Groot assartiment en snelle levering

Snelle leveringen, vrijdag ochtend besteld en zaterdag al in huis. Groot assortiment en voor ieder wat wils. Ik blijf rond kijken naar alle mogelijkheden en artikelen.

Gezellige zaak.

Bij jullie boven is het leuk om te snuffelen naar de artikelen.

Super snelle levering, alles is compleet

Makkelijk bestellen, goede prijs en snelle levering

Goede producten en een adequate klantenservice!

Levering is altijd snel in huis, en mijn mailtjes worden snel en correct beantwoordt!

Gewoon goed

staan altijd te woord en snelle service

Betrouwbaar en goede service

Leuke artikelen, snelle levering maar slecht werkende webshop

Ik heb veel moeite moeten doen om artikelen te bestellen omdat de webshop continue vastliep. De artikelen zijn naar wens en de levering netjes en snel!

Erg fijne service en snel

Ik had besteld maar wilde nog iets veranderen 1 telefoontje was genoeg en het was geregeld heel snel en de zelfde dag nog verstuurd

Snel en duidelijk

Duidelijk en overzichtelijke website en snelle levering!

Teleurgesteld

Er was een item stuk.

Ga zo verder

top

top

Nette goeie spullen

Leuke samenwerking

Steeds op tijd en juist geleverd (alleen jammer dat het met UPS is, niet altijd tevreden van deze firma), het zou ook heel fijn zijn, moest de collectie van diamond painting wat uitgebreider en nog meer gevarieerd zijn. Ook persoonlijk contact is steeds naar wens

fast reliable delivery and communications

Always very pleased with the items and very impressed with how quick you deliver

Snel, betrouwbaar en gemakkelijk bestellen.

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, snelle service en levering.

Betrouwbaar, snel en top service!

Goede ervaring

Prima artikelen, snelle verzendig, tevreden !

Snelle goede service

Het is een zeer goede service en ook zeer snel . De levering is ook steeds in orde dus top . Alleen blijft de collectie te lang het zelfde en op gebied van diamond painting wat ik veel afneem bij jullie te weinig keuze moest de keuze groter zijn zou ik nog meer afnemen .

super service

super

goeie service

Goeie communicatie en opvolging van bestellingen

snel en goed

Een snelle verzending

Altijd tevreden over Menge Trading. Snelle levering en een goede klantenservice.

Goede snelle service

Artikelen die ik ik heb besteld zijn precies zoals omschreven. Erg prettig om het de volgende Dag al in huis te hebben. Wanneer er iets niet voorradig is wordt je keurig gebeld om het op te lossen

Positief

Goede prijs/kwaliteit Goede en snelle levering Wat je ziet krijg je ook Tevreden klanten Tot nu toe alleen maar positief!