PostNL ramp

Pakket is niet geleverd daar kan annadiva niet veel aan doen. Ze zeggen het te gaan uitzoeken maar nu na een week nog geen enkele terugkoppeling ook niet over of ik zelf opnieuw moet bestellen? Wachten of dat zij dit regelen? In het verleden prima service maar gevoel dat het nu een beetje te druk is.

Slecht

Leveren niet

Beste Roos, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent over onze service. Omdat het echter voor ons niet duidelijk is of jij jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen of doelt op items uit een andere bestelling komen wij hier graag per email bij jou op terug. Mocht jij hier nog vragen over hebben vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Mooie kwaliteit

Mooie stof, voelt stevig. Kleur is ook zoals verwacht. Cupmaat groter besteld.

Correct bezorgd mooi en netjes verpakt heel blij mee

Vaker bij Annadiva besteld, altijd correct en netjes. Geen aanmerkingen.

Fijne site, levering in mooi pakketje

Fijne site, levering in mooi pakketje Levering duurde wel bijna een werk . Dus echt op tijd bestellen

Scherpe puntjes bij de sluiting

Ik had een aantal redelijk prijzige BH's gekocht. Rebecca voorgevormde BH's. Bij de sluiting is de afwerking van het deel waar de haakjes aan zitten, niet goed. De puntjes zijn heel scherp, waardoor ik een rood schaafwondje op mijn rug kreeg.

Keurig op tijd geleverd en verpakt

Bestelde artikelen werden keurig op tijd geleverd in een nette verpakking.

Goeie prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Goeie prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Prima kwaliteit en snelle levering

Ik zou de volgende keer weer mijn bestelling bij jullie doen. Elke keer weer een cadeautje om te krijgen. Kwaliteit is ook goed.

Ruim assortiment en snel geleverd! Ook ruime keus voor dames met een grote cupmaat

Top: - Veel producten - Goed advies via chat. - Behulpzame medewerkers - Fijne site om op te shoppen. Tip: - Redelijk trage levering (Na 5 werkdagen) dit staat ook op de site vermeld maar ik vind het toch lang duren. - Retour regeling zou naar mijn mening gratis moeten zijn. Omdat ik een PostNL punt heb in mijn wijk moest ik €7,25 betalen om te retouren. Erg veel. Ik zou daarom in het vervolg 2x na denken of ik nog een keer via AnnaDiva online bestel.

geweldig aanbod, structureel trage levering

Het aanbod is super, maar de bezorging duurt keer op keer veel te lang, eigenlijk altijd wel een (ruime) week...

Netjes verzorgde bestelling. Op tijd geleverd

Ruime keuze, snelle service

Ik bestel vrijwel al mijn lingerie en bikini’s bij Annadiva. De enige webshop met ruime keuze in leuke bh’s en bikini’s met grotere cupmaten. De bestelling wordt altijd mooi verpakt en snel verzonden. Ik kan deze webshop iedereen aanraden!

Vlotte levering

Prima levering.

Website voorraad niet in orde

Helaas, de website is niet up to date. Je besteld 2 verschillende bikini's en daarna krijg je te horen dat ze deze niet meer op voorraad hebben. Stuur je een mail, krijg je een kortingscode van 10€ die 6 maanden geldig is. Waardeloos !

Snelle levering en lief verpakt

Fijn model dat ik al vaker heb besteld. Mooi verpakt en supersnel geleverd.

Hele mooie verpakking en snelle levering

Hele mooie verpakking en snelle levering

Erg blij met de bikini. Goeie pasvorm, stevig en vrolijk. Bestelling was snel geleverd. Zorgvuldig verpakt. Goeie service!

prima!

Ik had (zoals vaker) een goede ervaring met Annadiva. Het juiste product van goede kwaliteit, tijdig geleverd en de communicatie over de bestelling verloopt ook prima.

en mooie website met verschillende merken.

SNEL GELEVERD

HELEMAAL PRIMA

De bestelling liet op zich wachten dus even contact gezocht, werd uitstekend opgelost, dus een aanrader.

Was deze keer minder goed dan de vorige

Bestelling in de winkel gedaan Tevens betaald aldaar Verzendingen verliep moeizaam Telefonisch contact gezocht was ook niet verhelderend Al met al een bestelling met vallen en opstaan