overzichtelijke site

Boeking via site verliep vlekkeloos

Zeer duidelijk snel antwoord

Overzichtelijk en makkelijk

Overzichtelijk en makkelijk

• Kennis & Vakmanschap

Overzichtelijke site met veel info.

Het was plezierig grasduinen door alle mogelijkheden. Veel indormatie en de boekingsprocedure verliep vlotjes.

• Kennis & Vakmanschap

supervriendelijk en heel volledig: fantastisch!

supervriendelijk en heel volledig: fantastisch!

Snel en accuraat.

Dit is de 2e x dat ik via dogsincluded boek en het bevalt me prima!!

Aangemaam professioneel

• Kennis & Vakmanschap

Tijdens het boeken een storing en ik werd meteen gebeld met een andere optie.

• Kennis & Vakmanschap

Je wordt prima geholpen alles wordt goed uitgelegd Ik ben zeer tevreden Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de boeking

• Kennis & Vakmanschap

Goede, snelle en correcte afhandeling

• Kennis & Vakmanschap

Fantastische service en zeer goede communicatie!

Had een boeking gemaakt maar heb verzoek ingediend om deze te veranderen. Het verzoek werd direct behandeld en op zeer professionele wijze en vooral symphatieke manier werd dit behandeld. Voor mij is Dogsincluded een bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen! Mijn bevindingen zijn gebaseerd op meerdere boekingen.Een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

als vanouds uirtstekend geregeld.

zoals altijd perfect geregeld.

Top geregeld

Het was een lange zoektocht ivm met 3 honden en toch uiteindelijk gelukt door bemiddeling van jullie.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Duidelijk en snel geregeld

Een duidelijke site met goede selecties

Grandioos

Altijd zeer hulpvaardig en correct geholpen bij al mijn vragen. Kaartje bij thuiskomst was heel leuk en attent. Kortom zeer tevreden over DogsIncluded!

Aanrader

DogsIncluded heeft een zeer uitgebreide en duidelijke website. Je vindt er alle informatie die je nodig hebt en mocht je toch een vraag hebben kun je altijd bellen of mailen. Leuke huisjes in iedere prijsklasse, duidelijk vermeld hoeveel honden maximaal zijn toegestaan en of je eventueel voor meer honden kunt aanvragen.

nog beter als vroeger

Doorat wij een aantal jaren geen hond meer hebben gehad, nu direct naar Dogs included gegaan. Alles stond duidelijk en in details vermeld, zodat verassingen achteraf achterwege zullen blijven.

Zeer goede service

Veel goede en nuttige informatie op de site Snelle reactie op evt.vragen. Veel keuze in vakantie locaties en verblijven

Prima geregeld

Over het algemeen geen bijzonderheden bij het boeken. Informatie is compleet en handig. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de boeking bevestiging een vraag bevat of de hond wel welkom is...

• Kennis & Vakmanschap

snelle respons... goede bediening...

Ik had een vraag en binnen het kwartier werd er op gereageerd... dit bedoel ik onder snelle respons. De medewerker wou mee helpen met de boeking... echt kei lief.. maar ik moet het ook zelf leren.. was voor mij de eerste maal. En ik stel vast dat ze hier een zeer ruime portefeuille hebben...

Snelle service!

Frustrerend en onbegrijpelijk

Als je op zondag een huisje boekt, maandag betaalt, maar omdat de bank niet echt meewerkt qua vlotheid, de betaling op zich laat wachten, en woe wordt t huis al geannuleerd. Dat gaat er bij mij niet in. Gelukkig was er een gedreven MW van jullie die dit goed opvolgde, maar er liep iets grondig mis met het betalingssysteem. Het betaalbewijs voldeed niet ad ( hoge) eisen van jullie partner. Eisen waaraan onze bank ( en geen enkele in België) kan aan voldoen. Kortom, nogmaals geboekt door je MW, weer amper 2d later geannuleerd... Dat levert mij frustraties en onbegrip op. Iets wat ik als de pest kan missen als t gaat over het plannen van een vakantie. De onzekerheid of we het huisje nu wel of niet zullen hebben, daar hou ik niet van. Het feit dat er al 5d een dikke 500€ van minj rek is gegaan, maar dat t niet wordt geloofd of aanvaard omdat het Iban vd begunstigde niet op het bewijs staat ( terwijl dit dus technisch onmogelijk is, aangezien de betaling via jullie eigen link werd uitgevoerd) begrijp ik ronduit niet. Alle lof voor de volharding en gedrevenheid van Audrey en collega’s. Maar niettemin zal t de eerste en laatste keer zijn dat ik een huisje via Dogincluded reserveer. Prachtig idee ( mijn hond is belangrijk), maar de uitwerking laat te wensen over. Mss komt t alsnog goed, maar de ervaring is tot nu toe enorm frustrerend.

• Kennis & Vakmanschap

zoals altijd een perfecte service zonder onaangename verrassingen.

Gewoon uitstekend

• Kennis & Vakmanschap

Weer tevreden met de boeking van DogsIncluded.

Bruinisse was een leuke locatie. Hond kon fijn het water in. En Roompot had een fijn appartement voor dat geld. Tevens nog een e-chopper gehuurd voor 3 dagen. Dus de regio nog een beetje verkend.

• Kennis & Vakmanschap

Boeking onderweg in de auto gedaan met wat wiki probleempjes en te kleine letters maar super gemakke

Heel handig om onderweg snel een hotel te vinden waar honden welkom zijn.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)