Snelle levering en goede informatie over de afhandeling.

Uitstekend.

Echt super winkel goede service

Perfecte en snelle levering.

Perfecte en snelle levering.

ik voel mij een diva

Super mooie site. Veel keus van bekende merken.

Snelle goede levering goed product

Snelle goede levering goed product alleen maar lof

Echt een super leatherlook legging.

Super-tevreden met mijn leatherlook legging, hij zit perfect!

Goede service!

Ben zo blij dat Anna diva bestaat. Het is DE uitkomst voor dames met een grotere cupmaat. Ook goed geslaagd voor een voedingsbh. En je ontvangt het in een prachtig doosje dat met aandacht is ingepakt. Top!

Alles paste prima

Snel en verzorgde levering

Je wordt super geadviseerd welke maten je moet nemen..Je bestelling is binnen de aangeven dagen in huis,prachtig en met zorg ingepakt en feestje om het uit te mogen pakken..

Prachtige verpakking en mooi bh super tevreden

Mooi verpakking en ben zeer tevreden over de snelle levering, ga zeker in de toekomst nog bestellen mvg

Een cadeautje

Lingerie is altijd mooi..maar die dan toegestuurd krijgen in een mooie verpakking is letterlijk een cadeautje...toch nog een verrassing!!

Makkelijk besteld. Keurig verpakt.

Prachtige producten en goede service.

Erg mooie merken en veel keuze. Dat wat ik besteld werd goed verpakt en snel verzonden. De informatie voorziening tijdens het proces was ook goed. Ik ben er heel blij mee en bestel in de toekomst zeker weer!

Snelle verzending, leuk ingepakt, goede service

Hele snelle verzending en heel mooi ingepakt. Zou hier zeker vaker bestellen!

Snel geleverd en goede service

Prima keuzes voor grote maten!

prima geregeld en kleurig ingepakt met een persoonlijke boodschap. Komt heel prettig over,aangezien je bij het online kopen van een bh toch de persoolijke aandacht mist.

Top ervaring

Een hele fijne overzichtelijk site. Veel keus in maten en er staat netjes uitgelegd welke maat het best bij jou past. De bikini is ook een goede kwaliteit. Ik heb altijd problemen met bikini’s shoppen en heb er eindelijk een gevonden die zeker voor herhaling vatbaar is! Je word netjes op de hoogte gehouden over je bestelling en het word snel geleverd. Top service dus! Ik raad het iedereen aan, omdat je hier zowel met een maatje meer als minder terecht kan en de prijs kwaliteit verhouding top is!

Hele goede service

Als bh's niet zo zitten als verwacht wordt dit goed opgelost en er wordt bij problemen snel gereageerd. Heel fijn! Altijd een zo duidelijk mogelijke omschrijving over welke maat het beste zou moeten zitten.

Goede service, snel bezorgd, mooi verpakt.

Bestelling volgende dag in huis, heel luxe verpakt, gewoon een feestje om het uit te pakken. De eventuele retours worden ook zeer snel verwerkt. Ga zeker weer bij jullie bestellen!

Al mijn derde bh besteld, zo blij mee,en ga nog zeker voor de zwarte. Gr. Ingrid

Fijne website, alles gaat snel

Bestellingen altijd op tijd geleverd. Prima website, heel overzichtelijk!

Prachtige lingerie !

Leuke keuze in lingerie en wat ik ook zo leuk vond dat er even bij vermeld stond wie het ingepakt heeft en dat met hand geschreven!

Hier wordt ik blij van!

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring met Annadiva. Prima lingerie en een goede service.

Snel + top product

Super sneller levering. De BH zit ook echt perfect en is zeer stevig. Ik bestel hier vanaf nu vaker