Weer een hele fijne ervaring

Bestelling gedaan voor schoonmoeder die in het ziekenhuis ligt. Er wordt door de mensen van Ondergoedbasic goed meegedacht in mogelijkheden en ook in verzendopties. Heel fijn weer!

info op site is duidelijk en komt overeen met de werkelijkheid, goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering ,top !

Blij op deze site mijnzoon s lievelings ( en verder niet meer online te vinden ) Schiesser pyjama te hebben gevonden. Correct op de hoogte gehouden; en zoals beloofd een dag later in huis,Top dus gewoon!

Keurig en betaalbaar

Goede en snelle levering.

Prima en klantgerichte levering!

Snelle bezorging en goede service

Vriendelijke communicatie

Geweldige service en zeer betaalbaar.

Sloggi slips besteld en per ongeluk mijn huisnummer niet ingevuld. Mail gestuurd en kreeg snel antwoord dat het in orde was. Pakje snel in huis, alles prima in orde en er zat een leuk briefje bij. :) Bestel hier zeker vaker.

Snelle en nette service

Ze zoeken meteen naar een oplossing

Zeer klantvriendelijk geholpen .

Kunstsokken van Keith Haring was de wens van mijn Italiaanse kleinzoon. Gevonden bij ondergoed basic.nl. Digitaal bestellen lukte niet, dan maar een e.mail gestuurd. Nog diezelfde avond kreeg ik een vriendelijke mail terug dat mijn bestelling was geplaatst, ontving ik de factuur en zie......reeds de volgende dag werd de Keith Harng cadeaubox bij mij geleverd. Topservice !

Duidelijke website en snelle levering

Goede ervaring

Snelle bezorging van product en prachtig ingepakt, bijna een cadeautje

Een hoge score omdat de service zo goed is. Snelle dienstverlening en kwalitatief goed product. Als verrassing zat er een stukje zeep bij, erg leuk!

Prima geleverd

Snel en goed geleverd.

Prima service, goede zorg bij na levering van niet voorradig artikel

vriendelijk en behulpzaam

Snelle en goede levering

Zeer snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Snelle levering en een handgeschreven kaartje (veel plezier met het product).

Prima prijs kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en service

Paar artikelen gekocht! Zeer tevreden erover! Ik ga zeker vaker bestellen.

Bestelling is naar wens verlopen.

Makkelijk via het web te bestellen. De kortingscode was zeer welkom. Het persoonlijk met de hand geschreven berichtje bij de bestelling was het puntje op de i. Enkele dagen voor de internetbestelling hebben we ook de winkel in Weert bezocht. Ook daar werden we naar wens geholpen.

Snel besteld, levering minder...

Bestelling was snel geplaatst en verwerkt: al heel snel een bevestiging dat het aangeboden aan PostNL. Daarna bleef het stil: je verwacht een Track and Trace code, maar die kwam niet. De PostNL bezorger stond onverwacht voor de deur: niet de volgende werkdag zoals beloofd, maar de werkdag erna pas. Das jammer voor de waardering: geen volle vijf sterren daarom.

Zeer klantgericht

Super service en wat het afmaakt is toch wel het handgeschreven kaartje!

eerste kennismaking, prompt en perfect!

Erg plezierig, aanmoediging om klant te blijven.

Zeer goede service

Ik had een cadeautje besteld en dit werd mooi ingepakt met een mooie kaart erbij, waarop de door mij opgegeven tekst was gezet. Om 15.00 uur besteld volgende dag in huis. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Betrokken personeel, persoonlijke aandacht, goede service.

Ik heb de shirts ontvangen. Degelijk materiaal voor een schappelijke prijs.

Correcte levering

Alles op tijd geleverd en goede communicatie.