Ontvangen wat ik besteld had, een zat niet goed, retour gedaan. De retour is netjes en goed afgehandeld.

Super service!

Mooie, duidelijke en overzichtelijke website. Het bestellen gaat gemakkelijk en snel. Ook de bezorging is super! Het pakketje was er binnen twee dagen. Erg blij dat ik deze winkel heb ontdekt!

Fijn om thuis in alle rust te kunnen passen.

Ik vind het fijn dat je je lingerie thuis uit kunt zoeken en bestellen. Daarna kun je in alle rust je lingerie thuis passen en door Afterpay betaal je alleen de items die je houdt.

Simpel en snel

Duidelijke website, voldoende info over de producten. Bestellen en betalen ging enorm makkelijk. Er werd goed gecommuniceerd over de status van de bestelling/verzending. Had het pakketje de volgnde dag al in huis. Hele fijne hop!

perfekt

Goede communicatie, goed produkt, weer gekocht voor Ine van 90.

Blije klant!

Fijne duidelijke website, goed assortiment, snelle levering met duidelijke communicatie en dan krijg je een kadootje thuisbezorgd mooi ingepakt met persoonlijke boodschap

Door groot assortiment altijd raak

Annadiva heeft veel merken die mijn maat verkopen. De bestelling is altijd mooi en persoonlijk ingepakt. Retourneren gaat makkelijk en snel.

Altijd een feestje om.een product thuis te ontvangen via de post.

Nu alleen een panty besteld, maar ook die wordt dan in een doosje opgestuurd en netjes verpakt.

Goede webshop!

fijne website makkelijk te over zien en snelle service, de bestelling mooi ingepakt is al een cadeautje op zich

Prima Dienstverlening

Goede en snelle dienstverlening, netjes verpakt, de doos alleen al is al een cadeau!

Supersnelle levering

De bestelling werd snel bezorgd in een mooi doosje met handgeschreven briefje. Een cadeautje om uit te pakken! De bikini van Ceyll zit perfect.

Altijd fijn om hier te bestellen. Wordt goed geholpen en alles wordt netjes en vlot geleverd.

Mijn betaling lukte niet, toen heb ik contact met de klantenservice opgenomen. Het was nl het laatste exemplaar.. zij regelde vriendelijk dat ik m alsnog in mijn winkelmandje kon doen en ik draag de bh met veel plezier!!

Werd goed geholpen

Had contact opgenomen omdat ik twijfelde over welke maat ik moest nemen, super vriendelijk geholpen. Hierna werd het artikel snel en netjes ingepakt geleverd. Top!

Kwaliteit en goed verpakt

Goed aanbod, kwaliteitsmerken en uitstekende verpakking. Je bestelling wordt met zorg behandeld. Daarom bestel ik regelmatig bij Annadiva.

Prima levering

Prima levering wat je koopt voldoet aan je verwachting

Goed zoals altijd!

Ik ok op hier altijd mijn prima donna’s. Goede snelle levering en altijd oké!

Snelle levering, goede maat!

Wat fijn om de dag na mijn bestelling al een pakketje te ontvangen met een keurig ingepakte bikini. Ik ben er blij mee!

Snelle levering en mooi verpakt .

Dit was mijn 1ste aankoop bij Annadivia . Er volgen er zeker meer . Mijn merk zit er tussen voor een mooie schappelijke prijs .

Goed product met een snelle levering.

Mijn bestelling was snel geleverd en ook nog eens mooi verpakt. Een top van een super mooie kwaliteit en goedkoper dan in meerdere winkels. Dus alles top,

Snelle bezorging en prima kwaliteit. Super tevreden.

Goede en snelle levering ! Alles netjes verpakt

Snel, leuk verpakt, goede maat.

Helemaal in orde alles!

Heel blij met de bestelde artikelen van Annadiva

Via de prima website van Annadiva het een en ander besteld. Na enkele dagen werd alles netjes bezorgd in een mooi doosje, leuk verpakt.