Super kwaliteit

Smaken verschillen, maar voor ons de lekkerste koffie. Een aantal vrienden die bij ons koffie hebben gedronken kopen ook al jaren de bonen bij caffeduo

Heerlijke koffie

Geniet er iedere dag van. Sta op en zet direct de koffie

Uitstekende koffie, uitstekende service!

Prima service, snelle verzending.

Super, snel en goed !!!

Altijd snel, goed en met een persoonlijke noot

Goede koffie

Altijd keurig op tijd geleverd

Snelle communicatie en behulpzaam!

Top bedrijf. Wij kunnen niet wachten om alle koffiesoorten uit te proberen en onze favoriet te kiezen. Bedankt nog voor de fijne communicatie en Milka Chocolade!

Heerlijke koffie

Altijd wat lekkers bij de bezorging en snelle levering.

Goede prijs-kwaliteit, heerlijke koffie

Al jaren een vertrouwd adres

Altijd top

Goede service, snelle levering, leuk bedrijf en heerlijke koffie.

Erg fijn geholpen en correct bedrijf

Netjes te wordt gestaan, snelle service, doen we ze beloven, maar het belangrijkste; De koffie is heerlijk!

Door de persoonlijke noot smaakt de koffie nóg beter!!

Fijne site! Duidelijke en uitgebreide informatie, makkelijk bestellen en snel geleverd.... maar vooral: héérlijke koffie!!!

Nog steeds prima kwaliteit.

Mijn bestelling wordt snel gelevert.

Lekkere koffie en goeie service

Zeer prettig

Heerlijke koffie

En altijd een koekje of snoepje erbij!

TOP!

Erg klantvriendelijk, voor elk wat wils

Goede service.

Goede koffie en altijd snelle levering

Veel verschillende soorten maar voor ons is Ultimo de beste. Na het bestellen wordt alles altijd netjes en snel geleverd.

Na bijna 10 jaar nog steeds afnemer van CafeDuo. Een beter product is er niet.

Prima site en snelle levering

Altijd snel Altijd vriendelijk Altijd heerlijke koffie

Ook bij bezorgproblemen van vervoerder snel en netjes gehandeld

Ging even mis met bezorging door vervoerder maar snel via mail kunnen overleggen en opgelost. Dank.

top koffie

Lekkere koffie voor een mooie prijs en zeer snelle levering.

geweldig

was zak kapot in de doos kreeg voor die zak wel mijn geld terug wat heel netjes is

Super klantvriendelijk

Ik belde voor informatie, er werd uitgebreid de tijd genomen; mijn bestelling werd erg snel geleverd en er zat een handgeschreven briefje bij, ik waardeer dat persoonlijke ontzettend. Als klap op de vuurpijl zat er ook een plak chocola bij. De koffie heb ik nog niet geproefd voor voor de medewerkers kan ik het bedrijf zeker aanraden.

Super koffiebonen, fijne service

Sinds een proeverij op een fair zijn we overgestapt op de koffiebonen van Caffeduo, een aantal jaren geleden alweer. Wat betreft smaak willen we geen andere bonen meer! Ook de service is fijn, er zit altijd een verrassing en een persoonlijk briefje bij de bestelling. Bestelling kan nog worden gewijzigd als je iets bent vergeten. Heel blij mee!

Over Caffe Duo

Caffè Duo: Vind de Perfecte Boon voor Uw Kopje Koffie Net zoals in het beroemde koffieparadijs Italië, beginnen steeds meer mensen in Nederland het belang van een goed kopje koffie of espresso te erkennen. De basis van zo'n perfect kopje koffie? Dat zijn zonder twijfel kwalitatief hoogwaardige koffiebonen. Maar waar vindt u die? Het antwoord is eenvoudiger dan u denkt: Caffè Duo biedt u de mogelijkheid om precies die kwaliteit in huis te halen die u zoekt, tegen een scherpe prijs. Waarom Kiezen voor Koffiebonen van Caffè Duo? De zoektocht naar de perfecte koffiebonen kan soms voelen als een eindeloze missie. Caffè Duo biedt u toegang tot een bijna grote selectie van bonen uit verschillende landen, met diverse smaakprofielen. Of u nu op zoek bent naar een lichte, fruitige boon voor uw ochtendkoffie of een donkere, intense espresso om uw dag mee af te sluiten, bij Caffè Duo vindt u het allemaal. De voordelen van Caffè Duo Keuzevrijheid: Een ongeëvenaarde variëteit aan koffiebonen, direct beschikbaar met slechts een paar muisklikken. Kwaliteit: De koffiebonen van Caffè Duo zijn van zeer hoge kwaliteit, vergelijkbaar met wat u in Italië zou vinden. Gemak: U hoeft de deur niet uit. Uw favoriete koffiebonen worden direct aan uw deur geleverd. Hoe vindt u de beste koffiebonen online? Bij het online bestellen van koffiebonen is het belangrijk om op enkele zaken te letten. Lees altijd de beschrijvingen van de bonen zorgvuldig door en let op de herkomst, de branding en het smaakprofiel. Beoordelingen van andere klanten kunnen u ook een goed beeld geven van de kwaliteit en smaak. En vergeet niet, de beste koffiebonen zijn de bonen die perfect passen bij uw persoonlijke smaakvoorkeur.