Helemaal fantastisch.

Mijn ervaring is heel goed. Mijn top was te klein en kon ik zonder problemen omruilen voor een grotere.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

Hele snelle service

Bij een bestelling is er een hele snelle levering en bij retour snelle terugbetaling.

Snel het juiste product geleverd

Ik had de bestelde bh snel binnen. Het was keurig verpakt. Bijna een cadeautje.

Super service en nette levering!

Altijd een snelle en foedraal levering. Netjes verpakt!! Uitleg op site klopt altijd met de werkelijkheid! Zeer goede kwaliteit van badkleding!! Een pakketje van Annadiva maakt mij altijd erg blij!! Ik zeg zeker tot de volgende!!

Goede service keurig verzorgd

Keurig ingepakt goede informatie via mail in een woord top

Zeer snelle bezorging.

Zeer snelle bezorging, omdat het artikel in voorraad was. Mooi verpakt.

prima!

prima service, snel in de winkel af te halen , vriendelijk personeel.

Fijne producten, trage levering

De geleverde BH's zijn prima, helaas wordt er traag geleverd en traag gereageerd op vragen. Als ze dat zouden veranderen, dan zou ik hier vaker bestellen. Meer dan 10 werkdagen wachten op een bestelling past eigenlijk niet meer in de hedendaagse webshop cultuur.

Beste Judith, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niet tevreden bent over onze service. Zo geef jij aan dat jij een verlate reactie ontving op jouw bericht. Jij had inderdaad sneller een reactie van ons mogen verwachten en ontvangen, onze excuses daarvoor. Daarnaast geef jij aan dat jij niet te spreken bent over de lange levertijd. Helaas bleek een artikel niet bij ons op voorraad en hebben wij deze direct voor jou nabesteld bij onze leverancier. Hiervan is echter de verwachtte levertijd 3 tot 10 werkdagen. Indien jij hier nog vragen of opmerkingen over hebt vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Mijn pakketje is snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Een echt cadeautje om te ontvangen. Artikel is met zorg verstuurd.

Ben in de winkel van annadiva in den bosch heel fijn geholpen,er werd tijd voor me genomen ,de juiste maat werd gevonden en niets was te gek. Voordat ik naar de winkel ging had ik al online besteld , mijn bestelling kwam.later maar dat werd netjes gemeld. Doordat ik achterafniet de juiste maat had besteld heb ik een nieuwe BH besteld en de andere retour gestuurd . De BH zit erg fijn en dat terwijl ik nooit beugelbh,s draag.

Snelle levering, prima produkt!

Uitstekend!

Prettig en accuraat

Bestellingen worden vlot afgehandeld en netjes bezorgd. Geretourneerde spullen worden snel terugbetaald. Als ik bel is er altijd een klantgericht, vriendelijk persoon aan de telefoon die (mee)denkt in oplossingen en niet in problemen. Kortom, zeer tevreden!

Goede service, prachtige verpakking!

Wat een mooie verpakking! Dan ben je nog verwachtingsvoller naar de inhoud. Dat was óók perfect voor elkaar.

Besteld artikel snel geleverd en mooi verpakt.

Werd getipt over de hankypanky’s. Wel duur maar goed materiaal en het blijft lang mooi. Comfort is ook wat waard.

Geweldig merk!

Ik koop altijd bij Annadiva mijn BH's! Zo fijn, zitten altijd perfect.

Snel afhandeling

Super producten met snelle levering

Goede kwaliteit, maten kloppen, snelle levering en goede kwaliteit producten.

Snelle levering . Prachtige lingerie

Prima website . Overzichtelijk . Kwaliteitsprodukten , snelle levering ..

zeer tevreden

Ik ben voor het eerst een klant van Annadiva . Ik ben heel tevreden hoe mijn bestelling van af het begin tot de levering afgewerkt is . Ben zeker van plan om klant te blijven. M.v.g. W.Flechtner

Snelle levering!

Snel geleverd en heel erg tevreden met mijn bestelling! Duidelijke communicatie via de website.

Mooi verpakt, mooie site, lastig retour

Mooie collectie. Bh kwam snel en zit mooi verpakt. Helaas was hij niet goed, maar retour sturen kost en geld en gaat niet 1,2,3. Jammer. Zeker de kosten voor het retour sturen houden me tegen opnieuw te bestellen.

Mooi materiaal en vlotte verzending plus goed geïnformeerd

Bijna binnen24 uur een prachtige beha thuisgestuurd gekregen, fantastisch

Vlotte, keurige , goed verzorgde levering van mijn bestelling

Makkelijke en duidelijke site. Ruime keuze. Snelle en goed verzorgde levering.