Pluspunten
Goede collectie, veel maten, wel lastige mobiele site
VerbeterpuntenHad een bh in winkelwagen, was toen nog beschikbaar en ineens weg... Heel raar, stond ook nog als beschikbaar. Verder vind ik de verzending heeeel lang duren
Pluspunten
Snel geleverd met een persoonlijk briefje erbij
Pluspunten
Snelle levering, leuk verpakt, persoonlijke boodschap, goede artikelomschrijving.
Pluspunten
Alleen via webshop kennis gemaakt. Nadeel is dat je dan niet kunt passen maar mijn maat is in een winkel ook nooit voorradig. Annadiva stuurt een persoonlijk bericht mee in een doosje dat een cadeautje is aan jezelf. Prima!!
VerbeterpuntenNVT
Pluspunten
Persoonlijk en vriendelijk
Pluspunten
Leuk dat er een persoonlijk kaartje in het pakketje zat
Pluspunten
Het feit dat mijn maat en merk te verkrijgen is vind ik al super ook dat er met afterpay gewerkt word wellicht durf ik in de toekomst ook eens iets anders te proberen hierdoor.
VerbeterpuntenIk zou er zo blij van worden als "mijn" merk ook eens in de aanbieding zou zijn ik moet juist altyd meer betalen wegens mijn maat
Pluspunten
Persoonlijke communicatie
Pluspunten
Persoonlijke touch in de vorm van handgeschreven kaartje bij de bestelling. Mooie verpakking. Kwaliteit producten.
VerbeterpuntenCommunicatie kan nog iets strakker. Na de bestelling bleef het ca 5 dagen compleet stil. Als je voor de eerste keer bestelt is dat best "eng". Bij een retour moet dat gemeld worden, maar ook dat duurde het meer dan een week (en nog een extra mail) voordat ik antwoord had.
Pluspunten
Zeer mooi verpakt met een persoonlijke touch. Heel goed.Goede website. Ruim assortiment
VerbeterpuntenLevering staat op 2-5 dagen en ik ontving het pas 8 dagen later. Geretourneerd en nog altijd geen bericht dat het ontvangen is en mijn geld nog niet terug Al dit goed gaat zou ik toch overwegen weer te bestellen.
Beste Esther, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik heb het even voor je nagekeken. Een of meerdere artikelen uit je bestelling zijn voor je nabesteld bij de leverancier. Voor de levertijd werken wij altijd met werkdagen, dit betekent dat de weekenden niet mee tellen. De bestelling is op werkdag 5 naar je verstuurd. Na ontvangst van je retour is deze binnen een week verwerkt door de desbetreffende afdeling. Op 26 mei j.l. heb je een bevestiging van je retour ontvangen en op 27 mei j.l. is het het bedrag naar je overgemaakt. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Mooi assortiment
VerbeterpuntenSuper traag. Levering duurde langer dan de aangegeven tijd. Is nog acceptable. Maar tijdsframe retourafhandeling is niet bepaald acceptable. Duurde meer dan een week om klant te informeren dat retourzending is ontvangen. Na een week na ontvangst van de retourzending status navraag gedaan. Ook deze werd niet in het beloofde tijdsframe beantwoord. Nu wachten op retourneren geld....het zal mij verbazen als dat wel binnen de gestelde 14 dgn op mijn rekening staat. We wachten af.
Beste Laura, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik heb het even voor je nagekeken. Als we artikelen na moeten bestellen zijn we hierin sterk afhankelijk van de leverancier. Helaas heeft de leverancier ons niet eerder op de hoogte gebracht van een vertraging. Onze excuses hiervoor. Zodra een retour bij ons binnen komt wordt deze zo snel mogelijk verwerkt door de desbetreffende afdelingen. Je retour is binnen een week verwerkt en het bedrag is een dag na de retour bevestiging naar je overgemaakt. Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Vriendelijk. Mooi verpakt
VerbeterpuntenDuurde lang voordat ik de bestelling kreeg
Pluspunten
Netjes verpakt, redelijke retourkosten, leuk persoonlijk kaartje bij het pakje.
VerbeterpuntenDuurt allemaal veel te lang. Na een kleine week (had het pakket allang verwacht) krijg ik pas bericht dat 1 van de artikelen niet meer te leveren is en of ik wat anders wil uitzoeken. Nee, stuur maar op. Ze zullen het geannuleerde artikel retourmelden bij Afterpay. Een aantal dagen later het pakket ontvangen, maar de factuur van Afterpay allang in mijn mailbox, Een dag na ontvangst pakket al de aanmaning van Afterpay, de artikelen heb ik nog niet eens gepast. Ruim week na melding dat ze afterpay het geannuleerde artikel zullen doorgeven krijg ik pas de correctie van Afterpay binnen met het verzoek de overige 2 artikelen met spoed te voldoen, maar ik heb net die dag een artikel retourgezonden.
Pluspunten
Super mooiexcited luxe verpakking, handgeschreven kaartje. Je kon zien dat er aandacht was voor je als klant
Verbeterpunten
Nadat mijn bestelling was geplaatst en betaald, kreeg ik een aantal dagen later bericht dat de slip van het setje wat ik had gekocht niet meer op voorraad was. Ik kreeg wel 10% korting aangeboden op de nieuwe collectie (dit was uit de sale), maar helaas is mijn setje nu dus niet compleet waar ik wel vanuit ging in mijn bestelling.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht voor klant
VerbeterpuntenNVT
Pluspunten
Het handgeschreven briefje bij mij bestelling
VerbeterpuntenBadmode snel uitverkocht
Pluspunten
Snelle levering / leuk verpakt
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenGeen
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.