Mooie bikini

Super mooie bikini in mooie kleuren en zachte stof. Broekje zit mooi aansluitend. Bovenstukje zit mooi. Enige nadeel is dat steeds de sluiting op De rug los schiet bij de kleinste beweging. En dat mag toch niet voor dat geld! Nu maar vast genaaid waardoor aan en uit doen een dingetjes is.

Beste Diana, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen, dat is zeker niet de bedoeling. Wij kijken graag met jou mee, om die reden heeft onze klantenservice jou zojuist een e-mail gezonden. Mocht je in de toekomst nogmaals een klacht hebben over net ontvangen item, vernemen wij dat graag! Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Snelle levering / goed aanbod

Zoals gezegd snelle levering. Keurig verpakt met oog voor het kledingstuk! Fijn dat zij flink aanbod hebben van grotere maten.

Had er 2 bestel 1 zat echt perfect heel blij mee andere was mooi allen zat niet zoals wilde

Goede, snelle en prima verzorgde levering

Pakket werd snel op DHL afhaalpunt geleverd en kwam in keurige staat aan. De badkleding zelf ook mooi verpakt in extra papieren omslag. Badkleding van goede kwaliteit en wat niet goed paste teruggestuurd. Communicatie rondom retourzending duidelijk en ook bedrag snel retourgestort. Kortom goede service

Mijn bestellingen worden altijd snel verzonden en komen altijd netjes verpakt aan! De keuze is reuze bij AnnaDiva !!

Perfecte en mooie BH's zeker voor grote maten.

Perfect. Ik neem altijd een prima donna en weet de juiste maat. Zeer tevreden.

Prachtige lingerie en snelle levering

Ruime keuze, bestellen verloopt makkelijk en de levering is snel en wordt altijd mooi ingepakt.

Ik heb een moeilijke maat mbt het vinden van bikini's. Na 3 maanden zoeken bij annadiva eindelijk een bikini merk gevonden die ik pas. Helaas ook een bikini terug moeten sturen maar ook dit ging heel snel. Maandag met dhl retour gestuurd en donderdag al het geld terug op mijn rekening. Ik ben fan!

Prima service,, kwaliteit en snelle levering

Mooi materiaal, snelle levering, zeer tevreden

Wel jammer dat bikinibroekje niet meer verkrijgbaar was. Kreeg direct geld terug. Goede service

Retour ging prima, en nieuwe bh had ik snel. Badkleding zit ook heel goed. Met vr gr Monique

Te lang wachten

Ik moet te lang wachten op mijn bh,s bijna 2 twee weken geleden dat ik nu nog wacht op 1 bh .niet normaal.. maar ze hebben wel bericht gestuurd naar me. .

Perfect bedrijf

Mijn artikelen mooi op tijd bezorgd Mijn retourenvelop keurig en snel terugbetaald Prijs/kwaliteit is goed Een aanrader!

Snelle service en mooie badpakken

Fantastisch!

Snelle en klantvriendelijke service zowel online als in de winkel. Twijfelde over bestelde maat en mocht in de winkel een maatje groter passen met daarbij een kundig advies van de dames. Een zeer aangename ervaring en een mooie bralette van Primadonna rijker.

Goede service!

Omdat ik twijfelde welke maat sportbh ik zou bestellen advies gevraagd aan de klantenservice van Annadiva. Snel en duidelijk antwoord, met de mededeling dat er eventueel uit coulance kosteloos geruild kon worden voor een maat kleiner. Dit bleek niet nodig. Pakket werd ook snel en netjes verpakt afgeleverd!

Heel erg goed en snel

Fijne en snelle levering. Bikini zit als gegoten!

Blij met mijn nieuwe bikini!

Mijn eerste bestelling bij Anna Diva, leek eerst niet goed te gaan. De maten van de bikini's zijn Engelse maten, dus net even anders. Maar uiteindelijk is het naar tevredenheid opgelost!

Prima service en kwaliteit

We hadden in zoetermeer een bikini van beachlife maar zonder broekje.was alleen nog vooradig in nijmegen vestiging.via monique van gelder geregeld dat zij deze kon versturen naar ons.helemaal top geregeld en dat was zelf op een zondag.prima service en fijne mensen met een snelle reactie.wij waren superblij met annadiva

Verstand van zaken, heel fijn!

Prachtige lingerie! Heel goed en vriendelijk geholpen. Heb eindelijk mijn lingeriewinkel gevonden

Goede kwaliteit, goede service

Snelle service en makkelijk retourneren indien nodig.

Een dag na mijn bestelling bezorgd. Veel keus, ook voor dames met vrouwelijke vormen .

Top bedrijf

Eindelijk een bedrijf die beloven wat ze schrijven,vandaag besteld morgen in huis en dat klopte,helemaal top

Fijne (web)winkelervaring!

Onlangs heb ik voor het eerst een bestelling bij Annadiva gedaan. Ik was erg tevreden. Mooie producten, goede setjes, divers, duidelijke communicatie over het verzenden. Artikelen mooi ingepakt. Helaas moest ik ook artikelen retourneren (dat lag overigens aan een verkeerde inschatting van mijzelf) maar ook dat proces verliep soepel en snel.

Snelle levering en mooie BH's

Snelle levering, mooi verpakt en goede omschrijvingen van de pasvorm. Blij met de PrimaDonna Figuras BH's!

Australielaan 8

5232BB Den bosch