Voor lingerie alleen naar Annadiva

Super fijne winkel, zowel online als in de Utrechtsestraat. Je wordt goed geholpen en ze denken echt met je mee. Ruim aanbod. Ik haal mijn lingerie alleen nog maar bij Annadiva vanwege de combinatie service, aanbod en prijs.

Uistekende service en snelle levering

Wat ik besteld had, lag de volgende dag in huis, prima verpakt en met een briefje er bij, wat toch altijd leuk is. Fijne webwinkel!

Hele goede kwaliteit

Goede kwaliteit beha's en de volgende dag al in huis.

Altijd goed zittende lingerie. Wellicht wat duur, maar dubbel en dwars waard!

Super service en snelle levering!!

Voor mijn moeder 2 badpakken bij jullie besteld, snel en in een mooi doosje geleverd!! Ze is heel blij met de mooie badpakken, ze staan haar erg goed en ze vond het erg prettig om even thuis in alle rust te kunnen passen.

Over het algemeen goed

Nu had ik een bestelling die lang, 7 weken op zich liet wachten. Ik was hier graag van op de hoogte gebracht. De andere keren werden de producten op tijd en netjes geleverd.

Fijn geholpen aan de telefoon, de site werkt goed en de collectie is groot.

De site werkt snel. Het telefonisch contact was aangenaam. Het aanbod vd merken is groot. Het barst vd mooie spullen.

Hip op Curaçao :)

Altijd moeite om bikini’s te shoppen. Drie besteld (Freya, fijn merk) voor vakantie en tegen alle verwachting zaten ze alle drie super mooi! Snelle levering, mooie kleine verpakking (weinig karton) en de broekjes die te groot waren kon ik heel makkelijk terug brengen in de winkel. Blij op vakantie!

Snelle levering, duidelijke info, mooi verpakt.

Mooie collectie, supergoede online shop

Snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijke boodschap

Uitstekend. Snelle correcte levering

Snelle, correcte levering

Meerdere malen online wat gekocht. Pakketje mooi ingepakt. Telefonisch met nog wat vragen, ben ik keurig en sympathiek geholpen. Fijn bedrijf.

Goede, snelle levering

Mooie kwaliteit spullen

Super service! Erg vriendelijk en behulpzaam!

De bestelling netjes ontvangen, en bij problemen word er goed geholpen en meegedacht!

In 1 keer goed raak!

Lang op zoek naar de juiste maat. Annadiva kwam in beeld, bingo!

Persoonlijk, professioneel en prachtig

Fijn om maatwerk advies te krijgen, uitmuntende klantenservice te mogen ervaren en te kunnen kiezen uit een grote collectie. Hoera! Dit wordt een vast adresje :)

Snelle levering in verzorgde verpakking

Zie boven

prettig

prettig

Snelle levering en de bestelling is mooi ingepakt. Verder geven ze goed advies over de maat en het is een duidelijke site.

Erg goed geholpen!

Erg goed geholpen!

Prima service en snelle afwikkeling.

Zal in de toekomst er nog meer gebruik van maken.

Met uiterste zorg verstuurd en een persoonlijke noot.

Nadat ik mijn bh’s had besteld had ik ze binnen twee werkdagen in huis. Zeker in deze drukke tijden qua online bestellen zeer snel. De bh’s waren netjes verpakt en er zat een leuk briefje bij. Het is dan echt een cadeautje wat je mag uitpakken. Aangezien het bij mij in de woonplaats erg lastig is om een grote maat bh te kopen is Annadiva voor mij een uitkomst. Want bij de gangbare lingeriezaken blijkt het toch lastig om iets passends te vinden.

Snelle service en mooi verpakt.

De bestelling was netjes verpakt en leek wel een kadootje.

Super goede sevice

Na bestellen in 1 dag bestelde artikelen binnen. Netjes verpakt, benodigde papier ingesloten. Maat is perfect en artikel komt overeen met de websit.