Pluspunten

Keurig en netjes geleverd. Het maken van het herstofferen ging snel

De wachttijd voordat het gemaakt kon worden was erg lang. Daar staat tegenover dat je wel wilt wachten omdat ze weten wat je wilt het het product kennen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Naast de perfecte kwaliteit van het geleverde is de wijze waarop het werk is uitgevoerd en het contact met de klant fantastisch. Waren er maar meer van deze aardige, hardwerkende, deskundige ambachtslieden dan zag de wereld er heel anders uit.

Ik zou het niet weten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leveren kwaliteitswerk en top service! Cor den Hartog mazzelde mij met (dankzij mij) verkeerd bestelde stof. Verder was hij (ondanks zijn overvolle agenda) uiterst behulpzaam bij het monteren van de stoelhoezen en het weer in elkaar zetten van de fauteuils. Kortom: service zoals je die tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt!

Gewoon op dezelfde weg doorgaan! :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Banken weer als nieuw

Ietwat gekreukt op bovenkanten armleuningen, maar ik denk dat dit het gevolg is van de vorrm van de bank en de scherpe ronding die in de hoes gestikt moet worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed geholpen en prima advies over het vernieuwen van buiten en binnenkant van de meubels..

Aangeven dat een bedrijf tijdelijk dicht is! Telefonisch goed bereikbaar. Via de mail soms minder.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat een prachtig vakmanschap leveren Rob den Hartog en zijn vrouw af!! Onze Gelderland banken zijn eigenlijk nog mooier dan toen we ze 15 jaar geleden kochten. We zijn Rob heel dankbaar dat hij met ons mee dacht en ervoor zorgde dat de banken zo mooi op tijd werden gehaald en weer terug werden gebracht. Tot slot: de prijs voor deze renovatie was heel redelijk. Wij bevelen het bedrijf van Rob van harte aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Top bedrijf! Cor den Hartog was zeer meedenkend want hij bood de hoes zodanig te maken dat ik hem mee kon nemen in m'n koffer naar huis in Nieuw Zeeland. De hoes is perfekt gemaakt en zit als gegoten!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke offerte en goede omschrijving van de werkzaamheden. Afspraak goed nagekomen en goed advies. Bank ziet na opnieuw bekleden zeer fraai uit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

M.i. beste prijs-kwaliteit verhouding voor herbekleding. Vakwerk, vriendelijk en goed advies.

Even een opdrachtbevestiging na bestelling.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke, prettige behandeling. Goede afspraken, die nagevolgd worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies voor keuze stofgebruik. Vakkundige opmeting van benodigde stof (nauwelijks stof over). Stoffering vakkundig uitgevoerd. Goede service: aan huis opgehaald en thuisbezorgd.

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle en correct uitgevoerde order. Prima vakwerk en iedereen uit onze familie en kennissenkring is vol lof en men denkt dat we een nieuw bankstel hebben gekocht. Echt een aanrader voor een ieder die twijfelt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtig gestoffeerd. Wij hebben weer nieuwe stoelen!

Moesten zelf navragen waar de stoelhoezen bleven. Toen kwam wel een snelle reactie. Dus communicatie mag beter.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zitten met veel plezier op de door U opnieuw bekleedde stoelen.De kleur van de bekleding was een goede keuze.Wij kijken met plezier naar Uw vakmanschap.

Dahliastraat 68

4101HE Culemborg