Keurig verpakt en snel geleverd

De lingerie was netjes en met zorg verpakt en er werd keurig op tijd geleverd

Prima levering van prachtig product.

Snelle levering van bestelling.

Top en correct bedrijf

Top en correct bedrijf, is iets niet goed dan lossen ze het direct op.

Langere levering

Mijn artikelen zouden binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd worden. Pas op werkdag 10 kreeg ik een berichtje dat het nog zeker een week langer zou duren. Had liever iets eerder de keuze gehad of ik langer wilde wachten of dat ik het dan ergens anders zou halen.

Beste Suzan, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij langer hebt moeten wachten op jouw bestelling dan eerder aangegeven. Helaas liep deze bestelling vertraging op wegens omstandigheden. Ook geef jij aan het prettig te hebben gevonden als jij hierover eerder geïnformeerd zou worden. Wij zullen dit intern bespreken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht jij echter nog vragen of opmerkingen hebbe omtrent jouw bestelling, dan lezen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Annadiva

Snelle levering en goede kwaliteit.

Vandaag besteld, de volgende dag in huis. De bh’s van Prima Donna Twist bevallen goed en zijn van goede kwaliteit. Een puntje: graag zou ik de artikelnummers zien bij het zoeken naar de juiste bh.

Fijne en mooie bh, met in het echt dezelfde kleur als online!

Zit fijn, past goed. Alleen bedekt de cup iets meer borst dan ik had verwacht.

Goede en snelle service

Mooie website en nette manier van verzenden.

Subliem in levering en product

Prima levering en goede bh’s. Precies wat ik nodig had.

Snelle levering!

Goede service, snelle levering. Overzichtelijke site en mooi vormgegeven.

Snelle levering en netjes in een doosje verpakt zeer tevreden

Mijn ervaring is heel goed Voortaan bestel ik hier mijn bh Prima service

Helemaal top

Super nette vrouwen aan de telefoon, zijn super flexibel. En ontzettend aardig. Toffe site veel keus. En goede kwaliteit.

Enorm mooie en uitgebreide collectie voor ieder wat wils en hele mooie goede en liefdevolle service...

Geweldige service met net dat ene stapje extra.

Hele goede ervaring. Prachtige collectie. Fijne winkel in Den bosch. Kom er erg graag. Ga nooit zonder iets naar huis.

Snelle service Goed geprijsd

Keurig geleverd

Net je geleverd

Uitstekend!

Zeer vlotte levering en keurig verpakt.

Uitstekende service en leveting

Na bestellen eerder thuis gekregen als verwacht en heel Netjes verpakt in doosje.Super maar

Goede ervaring!

Product zoals verwacht. Mooi verpakt en snel verstuurd.

Geweldige service

Staan je altijd te woord voor advies super

Super snel geleverd!

Mooie luxe verpakking.

Goed kwaliteit, goed service!

Goede kwaliteit, goede service

Prachtig setje snel in huis

Ik zweer al jaren bij Prima-donna en bij Annadiva is er volop de nieuwste keuze aanwezig en snel in huis. Dus superrrblij weer!

Vriendelijk en vol aandacht

Prachtig verpakt opgestuurd Duidelijk aangegeven wanneer je pakje komt. Persoonlijk geschreven briefje bij je bestelling. TOP

ZEEEER behulpzaam, alles netjes en snel opgestuurd,heel erg tevreden

Vooraf heel erg behulpzaam( Het was wat ingewikkeld omdat ik in Het buitenland woon) en Het pakket was heel netjes en secure ingepakt en snel geleverd aan mijn vriendin ( die Het Verder doorstuurde)

Goed!

Ik heb mijn bestelling goed en netjes ontvangen. Heb een bh geruild voor een andere maat. De nieuwe bh was er sneller dan ik de eerder bestelde had geretourneerd. Snelle actie!