Zeer slechte ervaring

Via marktplaats gereedschap van hun gekocht wat nieuw zou zijn . Bij ontvangst zeker niet nieuw en zelfs niet compleet. Na dit gemaild te hebben geen enkele reactie. Toen maar even gebeld en kon met moeite antwoord af dat de collega er niet was. Toen per mail enkele zeer onvriendelijke reacties gehad. Echt super bedrijf dat je iemand voor 42 euro zo kan oplichten

Topservice!

De sleutel van het fietsslot was afgebroken maar de reservesleutel was nog beschikbaar. Zonder te hoeven wachten werd het restant van de afgebroken sleutel uit het slot gevist en functioneerde het slot weer als normaal/ Dit alles zonder kosten in rekening te brengen.

Toezegging nieuwe Gazelle e-bike

Na enkele reparaties, zelfs bij Gazelle, heeft Probike toegezegd dat ik een nieuwe ebike zal krijgen.

Top service!

Heb het product binnen 2 dagen ontvangen... aanrader voor iedereen!

Dank voor u reactie we proberen alles snel te leveren vee plezier met u aankoop

Snelle levering; verpakking (bescherming) accu twijfelachtig.

Op woensdag bestelt voor 14:00 uur; vrijdag voor 12:00 uur ontvangen. Aflevering op vakantieadres (bungalowpark Gelderland) is perfect verlopen; complimenten! Prijs scheelde € 200,00 met fietswinkels rond ons vakantieadres. Verpakking (bescherming) accu twijfelachtig. Accu zat in een (te grote) doos en was slechts omwikkeld met een stuk plastic waarin in diverse "repen" lucht moest zitten. Op diverse plekken was het plastic echter kapot en was de lucht er uit. De accu stond daarom (zonder bescherming) op de bodem van de kartonnen doos en lag tijdens het vervoer heen en weer te schuiven. Uiterlijk had de accu geen schade en functioneerde goed tijdens het fietsen. In hoeverre de accu van binnen heeft "geleden" onder het vervoer kan ik verder niet beoordelen.

Super service!

Binnen een halve dag de door mij gewenste fiets op de kop getikt. Alle moeite gedaan om de fiets te vinden en dan ook nog eens zonder extra kosten op te halen bij een dealer die de fiets wel had. Als ik een 11 kon geven had ik het ook gedaan. Overigens hebben ze de afgelopen jaren mijn oude fiets ook meer dan goed onderhouden. Service is snel, vriendelijk en eerlijk!

Zeer snelle levering ondanks de drukte .

superervaring

zeer snel en correct geleverd

Juiste product snel geleverd

Na betaling kregen we zeer snel via DHL ons bestelde product. Product was ook nog tegen een gunstige prijs aangeboden ten opzichte van andere fiets bedrijven.

Zeer tevreden met de snelle levering.

Voordelig!

Eenvoudig te bestellen. Snel in huis. Voordelig. Dus een aanrader

alles prima in orde

bestelling snel geleverd kunnen weer fietsen heel tevreden.

keurig geregelt

alles is goed gegaan en nou maar fietsen bedankt.

Artikelen niet op voorraad maar op de website staat van wel

Als er op de website staat dat een artikel op voorraad is dan hoeft dat niet zo te zijn. De belofte dat het de volgende dag geleverd wordt, wordt dan ook niet waargemaakt. Hierover wordt ook niet gecommuniceerd. Je moet er zelf achteraan. Aan de telefoon wel vriendelijk geholpen.

Snelle service en uitstekend product

Snelle service en uitstekend product

Eenvoudig te bestellen, bestelling was te volgen en de andere dag in huis. Sneller kan niet. Zéér tevreden.

Het bestelde product was nog niet in de winkel aangekomen en werd later gratis thuisbezorgd.

Snelle levering Goede prijs Vriendelijk aan de telefoon

Hartstikke goed

Niks op aan te merken.

Het kan gewoon niet beter

Alles perfect geregeld

Slechte service

Schandalig behandeld,na 3x een accu heen en weer gestuurd te hebben omdat deze het niet deed op mijn fiets,geconcludeerd dat de accu niet pastte bij mijn fiets. Dit nadat uitdrukkelijk was gevraagd of dit het geval was. Accuwinkel Zuidewind in Purmerend heeft mij verder geholpen. Voor goede service hoef je bij proline niet te zijn!

Bestelling gedaan,volgende dag geleverd!

eenvriendelijke,vlotte afwikkeling en weten waar U mee bezig bent.Vandaar die 10+0+

Een degelijke,vlotte,nette afwerking en weten waar U mee bezig bent,vandaar de 10+.

Groot assortiment

Zocht een accu van oudere fiets. Via dealer erg moeilijk aan te komen. Zo ja, dan super duur. Via zoeken op interne kwam ik bij probice. Genoeg op voorraad en schappelijke prijs.

Handig!

Erg handig: via internet bestellen en bij mijn eigen fietsenmaker ophalen.