Uitstekende service, zelfs tot in België!

Goede communicatie, goede aflevering, goed product

Serieus bedrijf

Heel goed en snel geleverd

Snelle en goed verzorgde levering met een persoonlijk woordje erbij. Heel tevreden

Vriendelijk en helpend, goede kwaliteit en service!

Goed product

Heldere site. Kwaliteit. Snelle levering.

Snelle levering en een goed product

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk.

Goed advies en meedenken. Hebben altijd een oplossing.

Mag niets

Bij dit bedrijf mag je aangekochte bestelling niet passen. Als je je ondergoed past mag het niet meer retour. Geld kwijt dus.

Snel en persoonlijk.

Vlotte service

Net verpakt leuk persoonlijk woordje erbij Mooie kwaliteit

Prettige ervaring.

snel gevonden , netjes verpakt en snel verzonden,goede reden om nogmaals iets te bestellen.

Zeer goed, prima op de hoogte gehouden van het verloop van de order.

Voor mij een nieuwe bedrijf in onderkleding van het merk Hom, dus een bestelling geplaatst. Begeleiding van de order is uitstekend vis de mail en de telefoon.

Helemaal gelukkig

Heb in diverse winkels in Amsterdam en Friesland naar deze bh gezocht , en bij jullie gevonden

Prima. Vlot proces.

Vriendelijk

Prima service met een leuk handgeschreven kaartje erbij, maakt het weer wat menselijker zo’n online bestelling

Voor het eerst mijn bestelling gedaan . Snelle levering en blij met mijn bestelling, Met een leuk bedankje voor mijn bestelling. Zeer tevreden

Snelle verzending

Ik heb twee keer een bestelling geplaatst, beide kwamen goed verpakt en snel binnen vergezeld van een vriendelijk kaartje. Helemaal prima!

Prima bedrijf .

Twee artikelen besteld. Een artikel binnen drie dagen ontvangen. Met een heel vriendelijk , met de hand geschreven kaartje erbij, dat het tweede artikel zodra het binnen is wordt nageleverd. Dit is ook gebeurd weer met een vriendelijk , met de hand geschreven kaartje erbij.

Ik wist mijn maat niet, gebeld kreeg een super vriendelijke dame aan de telefoon heeft mij zeer goed geadviseerd. Product past perfect en netjes verpakt met een handgeschreven kaartje, waarin ze mij veel plezier wenste met mijn aankoop. Ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle afhandeling van mijn order. Product voldoet aan de verwachtingen.

Alles positief. Winkelgemak /Artikel/ Snelle verzending etc

Geweldige goede service

Er werd alle moeite gedaan om voor mij het goede ondergoed te leveren.

Prima en snelle sevice, zelfs een gratis wasbakje toegevoegd.

Gewoon goed.

Altijd tevreden geweest met merk boxers. Zitten lekker en blijven ook mooi in de was. Verzending gaat ook naar goed. Kortom een tevreden mens

Helemaal goed en attent.

Helemaal prima en zeer attent met geschreven tekst. Persoonlijk. Zeer verzorgd.