snelle en goede service

Iedere keer goed en netjes geregeld en goede service

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed geregeld als je met je hond op vakantie wil gaan

Als we met onze hond op vakantie willen gaan, wil ik alleen nog via dogsIncluded

• Kennis & Vakmanschap

Een goede duidelijke site!

het aangenaam om met DogsIncluded te boeken. je krijgt voldoende informatie en geven advies rond de afstand die je moet afleggen. ons idee was om de afqstand in 2 dagen te doen maar jullie geven al advies wat het zoeken naar een verblijft gemakkelijk maakt. dankjewel

Overzichtelijk en duidelijke site

Het boekingsformulier was duidelijk en gemakkelijk in te vullen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Een tevreden hond is een tevreden baasje

Jaarlijks gaan wij met de hond op vakantie en dit kwamen we in aanraking met DogsIncluded. Wat een fijne site is dat zeg. Zeer makkelijk zoeken en filteren op de wensen die wij hadden. En het mooie was dat er ook een zeer scherp geprijsde aanbieding naar voren kwam. Wij hoefden dan ook niet lang na te denken om de boeking te maken. Na het stellen van enkele vragen over het huis, het land en mogelijke activiteiten, kregen we de dag erna al antwoord. Top service. Ik kan dit echt aan iedere hond-bezitter aanraden !!!

Vlotte prettige afhandeling

Vlotte afhandeling, prettig veel info., vwb honden. Ook uitvoerige info vwb dagelijkse doe dingen. Aanbevelenswaardig voor zover, gezien dit geheel zal de rest ook dik in orde zijn.

Communicatie is goed

Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het proces

Reservatie ging heel vlot

Steeds correcte mails.

Uitstekend verzorgd, prima service

Deze bestemming voor de tweede keer geboekt, onze eerste ervaring was prima. Ideaal vakantiehuis zeker voor de hond. Goed schoon en prima bedden. Hebben nu dus voor de tweede keer geboekt.

• Kennis & Vakmanschap

mijn eerste indruk is uitstekend

Tot nu nog een ervaring met dogsincluded, maar het boeken en vinden van een hondvriendelijk vakantie ging snel en de afhandeling ging prima.

• Kennis & Vakmanschap

Goede klante service vriendelijke mevrouw aan de telefoon en mee denkend

Spannend !

Ging vlot en was heel duidelijk ! Voor Els haar verjaardag ! Top

Super dat dit er is. Mooi omschreven met voldoende details

Super dat dit er is. Mooi omschreven met voldoende details

Super opvolging van vragen

Steeds attente reactie op vragen die je hebt.

Prima resultaat op zoekopdracht

Kreeg verschillende geschikte huizen door voor ons en ons hondje! Makkelijk zoeken zo!

Reservering

Snel geregeld!! We hebben er zin in!!

snel en zeer hondvriendelijk

zeer hondvriendelijk, er wordt meegedacht ( tussenstops) en goede informatie over de reis, omgevng , enz

Duidelijke website, snelle afhandeling

Al eerder gereserveerd en ook dat was goed geregeld.

Lekker compleet

Alles duidelijk omschreven uiteraard op aanleveren van de eigenaren. Maar ook met de eerlijke recensies erbij. Makkelijk te boeken, alleen alles even goed doorlezen en bevestigingen.

Dubbele boeking

Heel jammer om meer dan 1 maand na boeking EN het betalen van een voorschot ons huisje blijkbaar al geboekt was!! Er werd ons een omboeking beloofd aan ongeveer dezelfde prijs door een korting. Daar we op doorreis zijn (2 nachten) kon niet om het even welke regio! Ik vond iets wat geschikt was maar blijkbaar moesten we bij dezelfde partner boeken waar dogsincluded mee samenwerkt! Blijkt ook dat de korting de opkuis bedraagt en het goedkoopste wat we konden bemachtigen (te kortbij en 3 honden) €100 duurder is dan onze 1ste boeking!! Ook vermeld in verschillende groepen op fb zodat mensen alert zouden zijn!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Dorine, We vinden het heel erg dat je zo teleurgesteld bent over de situatie rondom je boeking. We begrijpen volledig hoe frustrerend het moet zijn om te ontdekken dat je vakantiehuis niet beschikbaar was, een maand nadat je het had geboekt. Voor ons zijn dit soort situaties ook ontzettend vervelend. Ze liggen volledig buiten onze controle; we zijn slechts de boodschapper in deze situatie, en het spijt ons dat we geen beter nieuws konden brengen. Nogmaals, we snappen je teleurstelling, maar we zijn wel verdrietig dat je ons daar met een onvoldoende op afrekent. Als bemiddelaar tussen jullie en de verhuurder hebben we namelijk juist ons uiterste best gedaan om een alternatieve oplossing te vinden die zo goed mogelijk aansloot bij jullie behoeften. We hebben bovendien een korting van 25% op de huursom voor je kunnen regelen. Het spijt ons dat je toch niet blij bent met dit alternatief. We willen nog wel even benadrukken dat je uiteraard nooit verplicht bent om het alternatief te boeken. Je hebt nog steeds de mogelijkheid om de boeking kosteloos te annuleren en een volledige terugbetaling te ontvangen. We helpen ook graag bij het vinden van alternatieve opties die beter aan je wensen voldoen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Het DogsIncluded-team

Fijn dat er mee wordt gedacht

Gemakkelijk te reserveren

• Kennis & Vakmanschap

Gerustellend dat onze reservering bevestigd is, na reactie op onze vragen

Het is fijn dat er een organisatie is waar rekening gehouden wordt met de hond als gezinslid. Vragen worden beantwoord en je reservering blijft in optie staan. Fijn en klantvriendelijk.

helder duidelijk

Jammer natuurlijk dat de oorspronkelijke boeking niet door kan gaan, maar jullie helpen duidelijk met de omboeking. Nog even zien hoe het met de financien gaat, want dat is nog niet afgerond.

Heb goede ervaringen met Dogsincluded

Boek nu voor de derde keer bij jullie. Dit jaar hadden jullie een dubbele boeking op ons eerste huisje ( jammer) maar het daaropvolgende mail verkeer tussen Hester en ons was zeer goed er werd direct gereageerd op vragen en opmerkingen.

Boeken ging perfect

We hadden een huisje uitgezocht en konden zelfs de datum nog veranderen en boeken. Klaar!!

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)