Pluspunten

Flexibiliteit omtrent maatvoering van tafels. Hoger? Geen Probleem, Breder? Ook geen probleem. Dit maakt tafelstore een flexibel bedrijf.

Levering van de tafel vond in ons geval plaats met een los blad en frame omdat het anders, met krappe doorgang, niet naar onze woning te vervoeren was. Helaas zijn we nu zo'n twee jaar verder. Zijn de individuele planken in het eikenhouten blad gaan werken, zitten er scheuren tussen de planken parallel aan de ondersteuning van het blad. En wijst tafelstore alle verantwoordelijkheid af. Er wordt gebruik gemaakt van schroeven om het blad bij elkaar te houden op het frame, in plaats van een methode om op andere wijze egale spanning op het werkblad te houden. Dit lijkt een ontwerpfout te zijn in de tafel. De prijs is scherp, de kwaliteit heeft hier naar mijn mening wel onder te lijden.

• Communicatie

Onze tafels worden getest op kwaliteit en draagkracht. Het eiken blad is verlijmd en wordt goed ondersteund zodat er geen spanning op staat. Uiteraard kan er een klacht ontstaan en wanneer dit een productie of materiaalfout is bieden wij daar zeker garantie op. Echter heeft de benoemde klacht uit 2016 te maken met de montage van het blad. De klant heeft deze zelf uitgevoerd met gegeven instructie. Vanaf een foto zagen wij dat de afstandhouders, waar het blad op rust, niet gemonteerd waren, dit is direct gemeld aan de klant. Toch is het blad enige tijd niet voldoende ondersteund geweest en hing deze door. Dit heeft zich niet hersteld en zijn wij destijds ruim tegemoet gekomen in de oplossing, echter bleef reactie, ondanks reminders, uit.

Pluspunten

We hebben een hele mooie tafel bij ze gekocht

• Communicatie

Pluspunten

Geweldige service. Tafel en 6 stoelen besteld. Bij levering bleek dat 1 stoel beschadigd was en 1 plank van de tafel bij een paar noesten splinters zaten. Foto gestuurd van beide " gevalletjes" en beide zaken zijn opgelost (nieuwe stoel en een nieuwe plank gekregen). Er is zelfs rekening gehouden met onze vakantieplanning. Groot compliment voor Helma die dit allemaal geregeld heeft!

Telefonisch contact is wat moeilijk. Je krijgt altijd een call center. Contact via de mail is veel beter (hoort ook via een internetbedrijf trouwens) en je krijgt altijd binnen 1 tot 2 dagen antwoord.

• Communicatie

Pluspunten

Prettig in de communicatie. Bij vragen goed terecht, en behulpzaam. Mooie afwerking tafel.

In tafel zitten noesten die iets boven oppervlak ‘tafelblad’ uitkomen. Dit kan misschien vlakker weggeschuurd worden.

2 sterren: slechter dan verwacht

De 12 stoelen die we gekocht hebben hebben we later voor € 30,00 goedkoper elders gezien. Dat vinden we een vervelende constatering.

• Communicatie

Uiteraard vervelend om het gevoel te hebben ergens te veel voor betaald te hebben. Wij worden hier graag op de hoogte gebracht, dan zoeken wij uit of u de correcte prijs heeft betaald. Voor dit product kunnen aangeven dat onze prijs/kwaliteit verhouding klopt, de stoelen bieden wij aan voor de juiste en scherpe verkoopadviesprijs. De betreffende stoelen worden door de populariteit steeds vaker door goedkopere producenten aangeboden. Wanneer de stoel elders € 30,- goedkoper is dan betreft het in ieder geval een andere producent waarvan wij niet kunnen aangeven of dit dezelfde duurzame kwaliteit betreft.

Pluspunten

Mevrouw wilde helpen om de tafel voor Pasen te laten leveren.

Mevrouw gaf aan toen ze een afspraak voor levering wilde inplannen dat ze mij zou terugbellen of de levertijd gehaald kon worden. Dit vergat zij, maar zij heeft wel een mail gestuurd waarin de afspraak stond. Helaas heeft de transporteur dit bericht genegeerd en stond de tafel plots op de oprit van succes verder.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

vlotte communicatie

Er was een peuk in de bank, had na levering gevraagd wat ik eraan kon doen, wel nog geen antwoord gekregen.. JAMMER

• Kennis & Vakmanschap

Er is door transport helaas een kleine buts in het hout ontstaan. Door de greywash afwerking was dit extra duidelijk zichtbaar. In overleg hebben wij kneedbaar hout opgestuurd, samen met een potje greywash om het plekje bij te werken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mail contact wordt snel beantwoord.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij kregen een op maat gemaakte tafel die prima op tijd geleverd werd. Echter, het tafelblad was in eerste instantie niet conform onze wensen (te druk, teveel noesten). Na reclamatie werd het tafelblad zonder problemen gratis omgeruild voor een nieuw tafelblad waar we erg tevreden over zijn. Top service dus!

Tafelblad omruilen was niet nodig geweest als meubelmaker zou werken overeenkomstig de specificaties op de website van tafelstore zelf. Dit zou tijd en geld hebben gescheeld voor het bedrijf en gedoe voor ons.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De communicatie is heel goed.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Service gericht en meedenken -goede prijs-kwaliteitsverhouding

Pluspunten

Klantenservice (Helma) een voorbeeld van goede service en meedenken met de klant. Duidelijke en snelle reactie op vragen. Super.

Tweede aanschaf en wederom geen verbeterpunten te vinden. Gewoon goed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mooie tafels, goede bereidheid en veel mogelijkheden

Klantenservice bereikbaarheid verbeteren. Telefonisch wordt er bijna nooit opgenomen, per mail binnen twee dagen pas antwoord.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

altijd online bereikbaar. Super toegankelijk. Persoonlijke benadering. Bijzonder vriendelijke mensen t/m bezorging toe. Goede consequente en consistente kwaliteit.

geen enkele

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer toegankelijk, klantvriendelijk en snelle reactie na het stellen van een vraag.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zijn bijzonder tevreden. De tafel van 3 meter voor een leef- en leerhuis ziet er super uit. Er is goed met ons meegedacht en alle afspraken zijn nagekomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De site ziet er prima uit en de producten die ze verkopen zijn mooi. Vandaar dat we graag wilden bestellen.

Helaas maakten ze daarna fout op fout en herstelden dit niet. We hadden namelijk een mooie tafel gezien voor 1149 euro. We wilden meteen bestellen zodat we de tafel konden gebruiken bij een feest maar wilden eerst de levertijd checken. Nadat we dit via mail hadden gedaan gaven ze twee dagen later aan dat ze op tijd konden leveren maar dat ze intussen de prijs wel hadden verhoogd met 225 euro naar 1379. Aangezien ze dit vervelend vonden wilden ze ons wel 25 euro korting geven.... Aangezien we de tafel toch nog wilden hebben ondanks dit akkefietje wilden we bestellen op de site en gebruik maken van de "tijdelijk lentekorting" van 100 extra korting. Toen we dit wilden bleken ze weer de prijs aangepast te hebben en konden we geen gebruik maken van deze korting. Ik heb toen aangboden om het verschil dan maar te delen maar ook dit was een brug te ver voor ze. Kort gezegd hebben ze mooie spullen maar hebben ze geen idee hoe je fatsoenlijk met klanten omgaat. Erg jammer.

• Afspraken nakomen

Wij beseffen hoe belangrijk correcte en heldere informatie is bij een online aankoop. Wij begrijpen dan ook de teleurstelling en frustratie, en mede daarom de uiting via deze beoordeling. De online weergegeven prijs bleek inderdaad niet correct n.a.v. een prijsopgave die de klant van ons had ontvangen. Door een bug in het systeem had de gewenste afmeting niet de juiste prijsverhouding tot de andere afmetingen. Wij hebben contact opgenomen met de klant en getracht om met onze middelen tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij niet de brug kunnen slaan, die voor de klant nodig was om het verschil op te lossen en de frustratie weg te nemen.

Pluspunten

Meedenken over de levering op de door mij gewenste dag

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie Komen afspraken na

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en snelle communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Netjes, klantgericht en komen netjes afspraken na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel prettig persoonlijk contact, zowel aan de telefoon als in de werkplaats

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering en pas betalen na levering

Duidelijke afspraken maken met transporteur. Meerdere keren contact mee gehad en duidelijke afspraken gemaakt over levertijd gezien andere afspraken en toch nog presteren ruim 30 minuten te laat te komen na uiterlijke tijd.