Super snelle service en mooie bikini’s

Vanwege mijn bh/bikini maat (grote cup, kleine omvang) is het voor mij altijd heel lastig om een bh/bikini te vinden die goed past. Bij Annadiva hebben ze wel mijn maat en ook nog eens super veel keus! Als je vandaag bestelt heb je het morgen al in huis. De bikini was super mooi verpakt en zit heerlijk. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Na foutieve levering, netjes te woord gestaan

Bij mijn bestelling stond levertijd 2-5 dagen. Na een dag of 10 kreeg ik een mail dat er problemen waren met de leverancier. Na 14 dagen mijn bestelling ontvangen maar totaal niet wat ik besteld had. Een badpak in een heel andere maat ipv een tankini. Gebeld met Annadiva kreeg ik te horen dat mijn model /maat niet leverbaar was. Erg teleurgesteld. Ben wel netjes te woord gestaan, helaas een andere tankini uitgezocht dan mijn eerste voorkeur.

Kwalitatief goede producten. Goed telefonisch advies voor juiste maat sportbadpak. Heel blij mee!

mooie bad mode en lingerie

kleurrijke badmode, top en broek apart verkrijgbaar goede lingerie

Heel fijne ervaring

Ik zou Annadiva zeker aan mijn vriendinnen aanraden en dat heb ik ook gedaan, ze zijn erg vriendelijk en geven goede adviezen. Je kan alles vragen en niks is gek. Het zijn echte lieverds.

Helemaal top.

Snelle levering. Bij vragen of opmerkingen bellen ze gewoon even. Zeer prettig contact.

Ik had een te kleine maat besteld. Het retourneren ging perfect. Kreeg ook heel snel mijn geld teruggestort.Heb toen weer een andere besteld, prima maat! Ik heb een maatje groter, dus geeft een goede ondersteuning. Het voldoet aan mijn verwachtingen/ wensen.

Geweldige service!

In de winkel zeer goed geholpen. Het is echt lastig met een grotere maat een fatsoenlijke Bikini te vinden waardoor ik het nooit leuk vind om hiervoor te gaan shoppen. Er is heel veel keus. De dames in de winkel waren heel kundig en behulpzaam. Toen mijn maat niet voorradig bleek alles online besteld (wel ff in andere kleur gepast). Bestelling was heel snel binnen. Zou 100% weer terug gaan naar de dames van AnnaDiva!!!

Mooi badpak, klantvriendelijk, meedenkend.

Mooi badpak. Bestelde maat net niet goed. Vriendelijk te woord gestaan en goed advies voor andere maat. Teruggestuurd en zonder problemen een passend badpak ontvangen.. C. bedankt voor de service.

Een geweldige ervaring

Mooie bikini's met goede pasvorm. Duidelijke communicatie over de levering. En omdat ik een aantal producten had besteld om te passen moest er wat retour en dat was heel eenvoudig

Goede kwaliteit & service, genoeg aanbod grote maten

Vriendelijk personeel, snelle levering, fijne & stevige kwaliteit bh. Ruim aanbod voor grotere cupmaten.

De klantenservice van Annadiva scoort altijd zo goed als een tien, en de zeer ruime collectie in alle denkbare maten: ik ben echt een fan!

Mooie producten, goede service. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd vriendelijk en snel geholpen. En een goede oplossing werd geregeld! En uiteraard mooie producten. Blij met mijn bikini Ik had betaald via iDeal en dat wat ik retour heb gestuurd stond een dag na ontvangst weer op mijn rekening.

Goede kwaliteit bh

Eindelijk mooie bh met grote cupmaat van goede kwaliteit. Echt super fijn dat er zoveel maten zijn. Had eerst te grote cup besteld, retour zending werd ook snel afgehandeld.

Teleurstellend

Helaas was mijn bestelling er niet binnen de op de site aangegeven 1-3 werkdagen. Na zelf mailen kwam er een korte reactie en heb ik nooit een pakker gehad. Jammer want er kan altijd wat misgaan maar de manier waarop het opgelost wordt is essentieel. Helaas kwam dat hier absoluut niet uit de verf.

Beste Lotte, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Helaas is gebleken dat jouw pakket ongeopend retour kwam en aansluitend retour werd verwerkt. Hierdoor werd jouw aankoop geannuleerd en terugbetaald. Per abuis werden er echter webretourkosten in mindering gebracht, dit was inderdaad niet terecht, onze excuses hiervoor.

Netjes!

Goed ingepakt, op tijd geleverd alles zag er keurig en netjes uit! Ik had helaas wel de verkeerde maat gekregen, maar dat kan gebeuren. Voor het retourneren kan je dat op een briefje zetten wat erbij zit. Ik ben allang blij dat jullie mijn maat verkopen!!!

Prachtige lingerie

Mooi, van goede kwaliteit en snel geleverd.

Betrouwbaar en service!

Ik winkel voor mijn Bah’s en badkleding altijd bij Annadiva. Ik heb ook eens aanspraak op de service moeten doen, alles werd perfect afgehandeld. Chapeau!

Gewoon top

Echt tevreden en blij met bestelling. Alles zoals hoor, 2-3 werkdagen was ook echt zo.

Blij mee

Snelle bezorging, Ook in mijn maat altijd op voorraad.

Prachtige passende bikini

Met een grote cupmaat is een leuke bikini vinden een uitdaging. Bij Annadiva was er veel keuze en heb ik uiteindelijk een prachtige bikini gevonden! Verzending was snel en goed

Zeer klantvriendelijk en goede service.

De online shop is duidelijk en overzichtelijk. De telefonische contacten over een kwijtgeraakt pakket waren zeer klantvriendelijk en oplossing gericht.

Erg tevreden!

Ik bestel altijd online bij Annadiva. Dit betekend soms dat ik niet zeker ben over de maat of pasvorm. Annadiva doet daarin nooit moeilijk en adviseert ook online heel goed. Erg tevreden klant, bestellingen komen altijd heel netjes verzorgd en met een persoonlijke note.

Snelle levering van prima kwaliteitsproduct

Levering volgens toezegging en de bikini’s voldoen weer helemaal aan mijn verwachtingen. De investering weer waard.

Lange verzending en prijs/kwaliteit minder dan verwacht

Ik heb ruim een week op m’n bikini’s moeten wachten. Dit vind ik echt wel heel lang. Daarbij vond ik de pasvorm van de bikini’s in combinatie met de prijs erg tegenvallen. Jammer maar voor mij zat er niets bij.

Beste Stephanie, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service en assortiment als onvoldoende hebt ervaren. Helaas bleek jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. Dit gaven wij ook aan in onze webshop en op jouw orderbevestiging. De verwachtte levertijd van dit merk is 2 a 5 werkdagen, binnen deze periode hebben wij jouw bestelling ook aan jou verzonden. Daarnaast geef jij in jouw review aan niet tevreden te zijn over de pasvorm. Wellicht is het voor jou mogelijk onze winkel in Den Bosch te bezoeken voor passend advies. Vanzelfsprekend staan wij jou ook graag telefonisch te woord voor advies omtrent dit merk of de pasvorm van bikini's. Met vriendelijke groet, Annadiva

Australielaan 8

5232BB Den bosch