Al jaren goed geholpen

Al jaren boeken we een vakantie via dogs included. Loopt altijd soepel en de hotels zijn ook berekend op onze hond. Helemaal top. Het enige minpuntje is dat ik altijd een mail krijg van booking.com waar dogsincluded blijkbaar gebruik van maakt.

• Kennis & Vakmanschap

Goed kunne zoeken naar ‘n passend huisje

Ik had het huisje dat me aanstond redelijk snel gevonden, ook omdat ze op aankomstdatum zijn uitgekozen.

Super gebruiksvriendelijk website

Overzichtelijke website en hele vriendelijke boekingsprocedure. De persoonlijke benadering in de geautomatiseerde mails zijn een pré. De klant, zijn vragen en zijn huisdier staan centraal

Prima service.

Top organisatie voor mensen met honden.

Efficiënt !

Snel overzicht in wat anders een oerwoud is aan mogelijkheden.

Snel en doeltreffend

Prettig om een kaart in beeld te krijgen waarbij je regionaal kunt kiezen. Dit bracht mij snel bij Bitter&Zoet

Wij zijn goed geholpen

Is prima

• Kennis & Vakmanschap

Super makkelijk zoeken en boeken

Ruime keuze, en natuurlijk zijn altijd honden toegestaan, makkelijk boeken, snelle reactie.

super

de site is heel netjes. de berichten worden binnen 1 dag beantwoord en het is netjes geregeld! ik vind het vooral fijn dat de honden bij de huisjes van all included gewoon welkom zijn.

Nog niet

Nog geen ervaring. Pas de eerste keer geboekt

• Kennis & Vakmanschap

jullie zijn een super team

vorig jaar hadden wij een huisje bij jullie gehuurd maar door het plotse overlijden van onze lieve viervoeter Castaar hebben wij dit huisje geannuleerd.We hebben dan een heel lieve troostende mail ontvangen van jullie en dat heeft ons echt veel plezier gedaan. Ondertussen hebben we een nieuwe lieve viervoeter Archie en hebben we besloten om terug bij jullie een vakantiehuisje te huren.Alvast bedankt voor de snelle bediening mvg, Sabine, Erik en Archie

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Heel duidelijke richtlijnen en uitleg. Super voor een gezin met honden.

• Kennis & Vakmanschap

We zijn geweldig geholpen.

Voldoende info!!

• Communicatie N.v.t.

Super goede service

Heb al meerdere keren via dogs included geboekt, telkens opnieuw een goede service!

Duidelijk en behulpzaam

Al meerdere jaren boeken we via dogsincluded. Altijd naar tevredenheid en we krijgen altijd snelle reacties op onze vragen. Bijvoorbeeld of er twee ipv een hond meemogen of inrichting van het huis.

Supergoede service

Wij zijn supergoed geholpen bij een omboeking i.v.vm. Covid19.

• Kennis & Vakmanschap

Snel bericht en lief voor de honden

Fijn dat jullie je best doen om voor ons een fijne vakantie te bezorgen

Prima site

Jullie keuzemenu is erg compleet, dat maakt het makkelijk om te vinden wat je zoekt. Vanaf de telefoon is het wat lastiger, maar wel goed te doen. Bedankt voor jullie site, voor hondeneigenaren ( en vooral met 4 hondjes) is dit een uitkomst

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Snel en prima geholpen!

Prima website, goede service en adequate verwerking van de bomboeking!

• Kennis & Vakmanschap

Beste, De dienstverlening bleek tot nu toe optimaal. Wij verwachten wel nog een antwoord op de omboeking die we deden omwille van Corona. Het saldo voorschot dient nog aangepast te worden. Gezien de voorbije dienstverlening echter heel goed was, verwachten wij geen problemen. Vriendelijke groeten, Geert Touchant

• Kennis & Vakmanschap

Goed geïnformeerd over de mogelijkheden.

Omboeken naar andere periode ging soepel.

• Kennis & Vakmanschap

Veel keus en eenvoudig te boeken.

Makkelijk om een vakantiehuis te zoeken en te vinden. Snel te boeken en je krijgt altijd antwoord op je vragen.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle reactie op openstaande vragen en zeer complete informatievoorziening

Al vaker een vakantie geboekt bij Dogsincluded. Mijn verwachtingen worden iedere keer weer overtroffen

• Kennis & Vakmanschap

RECTIFICATIE!!! Onmogelijk om contact te krijgen

Helaas wordt er NIET gereageerd op de mail, op het telefoonnummer staat een antwoordapparaat welke vertelt dat er op de mail gereageerd wordt en vervolgens wordt de verbinding verbroken..... Als ik geen reactie krijg moet ik toch maar eens even naar Rotterdam rijden, al verwacht ik dat daar de deur ook “gewoon” dicht zal zijn..... RECTIFICATIE: Blijkt dat er een probleem zit in het mailprogramma op de telefoon van mijn vrouw, via de laptop blijkt dat er wel telkens netjes en binnen 1 dag gereageerd is! Al met al klopt de originele review dus NIET, en pas ik deze hierbij aan! Achteraf blijkt, en gelukkig, communiceren ze bij DogsIncluded WEL netjes op tijd! Wij zullen een volgende keer dat we met de honden weg willen wederom contact opnemen met DogsIncluded!!!

Vlotte afhandeling

Tot nu toe verloopt alles naar wens, zeker bij zo een last minute boeking. De eigenaars hebben ons gecontacteerd voor de verdere afhandeling. Enig minpunt is dat we pas achteraf ontdekten dat de eigenaars verwachten dat de honden dienen te overnachten in een bench. Helaas beschikken we hier niet over en zijn de huskies dit niet gewoon. We zoeken nog naar een oplossing. Dit zou op de site vermeld mogen staan.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)