Mooie kwaliteit en pasvorm

Deze bikini is duidelijk van hoge kwaliteit en heeft een mooie pasvorm. Niet goedkoop maar zeker het geld waard

Hele mooie bikini

Heel veel keuze voor een cupmaat meer. Heel trendy ook! Snelle levering.

Trage bestelling, weinig communicatie

Na bestelling pas na 10 dagen gehoord van de bestelling. Dit terwijl er op moment van bestellen niet stond vermeld dat er levertijd was.

Beste Betty, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Het item uit jouw bestelling bleek niet direct uit voorraad leverbaar. Dit geven wij aan in zowel onze webshop alsook op jouw orderbevestiging, wellicht heb jij dit over het hoofd gezien. Wel is gebleken dat jouw pakket later werd geleverd door DHL dan eerder aangegeven, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat jouw bestelling alsnog naar wens bleek en wensen jou veel draagplezier. Mocht je hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Annadiva

Prachtige producten, veel keuze, onduidelijke maatvoering en slechte bereikbaarheid

De website is overzichtelijk en er is een enorme keuze in modellen en maten. De verzending en het terugsturen verlopen soepel. De maatvoering is onduidelijk. We zijn in Nederland dus ik verwacht een Nederlandse maatvoering. Hierdoor ontving ik eerst een artikel dat te klein was en daarna een dat te groot was. Terugsturen is duur. Ik heb zes keer gebeld voordat ik iemand te pakken kreeg.

Altijd fijn shoppen bij Anna diva

Ik shop al jaren bij Anna Diva. Ze hebben mooie lingerie met goeie kwaliteit. Ik vind het echt een aanrader.

Snel geleverd, retour ook heel snel Geld stond direct weer op mijn rekening. . Kortom erg tevreden!

Aanrader

Veel keuze, fijne klantenservice, reageren snel. is het artikel niet op voorraad, snelle nalevering. Goede kwaliteit, fijne merken. Ik zal er zeker nog vaker een bestelling plaatsen. Dankjewel Annadiva.

Mooi product in leuk pakketje

Fijne website om te bestellen met het hele jaar door ruime keuze in soorten en maten. Snelle levering in leuk pakketje.

Goed!

Snelle levering, goede kwaliteit, ruim aanbod

Niet tevreden, zal niet meer bij jullie bestellen

Jullie zijn heel slecht te bereiken, niet per telefoon, geen reactie op mail. Uiteindelijk per app, maar daar een soort standaard antwoord wat niet slaat op mijn bestelling. Ik heb hele rare maten binnen gekregen. Drie cupmaten groter. Past dus niet. Had graag de goede maat ontvangen. Stuur nu alles terug. Wat mij ook nog eens de verzendkosten kost. Zal dus ook nooit meer bij jullie bestellen!!

Beste Linda, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen. Het is op dit inderdaad erg druk, excuses hiervoor als wij vertraagd op jouw bericht hebben gereageerd. Een aantal merken op onze webshop zijn van oorsprong Engels, wij hebben er hierbij ook voor gekozen om de Engelse maatvoering aan te houden. Het is dus ook goed om te weten dat je het beste naar de UK maat kan kijken in het label. Ook kijken wij graag met jou mee voor advies, om die reden heeft onze klantenservice jou zojuist een e-mail gezonden. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Heel erg fijn

Het bestellen gong gemakkelijk en de bezorging was snel. Het pakketje kwam mooi ingepakt aan!

Goede kwaliteit

De webwinkel heeft het keurig netjes en makkelijk georganiseert. De prijzen zijn dan wel wat hoger maar de kwaliteit is dat zeer zeker ook, dat is bij de grotere maten ook wel nodig!!!!! Heb nu 2 bikini's van hun eigen merk en deze zitten prima en comfortabel

Toppie

Snelle levering. Duidelijkheid van producten.

Prettig shoppen bij Annadiva, hele goede service!

Naast een duidelijke website waarop je makkelijk kunt bestellen, is de service van Annadiva ook erg goed. Je kunt ze goed bereiken, ook telefonisch en dan denken ze met je mee. Pakketjes zijn er altijd snel en ze doen nooit moeilijk over retourneren. Hele prettige manier van online winkelen.

Mooie bh' s en bikini's . Klantenservice goed te bereiken en helpt je accuraat. Waar ik zeer content mee ben is dat als.je iets retourneert, je het geld snel terug krijgt. Zeer positief! Bestel snel weer:)

Super goede pasvorm, kwaliteit en mooie modieuze modellen in grote maten

Goede informatie, ook als zending later komt. Goede terug betaling bij retour. Netjes verpakt.

Perfect!

Online badkleding besteld, er word extra aandacht aan de manier van verzending besteed waardoor uitpakken een feestje is! Ik heb al jaren badkleding van dezelfde merken dus durfde deze makkelijk online te bestellen. Annadiva verkoopt alleen maar mooie producten, altijd blij met mijn aanschaf :)

Verkeerde maten verzonden

Prachtige kwaliteit en erg blij met een mooie voedingsbh in een grote maat!! In pakket zaten veel zustermaten in plaats van de maten zoals besteld. Daardoor was het even zoeken maar toch zat er een goede bij.

Mooie bikini en snelle levering

Ik vind de badmode bij annadiva erg mooi. Goede kwaliteit en mooie kleuren/prints. Snelle levering en ook een retourzending wordt snel afgehandeld.

Geweldige service

Fijne Bh`s

Bestel altijd mijn Bh`s hier omdat deze altijd goed zitten.

Erg mooie lingerie

Dit is al de tweede keer dat ik wat online bestel en de levering is telkens boven verwachting!

Veel keuze

Makkelijk om een keuze te maken en een snelle levering.

Kwaliteit en goede service

Mijn vaste adres voor bikini’s. Kwaliteit en goede service. Snelle levering.

Australielaan 8

5232BB Den bosch