Mooie merken Snel bezorgd Fijne afhandeling bij retour sturen Een echte aanrader Ik koop al mijn lingerie hier

Wat een prettige ervaring

Ik was al in de Den Bosch winkel geweest, die is klein maar fijn. Hier heb ik vriendelijk en vakkundig personeel ervaren. De webwinkel waar ik deze keer heb besteld is zeer uitgebreidt in hun merken en assortiment. Ik durf te zeggen dat ze voor ieder wat wils hebben, ze hebben cup A tm K en meerdere modellen voor mijn cup. Ik winkel de merken Marie Jo, Lise Charmel en Prima Donna het voordeel van Annadiva is dat ze alles overzichtelijk op hun site hebben. Dat mis ik bij andere winkels, ook denkt het personeel graag mee en dat is heel prettig.

Snelle levering, duidelijke webside

Alles goed

Mooie lincherie en snelle levering

Mooie lincherie in grotere cupmaten en ook nog betaalbaar door de vele aanbiedingen!

Snel verzonden en goede communicatie! Mooie bikini!

Product zoals verwacht met goed advies

In de winkel goed geadviseerd, vervolgens juiste maat besteld en toegezonden gekregen. Keurig verpakt met persoonlijke touch.

Al jaren een online klant en gaat altijd goed!

Ik ben iemand die lingerie en badmode graag thuis pas, dus bestel ik online bij Annadiva. En ik ben sinds vorig seizoen ook fan van hun eigen Annadiva badmode!

Superservice!

Vlotte levering , keurig verzorgd !

Fijne overzichtelijke webshop winkel

Overzichtelijke webshop met mooie prijzen. Produkt besteld en was goed te volgen qua verzending. Keurig verpakt pakket met 2 dagen ontvangen. Produkt voldeed aan mijn verwachting. Echt een aanrader Anna Diva en zal er vaker bestellen.

Mooie producten en super service.

Super website mooie producten

Makkelijke website. Heel gebruikersvriendelijk en mooie producten.

Fijne producten, snelle levering

Fijne webshop. Leveren snel en producten zijn zoals omschreven. Wordt netjes verpakt altijd.

Mooie badpakken!

Super mooien prettig voor dames met een grote cupmaat!

Genoeg keuze en snelle verzending

Als je filtert op je maat heb je bij Annadiva nog steeds heel erg veel keuze. Super fijn! En als je er dan 1 gekocht hebt heb je hem ook nog de volgende of zeker de dag erna in huis. Perfect!

Mijn favoriete merk op voorraad

Bestelling kwam snel binnen, .ijn favoriete merk, zit als gegoten

Top service!!

Ik had de verkeerde maat besteld van een aantal badpakken. Mijn fout, want ik had niet gelezen dat een europese maat anders is bij bepaalde merken. Maar ik werd zo goed geholpen door een medewerkster Chantal Hofmans. Echt geweldig!! Kan niet anders zeggen! Hartelijk bedankt voor deze goede service.

geweldig!

Deze sport BH zit echt heel fijn. Het bied veel stevigheid. De bandjes zijn mooi zacht aan de binnenkant, zodat het niet striemt. Echt een aanrader.

Goede bezorging van een fijn produkt

Ik bestel graag bij jullie sinds mijn lingeriezaak hier in de buurt is gesloten

Altijd perfect geregeld!

Prachtige collectie, veel maten beschikbaar, snelle levering en super retourbeleid. Echt een hele fijne website met prachtige merken ook de eigen collectie van Annadiva is een aanrader!

Prachtige bikini en top levering

Heel mooi bikini van mooie kwaliteit. Hij valt ook goed op maat. Levering was snel en heel netjes ingepakt.

Top snelle levering en gezellig verpakt. Dus een aanrader.

Werd gelijk verstuurd dus top geleverd

Ik kocht mijn BH om 16.00 online en de volgende dag had ik deze al in huis. Bedankt voor de snelle levering.

Fijne ervaring met Annadiva. Netjes verpakt geleverd.

Snelle bezorging.

Vandaag besteld en morgen in huis.Super. Goede pasvorm en mooie kwaliteit.Ik draag prima donna al jaren en ben er zeer tevreden over. Vr gr R Callemeijn.

Goede producten en snelle levering

Altijd erg tevreden over Annadiva. De producten zijn kwalitatief goed en de levering snel. Bestelling is ook altijd met zorg ingepakt. Ik heb er al meerdere keren besteld en zal dat in de toekomst ook blijven doen.