Er werd snel en prettig gereageerd op een telefonische klacht

Er werd snel en prettig gereageerd op een telefonische klacht.

Duurde wat langer maar fijn ondergoed

Dikke pluim voor vriendelijkheid en service!

Prettig en vriendelijk contact, zowel mail als telefonisch. Goede service, meedenken en adviezen.

Vlotte en vriendelijke dienstverlening

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en lag de volgende dag keurig in onze brievenbus. Er zat ook nog een vriendelijk briefje bij.

zeer goede service

Goede service en persoonlijk telefonisch contact .

Duidelijke website, snelle en correcte levering

Prettig zaken gedaan: overzichtelijke website, duidelijk bestelproces, gunstige prijs, snelle levering en nette communicatie per e-mail. Ik ben daarom erg tevreden.

Alles goed

Outlook.com word niet herkent als een e-mail adres.

Snelle levering ruime keus

Snelle levering ruime keus

Snel, (als PostNL ook meewerkt....). Communicatie: goed.

duidelijke website, perfecte service

duidelijke website, perfecte service

Geweldige service

Cadeau gekocht voor mijn lange man. Aan de telefoon heel erg vriendelijk geholpen. Je kon kiezen voor cadeau service. Vandaag arriveerde de bestelling. Beide pakjes heel mooi verpakt met een kaartje erbij en een persoonlijk briefje. Fijne, persoonlijke service!

Goede ervaring alles netjes voorelkaar

Goede ervaring met ondergoed basic.nl

Prima zaak

Prima website, keurige aflevering

Zeer snelle levering

Mijn producten waren precies zoals beschreven. Verder heel snel verstuurd naar België,heel vriendelijk en professioneel.

Top geregeld

Je wordt netjes gebeld als bestelde artikelen niet op voorraad zijn of een iets langere levertijd hebben. Producten zijn van topkwaliteit. Netjes ga zo door.

Ziet er goed uit

Nog niet gedragen

Goede service, prima producten heldere communicatie over levering!

Topadres

Goede orijzen, snelle en correcte levering

Makkelijk bestelproces en de volgende dag al in huis en met een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling. In 1 woord super! Het bestelde product voldeed ook aan de beschrijving en mijn verwachting. Daarom de volgende dag direct nog een bestelling gedaan en ook die de volgende dag al in huis.

Snelle levering van een goed product.

Ik had mijn bestelling snel binnen en er zat een heel attent handgeschreven bedank kaartje bij.

Zoals gebruikelijk snel geleverd.

super!

Ik ben fantastisch geholpen door de klantenservice. De site gaf aan dat mijn artikel op voorraad was maar in mijn winkelmandje niet meer. Zij ging overal voor me kijken en had de fout gevonden en het artikel. Vervolgens was het de volgende dag keurig geleverd. Echt top!

Fijn bedrijf!

Duidelijke website, doen wat ze beloven. Producten zijn kwalitatief hoog niveau.