Pluspunten
Veel keus in grote cupmaten en het persoonlijke briefje bij de bestelling vind ik echt leuk !!
Pluspunten
Snelle levering en achteraf betalen
Pluspunten
Snelle levering, product goed verpakt en nog een persoonlijk briefje bijgevoegd, heel attent.
Pluspunten
Netjes verpakt
VerbeterpuntenLevertijd! In mijn geval ruim een week
Pluspunten
Prima service. De bestelling is geleverd op het juiste adres in België, ondanks het feit dat ik verkeerdelijk Nederland had opgegeven. Deze vergissing is door Annadiva zelf rechtgezet, waarvoor dank.
Pluspunten
Super snelle service en mooie verpakking. Heel persoonlijk met lief kaartje
Pluspunten
Mooie producten die zorgvuldig ingepakt en verzonden worden.
VerbeterpuntenSlechte communicatie wat betreft de levertijd. En een lange levertijd voor sommige producten.
Beste Marrit, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de status van de bestelling. Helaas zijn wij in de levering van artikelen sterk afhankelijk van onze leverancier. Door onverwachte drukte liep de leverancier wat achter met het leveren van onze bestellingen, waardoor jouw bestelling pas later geleverd werd. Wij waren hier helaas niet eerder van op de hoogte. Ik hoop dat je bestelling naar wens is, veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
Pluspunten
Tot nu toe zeer tevreden, heb gisteren 1 pakket retour gestuurd, en kan nog niks zeggen hoe snel ik mijn betaling hiervoor weer terug op de rekening heb staan.
Pluspunten
Goede communicatie, prettige site, overzichtelijk. Zeer enthousiast dat jullie veel primadonna twist hebben en niet alleen freya voor grotere maten!!
VerbeterpuntenEr is weinig in de sale, daardoor koop ik vaker bij andere webshop en de selectie voor 65G mag zeker uitgebreider. Ook jammer dat jullie verzendkosten rekenen maar fijn dat je via Kiala kan retouren en niet naar postnl moet. Als het alleen via postnl kon voor 7,- zou ik niks bestellen.
Verbeterpunten
iets snellere levertijden zou wenselijk zijn
Pluspunten
Heel tevreden
Pluspunten
Enorm veel keuze, ook in grotere maten
VerbeterpuntenBeter reageren op email.
Pluspunten
Snelle reactie na vraag per mail. Komen met geschikte oplossing na vraag over levering. Geven goed advies.
Verbeterpuntenniets
Pluspunten
Goede en duidelijke site. Geschreven briefje was een leuke aanvulling op het mooie pakketje
Pluspunten
Snel geleverd, duidelijke en goede communicatie tijdens een retourzending, bij bestellen van niet in voorraad zijnde producten mogelijk en makkelijk aan te vragen. Erg fijn dat er, ook via de mail, goed op word gewezen dat de BH maten veranderd zijn. Erg handig dit soort opmerkingen voor het geval je dit over het hoofd hebt gezien.
VerbeterpuntenMomenteel zijn de maten een beetje verwarrend door het veranderen van het maattabel. Overigens word hier wel goed op geattendeerd (zie positieve punten)
Pluspunten
overzichtelijke site, duidelijke omschrijvingen van produkten
Verbeterpuntenga zo door
Pluspunten
Snelle levering Makkelijk retour Erg vriendelijke mensen
Pluspunten
Het pakketje was netjes verpakt.
VerbeterpuntenCommunicatie. Op 10 maart heb ik 1 BH en twee slips besteld, de levertijd op de site was 3-5 dagen. Op 22 maart nog niets ontvangen, zelf maar een mail gestuurd. Op 23 maart heb ik hierop een reactie ontvangen en had ik de keus of ik de BH met 1 slip al wilde ontvangen of dat ik wilde wachten tot de tweede slip er ook was en dat zou een paar dagen later zijn waarschijnlijk. Ik heb maar gekozen om de BH en slip op te laten sturen. Dit pakketje heb ik dan ook ontvangen op 24 maart (dit is 14 dagen na mijn geplaatste bestelling. De tweede slip moet ik nog steeds krijgen en het is nu 31 maart. Ik ga maar weer eens contact opnemen hoe het daar mee staat. Door Annadiva wordt er niet toch niet gecommuniceerd.
Beste Mariska, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het ook erg vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij sterk afhankelijk van onze leverancier. Door onverwachte drukte lopen zij achter met het leveren van onze bestellingen, waardoor wij jouw bestelling pas later hebben kunnen versturen. De leverancier heeft dit probleem niet tijdig naar ons gecommuniceerd waardoor wij onze klanten niet eerder op de hoogte hebben kunnen brengen. Wij doen ons uiterste best om onze klanten goed en zo snel mogelijk op de hoogte te houden over de status van de bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen Castelijns Annadiva
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.