Vlotte levering, heerlijkekoffie.

Altijd snel geleverd. Heerlijke koffiebonen. En attente persoonlijke notitie( blokje) , zeer tevreden

Alles een 10

Supersnelle levering. En natuurlijk de lekkere koekjes. Zo attent van ze.

Snelle en nette levering

Makkelijk en betrouwbaar bestellen, goede service

Uitstekende koffiebonen, snelle levering

Ik bestel mijn koffiebonen al een paar jaar bij dit bedrijf. Ben zeer tevreden!

Zeer goed!

Snelle bezorging, goed verpakt altijd met een extraatje erbij (cafe noir) en een persoonlijke groet, TOP!!

Goede en lekkere koffie

Prima service en levering! Koffie van goede kwalitiet. Vaak ook geleverd met lekkere koekjes..met dank aan Simon..☺

Heerlijke koffie. Snelle levering en de persoonlijke noot opgeschreven op het notieblokje is super

Gewoon goed. Als de koffie bijna op is komt onze bestelling er weer aan!

Top koffie , top service tot aan de deur!

Top koffie , top service tot aan de deur!

Prima koffie voor een goede prijs. En snel geleverd

Prima koffie voor een goede prijs. En snel geleverd

Koffie goed, prijs goed, snelle verzending!

Prijs/kwaliteit goed, aardig en goed contact, en bijna altijd volgende dag in huis, aanrader!

Prima koffie en snel geleverd!

Gevonden op internet, eerst een proefpakket aangeschaft en keuze gemaakt van mijn voorkeur. Intussen al kilo’s bonen vermalen, gewoon erg lekkere koffie

Vooral het handgeschreven briefje bij de bestelling wordt zeer gewaardeerd. Topkwaliteit bonen en zeer snel geleverd.

Netjes snel en goede koffie

Fantastische service, lekkere koffie

Na het uitproberen van een proefpakket waren we verlekkerd aan Forza koffie. Deze al regelmatig besteld en altijd correcte en snelle levering met verrassinkje of persoonlijke boodschap. Kortom plezierige site om te bestellen

Hij doet wat hij beloofd,

Mijn ervaring met Cafe duo is naar alle tevredenheid is altijd een snelle levering,

Snelle levering, lekkere koffie voor mooie prijs

Lekkere koffie voor een mooie prijs

Ik bestel regelmatig bij Caffè Duo en altijd snelle levering. Ik heb nog nooit klachten gehad over dit bedrijf. En het belangrijkste: heerlijke koffie, goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Van bestelling tot levering, uitstekend bedrijf

Makkelijk en snel te bestellen via de website, levering altijd binnen een dag of twee en kwalitatief uitstekende koffie uit een ruim assortiment. Het handgeschreven briefje in de doos (en evt andere leuke verrassingen) maken het af: dit is een prima toko die ik aan kan raden bij elke koffieliefhebber.

Goede koffiebonen en klantvriendelijke benadering

Ik bestel iedere 2 mnd de koffiebonen bij Caffe Duo en ben zeer tevreden over de snelle levering en klantvriendelijk benadering. Handgeschreven berichtje op een notitieblokje doet het zeker goed. Ga zo door........

Prima service goede kwaliteit koffie en men komt de beloofde dag bezorging na. Ook de nota boekje en de heerlijke koffie koekje is een leuk geste gebaar

Heerlijke koffie

Woj hebben al jaren de koffie Passione, af en toe proberen we eens een ander merk maar komen toch altijd weer terug op deze koffie. Heerlijk om zo te drinken of om een cappuccino mee te maken.

Het hand geschreven briefje in de doos top!!

Fantastisch!

Duidelijke website en super snelle levering! Heerlijke koffie!

Goed en vlug geleverd.

Jammer dat de vruchten snoepjes er niet bij zitten als we koffie bestellen. We lussen de koffie koekjes niet zo. Maar voor de rest zijn we goed tevreden