Als gewoonlijk: prima, snelle en vriendelijke service

Gewoon uitstekend

• Kennis & Vakmanschap

Nog niet onder de indruk...

Hoewel we vanwege de Corona crisis moesten annuleren, was geld terug geen optie. Alleen omboeken is mogelijk. Hoewel ik wel begrip heb voor dit standpunt, vind ik het toch niet echt netjes. Want hoe lang dit gaat duren weet niemand. Dus omboeken naar wanneer? Nu maar augustus gedaan. Huisje is dan goedkoper, maar geld terug voor het overige deel wederom geen optie. Waardebon. Is waardeloos. Wie zegt dat ik nog een keer wil?

• Kennis & Vakmanschap

Beste Lucienne, wat fijn dat je al onze onderdelen beoordeelt met een 8. Ik schrok er daarom des te meer dat je ons een negatieve totaalscore geeft. We werken momenteel zo hard voor iedereen en dan betekent iedere onvoldoende - juist in deze tijd - een schok voor ons. Zou het kunnen zijn dat je een 5 als totaal score geeft omdat je daarmee je ongenoegen uit over de oplossingen die momenteel door onze partners worden geboden? Realiseer je je dat dit niet onze regels zijn maar dat wij er alles aan proberen te doen dat onze klanten toch nog op vakantie gaan zodra dat weer kan? Begrijp je dat wij iedereen juist proberen zo goed mogelijk te helpen binnen de randvoorwaarden die ook wij opgelegd krijgen? Ik hoop heel erg dat dat zo is, want het is ontzettend demotiverend om een 5 te krijgen als je als team van 's ochtends 8 tot 's avond 10 uur bezig bent voor iedereen. Je kunt hier gerust je ongenoegen uiten over maatregelen of vouchers, maar ik vind het niet fair om ons als DogsIncluded daarop af te rekenen.

aangename en duidelijke communicatie

We moesten geduldig zijn en dat deden we, we werden tijdig gecontacteerd om ons huisje om te boeken vanwege de corona maatregelen. Alles is uiteindelijk zeer vlot verlopen.

wederom geweldig

perfecte service en altijd goed. ondanks de corona kunnen wij niet weg, nu mooi en snel opgelost via een omboeking naar volgend jaar. top. dank jullie wel.

• Kennis & Vakmanschap

snelle beantwoording van mijn vragen

In verband met mijn boeking en mijn vragen hierover, ben ik ontzettend snel van de juiste informatie voorzien en verder geholpen mijn boeking om te zetten naar een later tijdstip. Gezien de hectiek in de huidige situatie kan ik alleen maar zeggen chapeau! en wens ik jullie nog heel veel sterkte!

• Kennis & Vakmanschap

Top, geweldige service en enorm snel

We wachten noodgedwongen even af hoe het er in de zomer uitziet. We zullen in eerste instantie bij jullie kijken.

• Kennis & Vakmanschap

Vriendelijke & persoonlijke bejegening, waardoor een vertrouwd gevoel ontstaat

Fijn!

• Kennis & Vakmanschap

jullie hebben ons in deze tijd goed geholpen we kijken er naar uit volgend jaar voor dit jaar is het wel jammer we hadden er met z'n alle zin in maar ja gezondheid is nu belangrijker voor iedereen ook voor jullie samen staan we sterk tegen deze virus maar we hebben nu ook een lichtpuntje we kunnen nu vooruit kijken naar volgend jaar en gezond het nieuwe jaar in

Duidelijk en snel

Goede oplossing

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijk, vriendelijk en professioneel te woord gestaan en oplossend tewerk gegaan.

Duidelijk van vriendelijk te woord gestaan. meedenkend om tot een oplossing te komen.

• Kennis & Vakmanschap

voor mij met deze overboeking, erg onduidelijk

Sorry, veel snapte ik er niet van. deze boeking ging niet door ivm de corona. dan ben je verplicht een andere boeking te doen ipv dat je geld terug krijgt. wordt niet gekeken naar gezondheid en of overboeken wel eigenlijk mogelijk is. nu niet echt duidelijk nog hoe het allemaal zit en jullie willen al antwoord of het allemaal naar tevredenheid gegaan is. nou voorlopig in mijn ogen nog niet

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Judith, misschien sta je er niet helemaal bij stil maar aan deze kant werken mensen dag en nacht om jullie vakanties allemaal door te laten gaan. Of om oplossingen te regelen. Ik had zojuist een huilende collega aan mijn bureau door deze 5. Het kan misschien zo zijn dat het nog wat onduidelijk voor je was maar vraag die duidelijkheid dan bij ons. Of had even afgewacht. Je boeking was al helemaal in kannen en kruiken. Allemaal goed geregeld voor jullie dus. Het doet gewoon pijn als we dan in deze harde tijden een onvoldoende krijgen omdat er iets nog even onduidelijk voor je was. Ik hoop dat je nu wel alle reden hebt om deze beoordeling aan te passen. Maar zo niet dan is het ook ok. Ik laat tot die tijd mijn reactie publiekelijk staan, want ik ben zo trots op mijn medewerkers die alles voor jullie doen op dit moment. En iedereen die ons onterecht een onvoldoende geeft kan dezelfde reactie van mij verwachten. Ik sta vierkant achter mijn werknemers en zij verdienen in deze omstandigheden van iedereen een 10! Van mij krijgen ze die zowiezo.

Nu voor de derde keer via jullie geboekt en verleden jaar moesten we wegens ziekte omboeken en nu vanwege die rot carona weer, maar het ging snel en prima. Top

Vriendelijk te woord gestaan

Mijn vragen werden vlug beantwoord. Werd zelfs persoonlijk gebeld.

• Kennis & Vakmanschap

De hulp en service zijn super!

Door het wisselen van aantal personen op vakantie en nu met de overboeking met covid 19 en dan nog kosteloos overboeken en dan met de nodige problemen. Zijn we jullie zeer dankbaar. Bij jullie zijn we super geholpen wat niet het geval is bij andere reisbureaus. Maar vooral Audrey verdient een hele dikke pluim , omdat ze altijd zo enthousiast en vriendelijk was en niets haar teveel is. Net of ze een vriend van de familie geworden is. Echt dit is onwezenlijk dat jullie echt voor alles klaar staan zelfs met de nodige info enz... Echt bedankt💋

Prima geregeld

Wij zouden van 3 t/m 10 april 2020 naar ons gehuurde huisje gaan, gezien de Coranacrisis zien we daar nu vanaf en hebben hetzelfde huisje gehuurd voor april 2021. Dit was heel snel en netje geregeld zonder bijbetaling o.i.d.

• Kennis & Vakmanschap

I.v.m. het corona virus kon ik kostenloos mijn boeking verzetten. Goede communicatie en een prima service!

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende dienstverlening

toppie

in deze vreselijke tijden toch bedankt voor het persoonlijk contact van Odin en mij heel veel sterkte in deze super drukke stress periode

• Kennis & Vakmanschap

Ben heel goed geholpen van dogsincluded.

Door de corona crisis ben ik door het team goed geholpen om de reis om te zetten. Bij deze ben ik heel blij.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer vriendelijk en hulpzaam.

Met onze vele boekingen bij dogsincluded hebben we alleen maar positieve ervaringen.

• Kennis & Vakmanschap

Dogsincluded geef ik een 9,99999!!

Snelle reaktie op email, of vriendelijke telefoon gesprekken, zelfs in deze Corona crisis, super!!!!

• Kennis & Vakmanschap

Zeer prettig contact. Ondanks dat er geen negatief reisadvies was voor onze familie vakantie toch alle medewerking om te verzetten i.v.m. de Corona crisis. Dikke pluim.

• Kennis & Vakmanschap

Dienstverlening zoals het bedoeld is.

We boeken, als honden bezitter, al een aantal jaren via DogsOncluded en hebben alleen nog maar goede ervaring met de manier zoals er door DogsInlcuded wordt gewerkt, maar ook wordt meegedacht.

• Kennis & Vakmanschap

Vandaag vanwege de Corona perikelen onze vakantie naar Denemarken omgeboekt. Ondanks de actuele drukte prima geholpen!

• Kennis & Vakmanschap

In deze spannende tijd vlot gereageerd en goed geregeld

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)