Heel gemakkelijk

Snel en goed geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Dit was een heel vlotte bediening.

Jullie website en verwerking van onze aanvraag is heel duidelijk en snel.

Zeer klantvriendelijk en accuraat

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Altijd goede ervaringen met vakantiehuizen van dogs included

Snelle service. Als je vragen hebt snelle reactie

Super vlotte boeking

Heel overzichtelijk

Wat ik wel vreemd vind is dat ik ook een bevestiging via booking.com heb gekregen terwijl ik via jullie geboekt heb. Daar zou ik wel een antwoord op willen

• Kennis & Vakmanschap

perfect geregeld, zoals altijd :)

Dogsincluded, de laatste jaren boeken we alle vakanties met de hond via dit bedrijf en is eigenlijk altijd alles goed geregeld.

Gewoon fijn

Snel antwoord op vragen, fijn contact en je wordt goed geholpen. Fantastisch dat je informatie etc krijgt. Alleen zou de site wat beter kunnen. Filteren op prijs en meer vertrek data bijvoorbeeld.

• Kennis & Vakmanschap

Prima service, snel en vriendelijk.

Prima service, snel en vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Een super mooie ruime kamer. Zeer netjes echt..echt TOPPPP ontbijt goed ,lekker en meer dan genoeg Wat wij zelf echt super vinden is dat je gewoon koffie mag pakken als je daar zin in hebt..een dikke plus daar voor En er is zelfs een gezellig klein tuintje waar je heerlijk kan zitten... dit is toch verwennerij 1e klas allemaal.

Prima, overzichtelijk!

Snel geregeld

Heel gemakkelijk

Gezocht op hotel incl. hond overnachting

• Kennis & Vakmanschap

uitstekend ( een tegenvallertje kan altijd gebeuren ,ook in het RITZ hotel)

reserveringen duidelijk en correct accomodaties zoals voorzien ( alleen hebben wij eens een slechte ervaring vorig jaar gehad ,maar dat ligt aan de plaatselijke eigenaars die " de vrek van Molière " gelezen hadden !!!!! groetjes

Makkelijk en betrouwbaar

Snel en makkelijk

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

snel antwoord op mijn vraag

heel goed geholpen

Zonder problemen onze vakantie kunnen omboeken. Zowel naar Kroatie als Oostenrijk, waar onze tussenstop geboekt was.

Slechte site

Een keer geboekt nooit weer . De klanten moet zijn ervaring geven en beoordeling geven . Zelf hebben ze geen onderzoeken gedaan als de parken hond vriendelijk zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Rene, wij zijn hier erg in verwarring. We kunnen geen boeking van je terugvinden. We weten niet over welk park je het hebt en we hebben ook geen direct bericht van je ontvangen zodat we weten waar je nu ontevreden over was. Het is belangrijk om ons te laten weten om welke reservering het gaat en wat precies de inhoud van je klacht is zodat we hier op een normale manier op kunnen reageren. Nu is dat voor ons onmogelijk. Als je een bepaalde mate van klant– of hondonvriendelijkheid hebt ervaren willen wij dat graag weten. Je zult begrijpend dat wij geen controle hebben over het gedrag van iedere individuele parkmedewerker of eventueel –bezoekers maar we kunnen wel voor je uitzoeken wat er is gebeurd en waarom. Dus laat ons per email even weten waar je nu zo ontevreden over bent dan kunnen wij er iets aan proberen te doen. Met vriendelijke groet, Fabiana van der Heiden

Prima site en service

Al jaren klant zeer tevreden over de service en gebruiksvriendelijk en het gemak.

• Kennis & Vakmanschap

Nog niet eerder gebruik gemaakt van songs included. Maar wat een uitkomst is dat zeg. Fantastisch.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

• Kennis & Vakmanschap

Geweldige service, voor mens en hond!

Een zeer goede en professionele service/ dienst voor mensen met een hond.

prima site

Al eerder van de site gebruik gemaakt; dus dat was makkelijk deze keer! Leuk opgezet. Jammer dat de honden jet kunnen lezen!

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed ondanks rare Corona tijd

Ik heb wel ontzettend veel mails gekregen die dezelfde inhoud hebben , vandaag nog over boeking die niet meer bestaat ... we kregen een upgrade en ander boekingsnummer , ik zal het wijten aan de crazy Corona tijden , we zijn tot nu toe heel tevreden , snelle antwoorden op mijn vragen , vriendelijke mails terug dus we zijn tevreden , hopelijk kunnen we ook vertrekken Naar Kroatië en dan zijn we helemaal content

• Kennis & Vakmanschap

Zo enorm eenvoudig om het via jullie te boeken. Daarnaast ook nog eens voordeliger als via belvilla. Goede communicatie!

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)