Zoals altijd, geweldig

Fijne communicatie, snelle reacties en altijd meedenkend, TOP

Positief

Snelke service

• Kennis & Vakmanschap

Weer top en snel geregeld!

We hebben al eerder een keer geboekt bij jullie. is ons prima bevallen, het blijft altijd een verassing waar we nu weer komen maar we vertrouwen op jullie ervaring! We gaan ervan genieten....

• Kennis & Vakmanschap

makkelijk en snel te boeken

• Kennis & Vakmanschap

Top om bij jullie te kunnen boeken

We zijn top geholpen bij het boeken van onze vakantie. Snel reageren, duidelijke site, heldere uitleg op vragen, tips waar we echt wat aan hebben. Kortom: kan niet beter!!!!

prima begeleiding

Zeer positief dat er ook telefonisch contact werd gezocht bij een opgetreden storing tijdens de boeking.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle bevestiging en goede informatie

Zie boven

Uitstekende site

Snel geholpen en afgerond

goede service

als met iets zit wordthet snel en vriendelijk op g elost

Snel, vakkundig en efficient

De bevestigingsmail kwam niet aan. Na het achterlaten van een bericht met dit probleem werd ik in zeer korte tijd teruggebeld en zijn we snel tot een oplossing gekomen. Alles is nu dan ook geregeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Vele bedrijven kunnen hier een voorbeeld aannemen.

Goed en gemakkelijk

Fijn dat jullie er zijn en ons de mogelijkheden laten zien waar wij een tussenstop kunnen maken op weg naar onze eindbestemming in Italie en ook weer o pde terugweg. Alles in één oogopslag en ruime keuze.

top geregeld

top geregeld met vragen voordat je boekt echt service

• Kennis & Vakmanschap

de website is heel gemakkelijk en duidelijk!

Het is heel gemakkelijk dat je een overzicht heb van vakantiewoningen waar met zekerheid honden zijn toegelaten.

• Kennis & Vakmanschap

Wederom alles weer perfect geregeld

Al verschillende keren een huis geboekt, gaat lekker snel en krijgen wij vragen snel reactie terug.

Duidelijke site

Zeer leuk

Aangename website

• Kennis & Vakmanschap

Snel geantwoord op onze aanvullende vraag

Op de vraag die wij stelden kregen we als reactie dat de vraag was uitgezet bij de verhuurder maar dat die na anderhalve dag nog niet had gereageerd maar een paar uur later kregen we toch al het antwoord.

• Kennis & Vakmanschap

overzichtelijke en uitgebreide zoekmachine op de website

Met drie keer zoeken had ik al de juiste vakantie gevonden. De boeking en bevestiging van de vakantie verliepen vlekkeloos. Onze ervaring met DogsIncluded is tot nu toe prima!

• Kennis & Vakmanschap

Heel fijn dat ik zo snel een antwoord op mijn vraag gekregen heb. De site is ook prima, heel helder.

boeken top

Het boeken en antwoord zeer snel:-) zoals altijd

• Kennis & Vakmanschap

Zeer prettige ervaring tot dusver.

Ik heb op een prettige manier kunnen zoeken en reserveren.

snel en goed geholpen

Ik had een vraag over een appartement en ik werd binnen een half uur terug gebeld. Medewerker heeft nog met mij mee gekeken voor een andere optie en nam daar ook de tijd voor.

Geweldige service

Via site van aussie forum aan DogsIncluded gekomen, eerder nooit van gehoord. Nog nooit met onze hond Kyra op vakantie geweest, überhaupt nog nooit een auto vakantie. Zat me al af te vragen hoe ga ik dit regelen........ totdat ik jullie tegenkwam, geweldig!!!! Wat een hulp, info en service, je hoeft zelf niet mee na te denken en/of piekeren. We verheugen ons al enorm, dank jullie wel 😀😀👍👍💐💐

• Kennis & Vakmanschap

Zeer behulpzaam en duidelijk in de communicatie.

Website is duidelijk en heel gebruiksvriendelijk. Boeken van een accommodatie gaat makkelijk en is vlot geregeld.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)