Ideaal

Wat een top winkel! Ik heb regelmatig moeite met leuke bhs te vinden in mijn maat (75h), maar wat een keuze hebben ze bij Annadiva. Ook ging alles goed bij het bezorgen. Het zag er erg netjes uit in het doosje met papier.

Heel erg mooi ingepakt kadootje voor jezelf!!

Redelijk snelle levering, heel fijn en mooi ingepakt. Helaas paste de bh niet. blijft lastig online bestellen. Retourzending is pas na een week ontvangen of iig bericht ontvangen van ontvangst. Verder prima levering.

Zeer goed advies en weer geslaagd

Heb favorite broeken van spanx die ik graag in de winkel in Den Bosch en ook online bij jullie koop. Aanrader dus. Ook online kan je advies krijgen.

Prima service!

Goeie service, mooi assortiment. Prima bedrijf.

Erg behulpzaam en vriendelijk + snelle service!

Elegant en makkelijk

Heel makkelijk om de bestelling te doen. Daarnaast komt het in een elegante verpakking. Alles is met zorg gedaan.

Prachtige lingerie

Prachtige lingerie; mooi van kleur en het draagt prettig.

zeer tevreden

Heel tevreden over mijn bestelling en de verzending daarvan. En contact met de klantenservice die ik had was zeer behulpzaam

helemaal goed!!!

Ik vind de hulp op de site bij het vinden van de juiste maat erg handig!

Zeer snelle levering + netjes verpakt. Ik had nog een vraag en die werd binnen een dag beantwoord. In één woord dus top!

Zeer snelle levering👍

Goed en snel

Niks te klagen. Wordt snel geleverd

Het versturen en retourzenden gaat zeer traag

De zending kwam ruim een week later; er was iets mis gegaan De retourzending duurde lang; er was weer iets mis gegaan Ik verwacht nog het bedrag terug op mijn rekening

Voldoet niet

Ben niet echt blij met de bh. Ik heb maat 95 C en deze sport bh geeft geen ondersteuning voor mijn sport oefeningen bbb in de sportschool olv een trainer. Alles wiebelt en voelt heel erg on esthetisch. Daarom doe ik al helemaal geen steps. Ik voel me opgelaten. Springen is ook geen optie, voelt vreselijk.

Makkelijk en duidelijk

Grote keuze in alle maten goede omschrijving van pasvorm..heb nog nooit ieys terug hoeven sturen.

Was goed

Maat verpakking alles netjes

Snelle levering waanzinnig mooi verpakt

Een prachtig mooi ingepakt pakketje dat snel geleverd werd en een perfecte maat.

uitstekende kwaliteit en pasvorm

Het gemak is dat de bestelling,levering en kwaliteit volledig beantwoord aan de verwachtingen. al een aantal jaren maak ik al gebruik van de levering via internet, tot op heden ben ik niet teleurgesteldin kwaliteit en leveringsdatum!

De site vond ik duidelijk en ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was. De bezorging duurde drie dagen langer dan wat ze hadden aangegeven, maar i.v.m. met het corona-virus kan ik dit gebruiken. Ik vond het raar dat ik geen bevestiging kreeg van mijn aankoop. De verpakking was heel stevig en mijn product was niet beschadigd. Er zaten allerlei lieve kaartjes bij en het was erg persoonlijk. Het was een erg leuke ervaring om het uit te pakken. Het product, een bh, zat perfect. Het is gemaakt van hele stevige materialen en het was de juiste maat. Zeker aan te raden!

perfect

duidelijk en snel

Goede service. Makkelijk telefonisch te bereiken als het per mail niet lukt. Vriendelijk personeel. Site duidelijk en makkelijk in gebruik.

Hele goede service

Goede kwaliteit en goede service

Duidelijk op de site. Snelle levering gewoon een top bedrijf !!

Mooie peoducten, die snel geleverd worden

De site heeft ruime keuze en is gemakkelijk ingericht. Je kan de producten gowd bekijken. De snelle levering in een leuke verpakking, maken het een feestje.

Veel keus in vele maten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel in huis in mooie verpakking.