Vriendelijk, servicegericht en blij naar huis.

Even een compliment voor de shop in Den Bosch en dan met name Cecile. Zij heeft mij en ook mijn 2 vriendinnen zo ontzettend fijn en goed geholpen vandaag. Goed advies, zeer vriendelijk en heel erg geduldig. Een warm welkom, zoals je die graag wenst. Ik ging met 3 prachtige bikini's naar huis. Ook mijn vriendinnen goed geslaagd. 1 vriendin slaagt bijna nooit voor een goede bh en/of bikini, maar door de hulp vandaag is ze super geslaagd. Ik had zo'n blije vriendin. Bedankt!!

Breed assortiment, snelle verzending

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering

Mooi collectie merken

Mooie collectie lingerie. Fijn dat er verschillende setjes te bestellen zijn van dezelfde serie.

Geweldig.

Voor de eerste keer hier iets besteld, kreeg een dag later het pakketje mooi verpakt al binnen. Je kunt zien dat er tijd en zorg aan besteed is. Perfecte pasvorm, ben een Zeer Tevreden klant en zal hier Zeker vaker gaan bestellen

Prima webshop, snelle levering

Prima webshop, supersnelle levering. Prima kwaliteit. Leuke modellen bikini's en prints en in allerlei maten.

Alleen maar lof!!

Goede hulp, vriendelijk, goed advies!

Keurig en vriendelijk geholpen in Nijmegen!

Zo prettig geholpen bij Anna Diva in Nijmegen. Daar kom ik zeker terug! Hartelijk dank!

Prettige verwerking van bestelling.

De bestelde producten waren van goede kwaliteit en juiste maat. Helaas duurde de bezorging wat langer doordat één artikel later leverbaar was. Terugbetaling van wat retour is gedaan (meerdere artikelen besteld) ging zeer vlot.

Alles ging snel en correct

Heel goed.

Prima service, bestellingen snel en netjes bezorgd, kwaliteit artikelen uitstekend!

Kwaliteit

Veel keuze, leuke modellen (bikini’s) voor de grotere borstomvang. Alles netjes verpakt ook met wasinstructies erbij. Snelle levering, blij met mijn nieuwe aankoop.

Besteld product toch snel en feestelijk geleverd.

Door een fout van mijn kant kwam de bestelling aan in de winkel en niet bij mij thuis. Na telefonisch contact werd nog diezelfde dag mijn bestelling vanuit den Bosch naar mijn huisadres gestuurd. En dat zonder extra kosten. Deze service kom je niet vaak meer tegen. Ik ben dan ook zeer tevreden over Annadiva.

Mooi merk

Bestel ieder jaar en is altijd een feestje en goede hulp . Mvg Sonja

Mooie goedzittende lingerie

Vanwege mijn grote cupmaat is het moeilijk om goed passende lingerie te vinden. De lingerie is van goede kwaliteit en zit als gegoten, ben er erg blij mee. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering.

Heel netjes verzorgd

Keurig verzorgd pakketje.

Mooie, goed zittende badkleding die ondanks mijn grotere cup maat er niet “truttig” uitziet.

Goede service, snelle levering en een verrassend eindresultaat. Zo heb ik Anna Diva ervaren

Prima(Donna)

Hele goeie ervaring, mail contact was goed en snel. Ik ga zeker vaker bestellen bij Annadiva

Goed product, levering kan wat sneller

Mooie bh, past goed, voldoet aan verwachting. Levering had wat mij betreft wat sneller gemogen.

Goed advies

Goede kwaliteit producten en goede service. De klantenservice helpt je de juiste maat te kiezen indien de producten afwijkende (uk) maten hebben Top service

Een goede service!

Naar den Bosch vanuit Helmond voor de goede service en mooie kwaliteit badmode! Eindelijk een goede maat bikini.

Online bikini besteld, maar was verkeerde maat. Naar de winkel gebeld en daar hebben ze nieuwe maten besteld voor mij. Tijdens het passen bleken deze ook niet goed. Door medewerkster in winkel zeer professioneel en leuk geholpen. Niks was te gek en ze had een goede kijk op wat bij mij zou passen. Zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinsten!

Snelle levering, mooie bikini's die lang goed blijven en een goede service als je nog vragen hebt.

Prima webshop!

Heel tevreden over Annadiva. De bestelde broek werd snel geleverd, was heel mooi, maar paste helaas niet. Maar dit lag niet aan de broek :-) Na het terugsturen van de broek werd het geld meteen weer naar mij overgemaakt. Kortom, heel tevreden over deze webshop.

Snelle en keurige levering

Mijn bestelling is snel geleverd en kwam in een stevig doosje, netjes in zacht papier verpakt. Fijn dat er ook geen overbodige plastic zakken zijn gebruikt.

Prima artikelen