Aanrader voor wie met honden op vakantie ga

• Kennis & Vakmanschap

Overzichtelijke site. Snelle reacties, regelmatig terugkoppeling. Site is makkelijk en fijn te gebruiken. Ruime keuze uit vakantieplekken.

Super praktische site

Heel fijn dat je kunt zoeken naar locaties waar ook honden mogen komen. Scheelt zoveel tijd in zoekwerk. Mooi ruim aanbod en makkelijk boeken.

• Communicatie N.v.t.

Prima en snel geholpen

Goede en snelle antwoorden. Erg vriendelijk en op alle vragen kwam een snel antwoord, we wisten snel of onze drie honden welkom waren!

Mooie duidelijke site

Door de leuke huisjes met omheining gaan we dit jaar 2 keer met onze honden via dogsincluded op vakantie

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke website met ontzettend veel keuze voor verblijven

Het is zeker als je met meer dan 2 honden op vakantie wil lastig om lokaties te vinden waar je kan verblijven. Op deze website ontzettend veel keuzemogelijkheden en duidelijke informatie over verblijf maar ook de omgeving en informatie voor de honden

leuke vakantie met hond.

Deze 2de keer dat we via Dogsincluded boeken, handige duidelijk website. Realistische omschrijving van de huizen. Geen problemen gehad.

• Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Lekker makkelijk allemaal

Gaat gewoon goed

• Kennis & Vakmanschap

Goede en duidelijke communicatie.

Fijn contact

Voor ons was het contact erg prettig voorafgaande de vakantie. Wij hadden een vraag over de accommodatie waar jullie zelf niet meteen antwoord op hadden maar hebben ons steeds op de hoogte gesteld of jullie al een antwoord hadden gehad. Fijn dat iemand het belang van onze hond net zo voorop stelt als wij!

• Kennis & Vakmanschap

alleen jammer dat ik geen account kan aanmaken dus ook voor de tussenstop moet ik al mijn gegevens weer invullen. de server is een beetje traag denk ik

• Kennis & Vakmanschap

Ruim en passend aanbod voor iedereen.

Ik heb veel filters toegepast omdat we best veel eisen aan de vakantie stellen. Ondanks dat kreeg ik veel mogelijkheden aangeboden en zaten er genoeg leuke bestemmingen bij waar we uit konden kiezen. Dat het gespecialiseerd is voor honden, maar tegelijk ook aandacht heeft voor het hele gezin is echt een uitkomst en maakt deze website uniek. Daarnaast is het aanbod ook nog eens betaalbaar, iets dat in deze tijd niet onbelangrijk is. Ook wordt er snel gereageerd op vragen die bij de boeking worden gesteld. Top!

• Kennis & Vakmanschap

Prima geregeld en goede communicatie.

Makkelijke manier om een hotel te boeken waar een huisdier is toegestaan.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke heldere antwoorden !

De vragen die we hadden omtrent het parkeren waren snel en vakkundig beantwoord.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Goed gevoel bij

Goed gevoel en snel iets naar het zin gevonden

• Kennis & Vakmanschap

Snel contact en fijne service

Wij gaan al jaren op vakantie via Dogsincluded. Ze doen wat ze beloven. Snel en fijn contact.

perfect geregeld

ondanks dat het even mis ging met de bevestiging van onze boeking , is dit door jullie direct perfect opgepakt en is alles perfect geregeld

Super duidelijk

Alles stond zeer goed uitgelegd.. zelfs tips enz.. zalig om zo gemakkelijk te kunnen boeken zonder dat je nog over blijft met vragen !!

tevreden

Heb gevonden wat ik zocht voor ons en onze twee honden. Hoop dat het een fijne vakantie wordt

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

netjes en zeer goed geregeld

netjes en zeer goed geregeld zover het tot nu is gegaan met zeer duidelijke info over verschillende zaken,zoals wat er in de omgeving te doen is ,route beschrijving, en eventueel oppas voor de honden etc etc .

• Kennis & Vakmanschap

Het boeken ging heel makkelijk, je krijgt erg snel reactie als je vragen hebt en de site is erg duidelijk.

Snelle en duidelijke communicatie

Snelle en duidelijke communicatie. Probleemoplossend en behulpzaam. Vlotte service. Doe zo verder aub. thx.

Duidelijke info

Positief, reeds vier keer eerder gebruik gemaakt van dogs included

Vlot geregeld.

Vlot geregeld.

Snel en makkelijk

Duidelijke site en snel makkelijk te reserveren. Als de rest ook zo clean en easy gaat ben ik zeer tevreden

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)