als het weer maar meewerkt.

moet nog even wachten.

Zo gemakkelijk

Goede ervaring. Wij raden het iedereen aan.

Tja.

DogsIncluded geef adressen af waar je met een hond kan verblijven. Tevens geven ze aan dat er mogelijke meerkosten aan verbonden zijn. Meerkosten die kunnen oplopen tot 50% van de boekingskosten. Voorbeeld: € 15 per hond/per nacht. 3 honden. Totaal € 45. Kamerkosten voor een nacht met ontbijt € 90. Voor een Sint Bernard met losse haren wordt hetzelfde gerekend als Chiawa met totaal geen haarverlies. Dus om de schoonmaakkosten gaat het niet. DogsIncluded filtert niet de kosten van een huisdier Dat moet je zelf doen. Dus je ben verplicht om te boeken om de bijkomende kosten inzichtelijk te krijgen En daarna moet je weer afzeggen omdat het aanbod niet overeenkomt met je beleving

Vlekkeloos!

Perfect weer. Zonder haperingen geboekt.

Helemaal goed

Vorig jaar met Dogsincluded naar de Eifel geweest. Dat is goed bevallen. De omschrijving klopte keurig. Niets teveel gezegd. Eenvoudige inrichting enz. Denk dat ze eerlijk en oprecht zijn. Wij vinden het erg leuk dat onze hond (inmiddels 2 honden) met zijn eigen naam op de reispapieren staat. En de dierenarts ter plaatse is haast nog belangrijker dan de huisarts! ha, ha,

snel en overzichtelijk

Ideale site om makkelijk een vakantie te boeken met je hond (en) in 1 oogopslag kun je jou land, plaats en de aantal honden die welkom zijn zien. Alle belangrijke informatie krijg je gratis toe gezonden. Ontzettend fijn dat Dogsincluded bestaat. Dit is niet onze eerste en zal zeker niet onze laatste vakantie zijn die wij hier zullen boeken.

Heerlijke vakantie gehad

Alles goed geregeld. Klein maar fijn huisje met alle nodige zaken. Huisje was wat ouder maar verder oké.

• Kennis & Vakmanschap

goede filters bij zoeken en snelle reactie

goede filters bij zoeken naar een geschikte locatie je krijgt snel een reactie bij vragen en boekingen

handige site

Handig

superservice bij het omboeken

We hebben ivm coroana onze vakantie in Frankrijk geannuleerd. We konden omboeken naar een accommodatie die niet in het pakket zit bij dogs included. Super service!

Echt heel goed

Zo fijn om een hotel te kunnen boeken waarbij je zeker weet dat je hond welkom is. Echt super!

Alles vlot en duidelijk

Eerste keer dat ik via Dogsincluded een huisje reserveer. Tot nubtoe gaat alles vlot en duidelijk.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Zeer goede website, toch één opmerking

Ik ben erg te spreken over de website, de service, en het gemak van het boeken. Toch heb ik een zure nasmaak nadat ik de reservering heb geplaatst. Ik snap niet waarom jullie de bijkomende kosten, zoals schoonmaak en belasting e.d., niet vanaf het begin in het totaalbedrag verrekenen. Ze zijn ze zien voordat de boeking gemaakt wordt, dat klopt. Vervolgens worden ze op pagina's daarna nergens getoond, en alleen bij het afrekenen komen ze tevoorschijn. In mijn voorbeeld, huisje van 350 euro wordt op alle pagina's als 350 euro getoond, maar uiteindelijk betalen we 530 euro. Gevoelsmatig is dit niet fijn. Mijn tip, toon vanaf het begin het totaalbedrag op alle pagina's

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke en overzichtelijke informatie, precies wat ik zocht!

Tijdens een online zoektocht op deze site gekomen. Door de duidelijke info gelijk geboekt.

• Kennis & Vakmanschap

Snel goede locatie gevonden op de site. Na boeking reisbescheiden snel ontvangen.

prima!

Eerder al ervaring met dogsincluded. En ook deze keer weer positief ervaren!

• Kennis & Vakmanschap

Fijne site voor hondeneigenaren !

Duidelijke omschrijvingen en reserveren gaat goed en vlot

super

altijd vlotte afhandeling en correcte gegevens

Hele fijne website

Leuke site om rond te snuffelen. Je komt dan al echt in de vakantiestemming. Gebruiksvriendelijk en persoonlijke benadering via de e-mail. Ga zo door!

Goeie feedback

Krijg onmiddellijk antwoord op de vragen, er wordt gezocht naar een nieuwe locatie indien de eerste geweigerd wordt. Dank aan iedereen .

Snel antwoord

Snel antwoord in positieve zin,wij zijn heel tevreden

Fijne en snelle communicatie

Communicatie vooraf is super. Nu moet de huiseigenaar het nog waarmaken, maar wij hebben er zin in.

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben al eerder via DogsIncluded geboekt en zullen dit zeker blijven doen! Goede service en altijd snel bereikbaar wanneer er vragen zijn! Kortom “zorgeloos” vakantie vieren.

• Kennis & Vakmanschap

Boeken via de site ging snel, info was duidelijk.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

boeken via dogs included al meerdere malen gedaan en verloopt altijd prima.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)