Pluspunten
Mooi assortiment
VerbeterpuntenLevering is langzaam. Op site stond bikini op voorraad en volgende werkdag in huis maar het duurde veel langer
Pluspunten
Goede service. Goede producten
VerbeterpuntenVrij veel communicatie achteraf. Levering duurde wat langer dan verwacht-iets meer communicatie vooraf was handig geweest
Pluspunten
Snelle levering en keurig verpakt
VerbeterpuntenLiever antwoordnummer best duur terug zending. Als je er een stuk voor moet rijden voor goedkoop inleverpunt of dezelfde conditie voor poststukken dichtbij.
Pluspunten
Zeer leuk pakketje gekregen net een kaartje met daarbij handgeschreven tekst! Erg leuk!! Helaas paste ik de bikini niet..
Pluspunten
Vriendelijk en duidelijk geholpen aan de telefoon
VerbeterpuntenBij retourneren van artikelen zou dit voor vaste klanten gratis moeten zijn.
Pluspunten
Snelle bezorging, leuk het persoonlijke briefje in de doos!
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit, handgeschreven! Echt een kadootje om uit te pakken. Al had ik hem gewoon zelf besteld de bikin.
Pluspunten
Leveren mooie kwaliteit. Echt waar voor jouw geld
VerbeterpuntenNvt
Pluspunten
Zeer snel geleverd. Er zat een persoonlijk kaartje bij!
VerbeterpuntenMeer bekendheid
Pluspunten
Goede service
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
grote sortering kwalitatief goede producten
VerbeterpuntenTe Lange levertijd Als ik niet zeker ben van de maat bestel ik niet bij uw bedrijf vanwege de verzendkosten bij retour. Ik vind dat deze niet in rekening gebracht moeten wordenbij de klant.
Beste Toos, Bedankt voor het plaatsten van deze review. We proberen zo veel mogelijk artikelen op voorraad te hebben, maar vanwege de grote drukte komt het inderdaad voor dat artikelen moeten worden nabesteld bij de leverancier. Als het goed is heb je dit ook kunnen zien bij het plaatsen van je bestelling. Helaas zijn wij in de levertijden sterk afhankelijk van onze leveranciers. Op dit moment is het voor ons niet mogelijk om het retour sturen van een bestelling gratis te maken. We bieden daarom twee manieren aan. Via PostNL voor €6.95 of via Kiala voor €1.95. We zijn er mee bezig om dit in de toekomst wellicht wel mogelijk te maken. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Keurig verzorgd. En snelle levering
Pluspunten
Helder en duidelijk. Product voldoet aan de verwachtingen
Pluspunten
Netjes verpakt. Leuk het hand geschreven kaartje. Maakt het persoonlijk
VerbeterpuntenNa 1.5 week na verzending nog steeds geld niet retour op rekening. Dit moet echt sneller kunnen
Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van deze review en voor je compliment over de manier waarop wij onze pakketten versturen. We vinden het erg belangrijk dat onze producten netjes en verzorgd bij de klant aankomen. Wettelijk gezien moeten wij het bedrag binnen 14 dagen terug storten op de rekening van onze klant. Natuurlijk proberen wij dit zo snel mogelijk te doen zo dat de klant niet te lang hoeft te wachten. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
ik krijg wel een keurig antwoord per email
Verbeterpuntenfactuur van bestelling ontvangen. Geen informatie gehad (pas na email mijnerzijds) over het pakket. Retour/credit ontvangen, wederom geen verder info mbt pakket, pas nadat ik email had gestuurd. Nieuwe maat ontvangen. Daarna niets meer vernomen. Zelf weer email gestuurd hoe en wanneer ik het teveel betaalde bedrag terugkrijg.
Beste Kitty, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We houden onze klanten onder andere op de hoogte van de bestelling door middel van een aantal automatische mails. Je ontvangt een bevestiging na het plaatsen van de bestelling, een mail met track en trace code zodra de bestelling verstuurd is en een creditnota zodra de retour verwerkt in in het systeem. Misschien dat deze mails in je ongewenste postvak terecht zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
mooie site, goede prijzen
Verbeterpuntenzowel verzending als communicatie erg traag: besteld op 30/4, vervangend ruilartikel op 30/5 nog niet binnen!!
Beste Ellen, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Bestellingen en ruilbestellingen worden direct verwerkt in het systeem. Mocht een artikel worden nabesteld dan zijn wij hierin sterk afhankelijk van onze leveranciers. Zodra de leverancier aangeeft dat er een langere levertijd is communiceren wij dat direct met de klant. Natuurlijk vinden wij het heel erg vervelend dat je zo lang op je ruilbestelling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Snelle levering, persoonlijk briefje erbij!
Verbeterpunten
De levertijd was vrij lang. Ik heb de bikini 3 mei besteld en 19 mei geleverd gekregen.
Pluspunten
Prima verzorgd
Verbeterpuntengeen
Pluspunten
goede kwaliteit, bh blijft ook na jaren dragen nog mooi
Pluspunten
Goede communicatie, duidelijk wanneer iets geleverd wordt. Goede reclame. Goede kwaliteit. Leuk het met handgeschreven briefje in het pakketje, maakt het persoonlijk.
VerbeterpuntenGeen
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.