Helemaal goed

Geweldige site

Wij kopen onze koffiebonen al meer dan 10 jaar bij CafeDuo. Niet lang nadat de eigenaar Simon hiermee is gestart. Uitstekende koffiebonen voor Cappuccino (smaak en sterkte) maar de service makkelijk te bestellen en levering super snel.

Goed geregeld

Vriendelijke bejegening.

Iedere keer snel geleverd

Ruime koffiekeuze en betrouwbare leverancier

Bestel al jaren koffie bij Caffe Duo en bevalt me uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Super, snelle levering en heerlijke koffie

Super snelle levering, gezellig mensen en heerlijke koffie

Heerlijke betaalbare koffie

Goede koffie en de keuze is reuze. Snelle levering met een persoonlijke noot tegen een goede prijs.

Gemakkelijk besteld, snel geleverd, goede kwaliteit en met een persoonlijke touch.

Ik bestelde een proefpakket, zodat ik wat bonen kon vergelijken. Het was snel geleverd en goed verpakt. Daarbij zat er in de doos een handgeschreven briefje; Bedankt voor de order en geniet ervan. Dat genieten is reeds gelukt en ik zal hier ook zeker m'n koffie blijven kopen. Het is trouwens ook nog eens zeer betaalbaar. Ga vooral zo door!

Altijd op tijd geleverd met een Stukje chocolade

Heerlijke koffie

Smaakvol en vol aroma

De goede koffie vinden, bestellen, ontvangen en klaar is je koffie.

Zeer positief

Uitstekende kwaliteit koffie en zeer snel geleverd. Al jaren een fan van dit bedrijf.

Al 10 jaar elke dag lekkere koffie met de bonen van CaffeDuo!

ULTIMO!

Snel en keurig ontvangen.

Mijn pakket snel en keurig ontvangen. In het pakket zat nog een persoonlijke tekst. En een lekker cadeautje!

Goede koffie en snelle levering

We gebruiken deze koffie al jaren en vinden hem top (Ultimo)!. Eerst met de kleine zakjes verschillende geprobeerd en sindsdien bestellen we dezelfde koffie

Een zeer tevreden klant

Mijn ervaring is dat Caffe Duo goeie koffie levert. De levering is zeer snel. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heerlijke koffie. Snelle levering .

Zie hierboven

goede koffie

proef pakket uit proberen

Altijd traktatie bij de bestelling en alles klopt

Chapeau!

top

Heerlijke koffie, snelle levering

Super geregeld en makkelijk

Gewoon alles oké geen verbetering nodig

Goede en snelle service

Duidelijke website, goede koffie. Snelle levering en altijd een leuk briefje erbij.

Kwaliteit erg goed en dat voor een scherpe prijs

Tijdens een winterfair tegen Caffe Duo aangelopen, er was een mooie aanbieding dus drie blends van 250 gram geprobeerd. Ik ben een fan van Italiaanse caffè, de Forza en Ultimo passen heel goed bij mij. Inmiddels overgestapt op kilo-verpakkingen, dat zegt voldoende. Erg blij met Caffe Duo!

fantastisch

Het is heerlijke koffie en ze leveren snel, de prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed. ze zijn persoonlijk en beleefd.

De service is uitstekend. Vind het heel erg leuk dat er altijd een persoonlijke boodschap bij zit. En af en toe een traktatie! Complimenten!

Al meer dan 10 jaar super service en kwaliteit

Simon levert wat hij belooft en meer, want er is altijd een klein presentje bij de 6 kilo koffie.

Over Caffe Duo

Caffè Duo: Vind de Perfecte Boon voor Uw Kopje Koffie Net zoals in het beroemde koffieparadijs Italië, beginnen steeds meer mensen in Nederland het belang van een goed kopje koffie of espresso te erkennen. De basis van zo'n perfect kopje koffie? Dat zijn zonder twijfel kwalitatief hoogwaardige koffiebonen. Maar waar vindt u die? Het antwoord is eenvoudiger dan u denkt: Caffè Duo biedt u de mogelijkheid om precies die kwaliteit in huis te halen die u zoekt, tegen een scherpe prijs. Waarom Kiezen voor Koffiebonen van Caffè Duo? De zoektocht naar de perfecte koffiebonen kan soms voelen als een eindeloze missie. Caffè Duo biedt u toegang tot een bijna grote selectie van bonen uit verschillende landen, met diverse smaakprofielen. Of u nu op zoek bent naar een lichte, fruitige boon voor uw ochtendkoffie of een donkere, intense espresso om uw dag mee af te sluiten, bij Caffè Duo vindt u het allemaal. De voordelen van Caffè Duo Keuzevrijheid: Een ongeëvenaarde variëteit aan koffiebonen, direct beschikbaar met slechts een paar muisklikken. Kwaliteit: De koffiebonen van Caffè Duo zijn van zeer hoge kwaliteit, vergelijkbaar met wat u in Italië zou vinden. Gemak: U hoeft de deur niet uit. Uw favoriete koffiebonen worden direct aan uw deur geleverd. Hoe vindt u de beste koffiebonen online? Bij het online bestellen van koffiebonen is het belangrijk om op enkele zaken te letten. Lees altijd de beschrijvingen van de bonen zorgvuldig door en let op de herkomst, de branding en het smaakprofiel. Beoordelingen van andere klanten kunnen u ook een goed beeld geven van de kwaliteit en smaak. En vergeet niet, de beste koffiebonen zijn de bonen die perfect passen bij uw persoonlijke smaakvoorkeur.