Super snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling

Het bestelde artikel overtrof mijn verwachting. Mooie kwaliteit en pasvorm. Bovendien een persoonlijk berichtje van degene die het verpakt had. Top

Goed!!!

De eerste keer dat ik kennis maakte met Anna Diva was in een fysieke winkel in 's-Hertogenbosch. De vrouw die mij hielp wist precies waar ze het over had. Een hele fijne vrouw waarbij ik mij meteen op mijn gemak voelde. Ze heeft mij echt goed geholpen bij het vinden van de juiste BH voor mij. Hierdoor kon ik nu online de juiste BH bestellen. Ik heb deze aangetrokken en hij zat meteen goed. Echt heel fijn!!!

Goede communicatie, goed verzorgd product

Fijn dat elke stap van het bestellingsproces gecommuniceerd wordt en dat het geheel zo vlot verliep! Ben ook erg tevreden over de verzorging van het product, degelijk en gezellig verpakt!

Prima pasvorm. Snelle levering

Een cadeautje in de bus, met zorg ingepakt

Je kunt aan de verpakking zien dat er met zorg gewerkt wordt. Heel fijn

Zeer klantvriendelijk

Voor het eerst heb ik een bh besteld bij Annadiva. Gezien vertraging bij de leverancier moest mijn toekomstige bh opnieuw worden besteld bij de leverancier. Ik werd hiervan keurig via op de hoogte gesteld en ben uiteindelijk erg tevreden over mijn aankoop... toppie.

alles goed en snel

alles goed en snelle levering

Goed aanbod, snelle levering

Het aanbod is groot en divers, heel fijn! Goede aanbiedingen ook. Levering was keurig, ook netjes verpakt.

Top zeer snel!

Nette snelle levering, meestal een probleem bij grotere maten Bij annadiva goed geregeld en vriendelijk briefje bij zeer nette verpakking.

Prima winkel, werken snel, hebben zeer ruime keus, ook voor grotere maten.

Ik heb een grotere maat en kan moeilijk iets leuks vinden. Bij AnnaDiva is dit helemaal geen probleem. Zeer ruime keuze en prima kwaliteit. Levering is altijd perfect.

Goed geregeld

Fijne site, alles wat ik zocht was op voorraad. Snelle bezorging en alles netjes verpakt. Blij met mijn bestelling

Ruime sortering van topmerken

K hoef alleen maar PRIMADONNA te zeggen. Altijd voorradig en prima lingerie voor de vrouw.

Snelle levering in een verrassend pakketje.

Mijn dochter is helemaal blij met de 2 sport bh's die kan er iig komend jaar tegen aan.

Geweldige service!

Hele goede communicatie, heel zorgzaam en stijlvol ingepakt!

Zeer snelle levering en mooi verpakt, je weet wat er in zit maar het is een feestje om uit te pakken.

Het wordt snel geleverd

Snelle complete bezorging in een nette verpakking

Ik neem de gok niet meer om bij jullie online te bestellen

Stof van bh doet pijn aan de Huid, Het snijdt, ik heb meerdere bh’s van prima-donna die zitten heerlijk en is de stof zacht. Ik heb deze bh van jullie 1 halve dag aangehad en nu kan ik er niks meer mee. Weg €80,- Met een tussenstuk wordt het er niet beter van. Een mooie bh maar een mis koop voor mij!

Sport bh voldoet aan alle verwachtingen

BH ziet er precies zo uit als op de foto. Hij zit ook heerlijk. Ga er zeker nog 1 bestellen.

Slecht

Wederom slecht beweren dat ik goederen heb ontvangen en heb ze niet mogen ontvangen! En mijn vorige recentie die ook slecht was is niet geplaatst, bijzonder en zo kun je wel een beoordeling vragen, lijkt mij een mooi verhaal voor opgelicht en kassa

Panty’s gekocht, snelle service en goede prijs.

Ik ben fan van oroblu, dit merk wordt hier verkocht. Diegene die ik wilde waren voldoende op voorraad en worden voor een zeer goede prijs aangeboden. Volgende keer bestel ik weer hier.

supergoede service en heel vriendelijk

in de winkel waren de artikelen niet aanwezig. Ze adviseerde me via de webshop te bestellen. Daarna ben ik met de artikelen naar de winkel gegaan en heeft ze me alsnog goed geholpen met advies over de maat en wat het beste paste. Ik werd heel vriendelijk geholpen, goede service!

Kan niet beter!

Annadiva heeft een geweldige snelle service. Kan niet beter. Overigens zou ik (en mogelijke meerdere consumenten met mij) er geen problemen mee hebben als de levertijd globaal een week zou beslaan.

Goede pasvorm en mooi verpakt, top

Supersnelle service, topmerken!

Snelle verwerking van zowel m’n bestelling als retour. Nu superblij met m’n 2 nieuwe bh’s van Marie Jo, nu al favoriet!