Overzichtelijke website

Alle informatie dadelijk beschikbaar, Mails worden snel en correct opgevolgd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste website als je met honden op vakantie wilt

Overzichtelijke website waar je meer dan 1 hond kan aangeven en meteen ziet waar je wat kan huren. Verder hele snelle reactie op vragen. ongeëvenaard! Ga zo door !

• Kennis & Vakmanschap

Heel erg goed en snelle reaktie

We moesten even afwachten of de 2e hond mee mocht. Werden continue op de hoogte gehouden. Erg fijn

• Kennis & Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk en goede service

Al een aantal keren eerder via Dogsincluded geboekt en altijd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Mocht je vragen hebben over de vakantiewoning voor het boeken dan doen ze al het mogelijke om je vragen zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden. Zelf zijn ze ook afhankelijk van derden maar ze houden je van de voortgang op de hoogte.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle reactie op boeking en antwoorden op vragen

Zie boven

Heel handig

Een heel handige site wanneer je met je hond wilt reizen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Ze hebben mijn wensen goed opgepakt, en binen een week was de omboeking in orde

• Kennis & Vakmanschap

Super hoe makkelijk je een vakantie boekt met honden

Heel erg fijn

Steeds heel tevreden

Wij gaan met onze 4 honden steeds via Dogsincluded op vakantie. Een keer moeten herboeken en verliep vlot. Wij bevelen het iedereen aan !

• Kennis & Vakmanschap

Door een ongeluk kunnen we niet naar onze vakantiebestemming. Dogsincluded bedankt voor het meedenken en jullie inzet om het om te boeken. Erg blij mee!

Altijd goede hulp

Wij boeken al onze weekendjes weg via Dogsincluded en zijn heel tevreden met de hulp die geboden wordt. Met 3 honden is het niet altijd makkelijk om ergens een huisje te vinden, maar we vinden iedere keer weer een ander leuk huis waar we heen kunnen. Als er iets is, vriendelijk en snel geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Jullie doen precies wat je zegt. Heel fijn. Inderdaad een snelle bevestiging van het hotel dat de h.

Ben benieuwd hoe het daar is

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Ging heel makkelijk en ik ben zeker dat ik mijn hond kan meenemen

Makkelijk en zeker

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Kon snel omboeken ivm een dubbele boeking

zeer goed

ruim assortiment, fijn dat er direct gevraagd wordt naar de mogelijkheden voor de hond in de betreffende hotels!

Gewoon geweldige vakanties.

Van het begin af aan is de communicatie goed. Je krijgt uitgebreide informatie over alles. Je hoeft zelf eigenijk niks uit te zoeken. Dat is allemaal al gedaan. Wij gaan altijd met onze twee honden. Je weet precies waar je met ze kan gaan wandelen en waar ze los mogen. Echt ideaal. Dogsincluded is echt een aanrader!!!

• Kennis & Vakmanschap

Ik werd goed te woord gestaan na telefonisch contact. Zou later terug gebeld worden. Mijn vragen waren al uitgezocht en alles top en snel geregeld! Echt heel fijn

• Kennis & Vakmanschap

Hele fijne website om vakantie te boeken!

Wij hadden nog een aantal vragen voordat we onze boeking definitief hebben gemaakt. We zijn goed en snel geholpen!

Altijd goed

Ik boek mijn vakantie vaker met dogsincluded Geweldige service,zeer tevreden.

Prima service!

Vlotte reactie. Enthousiaste aanbevelingen. Goede keuze.

Goed werkende website

De website en de filters werken goed en makkelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Helemaal zoals het moet zijn

Snelle antwoorden en wanneer dit niet direct kan krijg je uitgelegd waarom

altijd heel correct

alles verloopt iedere keer heel vlot

• Kennis & Vakmanschap

Toppers zijn jullie met de informatie

Een mooie site met veel informatie voor mensen met een hond. en niet een site die zegt dat het hond vriendelijk, is en als je wilt boeken er geen hond mee mag

Duidelijke website.

Snelle duidelijke website, staat goed vermeld bij boeking wat de hondjes en wij kunnen verwachten van de acomodatie en omgeving. Blij dat we deze website gevonden hebben.

• Communicatie N.v.t.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)