Beter dan gedacht

Snelle levering en mooie artikelen

Heel erg goed

Vlotte snelle levering , mooie producten blij dat ik voor jullie heb gekozen

Helemaal gewelding

Goede communicatie, snel verzonden, goed en netjes verpakt en alles compleet. Jammer dat jullie niet wat meer Diamond Painting hebben.

Super snel geleverd en exact zoals op de foto!

Goede winkel

Snelle levering volgens afspraak

supersnelle afhandeling

zeer snel en goed verpakt. top

gewoon goed

Goede telefonische service, snelle levering

Snelle levering top

Duidelijk en makkelijk en overzichtelijk

Super snelle service!

Betrouwbaar, transparant, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt en precies het product wat ik verwachtte! Ik ben er blij mee en zal zeker vaker een bestelling plaatsen!

Goed geholpen aan de telefoon

Goed geholpen aan de telefoon en daarna snel geleverd

Snelle en nette levering

Goed en snel geleverd

Artikelen kapot.

Ik heb verschillende producten besteld, helaas waren veel van de kettinkjes stuk. Ik heb er gelijk een mail over gestuurd maar na een week ook nog geen reactie.

Société nickel

Marchandises impeccables, grands choix, mais devrait avoir plus de diamond painting en carré. Super contente d'eux

Ik ben tevreden .

Snelle levering . Alles mooi apart verpakt en in goede staat . Zeer tevreden !

Mijn eerste bestelling bij jullie! Erg tevreden aantallen klopten en snelle levering. Alles keurig verpakt! Er zal snel een volgende levering volgen!

Prima!!

Snelle levering!! Keurig verpakt!

Goed bedienbare site, duidelijk en snelle levering!

super , snel , correct

beste , mijn bestellingen zijn altijd correct en vlug geleverd , goed verpakt en steeds zonder schade . mvg dirk

Goede service, producten en informatie

Ik heb voor de eerste keer besteld bij de Menga Trading. De artikelen kwamen netjes verpakt aan. Alles was in goede staat. n.a.v. een aantal vragen ben ik goed te woord gestaan, vriendelijk personeel. Ga zeker weer bestellen. Het zijn mooie gifts voor mijn webwinkel.

Overzichtelijke site en snelle levering

Overzichtelijke website en bestelling snel geleverd.

Ik had een beschadigd artikel. Na het melden had ik de volgende dag een nieuw exemplaar in huis!

Geweldig snel en vriendelijk

Ik had iets specifieks nodig en werd heel goed en snel geholpen. Top service en heel vriendelijk Mvg Cindy

Snelle service en mooie spullen

Het was snel binnen. Alles is netjes verpakt en de items zijn allemaal prima in orde. Ideaal voor mijn sieradenwebshop.