Fantastisch geholpen

Het vakantiehuis waar ik in wilde was nog niet te boeken in 2020. Jullie hielpen mij persoonlijk door mee te kijken en te mailen wanneer de woning beschikbaar kwam

• Kennis & Vakmanschap

Uit ervaring weten we dat een booking bij DogsIncluded uitstekend verzorgd is. We boeken regelmatig onze vakantie bij DogsIncluded,

Super goed

Mijn ervaringen zijn tot nog toe steen goed Ga zo door

• Kennis & Vakmanschap

Heel fijn selectie te maken We zijn nu 1e x via deze site een lang weekend met de hond op vakantie. Meteen 1week geboekt voor komend jaar Huisje en ligging is perfect!

prima dienstverlening

goede bereikbaarheid en duidelijke website

• Kennis & Vakmanschap

Goede prijs via jullie website, goedkoper als rechtstreeks, werd ook aangegeven door Roompot.

Het boeken was snel geregeld met duidelijke info. Het zou fijn zijn als meteen de totaalprijs gegeven werd (inclusief de verplichte afname zoals eindschoonmaak en bedlinnen). Nu moet je dat zelf optellen.

• Kennis & Vakmanschap

Vriendelijk, betrokken en snel.

Vriendelijk, betrokken en snelle service. Aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Prettige en betrouwbare website wanneer je met honden op vakantie wil gaan.

Groot aanbod van vakantiehuizen, snelle service, altijd prettige communicatie.

• Kennis & Vakmanschap

Ieder jaar opnieuw leveren jullie een topservice

jullie nemen steeds contact met eigenaars op als er bijkomende vragen zijn bv. Meerdere honden meenemen, hoe goed het terrein is afgesloten zodat honden niet kunnen ontsnappen. Dit is een prima service die wij heel erg appreciëren. Wij gaan graag met jullie in zee omdat alles steeds op een vlotte en correcte wijze afgehandeld wordt.

Perfect geholpen

We waren wat laat met zoeken naar een geschikt vakantiehuis, veel aanvragen gedaan en steeds prima geholpen. Uiteindelijk een bestemming gevonden.

• Kennis & Vakmanschap

Professioneel en efficiënt in dienstverlening

Wij maken reeds enkele jaren gebruik van de diensten die jullie aanbieden en staan steeds weer versteld over de snelle, efficiënte en goede dienstverlening bij het plannen en boeken van een verblijf ver of dichtbij. Heel veel waardering voor de prima dienstverlening!

Prettige snelle communicatie

Vragen worden snel beantwoord en het wordt eerlijk gezegd als jullie iets niet weten. We kijken uit naar de 2 geboekte vakanties

• Kennis & Vakmanschap

Prettig te woord gestaan,en netjes teruggebeld

Prettig te woord gestaan en netjes teruggebeld vlgs afspraak.

Betrouwbaar en snel

Duidelijke site, goed aanbod

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Supersnel en makkelijk hotel gevonden

• Kennis & Vakmanschap

Mede dank zij de hulp en het geduld van dogs included kan ik mijn hond iets moois bieden.

Dit ging zo ongecompliceerd en eenvoudig. Als ik een staart had zou ik er net zo mee waggelen, als mijn hond.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Duidelijk overzichtelijke site met veel informatie.

Zo fijn de speciale aandacht voor de hond. Alles wat ik me afvraag als ik met de hond op vakantie gaat, wordt ook al benoemd. Goed over nagedacht. Ook fijn dat je nog vragen kan stellen over de boeking. Heel fijn is dat! Dus heel tevreden over de boeking!

Duidelijk

Duidelijk

• Kennis & Vakmanschap

Alles vlot verlopen... en hop, met de dogs op vakantie.....

• Kennis & Vakmanschap

Snel, klantvriendelijk en de mooiste plekjes

Wij hebben diverse keren via Dogsincluded nu een vakantie geboekt en geen enkele keer zijn wij teleurgesteld teruggekomen; mooie plekken, geen (negatieve) verrassingen en ze staan altijd voor je klaar. Een duidelijke site, waar je snel vindt wat je wilt.

• Kennis & Vakmanschap

overzichtelijke site met gemakkelijke boekingsmogelijkheden

Gemakkelijk om alla mogelijkheden om met een hond op vakantie te gaan op 1 site terug te vinden.

• Kennis & Vakmanschap

Goede informatie, snel en duidelijk boekproces, overzichtelijke persoonlijke boekingspagina

Ik vind het leuk dat de hond bij naam genoemd wordt in de emails. Bij veel sites heb ik het gevoel dat de hond, ondanks het feit dat ik vaak fors voor hem moet betalen, slechts gedoogd wordt. Bij jullie staat de hond naast ons genoemd, grappig en leuk! Daarnaast vind ik de persoonlijke boekingsomgeving heel compleet en overzichtelijk. Ik kan op 1 pagina in 1 overzicht alles zien, van betalingsoverzicht tot dichtstbijzijnde hondenstrand of dierenwinkel, echt compleet. Bedankt voor deze service!

Netjes en goed geregeld

Tot zover top geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Erg hondvriendelijk en professioneel, super!

Erg hondvriendelijk en professioneel, super!

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)