zoals altijd vlot geboekt

wij hebben al meerdere malen met jullie geboekt en al altijd vlot en goed geholpen geworden ook vorig jaar met de covid omboeking alles perfect gelopen

• Kennis & Vakmanschap

Prima geholpen bij reservering!!

We hebben drie honden en bij de reservering moest nagegaan worden of we onze ´kindjes´ mee konden nemen. In drie dagen was alles in orde. Een dikke merci!!!!

• Kennis & Vakmanschap

UItstekende en snelle service!

Omboeking ivm corona was snel en goed geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Vaak een hondenhuisje geboekt. Prima informatie en volledig. Vragen worden op tijd behandeld.

Steeds positieve reactie gekregen

Dit is het derde jaar op een rij dat we ons kunnen verheugen op een mooi verlof. Tweemaal werd de accommodatie verandert op aanraden van jullie. Telkens in ons voordeel. Hartelijk dank hiervoor.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke website, adequate behandeling van mijn verzoek meerdere honden mee te nemen; keurige mails!

• Kennis & Vakmanschap

weer goed en snel geholpen met het omboeken van onze vakantie

vertrouwd goed

Écht goed

Al meerdere malen hier geboekt , nog nóóit teleurgesteld.......

• Kennis & Vakmanschap

Site werkt prima. maar nog steeds worden de bijkomende kosten niet getoond.

Nog steeds geven jullie niet de werkelijke prijs op jullie website. Het mag toch inmiddels bekend zijn dat het verplicht is om bijkomende verplichte kosten in de prijs te verwerken die op de site getoond wordt. Dit doen jullie nog steeds niet!

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke site, prima hulp bij het boeken en betalen.

Heerlijk om zo snel een geschikte accommodatie te kunnen vinden voor ons en onze hond. Alles is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk!

Goed geholpen

Bij het boeken van een huisje kregen we steeds een foutmelding. Nadat we hiervoor een mailtje hadden gestuurd werden we zeer snel gebeld en kregen we te horen dat ons huisje gereserveerd stond en dat we de boeking konden bevestigen. We kijken uit naar ons weekendje weg! Dank voor de snelle reactie!

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Snelle en complete service

Ik had een optie op een huis genomen en omdat ik 5 hondjes heb moest er eerst navraag worden gedaan of dit akkoord was. Ik had al heel snel antwoord. Ook het doen van de (aan)betaling kon snel geregeld worden. De website is ook duidelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Op betalingsbewijs is geen rekening gehouden met omboeking/ voucherbewijs

Ik heb mijn vouchercode ingezet voor een lastminute omboeking ( 26-02 geboekt 's avonds 20:29 /bevestiging binnengekregen 26-02 22:30/ bevestiging klant 27-02 08:37, maar met oorspronkelijk reisbedrag zonder mijn oorspronkelijke gebruikte vouchercode/ allemaal bij boeking: opmerking doorgegeven 27-02 09:09 hier vraag over gestuurd ( gelezen en begrepen dat het enorm druk kan zijn en vragen op boekingsdatum en urgentie beantwoord worden, dus ik wacht maar even af) Kans is dat dit bij een omboeking en lastminute boeking mis gaat en mensen alsnog gaan annuleren! Als er bij lastminute boekingen dit soort zaken mis gaan, dan zou ik met een tijdslimiet/ tijdsblok werken om telefonisch met elkaar in contact te kunnen komen ( bij last minute ook rekening houden met reisstijd etc) Aanvulling/Herbeoordeling: 27-02: 10:30-11:00 heel netjes contact gehad met medewerker DogsIncluded met uitleg dat Last Minute boeking niet goed door systeem in verwerking is gegaan/ geannuleerd was van organisatie/ eigenaarszijde (door klant evt. te zien aan min bedragen in totale betalingsggegevens.) Tevens heb ik begrepen: als binnen 24u voor aankomst Last Minute boeking wordt gedaan, kans aanwezig is dat systeem dit met vragen/ vouchers etc extra's niet meer juist kan verwerken en er default aan organisatiezijde van systemen kan ontstaan. Medewerkster heeft in dit gesprek voorgesteld, alsnog te proberen deze boeking te realiseren, met reeele opmerking in acht nemend, dat dit mogelijk niet zou kunnen lukken ( door o.a. bereiken van verschillende partijen) Terugbel afspraak ter terugkoppeling gemaakt. 12:30: terug gebeld door dezelfde medewerkster: boeking helaas niet gelukt; nu ook volledig storing in het systeem. Ik vond het professioneel en prettig dat er: - 1e en 2e keer werd gebeld door medewerkster van DogsIncluded met uitleg mislukte 1e boeking en 2e poging zelfde boeking - Genoemd is dat ik mijn oorspronkelijke voucher code behoud (2020) voor een volgende omboekingsmogelijkheid

• Kennis & Vakmanschap

We zijn snel en correct behandeld ! Erg fijn vooral in deze onzekere tijd.

Weekend Heemskerk

Er ging iets fout met de reservering, er werd meteen actie ondernomen om het op te lossen. Top geregeld

• Kennis & Vakmanschap

We boeken al jaren bij jullie, onze Kinga was nog een pup dus al ruim 12 jaar, en nog nooit klachten gehad. Mochten we de klantenservice nodig hebben zijn ze altijd vriendelijk en je wordt goed geholpen. Keuze aan vakantie huizen genoeg. Goede en duidelijke uitleg over de invoerregels. Ook fijn is de checklist die je ontvangt na de boeking.

duidelijke info

vakantie besproken met vouchers, bij de info over betaling werd duidelijk aangegeven te wachten met betalen tot vouchers verwerkt waren, dit duurde niet lang.

Fijne vakanties

Zolang mijn hond mee mag, ben ik blij. Dat het erg leuke accomodaties zijn is een zeer leuke bijkomst... ;)

• Kennis & Vakmanschap

Erg snel geregeld zonder problemen uitstekend

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

leuk en goed aanbod van huisjes

Leuk huisje gevonden. Mailwisseling gaat goed en is duidelijk. Voor ons de eerste keer via Dogsincluded.

Duidelijke site

Leuk dat alles mbt de hond vermeldt staat. Hindenstrand, dierenarts etc

• Kennis & Vakmanschap

Vlot, maar ook nog eens vriendelijk & persoonlijk!!!

Vlot, maar ook nog eens vriendelijk & persoonlijk!!!

• Kennis & Vakmanschap

Fijn zo'n site voor vakantieverblijven met hond.

Prima website.

snel en duidelijk

Duidelijke boekingssite. Uitgebreide informatie.

Vlot en overzichtelijk

Prettige website en duidelijk! En zowel op tablet, mobiel en pc te boeken.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)