Supervriendelijk mensen die hun vak verstaan en....heel servicegericht zijn

Mijn ervaring met het bedrijf.zijn heel goed. Geen klachten. Superaardig

netjes attent goed voor klant

goed zie boven

Snelle goede reaktie, duidelijkheid

Mijn bestelling was niet geheel voorradig. Telefonisch contact gehad. Prima uitleg. Bestelling gedeeltelijk verzonden, rest een paar dagen later. Fijn dat er een persoonlijk briefje bij de zending was.

Snelle levering, ruim assortiment.

Snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd.

Heel betrouwbaar en persoonlijk!

Mijn telefonische vraag werd duidelijk beantwoord en hiernaar werd consequent gehandeld. Dit komt betrouwbaar over. Bij elk van de 2 zendingen zat een handgeschreven briefje met persoonlijke inhoud getekend Jolanda. En voor het lange wachten kreeg ik een waszakje. Heel attent en handig.

Uitstekende Service met een persoonlijke tintje

Een een woord uitstekend. Soepel bestelprocess. Snelle Levering, met een persoonlijk noot. Goede Kwaliteit

Super goed!

Fijn en persoonlijk contact en advies. Bij nalevering word je goed op de hoogte gehouden.

Prima !

Snelle levering. Helaas niet alles gekregen wat ik had besteld. Wel een netjes geschreven briefje erbij gekregen. Leuke verpakking!

Positief

Bestelling klopte en was snel in huis met persoonlijk briefje. Zeldzaam aardig in deze tijd!

Perfecte service

Ruim assortiment en perfecte service. Een drietal onderbroeken besteld, de volgende dag werd ik gebeld dat er maar 2 op voorraad waren en dat het bestelde artikel niet meer geproduceerd wordt. Samen met een medewerkster gekeken welke onderbroek het meeste overeen kwam met het bestelde artikel. Zij zou dit dan opsturen met de andere artikelen. Bij uitpakken van het pakket zaten toch de drietal onderbroeken zoals ik ze eerder besteld had met een briefje dat ze in het magazijn de voorraad hebben nagezocht en ze daardoor het gewenste artikel alsnog konden leveren. Perfecte service.

Vriendelijk en persoonlijk contact

Ondanks dat de aangegeven producten online op voorraad waren, bleek dat niet zo te zijn. Het was heel fijn dat ik gebeld werd en geïnformeerd werd wanneer de producten wel kwamen. Een vriendelijke persoonlijke benadering!

Hele goede service

Twee artikelen besteld welke niet op voorraad waren. Ik werd goed op de hoogte gehouden en gebeld zodra het weer beschikbaar was... soort persoonlijke service... dat maak ik niet vaak mee... heel goed...

Ik heb een mooi product ontvangen , met zo een lief en persoonlijk kaartje erbij, dank je wel Jolanda, top!

Zeer tevreden.

Ringella pyama aangekocht. Zeer mooie kwaliteit en aangenaam om te dragen in warmere perioden. Er gaat eentje mee naar Tenerife.

postief

Ik werd persoonlijk gecontacteerd toen een artikel in back-order geplaatst werd, wat ik aangenaam vond.

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Super gedaan met zelfs een handgeschreven kaartje. In één woord GEWELDIG

Goede service,voor betaalbare prijs

Had wat besteld maar mijn kleur toch niet in de goede maat, persoonlijk gebeld voor overleg. Snelle levering.

de klant is koning !

Ze gaven uitgebreide uitleg en waren correct en vriendelijk. Zelfs nog een waszakje gratis, ik bestel zeker vaker bij deze winkel !

goed product en snelle levering

Het was onduidelijk dat de kousen een lusje hadden om de grote teen. Dit heb ik moeten doorknippen zodat mijn grote teen niet werd afgekneld. Verder een goed product.

Zit fijn, soepel, comfortabel

Heel fijn!

Telefonisch contact, meedenken en advies, mogelijkheden en service, pakket...het is allemaal geweldig!

vlotte afhandeling.

Omdat er 1 onderdeel v.d bestelling nog niet aanwezig was, werd ik gebeld om dat door te geven. Helaas had ik dat gemist, dus na een week belde ik zelf. Maar van hun kant hebben ze zeker contact gezocht! Later belde ze om mede te delen dat alles nu compleet was en dat alles werd opgestuurd. En dat klopte ook. Goede service en aardige mensen. Bij de bestelling ook nog een persoonlijk kaartje. heel attent.

Super levering!