Klantgericht

Een cadeautje om binnen te krijgen. Het bestelde artikel is mooi verpakt en gepersonaliseerd. Fijn dat dit nog kan tegenwoordig! Mooie producten en goede prijs kwaliteit verhouding!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een cadeautje zoals het bij je aankomt!

Prettig geprijsd, snelle levering en het lijkt net of er een cadeautje voor je geleverd wordt.

Goeie site, eenvoudige bestelling en levering

Goeie site, eenvoudige bestelling en levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en heldere communicatie!

Ik heb prettige ervaringen met jullie bedrijf. Snelle levering, duidelijk en snel antwoord via de mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtig verpakt en met een lief kaartje erbij.

Snel, mooie kwaliteit, mooie verpakking en hele makkelijke en duidelijke instructies voor retourneren. Heel erg blij met mijn eerste aankoop bij Annadiva

Snel en goed!

Ik kwam tijdens het zoeken naar een nieuwe bikini deze website tegen. Na het rond neuzen op de site zag ik een mooie bikini en aan de recenties te zien leek het mij wel een betrouwbare site. En inderdaad met 2 dagen was mij nieuwe bikini er. Niet alleen een bikini zat in de doos, maar ook een kaartje met was tips en een persoonlijke kaart. Dus voor mij was dit een fantastische ervaring en zal zeker vaker op de site kijken en het aanbevelen aan mijn vriendinnen.

Snelle levering goed materiaal

Betrouwbare site met prachtige merken

perfect!!

Eindelijk een site gevonden met goede bikini's. zit als een bh, super blij mee.

Zeer positief

Erg positief

Professioneel bedrijf

Echt super bedrijf, Je wordt constant op de hoogte gehouden van verzending en retour met mailtjes. De verpakking is echt super leuk gedaan. Ga zeker hier weer wat kopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, prima levering, alleen jammer dat je retourkaarten moet betalen. Verder alles prima in orde.

GEWELDIG

Ik had n mooie tas gezien , en natuurlijk besteld Deze tas werd al snel bij mij thuis afgeleverd, en bij opening ook geweldig mooi en lief verpakt met n mooie kaart erbij. Deze tas was nog mooier dan op de foto, het is immers maar weer nog gok wat er komt. IK zelf ben dan ook super blij met mn mooie tas, en zal zeker de site in de gaten houden voor nog n paar mooie tassen erbij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel aanbod en super service!

Kreeg een mooie verpakking opgestuurd, een feest om open te maken! Mooie producten en bij retourneren net zo snel als bezorgen! Echt top! Zeker de moeite waard om terug te keren !

Klantvriendelijk en goede service

Afgezien van het grote aanbod is de afhandeling van de bestelling heel netjes en klantvriendelijk. Het persoonlijke contact door het briefje in de zending en de mailwisseling, geeft een prettig gevoel voor een consument.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vlotte levering

Het is altijd weer feest als er een pakketje van Annadiva komt. Elke keer weer met zorg verpakt als een waar cadeau.

Heel goed!

snelle service, duidelijke website, kwaliteit goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zonder meer positief, mijn vrouw was blij verrast door de snelheid en het persoonlijke berichtje.

Persoonlijk, snel, correct!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus, goede service!

Fijn dat er in mijn maat nog zoveel keus is! Goede service via mail en duidelijke communicatie. Ik lees in andere revieuws over retourkosten, maar er wordt vanuit Annadiva de mogelijkheid geboden via UPS te retourneren dan zijn de retourkosten aanzienlijk lager. Snelle terugstorting!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke website eenvoudig met bestellen

Gemakkelijk met zoeken en je weet zo of je maat te leveren is.

Betrouwbaar

De keren dat ik iets bestelde was het er zo snel en altyd als een kadootje uit te pakken Eventuele terugstorting van retourgeld heel snel weer op de rekening gestort

Cadeautje voor jezelf

Snelle levering, leuke actie en leuk verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Netjes verpakt. En BH was prima op maat. Ga zeker nog eens bestellen.

Prima levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bikini valt precies op maat. Ik ben er ontzettend blij mee! Prachtige verpakking ook!

Kadootje

Goed verpakte levering, echt een kadootje om uit te pakken.

Over Annadiva

Filter op Taal