Fijn bedrijf!

Duidelijke website, doen wat ze beloven. Producten zijn kwalitatief hoog niveau.

snel levering met persoonlijk kaartje

Snelle levering, lief hand geschreven briefje erbij

Werd blij , door het bijgeschreven briefje. Het zou fijn zijn, om er bevestigings mail te ontvangen bij bestellen. Supersnelle levering

Klantvriendelijk en snel reageren op mails

Normaal snelle levering, maar als dat even niet kan zeer goed en klantvriendelijk in contact met klant.

Snelle goede service!

Snelle service en netjes ingepakt bezorgd gekregen, gewoon goed!

Uiystekend behandeld, goed product Dank je wel.

Super service en klantgerichtheid!

Mijn bestelling was niet in één keer volledig leverbaar. Men nam speciaal daarom telefonisch contact op, legde de oorzaak uit en stuurde mij zonder extra verzendkosten het eerste gedeelte alvast.

goede service

goede service

Goed snel en correct afgehandeld.

Had nog geen ervaring met dit bedrijf, dit was de eerste keer en dat is zeer goed verlopen. Bij aflevering zat er een persoonlijke boodschap bij. Leuk

Een persoonlijk briefje

Snelle verzending, product zoals omschreven en een persoonlijke, handgeschreven notitie Maken het af. Voor herhaling vatbaar.

Bestelling keurig uitgevoerd. Prima.

Idem.

Ik had 2 onderbroeken besteld. Op de site stond aangeven, dat er slechts 1 exemplaar voorradig was en het andere exemplaar nagestuurd zal worden. Ik ben daar zelfs over gebeld door hen om mij dit mede te delen. Dat is nog klantgericht. Dat heb ik hen ook kenbaar gemaakt

Goeie service!

Als er nog acties moesten zijn op Mey boxershorten voor mannen. Mogen jullie mij altijd contacteren aub...

Een dingetje, volgens ons hebben we geen orderbevestiging per mail ontvangen. Bezorging was overigens super snel. Grt. Rob

Vriendelijk, correct en snelle levering

Netjes!

Sokken cadeau gedaan en van de mogelijkheid gebruikt gemaakt om een kaartje erbij te doen. Helemaal goed gelukt en volgens afspraak geleverd!:)

De persoonlijke touch vond ik heel attent. Mijn bestelling kwam met een hand geschreven kaartje.

Duidelijke site, snel besteld en supersnel en keurig geleverd met vriendelijk handgeschreven kaartje

Zeker een volgende bestelling bij jullie. Via Bol mijn pakket nu 25,- voordeliger bij Ondergoedbasic! En alles tegelijk van 1 adres in plaats van zoals bij Bol van 3 adressen pakjes ontvangen op 3 verschillende dagen.

Prima spul

Prima spul ruime keuze en snel bezorgd

super

Super snelle en goede service.Ik bestel eigenlijk nooit online maar dit is wel heel goed bevallen,en na een belletje met Jolanda is er nog een andere bestelling bij aangekoppeld ook super Ook erg attent een handgeschreven kaartje en mooie paarse verpakking wat ook nog eens mijn favoriete kleur is dus ga zo door top en bedankt Vriendelijke Groet Clara Klerk

Snell levering met persoonlijke touch

Snelle verzending en levering met leuk briefje erbij

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Goede service & heldere communicatie

Goede bestelprocedure, 1 artikel bleek niet voorradig. Er werd contact gelegd om te vragen of ik de bestelling in 2 delen wilde ontvangen (2de levering nalevering van niet voorradige artikel), of de gehele bestelling in 1x, met een vertraging van enkele dagen.

Hele fijne sokken en goede service

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen, dus even gebeld. Waren in de spam terecht gekomen, allemaal goed gekomen. Leuk kaartje bij de bestelling!