Top service en begeleiding

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden na je aanvraag. Uitzonderlijk correct.

Groot aanbod, goede service

Wij boeken al onze vakanties via Dogsincluded, omdat dit een hoop zoeken en teleurstelling scheelt. Er is een zeer ruim aanbod aan mogelijkheden, de informatie is duidelijk en de service bij vragen is erg goed. Ze houden je op de hoogte bij vragen en sturen veel informatie van de omgeving en ook van handige adressen, zoals (dieren-)arts, bezienswaardigheden, wandelmogelijkheden en restaurants.

• Kennis & Vakmanschap

1 minpuntje: jammer dat je pas aan het einde van de reservering te zien krijgt of het huisje beschikbaar is voor huisdieren. ik heb in totaal ongeveer 7 huisje aan moeten klikken, reserveringsformulier ingevuld en pas op het laatst krijg je te lezen dat het gekozen huisje wel beschikbaar is maar niet beschikbaar voor huisdieren. Zou dit niet op een andere manier kunnen? Je geeft van te voren toch al op/aan dat het reisgezelschap uit 2 personen en 2 honden bestaat?

• Kennis & Vakmanschap

Snel gevonden wat ik zocht.

Snel gevonden wat ik zocht

Snelle afhandeling

Kon snel boeken

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Altijd fijn om via DogsIncluded te boeken

Snelle accurate informatie.

Mijn vraag werd snel beantwoord met een duidelijke foto ter illustratie.

Prima geregeld

Goede evaring.

• Kennis & Vakmanschap

Foutje van mij werd meteen verholpen

snel antwoord

Ik had een aantal vragen over het huis en heb die gesteld. De eigenaar moest hierop antwoord geven. Ik wist van te voren dat het misschien was langer kon duren. Dogsincluded hield me op de hoogte dat het wat langer ging duren maar dat de reservering bleef staan. Dat vond ik erg netjes. Vandaag antwoord gekregen dus helemaal prima.

Snel en vriendelijk

Ik weet niet veel van jullie, maar mijn vragen zijn vlot, vriendelijk en correct afgehandeld

• Kennis & Vakmanschap

duidelijke info, goede communicatie!

Eerste maal met Dogsincluded, vragen werden snel beantwoord, duidelijke info, en ook heel duidelijke website! ik ben fan !

• Kennis & Vakmanschap

Heel vlotte boeking, heel snelle aanpassing en uitstekende service

Heel vlotte boeking en heel snelle aanpassing van de periode plus een uitstekende service.

• Kennis & Vakmanschap

Snel reagerende organisatie die zijn best doet de klant te helpen

Al eerder goed ervaring opgedaan met DogsIncludeed. Duidelijke informatie op de website en snel gereageerd toen er een wijziging nodig was.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke uitleg en snelle respons. Dit geeft vertrouwen.

Hopelijk verloopt de vakantie even vlot las het huren.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer positief zal jullie aanbevelen bij vrienden

Heel fijn dat ik met mijn drie kleine hondjes terecht kan in de accommodatie van mijn keuze en dat op korte termijn dankzij jullie bemiddeling. Normaal kan ik niks vinden voor ons en onze drie hondjes. We zullen zeker vaker gebruik maken van dogsincluded

• Kennis & Vakmanschap

Snelle afhandeling en uitstekende service

Vlot geboekt. Hond heel welkom

Vlot geboekt. Hond heel welkom

• Kennis & Vakmanschap

Tot nu niks aan te merken ...

...

super professionele website!

Onmiddelijk, met 5 klikjes mijn hotel geboekt, alle informatie die ik nodig heb gekregen. Voor bijkomende informatie kon ik een gemakkelijk berichtje sturen. Nog afwachten wat het antwoord van het hotel zal zijn ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Voor de tweede keer geboekt dit jaar, snel en goed geregeld

snel, makkelijk, overzichtelijk

hele fijne extra service v.w.b. de honden o.a. De rest nog te ontdekken.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke site en snel iets leuks kunnen boeken.

Ik ben superblij dat we via jullie site ook gewoon op 3 honden kunnen zoeken. Want bij andere sites kun je dat niet aanklikken en ben je vaak dagen bezig om iets te vinden. Dat ging nu in een paar klikken, wij zijn helemaal blij!

• Kennis & Vakmanschap

Alles goed geregeld en genoeg info

Krijg netjes alle info door ook over omgeving. 2e keer dat we boeken via dogsincluded

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)