Altijd goed geregeld bij jullie.

Altijd goed geregeld bij jullie.

Prima service!

Eerste boeking met 5 honden niet geaccepteerd door eigenaar. Ik werd gebeld en daarnaast kreeg ik een e-mail met andere opties. Zo toch een leuk adresje gevonden.

supermakkelijk

Alles wat belangrijk is met 1 klik te vinden voor je viervoeter

prima informatie vooraf,

reeds eerder een boeking via deze site gedaan, toen was alles ook prima in orde

• Kennis & Vakmanschap

Prima helder en alles duidelijk.

Het gebeurde zoals het werd beloofd

• Kennis & Vakmanschap

had nog geen ervaring met jullie.

de boeking was heel duidelijk voor ons en heel dier vriendelijk!

• Kennis & Vakmanschap

Beste adres om met je hond op vakantie te gaan

Wederom TOP service !!

Mooi huis en tuin

Mijn ervaring begon in St Anneland, super mooi huisje, we zijn er in april geweest. Konden zo de dijk op. Mooi huis met omheinde tuin.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Zoals altijd goed en duidelijk

Helder, overzichtelijk en vriendelijk

Alles super geregeld. Zeer tevreden

Alles super geregeld. Zeer tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Afwachten wat het deze keer wordt

Eerdere vakanties via dogsincluded zijn altijd naar volle wens verlopen dus heb er volle vertrouwen in dat we ook nu weer goed zitten voor onszelf en onze honden

• Kennis & Vakmanschap

Alles super vlot en netjes geregeld

Alles is allemaal keurig en snel geregeld

Goeie Ervaring

Zeer vriendelijk en moeite gedaan dat we onze apartement kregen. Hartelijk bedankt :-)

• Kennis & Vakmanschap

Prima contact en snelle service

Bij DogsIncluded sta je niet voor verrassingen, alles is duidelijk en eventuele aanpassingen worden snel en netjes geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

snel en makkelijk te boeken

Ondanks wat problemen met het boeken - website reageerde niet; na enige uren ging het wel, maar was de boeking blijkbaar verouderd. Toen een probleem dat het huis niet te vinden was met een ander zoekcriterium: 2 personen ipv 4 personen. Toen dat allemaal in orde was was het zo geboekt, en de vraag voor een extra (3e) hond was ook snel opgelost.

GOED

Snelle Antwoorden of bericht ontvangsten gekregen!!

Duidelijke website

De website is makkelijk te hanteren en heeft goede filters om het zoeken vlot te laten verlopen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goed te woord gestaan tijdens info opvragen over het huisje in Wemeldinge.

Samen met een medewerkster gekeken naar de mogelijkheden en duidelijk en netjes te woord gestaan. Ik werd ook netjes teruggebeld.

alleen maar goede ervaringen

Dit is als ik me niet vergis de 3e keer dat wij via Dogsincluded boeken. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad.

Boekingsproces verloopt vlekkeloos!

Prima site om een verblijf met een huisdier te boeken.

• Kennis & Vakmanschap

Veel keus, prettig, gemakkelijk en echt gericht op het huisdier mee op vakantie!

De website van DogsIncluded werkt heel gemakkelijk en biedt heel veel keus. Bij vragen ontvang je heel snel antwoord en ze personaliseren echt al hun correspondentie richting de honden. Echt heel leuk!

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed en snel geholpen

Wegens omstandigheden konden we niet meer terecht op ons vakantie-adres. Dogsincluded heeft ons goed en snel geholpen om een ander vakantie-adres te vinden.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn om op deze manier te kunnen zoeken naar een plek waar we met de honden terecht kunnen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Boeking lukte niet, dit lag niet bij Dogsincluded..maar bij het park,huisje wat wij hadden gezien bleek geen hond 8n te mogen.. Maar het is opgelost en we zijn tevreden met de andere boeking..

• Kennis & Vakmanschap

Online boeking is erg klantvriendelijk

Zoeken en boeken is erg klantvriendelijk!! Duidelijke informatie en foto’s Met een hond is het ook fijn te weten dat je van een huis weet dat het geschikt is

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)