Altijd bereikbaar, altijd snel en altijd vriendelijk.

Zeer prettig contact zowel via email als via telefoon. Goede collectie en snelle levering

Goede en duidelijke webshop

Mooie webshop , duidelijke omschrijvingen en makkelijk zoeken op model en maat . Snelle levering en naar verwachting

Top, snelle levering en perfecte maat

Snel geleverd en maten zijn perfect…

Snelle levering, retourneren simpel

Ik heb al vaker besteld, heb dan meestal meerdere maten nodig. Het retourneren is simpel en terugstorten gaat ook snel. Bikini was mijn laatste bestelling. Super blij mee! Ga zo door!

doen wat ze beloven en snel

zie hierboven

Prima service!

Fijne site, netjes verpakt, snelle levering, geen minpunten.

snelle service

goede site en snelle bezorging

Altijd goede producten, goede adviezen, netjes en op tijd bezorgd.

Heel goede service!

- gebruiksvriendelijke website - goede communicatie (status bestelling) - snel geleverd - mooi en netjes verpakt - artikelen in uitstekende staat

Fantastisch !

Makkelijk, snel en simpel !

Heel klantvriendelijk

Mooie en grote keuze. Goed contact met de klantendienst ivm vertraging van de levering.

Duidelijke info en goede service

Ik werd ook goed op de hoogte gehouden van een latere levering.

Goed aanbod, snelle levering

Mooi aanbod voor grotere cupmaten. Handige webshop en snelle levering.

Goede afhandeling

Ik heb goede ervaring in de winkel gehad, ik werd vriendelijk geholpen en werd vriendelijk bestelling geplaatst om het vervolgens in de winkel te passen. Via de website ging het bestellen, ontvangen, retour sturen van de bestelling ook erg vlot en makkelijk! Vooral de terug betaling gaat snel. Dit is aanleiding om vaker bij Annadiva te bestellen.

Snelle levering, mooi verpakt en natuurlijk een prachtige bh. Bedankt!

Snelle levering geheel volgens afspraak

Snel bezorgd, goed verpakt, duidelijke instructies voor evt. retour. Ik wilde de bestelling inderdaad retourneren en heb die zelf naar de Annadiva-winkel in Amsterdam gebracht. Daar heel aardige mensen, retour snel afgehandeld. Prima service in de winkel: ik heb daar meteen iets gekocht wat precies was wat ik wilde.

Hele mooie set van Primadonna

Zit heerlijk, past perfect en is nog mooi ook.

Totaal anders dan verwacht

Via de website leek de bh van dichte, dikke stof gemaakt te zijn. Het bleek een dunne transparante bh te zijn.

Beste C, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent over jouw bestelling. De BH die jij bestelde heeft inderdaad een naadloze maar niet-voorgevormde cup. Uit jouw review maken wij echter op dat dit niet de BH is die jij wilde bestellen. Om die reden komen hier graag via e-mail bij jou op terug om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Niets te klagen, mooi product, snel geleverd.

Prima website, duidelijk en snel geleverd

Prima website. Duidelijke afbeeldingen, goed beschrijvingen en goede filter- mogelijkheden. Ook de afhandeling is snel, adequaat en goed.

Goed verzorgd en tevreden

Leuke verassing om een versierde verpakking te ontvangen. Dit is al de derde keer dat ik hier wat bestel en altijd met een voldoening gevend resultaat. De volgende keer bestel ik weer wat bij jullie! Zo langzamerhand een vaste klant! Toppie! Ga zo door!

Fijne hulp bij ruilen

Snelle correcte afhandeling van de bestelling.

Goed alternatief in deze corona tijd

Ik zou een hoger cijfer hebben gegeven als op de website vermeld had gestaan dat de levertijd aanzienlijk langer zou duren. Maar okee, dat kan gebeuren. Ik kreeg wel netjes een mailtje met de aangepaste levertijd.

Hele snelle verzending en goed verpakt

Volgende pakket al in huis. Goeie en snelle service