zo blij!

Het is altijd een mooi product en voldoet aan mijn verwachtingen. Ik word er altijd blij van.

Professioneel & verzorgd

Snelle opvolging order en super verpakt

Alles goed

Prima advies in de winkel, netjes thuis bezorgd.

Kwaliteit en Service is top!

Ik bestelde 2 aparte leveringen. De 1ste levering een dag erna al in huis. Over de 2de levering kreeg ik keurig een mail waarom het een paar dagen langer duurde. Ik ben zeer tevreden.

Professioneel!

Adequaat, meedenkend, heel snel. Gewoon erg goed. Ik voel me hier ook echt een klant.

Snelle service, goede prijs/kwaliteit

Ik ben erg tevreden over Annadiva. Een duidelijke website, snelle bezorging en goede merken

Mooi verpakt

Snelle levering en mooi verpakt

Goede snelle levering, kon helaas niet in een pakketautomaat worden afgeleverd

Goede snelle levering, mooie pasvorm van de producten. Kan helaas niet de optie aangeven om in een pakketautomaat van DHL te worden afgeleverd.

Vlotte levering!

Prima en vlotte levering dus heel tevreden!

Mooie kwaliteit en goede service

Overzichtelijke webshop met mooie kwaliteit bad en ondermode! Snel geleverd en fijne service. Mooi en discreet verpakt. Heel erg tevreden

Comunicatie

Ik heb een paar dagen na mijn bestelling een mail gemist over de datum wanneer ik mijn bestelling exact zou ontvangen. Mvg m.sterrenburg

Altijd snelle levering en goede kwaliteit zowel de lingerie als de badkleding Top

Goed product!

De bestelling ging vlot en makkelijk. De communicatie daarover ook. Het product werd op de afgesproken tijd geleverd. Het voldoet geheel aan mijn verwachting

Alles naar wens Super !!

Leuke bikini !! Prima pasvorm heel blij !! Netjes verpakt en snel geleverd !!

Mooie bh en snelle levering

Een tevreden klant

Betrouwbaar

Snelle levering, wordt op de hoogte gehouden, wat vertrouwen schept in deze digitale wereld.

Goede pasvorm en mooi materiaal

Prima.

Uitgebreide keuze in mooie lingerie voor de grotere maten.

Fijne webshop

Doordat ik onlangs veel ben afgevallen moest ik nieuwe bh’s. Na een paar verschillende maten te proberen, weet ik nu weer mijn huidige maat en kon ik de andere bh’r gemakkelijk retourneren. Gelijk 2 extra bh’s van goede maat besteld en heb ik weer voldoende in de kast!

Mooi

Ik had nieuwe bh’s nodig en bij jullie 3 mooie uitgezocht en ze passen perfect ben er super blij mee

Eenvoudig om te bestellen en vlotte levering. Het setje is prachtig en perfecte pasvorm.

Snelle verzending

Super snel en netjes verzonden. Persoonlijk ingepakt. Voldoende betaalmogelijkheden op de website.

Goede srvice goede kwaliteit

Keurig netjes ingepakt. Mooie kwaliteit badpak. Goede pasvorm.

Ultieme service met Brabantse vriendelijkheid!

Zó ontzettend fijn geholpen aan de telefoon door Chantal. Had snel Hanky Panky’s nodig en zij heeft ervoor gezorgd dat ze binnen een dag mijn koffer in konden in de kleuren die ik graag wilde. Top service en ultieme vriendelijkheid

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Voor het eerst een setje [BH en string] gekocht van dit merk en ben blij verrast: netjes ingepakt met een kaartje erbij, Jolanda bedankt! De pasvorm en maatvoering is uitstekend, fijn materiaal en comfortabel in het dragen [ik ben 60+ en niet alle merken ondersteunen een ouder lijf wat niet meer zo stevig is ....,.] Jullie hebben een nieuwe fan erbij!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.