zoals altijd goed en vlug uitgevoerd

Prima en nette afhandeling

Prima bedrijf

Altijd op tijd en lekkere Koffie!

Al jaren favoriet

Heerlijke koffie

Sterke koffie, erg lekker

De persoonlijke noot vind ik erg leuk. Handgeschreven berichtje voel je je iemand

Sommige koffies kende ik al. Forse, fortuin, heerlijk. Maar ik heb ook nieuwe koffie's besteld in zakjes van 250 gram. Zelf hou ik van een robuuste bak koffie. Pittig en weinig zuur/ rinse. Mijn man wilde een lichtgebrande boon met subtiele tonen. Nou dat was helaas geen positieve ervaring. Voor beiden overigens niet. Wat een zure koffie..bbbrrr die drinkt mn sacherijnige zure overbuurman misschien. Maar wij niet meer.

lekkere koffie, snel en makkelijk besteld

lekkere koffie, snel en makkelijk besteld

Altijd snel en correct. O

Persoonlijke benadering. Zeer goed.

Fantastische service en prettig contact

Snel in huis en compleet

Prima geregeld

Vlotte afhandeling

Top kwaliteit

Snelle vriendelijk en zeer goede service met een lieve boodschap.

ZIE ONDERAAN.........

ben al jaren cliènt van duo cafè uitstekende koffiebonen ,zèèr goede service en snel verzorgd geleverd....TELKENS WEER

Altijd heerlijk om uit te pakken. Een leuk persoonlijk berichtje en een lekker koekje bij de koffie. Ontzettend bedankt voor de heerlijke koffie en de leuke attenties, ze worden door ons zeer gewaardeerd.

Goede service en kwaliteit.

Heerlijke koffie.

Drink altijd heerlijke koffie bij onze dochter. Ze heeft altijd jullie koffie. Nu hebben wij thuis ook heerlijke koffie,goede kwaliteit.

Heerlijke koffie en top service

Goede kwaliteit koffie en de service is top.

Goede producten, persoonlijk en snelle bezorging

De bezorging was zeer snel. De producten zijn in uitstekende staat ontvangen. Een persoonlijke notitie bij de bestelling waardeer ik zeer. Ik zou Caffé Duo zeker aanbevelen!

Heerlijke koffie en service van Caffe Duo

We bestellen nog niet zo lang bij Caffe Duo, maar het bevalt ons uitstekend. Goede smaakvolle koffie, makkelijk te bestellen en snel bezorgd. En Esther, dank je wel voor dat leuke briefje bij de geleverde bestelling!

Meestal prima

Laatste bestelling niet erdoor gekregen! Kon niet banken en kan jullie niet bereiken via mail of iets anders.

Prima producten

Al jarenlang onze leverancier van heerlijke koffiebonen

Heerlijke koffie , leuke note op het notebloc

Heerlijke "warme"koffie Doet t Altijd goed bij onze vrienden en familieleden

Mijn lekkerste koffie snel geleverd.

Na veel proeven vinden we de Ultimo het lekkerst. Wanneer de laatste zak is aangebroken bestellen we weer een serie. Deze wordt snel geleverd, inclusief een persoonlijk tintje…

Super lekkere koffie

En goede service, vandaag besteld dan morgen in huis!

Goede koffie, snell nette levering

Helemaal goed. Al de nodige jaren trouwe klant. Goede koffie en juiste keuze