Super!!

Hebben al diverse keren geboekt en bevalt ons prima heel tevreden!!Er staat altijd duidelijk bij met hoeveel honden je er terecht kunt,wij hebben ons plekje wel gevonden !!!

• Kennis & Vakmanschap

Wij hadden enkele vragen en werden regelmatig correct en duidelijk op de hoogte gehouden. Zeer tevreden!

Gemakkelijk en snel

Duidelijke site en uitleg inzake de woning en omgeving.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goede duidelijke en snelle communicatie

Veel extra informatie, hulp bij zoeken overnachting met hond. Prima communicatie.

uistekend

De website van DogsIncluded is gebruikersvriendelijk. De informatie helder en duidelijk. En de keuze is reuze.

• Kennis & Vakmanschap

Boeken van huisje zeer makkelijk en duidelijk

Top voor mens en dier !

Vriendelijke, snelle reacties op vragen, mooi gedetailleerd… Alles in functie van de hond !

• Kennis & Vakmanschap

Makelijk in gebruik en overzichtelijke site. Vakantie snel en makkelijk geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Prima te vinden, alle info

Alles duidelijk omschreven, precies wat iemand nodig heeft!

• Kennis & Vakmanschap

Meermaals via dogsincluded gereserveerd en altijd alles perfect in orde

praktisch, duidelijk en snel

praktisch is het zoeken naar een geschikte accommodatie per regio en tijd duidelijk is de informatie, de voorwaarden en de procedure snel is de afwikkeling

• Kennis & Vakmanschap

Vlotte boeking met veel informatie

Alle informatie en foto's waren heel duidelijk. Snelle en makkelijke manier om te resereveren.

• Kennis & Vakmanschap

1ste reservering met deze site. Gemakkelijk in gebruik. Snelle antwoorden op gestelde vragen. Toppie !!!

• Kennis & Vakmanschap

super goede site. overzichtelijk en leuk om te doen!

Al vaker gekeken maar nu voor het eerst een vakantie geboekt!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Zeer goede en snelle service.

Er wordt snel en gereageerd op vragen. De site is duidelijk en goed opgezet.

Snel en duidelijk

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Net een reservering gemaakt en dat is prima gegaan

Zoals hierboven vermeld. Tot nu toe prima.

prima en duidelijk

• Kennis & Vakmanschap

Snel respons Fijne informatie zowel van het huis als voor de hond

• Kennis & Vakmanschap

Prima, maar afronding betaling bij leverancier zorgelijk

Allemaal prima. Maar bij de afronding van de betaling bij de leverancier van het huisje werd de website niet goed afgesloten na betaling. Dat vind ik zorgelijk. Hopelijk is het goed gegaan.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Arnoud, hartelijk dank voor je beoordeling. Je gaf aan dat je de afronding van de betaling zorgelijk vond en ik heb daarom meteen even gecontroleerd. Je betaling werd direct ontvangen en verwerkt en je hebt ook daarna meteen je reispapieren van ons ontvangen. Volgens mij bedoelde je dat na betaling je niet direct terug werd omgeleid naar je boekingspagina. We zullen nagaan waarom dit in jouw geval niet goed ging, maar we kunnen in ieder geval zien dat er geen dingen verkeerd zijn gegaan en alles goed is verlopen m.b.t. je betaling.

Prima, correct

Ik heb nog niet alles bestudeerd dus of ik nog vragen heb weet ik op dit moment niet. Maar tot nu toe heb ik direct mailtjes ontvangen En ik heb betaald. En daar ook weer een mail van ontvangen. Dus tot nu toe verloopt het goed.

Snelle reactie

Snel reactie bij boeking. Daarna moet je nog boeking bevestigen. Wij hadden bijkomende vraag i.v.m. de tuinafsluiting waarop men nog geen antwoord kon geven, de mogelijkheid wordt dan wel geboden om de bevestiging nog wat uit te stellen, wat goed is maar niet zonder risico, want dan kan de geboekte vakantiewoning intussen weg zijn. Dus bevestigd zonder antwoord op onze extra vraag en hopen dat de foto's van de tuin overeenkomen met de realiteit.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marie, Allereerst hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Voor een volgende keer is het misschien handig om te weten dat je gerust kunt wachten met het bevestigen van je boeking tot we je antwoord hebben gegeven op je vragen! Het vakantiehuis staat namelijk in de tussentijd gewoon voor jou gereserveerd. Met vriendelijke groeten van het DogsIncluded-team

Na onze vraag of er een derde hond meemocht.

Dat is was snel geregeld, perfecte service voor hondeneigenaren die hun viervoeters meenemen op vakantie. Top

• Kennis & Vakmanschap

Overzichtelijk, makkelijk, ruime keuze in aanbod!

Zo fijn dat deze site er is!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Super, lekker duidelijk, snel en overzichtelijk

Ben super tevreden

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)