Laden reviews...
Laden reviews...
665 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne oplever hurtig levering, venligt og kompetent personale samt klar produktinformation og god emballage. Sortimentet er stort og onlinebestilling fungerer nemt. Returneringer og ombytning forløber som regel glat, nogle henviser til omkostninger ved returnering. Samlet set er indtrykket positivt.
Pluspunten
Netjes ingepakt, leuk dat persoonlijke kaartje erbij, badpak keurig ingepakt, dat werd ik erg blij van! Echt een cadeautje voor jezelf.
VerbeterpuntenIk had aangegeven dat ik de badpak op woensdag bezorgd wilde hebben, dat kan op jullie site. Echter kwam bij dinsdag, waardoor ik het pakketje niet kon aannemen. Het pakketje werd toen woensdag nogmaals bezorgd. Zonde van de moeite.
Beveelt aan
7 October 2017
Dominique
Den Haag
Beveelt aan
7 October 2017
anoniem
Beveelt aan
7 October 2017
anoniem
Pluspunten
Snelle levering, heel mooi verpakt. Alleen maar meevallers
Beveelt aan
7 October 2017
Suzanne
Pluspunten
Mooie foto's, meestal op tijd geleverd, in mijn geval ga ik met vakantie en als ik dinsdag voor 16.00 bestelde was mijn bestelling er woensdags, helaas as dit niet het geval en is bestelling uiteindelijk pas zaterdags gekomen. Heb bestelling nog niet gezien, en kom pas volgende week thuis van vakantie.
VerbeterpuntenBetere bereikbaarheid, (had donderdag iets besteld en vrijdags 5 keer iemand van receptie aan lijn gekregen die mij niet kon helpen) maandags nog een paar keer gebeld toen nog steeds receptie, uiteindelijk doorgegeven wat er aan de hand was zie ik dinsdag dat hele bestelling is geannuleerd terwijl 1 stuks geannuleerd moest worden. Alles wat fout kon gaan is in mijn geval verkeerd gegaan
Beveelt aan
7 October 2017
anoniem
Alkmaar
Pluspunten
Mooie merken, snelle levering in luxe verpakking
Beveelt aan
7 October 2017
Brenda
Apeldoorn
Beveelt aan
6 October 2017
Paolo
Rotterdam
Pluspunten
Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Netjes en mooi verpakt. En goede spullen/merken.
VerbeterpuntenNvt
Beveelt aan
6 October 2017
Fleur
Amstelveen
Pluspunten
Mijn bestelling kwam in een mooie verpakking, het leek wel een cadeautje.
Beveelt aan
6 October 2017
anoniem
Pluspunten
Snelle levering. Persoonlijke service.. je krijgt een leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling door wie je bestelling ingepakt is
VerbeterpuntenNvt
Beveelt aan
6 October 2017
Eva
Utrecht
Pluspunten
Duidelijk, goed aangegeven w.b.t. levertijd.
VerbeterpuntenBeetje grote verpakking!
Beveelt aan
6 October 2017
Pauli
Nieuwegein
Beveelt aan
5 October 2017
marina lips
hoeven
Pluspunten
Snelle verzending
Beveelt aan
5 October 2017
Jaimie
Capelle aan den IJssel
Pluspunten
mooie presentatie verpakmateriaal, folie, en er is aandacht besteedt aan een extra kaartje om te retourneren, zelfs beter en proffesioneler dan dat je rechtstreeks bij bjorn borg boxers besteld, hier kan Bjorn Borg nog wat van leren. Annadiva weet precies hoe het hoort en denken na over wat ze doen!
Verbeterpuntenniets op aan te merken! ik was zowaar helemaal blij en in mijn nopjes toen ik het pakje openmaakte
Beveelt aan
5 October 2017
Pascal van Buuren namens Finetic
Eindhoven
Beveelt aan
5 October 2017
anoniem
Pluspunten
super snelle levering ,netjes verpakt ook met kettingjes aan de bh netjes apart ingepakt .
Beveelt aan
5 October 2017
sylvia
hoofddorp
Pluspunten
Mooi verpakt, handgeschreven kaartje. Voelt heel persoonlijk aan.
Beveelt aan
5 October 2017
Franka
Den Haag
Pluspunten
Goed produkt en hele snelle en vriendelijke levering!
Beveelt aan
4 October 2017
f.d.
zoetermeer
Pluspunten
Snelle levering, netjes verpakt.
VerbeterpuntenTerug sturen kostte me bijna zeven euro. Belachelijk, aangezien het artikel niet paste en dit het laatste artikel was. Nu heb ik niets en wel heb ik onkosten gemaakt. Ik bestel hier niet weer!!!
Beveelt niet aan
4 October 2017
KL
Assen
Beveelt aan
4 October 2017
Jantine
Pluspunten
Mooie uitgebreide collectie. Levering zoals beloofd, vakkundig verpakt!
Beveelt aan
4 October 2017
Sandra
Beveelt aan
4 October 2017
anoniem
Pluspunten
Altijd betrouwbaar.
VerbeterpuntenGeen.
Beveelt aan
4 October 2017
Tamara Herklots
Soest
Pluspunten
Eerdere ervaringen online en in de winkel waren positief.
VerbeterpuntenProductkennis en klantgericht denken. Ik heb nu verschillende malen gemaild en gebeld, maar het is me onduidelijk of de ontbrekende onderdelen nog geleverd worden of niet. Ik denk dat ik moet gaan retourneren, terwijl ik het product graag (mits compleet) had willen houden. Was heel tevreden over deze winkel, maar denk dat dit de laatste keer is dat ik er koop.
Beveelt niet aan
4 October 2017
T
Pluspunten
Alles probleemloos en snel verlopen. Lingerie was mooi verpakt.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
3 October 2017
Heidi
Geldrop
Australielaan 8
5232BB Den Bosch
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven