Prima service, levertijd goed. Product zoals omschreven op de website

Altijd top

Fantastisch aanbod en goede service.

Goeie en vriendelijke ervaring.

In 1x goed!

Winkels in mijn omgeving hadden niet de bh die ik graag wilde hebben. Voor het eerst op internet bij Annadiva besteld. Binnen 24 uur opgehaald bij postwinkel en alles was goed ingepakt,en in mooie doos. Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar

Hele fijne service. Helaas was de bh te groot en heb ik hem moeten ruilen, maar ook dit verliep geheel vlekkeloos. Snelle verzending en een prima tracking.

Snelle en goede service

Kon bh van Marie Jo niet meer in mijn maat vinden bij meerdere andere lingerie winkels dus via internet hier terecht gekomen. Hadden mijn maat nog, dus meteen besteld. Paar dagen later bestelling in huis. Erg netjes en tevreden met aankoop.

Zeer goede en snelle service

BH werd al na 1 dag bezorgd in zeer mooie verpakking. BH was mooi maar de maat was niet goed dus heb ik hem terug gestuurd. Binnen 2 dagen werd mijn geld terug betaald.

prima service!

Mijn beide bestellingen van de afgelopen tijd werden netje verzorgd en afgeleverd.

Fijne winkel

Mooie producten, op tijd geleverd. Blij mee

Prachtige BH

Een erg mooie BH voor een redelijke prijs.

Keurig verpakt met persoonlijke noot. Snel geleverd.

Steeds keurige snelle levering

Vaker besteld en steeds goede en snelle levering

Veel keus Mooie collectie

Top product en razendsnel geleverd!

Eerste bestelling bleek de verkeerde maat, teruggestuurd en maatje groter besteld. Razendsnel geleverd! Ook teruggave van het bedrag van de eerste bestelling prima geregeld. Aanrader dus!

Prachtige lingerie

De lingerie is echt prachtig, het was mooi verpakt en snel in huis. Ik draag de lingerie met veel plezier en voel me er weg mooi in!

Fijn dat er ruime keuze is voor smalle omvang en grote cupmaat. Levering redelijk snel verlopen. Prima dus.

Heerlijke kniekous. Prima kwaliteit en heel snel en netjes geleverd

Heerlijke kniekous. Prima kwaliteit en heel snel en netjes geleverd

Uitstekend!

Smaakvol verpakt met persoonlijke touch!

Na 3 x verkeer bestellen, zonder problemen geruild. Mooie kwaliteit lingerie, bijzonder mooi en persoonlijk ingepakt en goede servie qua terugbetalen. Erg tevreden!

Juiste artikel, goede maat goed verpakt perfecte leverimg

Onduidelijke maatvoering wat resulteert in retourzending die je vervolgens zelf moet afrekenen.

Maatvoering is onduidelijk, er zat weliswaar een schrijven in het pakket dat ik wel de juiste maat had ontvangen. Bleek niet zo te zijn. Maatvoering wijkt af van de Europese. Artikel geretourneerd via Post NL want de UPS pickup points zijn op industrieterreinen of andere vreemde plaatsen. Dure oplossing en niet voor herhaling vatbaar. De merken die besteld kunnen worden zijn overal verkrijgbaar. Dit doe ik dus niet weer.

Beste Mieke, Hartelijk dank voor het schrijven van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er verwarring is ontstaan bij de maataanduiding van het door jouw bestelde artikel. Had je hierbij rekening gehouden met het verschil tussen de UK-maat en de EU-maat? Voor dit merk is namelijk de UK -maat leidend. Deze is anders dan de Europese maat. Als we een andere maat hanteren, staat dit ook bij het artikel vermeld. Daarnaast geef jij aan dat het een dure retourzending betrof. Wij hebben inderdaad een prijsafspraak met UPS waardoor je slechts € 2,95 betaalt voor een retourzending. Helaas zijn wij niet in de mogelijkheid een kosteloze retourzending aan te bieden. Vervelend om te lezen dat echter alleen PostNL voor jou een optie bleek. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Annadiva

Goed geregeld

Blij met mijn bestelling

Perfecte levering . En zeer tevreden .

Gewoon goed

Vlotte levering en producten met aandacht verpakt.

Pakje goed overgekomen

Ik vind het jammer dat ik 2 weken op mijn bestelling moest wachten Dat was de vorige keer ook al Als ik een volgende keer ergens anders mijn bestelling sneller kan krijgen ga ik dat wel doen