Zorgeloos op vakantie met mijn hondjes

Boekingsaanvragen verlopen vlot. Onze 1ste zeer positieve ervaring in Denemarken via Dogsincluded net achter de rug en al opnieuw geboekt voor een volgende vakantie !

Snelle boeking

Ik ken de website, is prima in orde. Enige advies, maak een totaalberekening voor de klant in één oogopslag. Ik kan niet zien wat het totaal is vóórdat je definitief boekt. Dan kan echt niet.

• Kennis & Vakmanschap

Veel aanbod, online reservering en betaling prima

kleine opmerking bij het reserverings en betalings proces: ik vindt het raar dat men meerdere malen de reservering moet bevestigen (op verschillende pagina's) en het overgaan naar de online betaling volgt niet in logische volgorde na de reservering. Dit kan wat verbeterd/gemoderniseerd worden. verder alles prima hoor

Uitstekend servicegericht bedrijf

Goed bereikbaar bedrijf met korte responstijd die ook nog doen wat ze afspreken.

• Kennis & Vakmanschap

boeken ging gemakkelijk nu nog kijken hoe het huisje is

het boeken ging gemakkelijk. Nu nog afwachten hoe het huisje is?

• Kennis & Vakmanschap

Het is voor het eerst dat ik het via jullie dor

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke info, makkelijk te boeken

Erg fijn om in eigen taal de informatie te lezen en te kunnen boeken voor ons gezelschap inclusief één hond

heel makkelijk

het is heel simpel om een boeking te maken je voert je gegevens in en klaar. je krijgt alle mogelijkheden direct te zien.

Makkelijke en overzichtelijke website

Na wat gezocht te hebben tussen het enorme aanbod van huizen, een vakantiewoning gevonden die ons geschikt lijkt. Na bevestiging boeking vrijwel per omgaande alle benodigde informatie en papieren ontvangen. Top!

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

snelle klantgerichte service

De snelle reacties op de E-mail met de omboeking en regelmatige statusmelding over wachten op goedkeuring van de verhuurders geeft aan de menselijke benadering aan. de klant wordt goed geholpen

Prima geholpen

Binnen een dag kreeg ik antwoord op mijn vraag. Super!

attent en oplossend

helpdesk was goed voor ons bezig, we werden prima geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed geholpen door Dogsincluded!

Ik ben heel snel verder geholpen door Dogsincluded. We hebben 3 honden die we graag willen meenemen op weekend. Ik begrijp dat het voor sommige huiseigenaars niet evident is om 3 honden toe te laten. Hoewel onze honden heel goed gehoorzamen kan ik me voorstellen dat dat niet bij elk gezin het geval is. Dogsincluded heeft meteen contact opgenomen met de eigenaar, dit besproken en ons ook meteen op de hoogte gebracht van het goede nieuws. Alle communicatie verliep via mail en was heel helder en duidelijk. We zijn heel tevreden over hoe het verlopen is en kijken enorm uit naar het weekendje weg met onze dikke vrienden!

Uitstekende boekingservaring

De website is overzichtelijk met veel maar duidelijke informatie. De reservering en bevestiging gingen vlot. De gestelde vraag tijdens de reservering werd vlot en duidelijke beantwoord.

Goede dienstverlening

Overzichtelijk,makkelijk boeken,staan altijd voor je klaar.

Snel en duidelijk

Snel gevonden wat we zochten en keurig antwoord op onze vragen.

steeds goede info en klare manier om iets op te zoeken

steeds goede info en klare manier om iets op te zoeken

• Kennis & Vakmanschap

zeer goede en snelle reactie

wij wilde een huisje boeken met meer honden dan toegelaten was .de dag erna kregen we al het goede nieuws dat het goedgekeurd was door de eigenaar en dat we het huisje moesten boeken .zo een snel antwoordt hadden we niet verwacht.wij zijn lid van een hondenschool en zullen zeker reclame maken voor jullie . jullie zijn top doe zo verder van ons krijgen jullie een dikke vette 10

• Kennis & Vakmanschap

Super site voor wie er zijn hond even uit wil

Heel ruime keuze, veel extra filters mogelijk, snel en goed resultaat.

uitstekend als altijd

Diverse keren op vakantie geweest via Dogsincluded , ben altijd blij met de gegeven info en het gebruikersgemak van website , we hebben nooit problemen gehad , en toch gauw zo`n 7 keer geboekt.

boeken zonder stress

Een gebruiksvriendelijke website

• Kennis & Vakmanschap

Voor de eerste keer geboekt, perfect geregeld

Omdat ik voor de eerste keer met de hond op vakantie wilde, ben ik bij dogsincluded terecht gekomen. De omschrijving van het huisje was duidelijk en klopte prima. Snelle en betrouwbare informatie via mail. Makkelijk te boeken.

• Kennis & Vakmanschap

Geen enkele negatieve ervaring.

Voor komend voorjaar hebben wij voor de 4e keer op rij iets geboekt via dogsincluded en dat zouden we natuurlijk niet gedaan hebben als het eerder niet goed was gegaan. Duidelijke website, vriendelijke en accurate service, complete reisinformatie en eerlijke prijzen.

Zeer comfortabel zoeken

Om een vakantie te vinden met een huisdier (onze hond Benji) is het vaak lastig. Wanneer je een leuk huisje ziet, is het meestal dat er geen huisdieren mee mogen. Dus wij ook niet!! Met dogsincluded hebben deze zorg niet meer. Heerlijk zo ontzorgd te worden. Gr Rob.

Goede communicatie iv.m boeking

Regelmatig op de hoogte gehouden betreffende aanvraag 3e hond

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)