Gemakkelijk

Kiezen, boeken, betalen, alles is duidelijk en gemakkelijk met Dogsincluded

• Kennis & Vakmanschap

Handige site, als je snel beschikbaarheid wilt weten van overnachting met hond.

Ik ontving totaalprijs, met of zonder ontbijt. Daarop baseerde ik mijn keuze. Bij locatie blijkt er nog 250 Deense kroon toeslag voor de hond bij te komen. Dát viel tegen. Je mag toch verwachten, dat op een speciale site voor hondeneigenaren ,juist dat erbij in zit.

• Kennis & Vakmanschap

mijn ervaring is goed tot zeer goed tevreden hoor

• Kennis & Vakmanschap

Vasthoudend in het helpen zoeken naar een adres waar we met 3 honden welkom zijn

Na een fantastische week in Denemarken wilden we graag volgend jaar weer naar Denemarken. Nu echter wel een ander gebied en 2 weken ipv 1 week. Bij de eerste 2 gekozen woningen ging de huiseigenaar niet accoord met de komst van 3 honden. Maar Dogs Included bleef ons helpen met de zoektocht naar een passend huis in het gebied waar we graag naar toe willen. 3x is scheepsrecht en de 3e eigenaar heet ons van harte welkom met onze 3 honden. Wij kijken al uit naar onze vakantie volgend jaar!

• Kennis & Vakmanschap

Telkens weer een mooi huisje met 4 hondjes en snel geregeld, echt top!

Gewoon fantastisch hoe we keer op keer met 4 hondjes weer een mooi huisje kunnen krijgen. En een goede snelle en vriendelijke service van DogsIncluded, echt top!

Zeer prettig

Duidelijke site. Goede informatie. Alles met een paar eenvoudige klikken geregeld.

Snel en heel makkelijk

Goede ervaring.

• Kennis & Vakmanschap

De digitale afhandeling is snel en uitgebreid met informatie. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat de totale bijkomende kosten nergens vermeld staan bij de afrekening. Ik heb al vaker bij andere een huisje gehuurd en dan krijg je altijd een volledig overzicht van wat je totaal moet betalen. Dus van zowel van te voren als terplekke. Dit kan veel verwarring en discussie voorkomen denk ik. Ik vind het ook transparanter overkomen. Ook de aankomsttijd en vertrektijd staan pas heel laat vermeld. Zo hoe zo erg ik me altijd dat bijna alle organisaties altijd een prijs laat zien waar dan nog verplichte kosten bijkomen. Geef dan meteen de complete prijs. Holidu doet dat trouwens wel keurig zag ik.

Voegt waarde toe

Het doel van de website is duidelijk, het werkt goed, en de service komt netjes en compleet over

Wederom uitstekend!

Het blijft elke keer weer een feestje, op te boeken, de voorpret kan weer beginnen.

Snelle reacties, leuke huisjes

Reageren snel.. Veel extra hond vriendelijke informatie!

Nooit meer

Wij zouden maandag gaan lekker een huisje gehuurd. Wij zouden gaan met 3 mensen en 3 honden. Nu is plotseling 1 hond erg ziek geworden. zodat we niet kunnen gaan. We mogen het ook niet verplaatsen naar een andere datum en we hebben geen annuleringsverzekering, dus nu gewoon geld kwijt. of wij er wat aan kunnen doen dat 1 week van tevoren een hond ziek wordt. Slechte behandeling we gaan echt nooit meer wat bij jullie boeken

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Marjon, ik vind het heel erg te horen dat een van jullie honden ziek is geworden. Ik weet hoe ellendig dat is en helemaal als je daardoor ook nog eens niet op vakantie kunt is dat helemaal een ontzettende domper. Ik hoop van harte dat de gezondheid van jullie hond zich positief ontwikkelt. Niemand kan er iets aan doen als een lid van een reisgezelschap ziek wordt. Je hond niet, jullie niet, wij niet en ook de huiseigenaar kan er niets aan doen. Als een vakantie - om wat voor reden dan ook niet door kan gaan - zijn er wel financiële consequenties aan verbonden want een huiseigenaar moet gewoon betaald worden voor het feit dat hij zijn huis voor jullie heeft vrijgehouden. Om dat risico te ondervangen zijn er annuleringsverzekeringen in het leven geroepen die dit risico dekken. Wij vinden het heel erg jammer dat jullie niet een dergelijke verzekering hebben afgesloten. Dit is echt een heel nare situatie voor jullie maar ik zie niet in waar wij jullie slecht hebben behandeld. Natuurlijk had ik voor jullie gewild dat alles anders was en dat de huiseigenaar jullie wel had aangeboden om gratis nog een andere periode in zijn vakantiehuis te verblijven. Maar dat gebeurt helaas uiterst zelden. Ik hoop dat jullie realiteitszin duidelijk maakt dat wij hier helaas niets aan konden veranderen. Ik wens jullie heel veel sterkte met de ziekte van jullie hond en ik hoop dat jullie toch binnenkort weer allemaal samen gezond op vakantie kunnen.

Al eerder via jullie geboekt, duidelijke site waarin ook de extra kosten duidelijk zijn vermeld

goed geregeld

Super geregeld voor de hond. Echt welkom.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Heel grote aanbod in een gebruiksvriendelijk site

Heel positief

• Kennis & Vakmanschap

overzichtelijke site met voldoende aanbod

• Kennis & Vakmanschap

Ondanks de Corona drukte, maken jullie toch even tijd vrij om mij te bellen. We hebben nu een leuke vakantie geboekt in Zeeland met onze drie hondjes. Bedankt hiervoor. Vr.gr. H. v. Londen

Voor ons geen ander

Wat een geweldige service. Aan alles is gedacht. Alles is tot in de puntjes geregeld en heel leuk de reispapieren zijn zelfs gericht aan iedereen. Ter plaatste vriendelijke service en super complete accommodatie. Een volgende x zeker weer.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk

Vriendelijke medewerkers, Duidelijke informatie

• Kennis & Vakmanschap

Zeer tevreden boeken zeker nog terug

Zijn zeer tevreden op alle gebied Geen enkele negatieve ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Snel, overzichtelijk, top service!

Last minute nog iets zoeken voor een midweek vakantie met 2 honden mee. Lukte alsnog perfect dankzij Dogsincluded!

• Kennis & Vakmanschap

Snel, duidelijk, informatief! 1 woord=top!

• Kennis & Vakmanschap

Super om bestemmingen met meerdere honden te vinden

Voor een familie die bestaat uit meerdere gezinnen met elk hun hond(en) is het niet makkelijk om een vakantiehuis te vinden waar we welkom zijn met al onze honden. Via Dogsinculded kan dat wel! Super!

Tevreden door de behulpzaamheid

Ik heb nu al vele malen via dogsincluded op diverse plekken een verblijf gereserveerd. Het team reageert vlot op eventuele vragen of opmerkingen. Of het nu om informatie over de afzetting van de tuin van het vakantiehuis gaat of over de huidige corona problematiek. Ook waardeer ik de extra informatie die men standaard bij je boekingsbevestiging stuurt over de dichtstbijzijnde dierenartsen en dergelijke.

• Kennis & Vakmanschap

Prima, snel geregeld en overzichtelijk

Ik heb hiervoor al meerdere websites bezocht die aangaven ook voor 1 nacht en inclusief hond aanbiedingen te hebben. Na doorklikken bleek dit toch anders. Alles was binnen 5 minuten geregeld, als de locatie is wat ze voorspellen is mijn achteraf review zeker zo positief.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)