Pluspunten

Klantgericht denken, klantvriendelijk, deskundigheid, uitstralen van vertrouwen

Ontvangstruimte van klanten wordt bereikt via een steile, moeilijke trap. Verplaats de ontvangstruimte naar begane grond of pas de steilte van de trap aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bank is keurig opgehaald en weer thuis bezorgd, zeer netjes gestoffeerd, zit weer prima en kraakt niet meer, we zijn erg tevreden.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima werk afgeleverd

Tijdig de klant op de hoogte brengen als de afgesproken termijn niet wordt gehaald.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundig advies over te gebruiken stof Rustig, niet opdringerig Prachtig werk geleverd Zeer aan te bevelen

Als klant moet je wel zelf contact blijven zoeken t.a.v. data waarop werk kan worden uitgevoerd. Wellicht aan te bevelen om vanuit het bedrijf ook contact te blijven onderhouden over data waarop het overeengekomen werk kan worden uitgevoerd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig contact, goed overleg, houd zich aan afspraken, prachtig resultaat, vakwerk! We krijgen veel complimenten over onze bank.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vakwerk en heel prettige mensen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit. Ook hebben we niet lang zonder bank gezeten vanaf het moment van ophalen. Ik heb weer een nieuwe bank in huis waar ik jaren mee vooruit kan! TOP!

Op het moment dat wij de bank wilde laten stofferen was het erg druk en hebben maanden moeten wachten. (Daarna waren wij zelf de vertragende factor vanwege de komst van een pup) Toen het eenmaal kon hadden ze de klus snel geklaard.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ouderwets vakmanschap en kwaliteit. Zeer klantvriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wanneer u voor uw mooie Gelderland-bank op zoekt bent naar een bedrijf dat vakmanschap en service hoog in het vaandel heeft, dan bent u bij de heer en mevrouw Hartog van 'Gelderland Herstoffering'. Een Gelderland bank verdient een 2e leven en dat is bij dit herstofferingsbedrijf gegarandeerd een succes. Heldere prijsopgave, enorme keus van stoffen en uitstekend advies daarbij, goede afspraken over ophalen en afleveren en een zeer gunstige prijs vergeleken met de Gelderland-fabriek zelf (ook in de periode dat de fabriek een actie met korting hanteerde!). Last but not least: het eindresultaat is helemaal top! Deze mensen werken met de originele Gelderland-mallen en volgens Gelderland-procedé (met dubbel gestikte naden etc.). Het hele binnenwerk wordt vernieuwd en de buitenkant is perfect afgewerkt. Ons bankstel is als nieuw en zit weer vorstelijk. Als dankbare klant bevelen wij dit bedrijf van harte aan!

Eigenlijk zijn er geen verbeterpunten...Het kleine puntje 'aftrek' bij snelheid/levertijd is puur voor het feit dat je wel even moet wachten voor je aan de beurt bent (in ons geval 3 maanden). De reden is echter dat ze zo succesvol zijn en daarom een (kleine) wachttijd kunnen hebben. Maar voor het herstofferen van een goede bank komt het toch niet op een paar weken aan, toch? Alleen wel handig om te weten....Ben je eenmaal aan de beurt, dan is je bank in principe binnen 2 weken weer retour. Top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke mensen met zeer veel vakkennis. Service is goed, bank werd opgehaald en thuis gebracht.

Ze hebben zoveel werk dat je wel geduld moet hebben, maar het is zeker het wachten waard.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Onze Gelderland bank zit weer prima en ziet er als nieuw uit. Vakkundig hersteld voor een redelijke prijs t.o.v de concurrentie. Prettig contact bij afhalen

De website onder de naam huntercollection ziet er niet erg betrouwbaar uit dit in tegenstelling tot het geleverde.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke offerte, afspraken nakomen,, mooie gestoffeerd, prijs viel mee ten opzichte van offerte, dus reeel geoffreerd. Aardige mensen.

Ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zijn heel blij met onze 2 opnieuw met leer beklede banken, inmiddels meer dan 20 jaar oud, zien ze er nu uit als nieuw.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super kwaliteit met een goede service!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer tevreden over het eindresultaat. Hij is nog mooier dan toen hij van de fabriek werd geleverd. Chapeau!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles is positief verlopen.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Persoonlijke aandacht. Eerlijk, humoristisch. Eerlijke prijs.

Ik zou het niet weten. Een rommelige indruk, maar dat heeft ook zijn charme.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn gelderland bank 4800 ziet er weer zo goed als nieuw uit. Erg tevreden over de nette afwerking.

Geen, contact verliep erg prettig met Cor!