In orde!

Makkelijk, snel, overzichtelijk en beel aanbod

Makkelijk, snel, overzichtelijk en beel aanbod

• Kennis & Vakmanschap

Snel antwoord en zeer compleet.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Ik ben altijd tevreden over de dienstverlening van DogsIncluded. Boek al jaren en nog nooit teleurgesteld.

Uitstekend systeem

Alles liep op rolletjes

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

De eerste huiseigenaar liet onze 3 hondjes niet toe, Dogsincluded heeft ons direct verder geholpen aan een gepast vakantiehuis voor ons!

• Kennis & Vakmanschap

Lekker overzichtelijk en service gericht

Snel een hotel gevonden waar we met onze hond terecht kunnen. Goed heldere duidelijke info en bevestiging.

Goed voor elkaar gemaakt

Perfect geregeld dank daar voor

gebruikskosten

We hebben een boeking gedaan, en daar zijn extra kosten. Wat dit voor kosten zijn is echter niet duidelijk. Het gaat hier om gebruikskosten, maar dat zou toch al de huurprijs moeten zijn?

• Kennis & Vakmanschap

Goede service en fijne communicatie

Service super Contact erg plezierig Vragen per mail snel beantwoord Duidelijke info per huisje wat extra kosten zijn. Huren via dogs included met plezier een accommodatie voor onszelf en de beide honden.

• Kennis & Vakmanschap

Ons huisje bleek na boeking en betaling toch niet beschikbaar. Er is gezorgd voor een alternatief tegen dezelfde betaalde prijs. Het contact verliep vriendelijk en duidelijk. Dank

• Kennis & Vakmanschap

Altijd super tevreden over het aanbod en ondersteuning

Makkelijk te reserveren en snelle communicatie. Fijne overzichtelijke website.

altijd goed geholpen geweest

hebben al meermaals met jullie een vakantie geboekt en was altijd in orde

aangenaam

Een vlotte en zeer vriendelijke service, ook ontving ik reeds antwoord van het hotel! Super geregeld, dankjewel hier voor vanwege mij en Verona ;)

Goed geregeld

Omdat wij 3 honden hebben is het lastig een accommodatie te boeken. Nu is dat gelukt, super! De tussen update is ook prettig, zodat je niet het idee hebt dat je vergeten wordt.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Flits-antwoord!

Zoals altijd is de service van DogsIncluded Fantastisch!

Geen goed aangeboden alternatief

Wij hebben een reis geboekt een privé huis in macanet de la selva in Spanje. Deze boeking hebben we gedaan in januari. Aanbetaling gedaan en ja daar kwam de corona. Niemand kan hier iets aan doen. Meermaals contact gehad of we niet beter konden om boeken. Ja dat kon hoor maar wel een gedeelte van aanbetaling kwijt om om te boeken. We wachten nog even af. Dan krijg ik van de gemeente macanet de la selva een mail, we zitten in code rood. Oké mailtje naar dogs included. Nee van code rood geen sprake, omboeken kan maar aanbetaling ben je kwijt. Ook werd er nog medegedeeld dat we gewoon konden gaan, niks code rood of oranje. Maar mocht er binnen 40 dagen toch code rood komen dan konden ze niets meer voor ons doen?! Dan hebben we dus het volledige bedrag betaald en dat zijn we dus volledig kwijt. Niks voucher gewoon weg geld. Wij hebben om die reden de reis geannuleerd. Weg aanbetaling van bijna 300 euro en geen vakantie. Er werd niet meegedacht waar we dan naartoe konden. Ik vind dit een hele hele slechte zaak. 300 euro naar de knoppen en je staat echt met lege handen. Ja je krijgt de factuur die je eventueel aan je verzekering kan sturen wie weet krijg je het van hen terug. Zeer slechte service!!!! Nooit maar dan ook nooit meer.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ad, nu zijn we toch werkelijk totaal uit het veld geslagen door je opmerkingen. Wij zijn sinds mei (!!) met jullie in contact geweest over de mogelijkheden die jullie hadden. En er was in die tijd ook nog de mogelijkheid om om te boeken. Of te annuleren tegen 10% kosten als jullie naar een alternatief huis hadden gewild van een andere partner, waar eerst sprake van was maar waar jullie uiteindelijk niet voor hebben gekozen. Er staan bij ons 8 logs van contactmomenten waarop we alles hebben uitgelegd wat we nog voor jullie konden doen volgens de regels van Novasol die wij bij jullie boeking moeten hanteren. Even nogmaals voor de goede orde: dat zijn de huurvoorwaarden van Novasol bij jullie boeking. Dat zijn niet de regels die wij opstellen. Toen jullie 2 maanden later – terecht – onrustig werden van de berichtgeving over de gemeente in Spanje waar jullie naartoe zouden gaan hebben we jullie wederom uitgelegd wat op dat moment nog steeds de mogelijkheden waren. Alle maatregelen in de reiswereld zijn gebaseerd op de informatie vanuit de overheid om zeker te zijn van de juistheid van berichtgeving. Dat zijn de indicatoren waarop een code wordt ingesteld en de regels worden toegepast. Je verwees naar een lokale gemeente die wij zelf ook nog hebben gecheckt, maar uit onze informatie bleek dat de regels juist waren versoepeld. De maatregelen van een Nederlandse organisatie zal nooit gebaseerd worden op een regel vanuit een lokale gemeente. Maar wat de maatregelen van Novasol bij jullie boeking waren, hebben we ook uitgelegd en op dat moment was er ook nog steeds de mogelijkheid tot omboeken. Als er vanuit een klant geen actie wordt ondernomen en de deadline voor actie verloopt kunnen wij daar niets aan veranderen. Als een klant niet wil omboeken voor 75 euro is dat zijn goed recht. Wij hebben je tijdig aangegeven dat annuleren financieel niet handig is, want je had ook nog een andere optie. Je had voor 75 euro een andere boeking kunnen maken. Maar iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn beslissingen en wij dwingen niemand ergens toe. Misschien is het jullie niet meer helemaal duidelijk hoe dit hele proces is verlopen maar dan kan ik jullie desgewenst nog alle emails met data en tijdstip van verzenden opnieuw naar jullie toesturen, zodat je zelf kunt zien dat de situatie die je hier beschrijft niet klopt. Het blijft voor iedereen echt heel erg vervelend en frustrerend dat dit soort reisrestricties ontstaan en dat we daar met zijn allen zoveel last van hebben. Maar dat deze frustratie op ons wordt geladen en wij hiervoor op zo'n manier worden beoordeeld is totaal onterecht. Het zou jullie sieren als jullie inzien dat wij jullie als DogsIncluded steeds op de hoogte hebben gehouden van de mogelijkheden en we jullie juist wilden behoeden voor de annuleringskosten. Als je het niet eens bent met de voorwaarden van Novasol dan kun je daar een klacht over indienen. Dat is je goed recht en geen enkel probleem, maar het heeft zeker niet geschort aan ondersteuning vanuit DogsIncluded. Wij zijn altijd bereid om de hand in eigen boezem te steken als wij fouten hebben gemaakt maar dit is volledig unfair. Fabiana van der Heiden - DogsIncluded

Zeer prettig, wordt altijd goed, snel en vriendelijk geholpen. Nu ook met de corona voor de 2e keer om geboekt en geeft geen problemen.

Verregaande service

Weer prima geholpen

Alle commotie omtrent corona met uitstel en omboeking weer voorbeeldig opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Handige site voor baasjes met honden

Een duidelijke en gebruiksvriendelijke website

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

Heel behulpzaam snel anwoord

Al jaren zijn wij tevreden klanten .zeer betrouwbaar denken mee en snel antwoord. Ga zo door wij zijn heel blij met jullie met zoveel aanbod en de uitgebreide info. En onze honden vinden het ook geweldig. Nogmaals als trouwe klanten bedankt voor al die jaren top vakanties. Tot de volgende

• Kennis & Vakmanschap

Een super site voor honden eigenaren

Een site waarbij perfect wordt ingespeeld op de wensen en vragen van honden eigenaren voor een zorgeloze vakantie

alles goed geregeld

de persoon aan het onthaal is zeer behulpzaam , spreekt nederlands en frans . huisje is eenvoudig ingericht en zeer proper.

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk en snel te regelen

Tot nu toe prima ervaringen met boeken via jullie site

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)