Goed geholpen en service

Al vaker geboekt bij jullie prima advies enz.

Duidelijke en volledige website

Heel duidelijke, overzichtelijke en volledige website, makkelijk boeken, vriendelijke benadering

Prima organisatie.

Boek al jaren onze vakantie met de honden.

• Kennis & Vakmanschap

Dit huis zijn wij voor een aantal jaren ook geweest. Mooi huis. Mooie omgeving

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Makkelijk, duidelijke informatie, geeft vertrouwen om met je hond te gaan

goed gevoel, betrouwbaar. De juiste info om met je hond op stap te gaan

• Kennis & Vakmanschap

Idee is goed bedacht voor de hondenbezitter. Je hebt snel een overzicht van de hotels die honden toelaten. De reservering is ook snel gemaakt via www.booking.com. Van die site ben ik geen liefhebber maar dit terzijde. Lees wel goed de voorwaarden; de genoemde hotels laten wel honden toe, maar soms niet op alle kamers.

prima informatie

prettige side met goede en eerlijke info.

PRIMA

Snelle boeking...

Heerlijk gemakkelijk

Door de selectie van Dogsincluded weet ik exact welke hotels op de route liggen. Door zelf aan te geven hoeveel om ik wil rijden voordat ik aankom, samen met een prijs per kamer, hoef ik alleen nog maar te kiezen welk hotel aan mijn wensen voldoet.

Alles top!!

Hele vriendelijke bevestiging met de namen van de honden vermeld, top hihi. Alles is prima, we hebben erg veel zin om te gaan!!!

Sympathiek en duidelijk

Duidelijke informatie op website, klantgericht en sympathiek in communicatie

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

dogsincluded biedt een prima overzicht van de verblijfsmogelijkheden

goede zoekfunctie, geen onnodige informatie of reclameboodschappen. Een koppeling naar de routeplanner van GoogleMaps zou handig zijn (althans ik kon die niet vinden op de website van dogsincluded).

Tot nur Tor alles perfekt

Schnelle bearbeiting

Toppers!

Zo handig om op de snelweg direct een hondvriendelijk hotel te vinden

Fijne ervaringen met Dogsincluded

Éen keer een probleem gehad met boeken, werd de dag erna gelijk teruggebeld of ze konden helpen. Waren wij heel blij mee. Verder nooit problemen ondervonden met een huisje of boeking. Wij zijn altijd zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed geholpen en snel dank u

Alles prima geregeld.

Goede en duidelijke communicatie nav een gestelde vraag over Covid. Fijn dat je dan ook de tijd krijgt om te wachten op een antwoord, en je accomodatie tijdelijk voor je vastgehouden wordt, dat geeft minder stress. Alle twijfel over wel/niet boeken vervalt hierdoor. Daarna dan ook direct definitief geboekt.

Een mooie site.

Een mooie , duidelijke site. Het is echter jammer dat je, als je een leuke locatie gevonden hebt pas na het invullen van alle gegevens er achter komt dat deze toch niet beschikbaar is. En weer opnieuw moet gaan zoeken.

• Kennis & Vakmanschap

Super vriendelijke service en website

Alles zeer uitgebreid en met aandacht omschreven. Echt een uitkomst voor hondenbaasjes die op vakantie willen.

Correct en vriendelijk

In deze moeilijke tijd met de Corona doen de medewerkers van Dogsincluded toch hun maximale best om ons een goede reis te bieden met soms enkele voor en nadelen. Ik zou het zelf niet beter kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Volgend jaar boeken we weer via DogsIncluded

Fijn om geholpen te worden door deze organisatie die snapt wat je nodig hebt als je met je hond op vakantie gaat.

• Kennis & Vakmanschap

Prima site, heel goede klantenservice.

Fijne, duidelijke site. Het is eenvoudig om naar het gewenste huis te zoeken. Op de door ons gestelde vraag is snel en adequaat gereageerd. Dat de site is gespecialiseerd in huurhuizen waar honden welkom zijn is een grote pré.

• Kennis & Vakmanschap

Altijd heel veel keuze. Duidelijke site. Snelle reacties en nette afhandeling. Kortom, mijn vakanties met onze twee honden reserveer ik altijd via dogs included

• Kennis & Vakmanschap

Heel overzichtelijke site, veel mogelijkheden om te logeren met ons huisdier.

Reeds lang op zoek naar een duidelijke, overzichtelijke site om een vakantiewoning te kunnen huren met onze hond. Veel logeermogelijkheden, erg persoonlijke benadering. Nu maar hopen dat ook ons verblijf erg meevalt.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)