Heel prettig boeken

We hebben ontzettend goede ervaringen met het boeken van de leukste B&B's onderweg naar onze vakantiebestemming. Onze Labjes zijn ook altijd heel erg tevreden. We komen op de mooiste ontdekkingsplekken!

Vreselijk

Als je boekt bij dogsincluded krijg je binnen een half uur reactie met alle betalingsgegevens en het verzoek binnen 14 dagen af te tikken. Daar waar het gaat over het annuleren is het een compleet ander verhaal. Men verschuild zich achter Corona en neemt de telefoon niet op. Op via de mail gestelde vraag , over de restitutie van een kortlopende reisverzekering, heb ik na ruim een maand geen reactie ontvangen. We keurig een ontvangstbevestiging natuurlijk. Als ze over de samenstelling van hun topteam spreken ( onder het kopje “over ons’’) op de website schijnt daar ook de spreekwoordelijke ‘’speurneus” in te zitten. Misschien dat deze ‘’speurneus” zijn/haar talenten eens kan aanspreken op welke wijze er binnen een redelijke termijn kan worden gereageerd op klantvragen. Want ook klanten die hebben geannuleerd zijn nog steeds klanten.

• Kennis & Vakmanschap

snel , duidelijk en zonder problemen alles goed geregeld

duidelijke site , snel antwoord op vragen en alles heel duidelijk.

Overzichtelijk en ruime keuze

Afstand tot snelwegen zou nog kunnen worden toegevoegd, zou voor obs interessant zijn

uitstekende service

had een foutje bij boeking tussenhotel en ik ben persoonlijk gecontacteerd om dit op te lossen. Prima en bedankt!

Goed,

Prettig dat direct duidelijk is dat de hond welkom is. Tip voor NOG beter: laat weten of er in de buurt goede uitlaatplekken zijn. Dat is nu ( op papier ) nog niet zo duidelijk

• Kennis & Vakmanschap

Snelle behandeling van mijn vraag per e mail

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke informatie, goed te vinden, snel geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Heel makkelijk zoeken op deze manier

Veelal ontbreekt het bij Booking.com om informatie te geven over het eventueel meenemen van een huisdier.

altijd prima !

Fijn om via dogsincluded even een pausen onderweg te hebben

Goede accomodaties

Ik heb geen antwoord gehad op mijn mail. Na 3 dagen nu, nog steeds niet. Dat vind ik wel spijtig

• Kennis & Vakmanschap

Beste Anja, allereerst heel hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wat jammer dat het hotel na 3 dagen nog niet heeft geantwoord op je mail! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten. Vriendelijke groeten van het DogsIncluded-team

Heel handig

Ideaal.

snel gevonden en geboekt

snel alles gevonden en ook beantwoord

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijk en veel uitleg erbij !

Zeer goed!

• Kennis & Vakmanschap

Ontzettend fijn site met hele leuke huisjes en tips.

Altijd tevreden met dogs Included. Zeer uitgebreid en makkelijk.

uitstekend

uitstekende service, alles snel en goed geregeld

• Kennis & Vakmanschap

goede opties op de site om te zoeken naar tussenstop

Duidelijke info. Fijn aparte beoordeling door gasten van dogsincluded met ervaringen over hond in hotel. Mijn man had via booking.com gezocht en kwam toevallig op hetzelfde hotel uit, maar jullie waren (iets) goedkoper en onze aansluitende vakantie is ook bij jullie geboekt, dus handig.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

steeds perfect

bespaart veel tijd bij het zoeken van een diervriendelijke overnachting

Heel vlot en correct

Wij hebben twee honden en via dogsincluded is het heel gemakkelijk om het juiste hotel te vinden waar onze honden meekunnen

• Kennis & Vakmanschap

vorige keer was dik in orde

ik ben content.

• Kennis & Vakmanschap

Overzichtelijke site, fijne service.

Overzichtelijke site, fijne service. Fijn om niet zelf te hoeven zoeken naar wel of niet toegestaan zijn van hond op accomodaties.

• Kennis & Vakmanschap

Snel antwoord, goed geholpen en hulp als het nodig is of advies

Uitstekend opgelost.

De functie zoeken op de route is fantastisch!

• Kennis & Vakmanschap

Vlotjes in te vullen en te boeken. Mooi hotel, mooi op de reisweg. Topservice.

• Kennis & Vakmanschap

Heel vlotte boeking en onmiddellijke bevestiging

Vlotte boeking en snelle bevestiging

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)