2e keer dat we gaan. Zelfde plek en huisje. Zeer goed geregeld en bevallen.

• Kennis & Vakmanschap

Heel duidelijk makkelijk en snel

Het zoeken naar een accommodatie ging makkelijk. Duidelijke uitleg. De boeking snel en duidelijk.

Doelgericht en snel

Ongelovelijk hoe snel ik richting kreeg voor welk hotel het beste is voor ons en de hond. Geen gedoe, invullen van 1001 gegevens, gewoon praktisch de informatie geven die je nodig hebt. geen banners, reclame en afleidende zijbalken. Heel erg fijn, bedankt!

Duidelijke website

Tweede keer dat we via dogsincluded boeken. We hopen een heerlijke midweek te hebben in september.

Méér dan in orde.

Steeds correcte, professionele ervaring.

Altijd snel en vriendelijk

Al een paar keer met dogsincluded op vakantie gegaan. De communicatie is altijd snel en leest heel persoonlijk ipv zakelijk. Ik krijg er altijd een blij en warm gevoel van. Alles voor de hondjes

alles perfect geregeld

alles zoals het zou moeten zijn maar niet overal is

prima geregeld

duidelijke site

super

Jullie hebben ons geweldig geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Op alle vragen kregen we heel snel en duidelijk antwoord Makkelijk boeken

• Kennis & Vakmanschap

Mooie locatie's,voldoende informatie voor baasjes en hond

• Kennis & Vakmanschap

Onze ervaring is goed,sfeervol huisje met onze lieve labradors Saar en Kaila doorgebracht . Net thuisgekomen van een midweek Wij hebben geïnformeerd, het is vuurwerk vrij ,dus nu een weekje geboekt vanaf 27 December

• Kennis & Vakmanschap

Pijlsnel een hotel gevonden!

Blij dat jullie terug zijn!

Is heel goed bevallen

Snelle hulp

Heel correct alles geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Met de honden op vakantie… dan boek ik bij Dogsincluded!

Na onze boeking voor de zomer meteen een weekje “vuurwerkvrij” geboekt voor de jaarwisseling. Natuurlijk weer bij Dogsincluded, want dan kun je er 100% vanuit gaan dat voor mens en dier alles geregeld is!

Altijd top geregeld!

Wij boeken al jaren een busje via jullie. Altijd prima in orde!

• Kennis & Vakmanschap

Op dit moment loopt het niet soepel

Vgs mij lopen er nu 2 sporen dooe elkaar een van voor het faillissement en 1 erna die niet met elkaar matchen

Boeking als van ouds

14.00uur op de site, waar wij op visite waren, online bekeken naar huis om de agenda te checken en 21.00 uur bevestigd. Hoe snel wil een mens een boeking doen, helemaal te gek.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Johan, Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Marius (Dogsincluded)

Gemakkelijk

Eenvoudig en snel.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Edwin, Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Marius (Dogsincluded)

TOP!

Heb begrepen dat Bas en Marius besloten hebben om met de website DogsIncluded verder te gaan, top! Ben blij te vernemen dat zo'n goed bedrijf een doorstart gaat krijgen! Het abrupte faillissement was even schrikken, waar haal je de uitgebreide informatie nu vandaan... Alles is goed en snel omgeboekt door Belvilla. Hebben nu net weer een heerlijke vakantie gehad met onze Kyra. Heel veel succes met de doorstart! Blijf zeker via jullie onze vakanties boeken.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Yolanda, Hartelijk dank voor je positieve reactie en we zijn blij dat je alsnog van je vakantie hebt kunnen genieten. We werken er hard aan om de bestaande service weer aan de verwachtingen te laten voldoen en dan de dienst verder uit te breiden. Kom vooral bij ons in de lucht bij vragen! Met vriendelijke groet, Marius

geweldig

geweldig!

Failliet

Ik kwam er vanmiddag achter dat ze failliet waren ik heb hey nr gebeld dat in mijn papieren stond interhome 070 414 10 00 daar vertelde ze mij dat ze met iedereen bezig zijn contact op te nemen mij is verteld dat mijn vakantie gegarandeerd door gaat die gaat einde van juni in Tot mijn grote opluchting

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Toon, In de basis zijn alle boekingen doorgezet naar de partners en vakanties geborgen. Gelukkig zijn ook zij heel meegaand in het ondersteunen van onze doorstart en vinden we gezamenlijk een oplossing bij onderbrekingen in de communicatie vanuit Dogsincluded. Laat het ons vooral weten als we nog ergens in kunnen ondersteunen! Met vriendelijke groet, Marius

Ze zijn faillit

Ze zijn failliet ik heb niks meer gehoord En ben mijn geld kwijt.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Karin, De BV onder Dogsincluded is inderdaad helaas failliet. De dienst is echter wel weer door ons voortgezet. Zou je ons een bericht willen sturen? Dan kunnen we kijken wat de juiste status is. Met vriendelijke groet, Marius

Ongerust

Wij gingen al een aantal keren op vakantie via Dogsincluded. Nu zijn we onderweg naar Kroatië met onze 4 honden en lezen dat ze failliet zijn. De betaling werd volledig gedaan en we ontvingen de reisdocumenten zoals gewoonlijk... ??? Gaan we voor een gesloten deur staan ? Ondertussen de vakantie achter de rug en alles was prima in orde

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Marleentje, Met de ontvangen reisdocumenten zou de boeking bevestigd te zijn en behoren jullie niet voor een dichte deur hebben gestaan. Ik kan op basis van de beperkte informatie hier het niet na gaan, maar hopelijk was dit ook het geval en hebben jullie alsnog van een fijne vakantie kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Marius

Postbus 2405

3000 CK Rotterdam

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)