Zeer goed!

Mijn ervaring is top. Heb een nieuwe setje voor mijn vrouw besteld an PrimaDonna. Als verrassing. Heb voor de bestelling nog contact gehad met de klantenservice gehad. Kreeg een goed en duidelijk antwoord. Daarna de bestelling online gedaan en alles de volgende dag ontvangen. Was super mooi ingepakt! (volgens mijn vrouw). En alles was helemaal goed qua maat. Dus top! En mijn vrouw zeer blij en verrast!

Dames in de winkel in Den Bosch zijn top!

Heel erg fijn geholpen door verschillende medewerksters. Ze geven goed advies en zijn geduldig en vriendelijk. De winkel is prachtig en heeft mooie grote paskamers. Enige minpuntje is dat als je iets besteld, het een week duurt voor het van het magazijn in Den Bosch aan de winkel in Den Bosch wordt geleverd. Dat is niet meer van deze tijd. Een ritje van amper 15 min. moet toch te doen zijn een paar keer in de week.

Gewoon AMAZING!

Op de website leken het oma bh’s. Maar dames, wat zitten die bh’s lekker! Ik wil ze niet een meer uit. Beste BH ever!!!

Handig, bezorgen en ruilen in de winkel, mooi verpakt

Dat er een fysieke Annadivawinkel in Amsterdam is, vind ik het fijnst. Beha's moet je immers echt passen om te weten of ze goed zitten. Ik kon zo meteen wat er niet paste via de winkel terugsturen en uit de winkel een betere variant meenemen. Het maatsysteem op de website werkt goed ('bestel altijd je eigen maat') - zij passen de maten aan als dat nodig is per merk. In de winkel werkt zeer ervaren personeel dat goed meedenkt. Ook heel fijn: dat alles in zo'n prachtig doosje wordt verpakt.

Mooie collectie

Mooie collectie snelle levering. Wel jammer dat het retour voor eigen rekening komt.

Altijd bereikbaar, altijd snel en altijd vriendelijk.

Zeer prettig contact zowel via email als via telefoon. Goede collectie en snelle levering

Goede en duidelijke webshop

Mooie webshop , duidelijke omschrijvingen en makkelijk zoeken op model en maat . Snelle levering en naar verwachting

Top, snelle levering en perfecte maat

Snel geleverd en maten zijn perfect…

Snelle levering, retourneren simpel

Ik heb al vaker besteld, heb dan meestal meerdere maten nodig. Het retourneren is simpel en terugstorten gaat ook snel. Bikini was mijn laatste bestelling. Super blij mee! Ga zo door!

doen wat ze beloven en snel

zie hierboven

Prima service!

Fijne site, netjes verpakt, snelle levering, geen minpunten.

snelle service

goede site en snelle bezorging

Altijd goede producten, goede adviezen, netjes en op tijd bezorgd.

Heel goede service!

- gebruiksvriendelijke website - goede communicatie (status bestelling) - snel geleverd - mooi en netjes verpakt - artikelen in uitstekende staat

Fantastisch !

Makkelijk, snel en simpel !

Heel klantvriendelijk

Mooie en grote keuze. Goed contact met de klantendienst ivm vertraging van de levering.

Duidelijke info en goede service

Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van een latere levering.

Goed aanbod, snelle levering

Mooi aanbod voor grotere cupmaten. Handige webshop en snelle levering.

Goede afhandeling

Ik heb goede ervaring in de winkel gehad, ik werd vriendelijk geholpen en werd vriendelijk bestelling geplaatst om het vervolgens in de winkel te passen. Via de website ging het bestellen, ontvangen, retour sturen van de bestelling ook erg vlot en makkelijk! Vooral de terug betaling gaat snel. Dit is aanleiding om vaker bij Annadiva te bestellen.

Snelle levering, mooi verpakt en natuurlijk een prachtige bh. Bedankt!

Snelle levering geheel volgens afspraak

Snel bezorgd, goed verpakt, duidelijke instructies voor evt. retour. Ik wilde de bestelling inderdaad retourneren en heb die zelf naar de Annadiva-winkel in Amsterdam gebracht. Daar heel aardige mensen, retour snel afgehandeld. Prima service in de winkel: ik heb daar meteen iets gekocht wat precies was wat ik wilde.

Hele mooie set van Primadonna

Zit heerlijk, past perfect en is nog mooi ook.

Totaal anders dan verwacht

Via de website leek de bh van dichte, dikke stof gemaakt te zijn. Het bleek een dunne transparante bh te zijn.

Beste C, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent over jouw bestelling. De BH die jij bestelde heeft inderdaad een naadloze maar niet-voorgevormde cup. Uit jouw review maken wij echter op dat dit niet de BH is die jij wilde bestellen. Om die reden komen hier graag via e-mail bij jou op terug om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Niets te klagen, mooi product, snel geleverd.

Prima website, duidelijk en snel geleverd

Prima website. Duidelijke afbeeldingen, goed beschrijvingen en goede filter- mogelijkheden. Ook de afhandeling is snel, adequaat en goed.