Super vriendelijk en inlevend!

Fijne open communicatie. Je wordt op de hoogte gehouden als bv een eigenaar van een huisje nog niet heeft geantwoord. Fijn om even te horen dat ze er nog mee bezig zijn. Echte met een liefdevol hart voor dieren dat kan je merken aan alles. Heel fijn!

Stressloos boeken

Wat ging dat boeken alvast vlot

• Kennis & Vakmanschap

Geweldige service en duidelijke communicatie

Ik wilde wat weten over het huisje dat we op het oog hadden. Het huisje werd netjes gereserveerd totdat het antwoord op onze vraag helder was. We werden netjes op de hoogte gehouden tot Dogsincluded de eigenaar gesproken had. We gaan nu - uiteraard met onze hondjes - in september heerlijk 2 weekjes naar Duitsland en volgens mij zitten we midden in de wijnoogstfeesten.

• Kennis & Vakmanschap

Ik kreeg binnen enkele uren antwoord op mijn vraag over de omheining

Omdat ik niet duidelijk kreeg vanuit de advertentie hoe goed/ hoog de omheining was had ik deze vraag gesteld na mijn reservering. Je hoeft dan de boeking nog niet gelijk te accepteren. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. Omdat het antwoord over de omheining op zich liet wachten heb ik de vraag rechtstreeks aan het team van Dogs included gesteld. Van hen kreeg ik binnen enkele uren een reactie, kennelijk hebben ze de eigenaar hier nog navraag naar gedaan

Tevreden en meedenkend

Keurig verzorgd, goede communicatie en meedenkend om een afwijzing op te lossen met nieuwe suggesties.

Goede communicatie

Door het lange wachten op een antwoord vd eigenaar kreeg ik voldoende feedback van digs included

Goed en snel geholpen.

Alles fantastisch geregeld.

Al drie fantastische vakanties beleefd met DogsIncluded.

Duidelijke website. Goed aanbod

Het toepassen van de zoekfilters is fantastisch!

• Kennis & Vakmanschap

heel veel reisinformatie, volledig en goed voorbereid kunnen vertrekken.

Een heel uitgebreid aanbod. Of je nu kiest voor zon, zee, natuur, citytrips,... alles is beschikbaar.

Snelle en eenvoudige boeking

Sneller dan Booking.com + onmiddellijk duidelijk dat honden welkom zijn.

Snel en prima !

Fijn hotel gevonden in Frankrijk via Dogsincluded voor ons saampjes en onze golden retriever! we hebben al vaker via Dogsincluded geboekt en tot op heden is dat altijd prima verlopen.

• Kennis & Vakmanschap

Rommelig en onduidelijk, kan beter

Als ex web developer vind ik de layout en opzet van de site aardig maar niet top. Ik vind de (kosten) info van een accommodatie, die gegeven wordt, goed. Alleen niet in het oog springend, je moet behoorlijk wat scrollen om het te vinden. (Zwevende) links bovenaan de pagina die naar de verschillende topics (kosten, voorzieningen, huurder, etc) linken zouden een verbetering. Wijze van presentatie info/data kan beter, overzichtelijker. Kijk eens naar Uw concurrenten in dat opzicht. Afhandeling orderproces is klungelig. Niet alleen is directe betaling van het voorschot (zoals bij andere sites) nog te hoog gegrepen voor Uw developer, ook de stappen (kan veel sneller in minder stappen -je moet 3 keer bevestigen dat de order definitief is, sic- en dus beter) en de info die gegeven wordt (is onjuist, U ontvangt binnen 15 minuten een email ter bevestiging, waar U op de lin k moet klikken voordat de order .....). Dat was de vorige keer, jaren terug, ook al zo. Ik heb er nu een email over ingediend, dus die behoeft U niet meer te beantwoorden.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijke informatie en snel geregeld

Makkelijk zoeken, duidelijker informatie en snel geregeld.

Supervriendelijk en deskundig

Boek al jaren via dogsincluded, altijd tevreden

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke en behulpzame contactpersonen die meedachten naar een omboeking ipv een annulering zoals door mij gedaan om kosten te besparen. Het geboekte vuurwerkvrije huisje bleek tegen een groot dorp te liggen ipv in een natuurgebied en in dat dorp in belgisch limburg wordt ondanks een verbod blijkbaar veel vuurwerk afgestoken

• Kennis & Vakmanschap

super dat je op één site alle mogelijke hotels kan vinden die honden accepteren

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Eerste keer, ben reuze benieuwd

Heb alleen ervaring met het boeken. Dat ging goed!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Een zeer aangename en duidelijke communicatie wat betreft de boeking.

Ik ben zeer tevreden van de manier waarop DogsIncluded werkt. Op de extra vragen die ik had, kreeg ik zeer snel een duidelijk antwoord. Wat ik ook heel fijn vond, was dat de accommodatie toch al gereserveerd werd, ondanks de vragen die ik nog had en dus nog niet zeker was van reservatie, afhankelijk van het antwoord op mijn vragen. Kortom een aangename ervaring.

• Kennis & Vakmanschap

Gewoon top en gemakkelijk om te reserveren

Top ! Gemakkelijk om een reservering in orde te brengen

• Communicatie N.v.t.

Altijd goed!

Wij maken al een aantal jaar gebruik van DogsIncuded, en met veel plezier. De huisjes zijn prima en is er veel keuze. De service is super; we krijgen veel tips mbt honden in de omgeving van het huisje, de informatie is altijd uitgebreid en bij vragen worden we snel geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Soepele boeking en veel informatie voorafgaand

Onze 1e keer een boeking via dogsincluded. Wij zijn ook fan van ardennes etapes en natuurhuisje. Jullie organisatie levert heel veel info over het huis, de, tuin en omgeving. Veel foto's ook. En ook prettig de beoordelingen te lezen. Prettige en snelle terugkoppeling van de boeking. We kijken naar onze vakantie uit.

• Kennis & Vakmanschap

Met DogsIncluded weet je ineens dat je in goede handen zult zijn tijdens je verblijf.

Ineens duidelijk wat al dan niet inbegrepen is en dat je hond toestemming heeft en welkom is om mee te reizen.

• Kennis & Vakmanschap

We wilden een ander huisje hebben maar omdat we 3 honden hebben was dat huis niet mogelijk maar de suggestie die jullie gaven waren ook perfect

Over DogsIncluded

Zoek je een hondvriendelijke vakantiebestemming? Dan moet je bij DogsIncluded zijn! DogsIncluded is dé specialist voor reislustige baasjes die met hun hond op vakantie willen. Op de website van DogsIncluded vind je zeer veel (reis)informatie en kun je eenvoudig zoeken & boeken in een assortiment van meer dan 250.000 hondvriendelijke accommodaties. Daarnaast ontvangen klanten bij hun vakantiereservering heel veel praktische informatie voor hun vakantieverblijf (dierenartsen, hondenopvang, dierenwinkels, etc... ter plaatse)