Veel aanbod

Goed en snelle communicatie. Vakantie makkelijk geboekt op de site. Eindelijk een Vakantiehuisje gevonden waar er meerdere honden mee mogen, dankzij dogsincluded.

Goed geholpen

Ik had wat vragen over een vakantiehuis en kreeg snel een antwoord. Dank daar voor.

vlot en correct

Correcte,duidelijke uitleg en opvolging

Bij betaling enige argwaan

Verzoek tot betaling stond niet echt in goed Nederlands, waardoor ik toch enige argwaan kreeg

Goed en snel !

Goed en snel

Makkelijk

Makkelijk zoeken naar een geschikte accommodatie

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Vriendelijk en professioneel

Heel vriendelijk personeel en deskundig

fantastisch

goede service wat betreft boeking communicatie . En goed geholpen met mijn vragen . Zeer snelle antwoorden en reacties.

proactieve service.

makkelijk online te boeken. snelle reactie en sympathieke hulp.

oplossing

Als een huisje niet kan i.v.m 2 honden hebben jullie een goed alternatief gegeven

Snelle reactie en behulpzaam

Heel gemakkelijk te boeken

In een paar minuten een boeking geregeld. Kosten overzichtelijk op een rijtje.

• Communicatie N.v.t.

Fantastisch hulpmiddel.

Dogsincluded is een prachtig middel om een keuze te maken tussen de diverse accomodaties waar honden zijn toegestaan. Zowel in binnenland als in het buitenland. De selectie van hotels waar honden zijn toegestaan doet Dogsincluded, de keuze ligt bij de klant.

• Kennis & Vakmanschap

Vlugge regeling en goede prijzen

Fantastisch!

Altijd precies wat we willen en altijd super voor ons en de honden!!

goede dienstverlening

Het was een moeilijke boeking maar ik kreeg steeds een update wat de stand van zaken was

Prima geregeld

Zagen deze website toen we zochten naar een huisje waar twee honden mee konden. Alles goed op een rijtje, snel de boeking geregeld. Daarna snel info over de omgeving en vooral voor de honden veel informatie in de omgeving.

• Kennis & Vakmanschap

Heel handig en snel geregeld

Nog niet erder geboekt met dogs included. Ik hoop dat de accomodatie net zo goed is als deze manier van boeken!!

top!!!!

Hallo, wij zijn zeer tevreden , wij gaan bijna altijd met DogsIncluded op vakantie!! en volgend jaar gaan wij met vrienden in Mei op vakantie ook met DogsIncluded !! En natuurlijk gaan onze kanjers mee !!! Gr Marjan en Henk

• Kennis & Vakmanschap

Site is erg duidelijk Goed mailcontact Tot nu erg goede service Met 1 klik kun je alles zien: reservering/betalingen/gegevens………

Behulpzaam, duidelijk en overzichtelijk

Altijd prettig boeken bij DogsIncluded. De website wijst vanzelf. Vooral de mogelijkheden van overnachtingen tijdens je reis. Is echt een pluspunt.

Goede ervaring

Hallo Fabiana, leuk om via jullie een verblijf in Nederland te boeken! We waren het al heel lang van plan, maar tot nu toe was er nog niets van terecht gekomen. Het zoeken en boeken ging erg makkelijk. We kennen de omgeving goed maar leuk om veel foto’s te zien van de verschillende kamers van het hotel. We zijn benieuwd hoe het onze hond, Lotje gaat bevallen. We laten jullie weten hoe ons verblijf bevallen is. Met vriendelijke groet, Tjeerd de Kort Liesbeth den Hond

Goede communicatie

Erg blij met de goede en snelle communicatie omtrent het boeken van onze vakantie met 5 honden.

Zeer goed geholpen

Was even zoeken naar huisje met 3 hondjes, maar gelukt! Goed op de hoogte gehouden door dogsincluded!

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)