Heel goede service!

Wij zijn eerder via DogsIcluded naar een huisje geweest. Die ervaringen waren heel goed, dus voor de kerstvakantie hadden we weer een huisje geboekt via DogsIncluded. Helaas werd onze boeking buiten de schuld van DogsIncluded om geannuleerd. DogsIncluded heeft ons hiervan op de hoogte gebracht en ons goed geholpen bij de omboeking naar een ander huisje. Ze hebben zelfs een mooie korting voor ons weten te regelen. Wij hebben deze service enorm gewaardeerd!

• Kennis & Vakmanschap

Ik kreeg snel antwoord op mijn eerste vragen, maar er ontbrak 1 antwoord, dus ik stuurde deze vraag opnieuw en na 2 dagen heb ik hier nog geen antwoord op.

Heel goed!

Het was kinderlijk eenvoudig om te boeken/betalen. Bovendien is alle bijkomende en superduidelijk verstrekte informatie geweldig!

Super service!

wederom een superservice! Goed en snel geholpen met het omboeken i.v.m. ontstane gezondheidsproblemen. Nogmaals hartelijk dank!

• Kennis & Vakmanschap

Fijne website en snelle respons

Het is een fijne website om te gebruiken en het eerst overgaan naar een optie voor het antwoord op een evt. vraag is gegeven is heel goed. De respons bin vragen is ook snel en vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Jullie reageren snel, helaas het hotel wat jullie aanraden niet

Via jullie site een hotelovernachting geboekt welke op de route ligt naar onze bestemming. Volgens de site is 1 hond toegestaan, wij willen er 2 meenemen. Dit kon op aanvraag. Reservering gedaan met de mededeling dat de reservering alleen door kan gaan indien er 2 honden mee mogen. Correspondentie via het hotel verloopt gigantisch moeizaam en we weten nu nog steeds niet of we welkom zijn met 2 honden of dat we nog zsm op zoek moeten naar een ander overnachtingsadres.

Zeer klantvriendelijk!

Snelle en correcte afhandeling. Zeer vriendelijke contactpersoon die mij goed informeerde.

Prima info

Duidelijke info en boeken ging heel makkelijk.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Het boeken ging snel en prima

• Kennis & Vakmanschap

envoudige boeking voor vakantie adres met een hond

Plezierige website voor als het gaat om een vakantie woning waarbij huisdieren zijn toegestaan. Aanbod van woningen is ruimschoots.

• Kennis & Vakmanschap

Snel de juiste vooruitzicht!

Duidelijk en overzichtelijk.

uitstekende service

we hebben reeds meerdere malen via DogsIncluded geboekt en zijn steeds heel tevreden geweest

• Kennis & Vakmanschap

Een zéér goede site voor vakanties met hond

Slechts enkele minuten nodig gehad, om een topbestemming te vinden. Deze site kan ik iedereen aanraden, die met de hond op Vantieghem gaan!

• Kennis & Vakmanschap

Nog altijd probleem met reserveren met hond

Na vinden vrije accomodatie volgt na het hele reserverings proces de melding dat er een storing is opgetreden. Heb ik met 3 verschillende adressen mogen ervaren. Dit probleem bestaat al meer dan een jaar. Ik heb vorig jaar op 25 oct dit eveneens aangekaart. Zie onderstaande reactie uit de mail: ; wordt tijd dat er iets gebeurd anders kun je beter schrijven "Dogsexcluded" Beste R. Linssen, Hartelijk dank voor je reactie. Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. Ik ervaar precies dezelfde frustratie als ik een vakantiehuis wil boeken voor een klant en ik loop tegen dezelfde storing aan. Geloof me: als wij er iets aan konden doen, dan zou dit probleem vandaag nog verholpen zijn! Maar we zijn helaas afhankelijk van derden, van de vakantieparken en van het systeem waar vele van hen mee werken. Zolang zij geen aparte huiscode toekennen aan huisjes waar honden zijn toegestaan, blijven wij – en daarmee jullie – last hebben van dit probleem. Heel vervelend…

snelle boeking

snelle boeking

Hele goede website

Makkelijk zoeken en boeken via de website

Makkelijk en duidelijk

Voor de eerste keer op jullie website geboekt. Alles staat duidelijk vermeldt en overzichtelijk. En niet eens heel duur vergeleken met andere vakantie. Nu afwachten hoe de vakantie verloopt.

Prima en duidelijk overzicht

We zochten een hotel in de buurt van Arnhem met onze Hond dit was zo gevonden

Wederom goed geholpen

Een leuk vakantiehuis geboekt met onze 4 honden heeft even geduurd voor dat er toestemming kwam maar op laatst kwam alles wederom weer goed

Honden zijn welkom!

Heel fijne website en boekingssysteem. Ook bij wat meer hondjes snel geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Prima en vriendelijke communicatie!

Wij gaan met 3 honden naar een huis en moesten ook nog de boeking een week verschuiven. Er kwam steeds direct antwoord op de mailtjes, zelfs op zondag. We werden ook goed op de hoogte gehouden wanneer een antwoord wat langer op zich liet wachten. Heel fijn!

Prima Service

Prima initiatief en service

• Kennis & Vakmanschap

In een woord goed afgehandeld

In een woord goed afgehandeld.

• Kennis & Vakmanschap

Snel antwoord maar niet volledig overtuigd van het antwoord

Ga ervan uit dat we een appartement op de begane grond hebben geboekt (voor ons een must met een grote hond) In het antwoord dat jullie stuurden van de eigenaar staat dat ook dus ik vertrouw erop dat het goed komt. In het verleden nml nog wel eens misgegaan als we aankwamen opeens toch een appartement/terras op de 1e etage dus ben een beetje sceptisch.....

snelle afhandeling

Voor het eerst een boeking gemakt, maar was verrast door de snelheid waarmee dat kon.

• Communicatie N.v.t.

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)