Zeer overzichtelijk

Zeer vlotte site om te boeken, en vooral interesse voor de dieren

• Kennis & Vakmanschap

Ontzettend leuk en eenvoudig.

Makkelijk, goede website, met erg leuke originele plekken

• Kennis & Vakmanschap

Ik vind al jaren uitstekende adressen voor mijn hond en mij!

Een fantastisch aanbod van accommodatie in binnen- en buitenland! Sinds ik een hond heb, maak ik alleen nog maar van DogsIncluded gebruik om mijn vakanties te plannen.

• Kennis & Vakmanschap

Uitgebreide informatie voor en na boeking

Wat een geweldige organisatie. Boeken verliep uitstekend en de informatie welke daarna toegestuurd werd was zeer waardevol. Veel tips voor zowel ons als voor de hond. We gaan voortaan eerst DogsIncluded raadplegen als we met de hond op vakantie willen. Door omstandigheden vakantie eerder moeten afbreken, zelfs daarna nog een lief en persoonlijk mailtje mogen ontvangen. Echt een top organisatie!!!

Snel en overzichtelijk

Prachtig

Zalig zo goed da jullie ons voorbereiden op onze reis. Één echte aanrader.

Snel en efficient

We hebben snel gevonden wat we zochten. Selecteren en vergelijken is goed mogelijk

• Kennis & Vakmanschap

Altijd leuke plekjes te vinden

Meer malen via jullie geboekt. Ik vind bij jullie altijd een goed plekje voor de gelegenheid, incl.de juiste en complete info voor mijn verblijf.

• Kennis & Vakmanschap

Persoonlijk antwoord gekregen op al mijn vragen. We werden ook op hun initiatief ingelicht omtrent mogelijke bouwwerkzaamheden in de buurt van onze geboekte bestemming.

Er wordt goed meegedacht

Heel fijn dat de optie bestaat om eerst (voorafgaand aan het bevestigen van de boeking) nog wat vragen te stellen. Het antwoord is uitgebreider dan een simpele ja of nee, dus je krijgt echt de informatie die je zoekt.

Duidelijke website

Duidelijke website voor mensen die met een hond op vakantie willen. Echter wanneer een huiseigenaar aangeeft dat er 2 honden mogen zijn en meer op aanvraag, dan verwacht je dat meer op aanvraag altijd goed is. Zet anders maximaal 2 honden ter informatie.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Wat betreft je opmerking over het aanvragen van meerdere honden, snap ik wat je bedoelt. Het is echter niet altijd zo zwart-wit. Soms hangt een uitkomst van een aanvraag af van het soort honden (sommige eigenaren willen wel 3 kleine hondjes, maar vinden hun huis voor 3 grote honden te klein), soms hangt het af van de periode (er zijn huiseigenaren die alleen in het laagseizoen meerdere honden toestaan) en bij sommige huizen hebben we simpelweg nog niet eerder een aanvraag voor meerdere honden gedaan, en dan weten we nog niet hoe een huiseigenaar erover denkt. Dat was bij jullie eerste aanvraag ook het geval. De huiseigenaar heeft daarna aangegeven dat hij nooit meer dan 2 honden wil accepteren, en dat is gelijk aangepast op de website (een aanvraag voor 3 honden is bij dat huis niet meer mogelijk). Kortom, het is niet altijd zwart-wit :-) Gelukkig was jullie tweede aanvraag wel succesvol! Het duurt nog eventjes, maar we wensen jullie alvast een heerlijke vakantie samen met de drie viervoeters!

super

20 jaar geleden voor de eerste maal via dogsincluded geboekt. Verschillende huisjes in Kroatië en Oostenrijk bezocht met onze honden Tosca en Zazou. Ondertussen hebben we een nieuwe vriend in huis. Vorig jaar zijn we naar onze bekende locaties in Kroatië gegaan. Dit jaar gaan we italië verkennen met Caro. De site heeft een enorme upgrade gehad. Super het overzicht met hondenstranden, dierenarts... Normaal ben je de eerste dagen aan het zoeken waar is mijn hond echt welkom. Dat gaat gepaard met positieven maar ook negatieve ervaringen. Nu zijn we nog beter voorbereid en gaan we geen km's moeten zoeken voor een stukje strand voor onze grote, onhandige knuffelbeer. Hier wordt ik helemaal vrolijk van.

• Kennis & Vakmanschap

Nog nooit problemen ondervonden. Snelle verwerking van de aanvraag.

• Kennis & Vakmanschap

Site is gebruiksvriendelijk en goed. Mogelijkheid tot verdere informatie is heel goed en ter zake.

Positieve ervaring met site dogsincluded na lang tevergeefs zoeken op andere sites.

So far ,so good

So far ,so good

• Kennis & Vakmanschap

overzichtelijk waar we met de honden terecht kunnen

de site komt snel tevoorschijn als je een overnachting met honden zoekt

• Kennis & Vakmanschap

Zoooooo fijn, èn makkelijk!

Opnieuw maakt dogsincluded het vinden van hotels voor onze vakantie de zoektocht zoveel makkelijker. We hadden er voor onze autovakantie meerdere nodig en de zoektocht wordt veel minder breed met de site. Je kunt eindeloos hotels blijven zoeken maar dan weet je nog steeds niet of je hond wel welkom is. Vroeger moesten we dan de hotels direct zelf bellen en mailen, wat een gedoe. Nu krijg je direct een overzicht. Dat kan soms tegenvallen (want weinig tot geen hotels) maar dan weet je wel direct waar je aan toe bent en kun je verder zoeken. In elk geval is het in één keer duidelijk waar je wel terecht kunt. Één dingetje, maar misschien ligt dat aan mij: ik vind het wel omslachtig dat ik de stad niet zelf kan invullen maar een soms ellelange reeks steden moet doorscrollen om de juiste te vinden! Je zou maar een stad met een "Z" zoeken! Verder: absolute aanrader.

Redelijk goed

Wil graag meer weten over de omgeving, waar ik kan lopen met de hond enz.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Zeer tevreden en duidelijke website

Boeken ging gemakkelijk via de website en via “mijn boeking” kon je jouw persoonlijke boeking inzien. We kregen zeer veel relevante informatie voor zowel ons als voor de hond. Volgende keer boeken we weer bij jullie.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke website, relevante info, klantvriendelijk

2e keer boeken we via jullie, erg blij met de extra info voor onze hond, omheinde tuin, wandelroutes etc. En ook aandacht voor de mensen!

• Kennis & Vakmanschap

Tot nu toe zeer positief

De website werkt fantastisch. Vragen worden super snel beantwoord, netjes via email. Maar het meest fan ben ik van hoe de "mijn boeking" pagina is vormgegeven en functioneert. Zeer overzichtelijk en duidelijk.

prima. goede service

altijd perfect

• Kennis & Vakmanschap

De ervaringen met boeken zijn tot nu toe altijd prima

Perfect!

Wat een geoliede machine is Dogs Included toch. Alle documenten binnen een paar uur!

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijk dat je weet dat je hond welkom is

Anders kom je er niet achter waar je hond welkom is. Teveel tijd kost het dan . Heb je een hotel of logeeradres gevonden mag er geen hond mee8

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)