Bestelling is naar wens verlopen.

Makkelijk via het web te bestellen. De kortingscode was zeer welkom. Het persoonlijk met de hand geschreven berichtje bij de bestelling was het puntje op de i. Enkele dagen voor de internetbestelling hebben we ook de winkel in Weert bezocht. Ook daar werden we naar wens geholpen.

Snel besteld, levering minder...

Bestelling was snel geplaatst en verwerkt: al heel snel een bevestiging dat het aangeboden aan PostNL. Daarna bleef het stil: je verwacht een Track and Trace code, maar die kwam niet. De PostNL bezorger stond onverwacht voor de deur: niet de volgende werkdag zoals beloofd, maar de werkdag erna pas. Das jammer voor de waardering: geen volle vijf sterren daarom.

Zeer klantgericht

Super service en wat het afmaakt is toch wel het handgeschreven kaartje!

eerste kennismaking, prompt en perfect!

Erg plezierig, aanmoediging om klant te blijven.

Zeer goede service

Ik had een cadeautje besteld en dit werd mooi ingepakt met een mooie kaart erbij, waarop de door mij opgegeven tekst was gezet. Om 15.00 uur besteld volgende dag in huis. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Betrokken personeel, persoonlijke aandacht, goede service.

Ik heb de shirts ontvangen. Degelijk materiaal voor een schappelijke prijs.

Correcte levering

Alles op tijd geleverd en goede communicatie.

super

prima service, goede kwaliteit

Netjes

Mijn bestelling bleek toch niet voorradig. Ik werd snel telefonisch gebeld en het werd snel en naar volle tevredenheid opgelost. Het vervangende artikel voldoet prima

Super lieve thuisbezorgservice!

Ze belde of ze het thuis konden afgeven, dat vond ik wel super dat ze dat wilde doen. De kleding zit perfect

Snelle reactie op je bestelling.

Snel en directe webshop. Geen callcenter ertussen. Heel klantvriendelijk. Niet op voorraad: dan krijg je automatisch een telefoontje als het binnen is.

Heel erg tevreden

Goede service, goede kwaliteit

Vriendelijk!

Een handgeschreven kaartje bij de levering. Wat fijn!

Persoonlijk en correct!

Bestelling gedaan net als bij tientallen andere webwinkels, na 2 dagen lag mijn pakketje al binnen en dat in een drukke december maand, O das mooi, bij openen zat er een handgeschreven briefje bij! Met een bedankje dat ik bij hen besteld hebt, en ze wensen me veel plezier met het mooie cadeau wat ik voor mijn vrouw besteld hebt. Met daar de naam onder van degene die het geschreven heeft, Ik was blij verrast en het voegt zeker iets toe aan het geheel, goed bezig en blijf dit doen.

Super snel, klantvriendelijk en met persoonlijke aandacht geholpen.

Helemaal tevreden!! Bedankt!!!!

Snelle service en goed contact per mail.

Prima, snelle en persoonlijke service

Leuke handgeschreven notitie bij de zending

Snel, voordelig en persoonlijk

De bestelling werd binnen 3 dagen bezorgd. Er zat een persoonlijk handgeschreven kaartje bij wat ik heel attent vind.

Goede kwaliteit pyjama's en snelle levering.

Snelle reactie op vraag via email.

Klantenservice belde na bestelling dat ze niet alle shirts meteen hadden. Paar dagen later waren ze er met handgeschreven kaart er bij. Keurige service!

Wondergoed

Alles zoals verwacht

Snelle service met een persoonlijk bericht

Makkelijk te bestellen artikelen en een snelle levering.

Keurig geholpen!!!

Jammer voor fout met het wachtwoord systeem, je kan in deze tijd niet open en bloot het wachtwoord terug sturen. Ook geen track en trace code gekregen, wel na mail. Voor de rest heel vriendelijk geholpen.

Besteld en volgende dag in huis! Top service en sublieme kwaliteit van t-shirts, Mey.

Eenvoudig te doen en goed

Snel gevonden, eenvoudig te bestellen en uitstekend geholpen!