Helemaal goed

Geweldige site

Wij kopen onze koffiebonen al meer dan 10 jaar bij CafeDuo. Niet lang nadat de eigenaar Simon hiermee is gestart. Uitstekende koffiebonen voor Cappuccino (smaak en sterkte) maar de service makkelijk te bestellen en levering super snel.

Goed geregeld

Vriendelijke bejegening.

Iedere keer snel geleverd

Ruime koffiekeuze en betrouwbare leverancier

Bestel al jaren koffie bij Caffe Duo en bevalt me uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Super, snelle levering en heerlijke koffie

Super snelle levering, gezellig mensen en heerlijke koffie

Heerlijke betaalbare koffie

Goede koffie en de keuze is reuze. Snelle levering met een persoonlijke noot tegen een goede prijs.

Gemakkelijk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit en met een persoonlijke touch.

Ik bestelde een proefpakket, zodat ik wat bonen kon vergelijken. Het was snel geleverd en goed verpakt. Daarbij zat er in de doos een handgeschreven briefje; Bedankt voor de order en geniet ervan. Dat genieten is reeds gelukt en ik zal hier ook zeker m'n koffie blijven kopen. Het is trouwens ook nog eens zeer betaalbaar. Ga vooral zo door!

Altijd op tijd geleverd met een Stukje chocolade

Heerlijke koffie

Smaakvol en vol aroma

De goede koffie vinden, bestellen, ontvangen en klaar is je koffie.

Zeer positief

Uitstekende kwaliteit koffie en zeer snel geleverd. Al jaren een fan van dit bedrijf.

Al 10 jaar elke dag lekkere koffie met de bonen van CaffeDuo!

ULTIMO!

Snel en keurig ontvangen.

Mijn pakket snel en keurig ontvangen. In het pakket zat nog een persoonlijke tekst. En een lekker cadeautje!

Goede koffie en snelle levering

We gebruiken deze koffie al jaren en vinden hem top (Ultimo)!. Eerst met de kleine zakjes verschillende geprobeerd en sindsdien bestellen we dezelfde koffie

Een zeer tevreden klant

Mijn ervaring is dat Caffe Duo goeie koffie levert. De levering is zeer snel. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heerlijke koffie. Snelle levering .

Zie hierboven

goede koffie

proef pakket uit proberen

Altijd traktatie bij de bestelling en alles klopt

Chapeau!

Heerlijke koffie, snelle levering

Super geregeld en makkelijk

Gewoon alles oké geen verbetering nodig

Goede en snelle service

Duidelijke website, goede koffie. Snelle levering en altijd een leuk briefje erbij.

Kwaliteit erg goed en dat voor een scherpe prijs

Tijdens een winterfair tegen Caffe Duo aangelopen, er was een mooie aanbieding dus drie blends van 250 gram geprobeerd. Ik ben een fan van Italiaanse caffè, de Forza en Ultimo passen heel goed bij mij. Inmiddels overgestapt op kilo-verpakkingen, dat zegt voldoende. Erg blij met Caffe Duo!

fantastisch

Het is heerlijke koffie en ze leveren snel, de prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed. ze zijn persoonlijk en beleefd.

De service is uitstekend. Vind het heel erg leuk dat er altijd een persoonlijke boodschap bij zit. En af en toe een traktatie! Complimenten!

Al meer dan 10 jaar super service en kwaliteit

Simon levert wat hij belooft en meer, want er is altijd een klein presentje bij de 6 kilo koffie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.