Mooie lingerie en badmode veilig shoppen

De mooiste lingerie en badmode snel en goed verzorgd in huis. Nu voor het eerst iets retour moeten zenden maar ook dat prima geregeld. Goede instructies en de terugbetaling ruim binnen gestelde termijn ontvangen.

Mooie site , goed maat tabel Snel verstuurd, goed ontvangen

Goede service, snelle afhandeling.

Komt altijd op tijd aan!

Gewoon Top

Snelle levering Ook als je een retour hebt Snelle afhandeling

Zo ontzettend blij

Overal gezocht naar die speciale BH. En toen kreeg i via via te horen, moet je eens bij Annadiva kijken die heeft vooral grote maten. En inderdaad tot mijn grote verbazing en enthousiastme hadden ze DE BH nog te bestelling en op voorraad, dus toen gelijk ook een andere kleur besteld. Goedkoop, nee. Maar dat ligt aan met Merk niet aan Annadiva. Blij nee...... SUPERBLIJ!!! Jullie staan op mijn startscherm want dit blijft vanaf nu mijn winkel om BH's / Lingerie te kopen.

Mooie winkel met persoonlijke aandacht

Mooie, ruime selectie aan lingerie Vriendelijke en persoonlijke hulp met goede adviezen Erg blij met mijn nieuwe setjes van marie Jo

Netjes geholpen . En werd snel geleverd.

Hele klantvriendelijk service

Heel vriendelijk geholpen in de winkel in Den Bosch! Werd meegedacht en verschillende opties getoond.

Geweldige kwaliteit en super snel geleverd!!

Beste, Ik ben heel blij met mijn aankoop. Prima Donna heeft een hele fijne pasvorm. Het was mijn eerste aankoop bij Annadiva en is heel goed bevallen. Snelle levering en fijne communicatie. Met vriendelijke groet, José Slingerland

Eindelijk iets gevonden

Wat is het lastig om iets te vinden wat mooi zit en er leuk uit ziet. Toen het pakketje binnen kwam was ik bang om het te passen. Vaak is het het net niet. Ik trok deze bikini aan en hij zat perfect. Ben er heel erg blij mee. Laat de zomer maar komen!

Snelle nette levering

Mijn bh's waren netjes verpakt en kwamen vrij snel aan.Via de mail netjes op de hoogte gehouden wanneer het zou arriveren. Bh's zitten ook erg fijn, dus de maat is ook kloppend.

Snelle levering, kwalitatief fantastische lingerie

Vanwege mijn omvang maat van 60 heb ik altijd moeite om goede en mooie lingerie te kunnen kopen. Annadiva heeft mooie opties voor me om me mooi en vrouwelijk te kleden. Daarnaast echt snelle levering en altijd met een lief kaartje erbij, elk pakketje is een feest!

Zoals altijd geweldig!

Snel verzonden. Mooi ingepakt, steeds weer mooi kado voor mezelf..

Snelle levering en goede omschrijving website

Badmode die ook voor een maatje meer goed zit en modieus is.

Fijne body van prima donna

Snel en keurige verzending Goede kwaliteit en maatvoering

Super bedrijf

Ik bestel al een aantal jaren bij Annadiva en mijn ervaring is super goed. Ze leveren snel en als het niet op voorraad is, duurt het iets langer. Als je belt voor advies, krijg je goed advies en ze helpen je dan ook om de bestelling aan te passen. Een dikke 5 sterren is wel verdiend!

Mooie lingerie, snelle levering en leuk aanbiedingen

Aantrekkelijke website met mooie lingerie.

Prachtig product, snelle nette levering

Madison is mijn favoriete lijn. Deze keer een zwarte. Heel goede kwaliteit en snelle levering.

Goede webshop, goede kwaliteit en zeer snelle levering. Ik ben telefonisch in contact geweest en zeer vriendelijk geholpen, kortom erg tevreden over Annadiva!

Zeer prettig

Ik had een badpak besteld. Ik heb zelf niet goed gelezen en ik ging ervan uit dat alles een Europese maat was. De cupmaat was veel te groot. Wel van hele goeie kwaliteit. Ik heb de volgende dag met de klantenservice gebeld en het werd vlekkeloos afgehandeld. Ik heb uitleg gekregen een nieuw waszakje cadeau en ook hulp bij het bestellen van de juiste cup maat badpak. Al met al perfect!

Prima snelle bezorging

Mooi product (bh). Ben er weer blij mee

Geweldig!!!

Een artikel was nog niet bij mij binnengekomen. Dus nav van mijn telefoontje. ( waarin ik uiterst correct te woord ben gestaan) is dit super opgelost. Het was een fijn, kort en duidelijk gesprek. Ik ben fan van deze onderneming en ze kunnen mij zeker als vaste klant gaan zien.

Fijne webshop!

Veel keuze en duidelijke uitleg en adviezen.

Snelle levering, fijne bh’s

Snelle levering en zeer fijne bh van Prima Donna.

Australielaan 8 5232BB Den bosch

073 - 8512017