Niks mis mee dat dogs included.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Als bijzonder goed, maar wij zijn al ervaren met dogsincluded en is tot nu toe altijd goed geweest.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

prima geregeld

Via de website alles kunnen regelen. Alles was duidelijk en prima voorgesteld Wat wil je als klant nog meer.

• Kennis & Vakmanschap

Afgereisd naar Zuid Italië met hond. Via DogsIncluded de diverse overnachtingen geregeld. Helemaal prima.

Snel geregeld

Boeking gedaan en betaald. Erg snel geregeld.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke antwoorden op de vragen.

Mis alleen de verwerking van de kosten in de rekening. Meer honden extra kosten eindschoonmaak en de toeristenbelasting

Gemakkelijk te boeken

• Kennis & Vakmanschap

Zo makkelijk om een huisje te boeken.

Met een paar drukjes heb je een huisje geboekt. Op de site veel en duidelijke informatie te vinden. Super fijn hier ren huisje te boeken

• Kennis & Vakmanschap

Dienstverlenend en houden je goed op de hoogte.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle reaktie, zeer uitgebreide info, vriendelijke benadering

Bij de eerste boeking bleek het huis dat we wilden huren al bezet. Kregen hierover binnen een dag bericht. Toen we vervolgens hetzelfde huis voor een week erna wilden huren was alles binnen 2 dagen geregeld. De gemailde info over de boeking, de voorwaarden, de kontaktpersoon + sleutel enz. was zeer kompleet. Snelle en vriendelijke service tot nu toe.

Goede organisatie

Zeer behulpzaam en vriendelijk, duidelijke web site.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijke communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Heel snel met reageren. Een enorme hondenliefhebster.

• Kennis & Vakmanschap

goed overleg mogelijk. duidelijke en vriendelijke service.

Ik vond het heel plezierig, dat er gewoon per telefoon contact mogelijk was met een vriendelijke stem, die mijn wensen begreep ,de diverse mogelijkheden uitlegde en tegemoet kwam aan mijn vragen en wensen.

Heel duidelijk

Hele goede ervaring! Ook erg overzichtelijk!

• Kennis & Vakmanschap

DogsIncluded is duidelijk en klantvriendelijk !!

Er is heel veel keuze om een accommodatie te zoeken die bij je past. Bij een keuze kun je vragen stellen en wordt gelijk de accommodatie voor je gereserveerd, dat vind ik echt super en een hele goede service. Na antwoord op je vragen kun je definitief boeken en krijg je gelijk alle informatie die je nodig hebt. Alles gaat online maar de klantvriendelijkheid, de duidelijkheid en het attent zijn geeft mij een vertrouwd gevoel.

Helder

Gemakkelijk te vinden wat je zoekt qua locatie, met duidelijke informatie over het vakantiehuis. Altijd handig dat je meteen weet dat je hond welkom is en wat de eventuele extra kosten zijn. Zelfs nu ik in het buitenland woon maak ik nog regelmatig gebruik van Dogsincluded.nl!

Top website

Zo kan je makkelijk alle accommodaties vinden waar je met je hond welkom bent. Extra info van dierenartsen, dog-sitter, uitlaatdiensten, dierenspeciaalzaak etc in de buurt worden ook verstrekt.

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk boeken, duidelijk en overzichtelijk

Super handig dat je ook het aantal honden aangeeft in de zoekmachine

Website goed geregeld

Ik vind 1 punt voor verbetering: Als je een vraag stelt over een huis, ben je verplicht een pre-boeking te doen( die je ten alle tijde weer kunt annuleren). Wij wilden weten of er in een bepaald huis, in de slaapkamers airco aanwezig was.( konden wij niet uit de website info halen). Ik vind dat een vreemde manier van werken. Verder is jullie service van info die jullie verstrekken over een vakantie plaats zeer uitgebreid.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Klaas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat betreft je verbeterpunt: we kiezen juist heel bewust voor deze aanpak zodat onze klanten het gewenste huis niet mislopen. Het duurt namelijk soms even voordat we een vraag (bijvoorbeeld over de locatie van een airco) kunnen beantwoorden omdat we dit moeten navragen bij een huiseigenaar. In het verleden gebeurde het dan wel eens dat het huis inmiddels door iemand anders was geboekt. Met een (geheel!) vrijblijvende optie kunnen we dit soort vervelende situaties voorkomen.

Helemaal top!!

Een geweldige site, heel informatief, duidelijk en correct!!

ik ben perfect geholpen

paar keer klikken en je bent klaar

Snel hotel kunnen boeken

We gaan met twee honden naar Denemarken half juni. Net over de grens met Duitsland vond ik prima plek

• Kennis & Vakmanschap

Veel inzet om antwoord van huiseigenaren te krijgen

Prettig veel inzet om antwoord van huiseigenaren te krijgen en ons daarvan prima op de hoogte gebracht.

zoals altijd goed geholpen

denk dat we al 10tal keer met dogsincluded en altijd goed geholpe, geweest , zijn nu wel nog aan't wachten op goedkeuring voor aansluitend vakantiewoning in normandie voor 2 honden maar dat komt in orde

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)