Pluspunten
geen
Verbeterpuntenbeter luisteren na de mensen aan de telf
Hoi Kittie, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het erg vervelend dat deze situatie is voorgevallen. Ik zie dat er telefonisch contact is geweest en dat we het probleem meteen voor je op hebben kunnen lossen. Nogmaals wij vinden het erg vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren. Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Ik had een short besteld hier zat een grote haal in. Dit heb ik via de mail gemeld. Annadiva vroeg of ik hiervan een foto wilde maken en deze via de mail naar hun op te sturen. Zij zijn in overleg gegaan met de leverancier. Ik heb toen een nieuw short ontvangen. En die ik had mocht ik houden. Dit vind ik echt een top service. Mijn complimenten!
VerbeterpuntenGa zo door!!
Pluspunten
een persoonlijke boodschap wat je meegestuurd krijgt.
Pluspunten
Heel vriendelijk en behulpzaam.
Pluspunten
Klantgericht
VerbeterpuntenBh's die niet meer leverbaar zijn van de site halen, heb nu al 2x iets besteld wat niet meer leverbaar is. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Pluspunten
Hele snelle en correcte levering
Pluspunten
zie beoordeling
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
Zeer vriendelijk en behulpzaam!
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Er zat een handgeschreven kaartje bij de bestelling. Dit vind ik zo speciaal. Zo krijg je echt het idee dat ze tijd hebben besteed aan het inpakken van je bestelling.
Pluspunten
Groot assortiment, veel maten op voorraad. Levering was snel, de reactie op een vraag die ik per mail stelde ook. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.
VerbeterpuntenBij bestelling zou het fijn zijn als je aan kunt geven of het pakje wel of niet bij buren afgegeven mag worden. Ik was beide keren niet thuis, de bezorger nam het toen weer mee. Ook zou ik het geen probleem vinden als een klein pakketje zoals een slip in een kleinere verpakking wordt verstuurd die door de brievenbus kan, maar dat is natuurlijk de keuze van het bedrijf.
Pluspunten
Meelevend, prettig in communicatie, duidelijk en vriendelijk
VerbeterpuntenAls ik wat retour stuur betekent dit niet dat de bestelling niet aan mijn verwachtingen voldoet, het is fijn dat ze meeleven, maar ze moeten niet direct conclusies trekken.
Pluspunten
Duidelijke communicatie over wanneer ik het pakketje kon verwachten. Goede en mooie verpakking. Ik vond het geschreven kaartje erbij erg leuk!! Ik ga vaker hier bestellen
VerbeterpuntenIets snellere levertijd.
Pluspunten
goede communicatie
Verbeterpuntenretouren via post.nl en via een antwoordnummer
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer