Toegankelijk fomidabele collectie door echt volle vrouwen geshowd, geweldig

Geattendeerd op Aanadiva door mijn volslanke dochter. Complete collectie, op merk en voorkeuren gesorteerd . Alle maten en vormen overzichtelijk gerangschikt. Snelle levering, na telefoontje goede uitleg door vriendelijke dame. Keuze aftetpay. Het enige moeilijke punt vonden wij de retourzending. Wij wonen in klein dorp. Retourneerpunt vroeg om etiket, wist niet dat Annadiva contract had. Na enig zoeken kon zij retouretiket printen. Snel bericht na retourzending...afterpay makkelijk te bedienen. Prettige webshop.. Gr van gerdavanzijl@gmail.com

Alle keren dat ik wat heb besteld is alles op tijd en keurig afgeleverd.

Prachtig verpakt

Snelle levering van het merk dat ik graag draag. Het zit ook heel leuk en netjes verpakt.

Super service!

Heel erg blij met de service van Annadiva☺️ Bestelling gedaan en al heel snel in huis. Ik ga vaker bestellen!

Snelle levering, goede communicatie en (indien nodig) goed retourbeleid.

Een prachtig cadeau voor jezelf

Op een makkelijke manier bestellen en betalen. Het is echt een cadeau wat je ontvangt, met zorg en aandacht verpakt. De lingerie zit zacht en comfortabel en sluit mooi en passend aan. Dit is wat iedere vrouw nodig heeft.

Prettige website

Goede service, vriendelijke telefoniste, mooi product, heldere website

Snelle bezorging. Jammer dat de retourkosten zelf betaald moeten worden. Desondanks zou ik volgende keer weer hier bestellen.

In een woord TOP

Service top en product ook top

Super snel geleverd

De bestelling van prima donna was mooi op tijd voor me verjaardag!!!! Super service

de bestelling was snel binnen

Goeie service, veel keuze!

Er was veel keus en bestellen ging makkelijk!

Voor lingerie en badmode mijn eerste keus!

Allereerst is daar de aantrekkelijke en overzichtelijke website met mooie items. Bestellen is eenvoudig en je bestelling wordt onmiddellijk bevestigd via de mail. Je hebt je bestelling vlot in huis. Mocht het bestelde tegenvallen of b.v. toch niet de juiste pasvorm voor jou hebben, dan is retourneren even eenvoudig als bestellen en je krijgt je betaling heel vlot teruggestort op je rekening. Om dit totaal positieve plaatje verdient Annadiva 5 *****!!

Na twee weken nog steeds geen bestelling onrtvangen

Ruim twee weken geleden badpak besteld, nog steeds niets ontvangen, ook geen mail, waarom het zo lang duurt. Ook als ik inlog zie ik niets anders dan: besteld. Maar dat is al twee weken zo. En nu wel een mail om te beoordelen, dat dan weer wel.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas heeft de levering van jouw badpak langer op zich laten wachten als jij van ons zou mogen verwachten, onze excuses hiervoor. Gelukkig zien wij intussen dat jouw badpak vandaag verzonden zal worden. Wij komen hier graag per e-mail nog bij jou op terug. Namens Annadiva excuses voor het ongemak en de onvoorziene vertraging. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Annadiva

Uitstekende service.

Mijn ervaring met Annadiva is dat de hele collectie overzichtelijk wordt aangeboden en ze doen wat ze beloven qua bezorging en dat is echt voor 17:00 uur besteld en de volgende dag in huis. Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden. De kwaliteit van de lingerie is zeer goed en past uitstekend. Jullie krijgen van mij een 10!

Keurige afhandeling

Bestelling als een mooi pakketje afgeleverd, keurig verzorgd. Echt als een cadeautje. Correcte afhandeling en retourbetaling voor een product wat niet geleverd kon worden.

Goede en snelle service

Snel en netjes geleverd

Ik heb eeb bh besteld vh merk/model wat ik al langer draag dus wist dat dit goed zou passen. Verpakking was heel netjes

Super!! Prachtig verpakt mooie kwaliteit en snelle levering.

Ik heb een goede ervaring met Annadiva. Kwaliteit is mooi pasvorm zoals aangegeven. Toppie

top! alles snel in huis en eindelijk een adres met goede merken en cupmaten

bestellen en snel in huis.

Topwinkel

Heb al meerdere malen besteld bij Annadiva. Tot volle tevredenheid. Keurig netjes verpakt en snelle levering. Ik ben 100% tevreden en mijn volgende aankoop is weer bij Annadiva zeker weten.

Makkelijk besteld, direct geleverd

Fijne site waar je overzichtelijk en makkelijk kan bestellen. Moet wel in de gaten houden dat je de actiecode toevoegt voor 10% korting. Mijn order is zelfde dag verzonden en volgende dag geleverd. Beter dan dat kan het niet.

Helemaal tevreden goede pasvorm snelle bezorging en mooie modellen

Goede klantenservice als je hulp nodig hebt bij je maat super!!!

Mooie webshop

Fijne webshop Ik zou graag eens naar de winkel in Den Bosch gaan