Tevreden, bestelling snel en correct geleverd

Blij met m,n nieuwe setje, een fijne website met aantrekkelijke prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom goed winkelen.

Pure luxe

Superfijne shop met mooie merken! Mooi ingepakt en fijn contact met klantenservice. Ook positieve ervaringen in de winkel zelf met professioneel advies.

Prachtige kwaliteit

Ik heb altijd grote borsten gehad en dit was een onzekerheid. Door de juiste hulp en bh’s en bikini’s te hebben gevonden ben ik aan het stralen als nooit te voren en ben ik gaan houden van mijn eigen vormen. Het zit fijn, comfortabel, prachtig en sexy. Alles blijft lang mooi waardoor je er jaren plezier van hebt.

Goede kwaliteit en snelle levering. Veel keus in verschillende kleuren. Ben een tevreden klant.

Mooie bikini, goede kwaliteit, snelle levering

Hele mooie bikini gekocht bij Annadiva. Mooie pasvorm, degelijke stof en snelle levering!

Bikini is snel bezorgd en zit perfect!

Duidelijke website, duidelijke communicatie over levering. Product in goede.box geleverd.

Goede pasvorm, fijne producten

Al eerder in de winkel in Den Bosch gekocht. Niet altijd ruimte om daar naar toe te rijden. Online ook prima geregeld. Retourneren gaat ook gemakkelijk.

Goede service en goed verpakt en mooi op tijd

Ervaring is goed

Hele fraaie lincherie

Kosten zijn aan de hoge kant anders zou ik.vaker wat bestellen.

Tevredenheid

Een tevreden klant is het beste wat je kan hebben. Dat komt door de ervaring met een klein defect aan een bikini . Deze klacht werd serieus genomen want de bikini was al gedragen. Fijn dat dit goed is afgehandeld! Annadiva is altijd de eerste waar ik online ga shoppen vooral omdat jullie service uitstekend is( vind ik zeer belangrijk) Bedankt ook voor de fijne communicatie. En tot de volgende aankoop! Grtjs Desiree

Door Anna Diva een mooi nieuw merk ontdekt

Ik ben altijd merkvast geweest en andere merken zaten nooit goed. Nu bh van het merk Felina besteld en zeer tevreden! Ik heb er gelijk nog één besteld inclusief bijpassende slips. Volgens afspraak geleverd dus zeer tevreden!

Erg fijn bedrijf!

Prachtige merken en soms leuke aanbiedingen! Leveringstijden goed vermeld per artikel en maat (wat erg fijn is). Ik koop hier al jaren en ben nog nooit ontevreden geweest. Ik beveel Annadiva dan ook zeer aan!

Artikel voldoet aan mijm verwachting.

Product was zorgvuldig verpakt en werd keurig bezorgd.

Mooie lingerie en goede service

De maat die ik had besteld moest uit een ander filiaal komen. De levering kon iets langer duren. Hier werd ik meteen van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk werd het pakketje de volgende dag geleverd!

Helemaal perfect

Alles is goed gegaan. Bestellen gaat gemakkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het feit dat mijn bestelde bikini niet in het magazijn was maar uit de winkel moest komen en dat er daardoor mogelijk wat vertraging was. Dit was uiteindelijk helemaal niet het geval. En ik ben ontzettend blij met mijn bestelling!

Fijne webshop

Fijne webshop en vooral voor de maatjes meer heel veel keus.

Het product werd snel en netjes verzonden. Jet zou naadloos zijn voor onder strakke broeken maar je blijft toch wel iets van aftekening zien. Maar helemaal ok hoor.

Met zorg verpakt en verzonden

Netjes verpakt en duidelijke uitleg vwb retourneren. Helaas moest het geretourneerd ivm pasvorm

Badpak besteld, volgende dag al in huis. Was echt een cadeautje om te krijgen,zoveel aandacht besteed om het leuk in te pakken. Dikke 10

Mooie kwalitatieve bikini voor een mooie prijs

Dit is mijn 2e bikini waar ik heel blij mee ben. Veel keus, kwaliteit en variatie.

Mooie lingerie en badmode veilig shoppen

De mooiste lingerie en badmode snel en goed verzorgd in huis. Nu voor het eerst iets retour moeten zenden maar ook dat prima geregeld. Goede instructies en de terugbetaling ruim binnen gestelde termijn ontvangen.

Mooie site , goed maat tabel Snel verstuurd, goed ontvangen

Goede service, snelle afhandeling.

Komt altijd op tijd aan!