Duidelijk , een goede omschijving van het huisje . En de bakker en de leuke dorpjes !! In een woord geweldig !!

Altijd voortreffelijk!

Wij gaan al heel lang met dogsincludid op vakantie Het was altijd super goed waar we terecht kwamen. Dus zullen we dit altijd blijven doen. Top begeleiding en altijd in voor de juiste adressen om met onze 3 herdershonden ergens te kunnen boeken. Daarom voortreffelijk

makkelijk om te boeken

een makkelijke en goede site om een vakantie te zoeken met je hond.

• Kennis & Vakmanschap

Weer fijn en snel geholpen

Voor de zoveelste keer weer goed en snel geholpen met de gebruikelijke vriendelijkheid.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijk, helder en goed beschreven

Bij het uitzoeken zijn er voldoende filters om precies dat plekje en huisje te vinden dat je zoekt. Verder is het boekingsproces duidelijk, zonder verborgen kosten (grote +) en is de terugkoppeling snel en duidelijk. Erg fijn dat er gelijk een "eigen" pagina is waar alle informatie en documenten onder hangen. Wederom een fijne ervaring en we gaan ervan uit dat het weer een mooie vakantie wordt, net als de afgelopen keren!

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke uitleg over zowel de woning als de nodige contacten van zowel de winkels als restaurant tot de hondvriendelijke benodigdheden als plaatsen om naartoe te gaan. Het is de 1ste maal dat wij bij jullie boeken en tot nu toe zijn we zeer tevreden.

Heel positief

We gaan vaker met 2 hondeb, via Dogsincluded en dat is steeds prima in orde.

Altijd goed!

Wij hebben al eens eerder geboekt via Dogsincluded en het is nooit tegengevallen. Ook de voorafgaande begeleiding e.d. allemaal dik in orde. Dus hopelijk onze eerste keer in Kroatië; een verzorgd huis en een fijne tijd met onze Bodhi! :-)

• Kennis & Vakmanschap

We blijven via jullie boeken, dat zegt genoeg !

Zeer vlotte service. Huisjes voldeden steeds aan onze verwachtingen. Moeten nu voor het eerst omboeken en verloopt vlot tot nu toe

• Kennis & Vakmanschap

gewoon wat je hoopt dat het is

Ze vragen actief of ze met iets kunnen helpen. Als er dan een vraag is doen ze ook wat moet! Top!

tot nu toe toppie!!

dit is de eerste keer dat ik een huisje boek via Dogsincluded. Tot nu toe zijn we heel tevreden over de correspondentie.

Makkelijk en snel

Heb nu voor de 3de keer geboekt bij Dogsincluded en altijd dik tevreden met alles

• Kennis & Vakmanschap

Weer snel qua antwoorden en boeking

Krijg snel antwoord op mijn vragen en website is overzichtelijk en keuzes die je kan aantikken zijn top als je meer dan 1 hond hebt. De website om een locatie met honden te vinden.

Prima geregeld. Zoals altijd

Zie boven

Vriendelijk en behulpzaam

• Kennis & Vakmanschap

Goede, accurate en snelle service.

Zeer snelle en positieve informatieverstrekking via e-mail.

snelle en goede service

Iedere keer goed en netjes geregeld en goede service

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed geregeld als je met je hond op vakantie wil gaan

Als we met onze hond op vakantie willen gaan, wil ik alleen nog via dogsIncluded

• Kennis & Vakmanschap

Een goede duidelijke site!

het aangenaam om met DogsIncluded te boeken. je krijgt voldoende informatie en geven advies rond de afstand die je moet afleggen. ons idee was om de afqstand in 2 dagen te doen maar jullie geven al advies wat het zoeken naar een verblijft gemakkelijk maakt. dankjewel

Overzichtelijk en duidelijke site

Het boekingsformulier was duidelijk en gemakkelijk in te vullen.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Een tevreden hond is een tevreden baasje

Jaarlijks gaan wij met de hond op vakantie en dit kwamen we in aanraking met DogsIncluded. Wat een fijne site is dat zeg. Zeer makkelijk zoeken en filteren op de wensen die wij hadden. En het mooie was dat er ook een zeer scherp geprijsde aanbieding naar voren kwam. Wij hoefden dan ook niet lang na te denken om de boeking te maken. Na het stellen van enkele vragen over het huis, het land en mogelijke activiteiten, kregen we de dag erna al antwoord. Top service. Ik kan dit echt aan iedere hond-bezitter aanraden !!!

Vlotte prettige afhandeling

Vlotte afhandeling, prettig veel info., vwb honden. Ook uitvoerige info vwb dagelijkse doe dingen. Aanbevelenswaardig voor zover, gezien dit geheel zal de rest ook dik in orde zijn.

Communicatie is goed

Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Reservatie ging heel vlot

Steeds correcte mails.

Uitstekend verzorgd, prima service

Deze bestemming voor de tweede keer geboekt, onze eerste ervaring was prima. Ideaal vakantiehuis zeker voor de hond. Goed schoon en prima bedden. Hebben nu dus voor de tweede keer geboekt.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)