Laden reviews...
Laden reviews...
666 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunden berichten von schneller Lieferung, freundlichem und kompetentem Personal sowie klaren Produktinformationen und guter Verpackung. Das Sortiment ist groß und die Online-Bestellung funktioniert unkompliziert. Rücksendungen und Umtausch erfolgen in der Regel reibungslos, gelegentlich werden Rücksendekosten erwähnt.
Pluspunten
Prima levering. Ben erg tevreden over de Service. Zelfs nog een handgeschreven kaartje.
VerbeterpuntenKann ik even niets bedenken
Beveelt aan
20 April 2016
Hanna
Beveelt aan
20 April 2016
Nicolette
Huizen
Pluspunten
Alles prima!
Beveelt aan
20 April 2016
Bridget
Almere
Pluspunten
de levering was keurig op tijd en in een mooie verpakking. Ik waardeerde het persoonlijke briefje erbij. Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
20 April 2016
Astrid
Ermelo
Beveelt aan
20 April 2016
Veronica
Monster
Pluspunten
Ben zwanger en zeer goed te woord gestaan tijdens mijn telefonische vraag over de maat bh die ik nu nodig zou hebben van de diverse merken. Snelle service
VerbeterpuntenVan mijn nieuwe plunge bh was bij verzending de ene cup in de ander gefrommeld. Dat doe ik zelf thuis nooit en ben dat ook niet gewend van andere online lingeriewinkels. Klein puntje ter verbetering.
Beveelt aan
20 April 2016
Ingrit
Groningen
Pluspunten
Goede service snelle levering en een persoonlijke benadering.
Beveelt aan
20 April 2016
Yvonne
van Leeuwen
Pluspunten
Snelle levering
Beveelt aan
20 April 2016
H M
Nieuwerkerk aan den IJssel
Pluspunten
Ik ben heel blij met mn goed passende bikini mét stip! Afhandeling en reactie op mn ruilaanvraag binnen 2 dagen. Kijk de volgende keer weer bij Annadiva voor badmode. Ook lekker veel keus!
Beveelt aan
20 April 2016
Noor Groen
Amsterdam
Pluspunten
Keurige afhandeling, snelle reactie en leverig
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
20 April 2016
A. M.Palfenier
Ede
Pluspunten
Persoonlijke benadering en zorgvuldigheid en snelheid van verwerking en ook de duidelijke en kloppende levertijden.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
20 April 2016
Jeannet
Almere
Pluspunten
Mooie kwaliteits artikelen. Vriendelijke klantenservice.
VerbeterpuntenMijn bestelling duurde erg lang. hier kreeg ik geen bericht over. Had 2-5 dagen levertijd. Na 10 dagen had ik nog niets ontvangen. Zelf mailen en bellen. Wel netjes geholpen door klantenservice. Maar volgende keer proactief communiceren met je klanten om te vertellen dat de bestelling vertraagd is en waarom.
Beveelt aan
20 April 2016
Jet
Amsterdam
Beveelt aan
20 April 2016
Hetty
heerde
Pluspunten
Goede communicatie, nette verzending.
VerbeterpuntenGeld terugstorten na retournering kan sneller
Beveelt aan
20 April 2016
Jet
Hengelo
Pluspunten
Snelle levering, met een persoonlijk tintje doordat er een handgeschreven briefje bij in zit!
Beveelt aan
20 April 2016
Femke
Hoogeveen
Beveelt aan
20 April 2016
Marisa
Leeuwarden
Pluspunten
Ze houden je op de hoogte van je bestelling
Beveelt aan
20 April 2016
Annemieke
Zetten
Beveelt aan
20 April 2016
bianca
heino
Beveelt aan
20 April 2016
anoniem
Elburg
Pluspunten
Keurige levering, zelfs de verpakking was mooi.
Beveelt aan
20 April 2016
Irmgard
Duizel
Pluspunten
Vriendelijk
Beveelt aan
19 April 2016
nadia
wolvega
Pluspunten
vlugge bezorging en netjes afgeleverd
Beveelt aan
19 April 2016
anoniem
nijmegen
Pluspunten
Snelle afhandeling bestelling, persoonlijke communicatie.
VerbeterpuntenIets retour gestuurd en nog niets over gehoord..
Beveelt aan
19 April 2016
Madelon
Amsterdam
Pluspunten
de bestelling die ik heb gedaan is snel en netjes gedaan helaas was het model niet geschikt voor mij en een volgende keer ga ik gewoon naar de winkel toe om te passen
Beveelt aan
19 April 2016
marij
raamsdonksveer
Pluspunten
Nette verpakking met persoonlijk briefje erbij, waar zie je dat nog tegenwoordig!?
Beveelt aan
19 April 2016
Anita
Gieten
Australielaan 8
5232BB Den Bosch
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven