Goede koop
Mooie bh's, voor een goede prijs en snel geleverd.
Beveelt aan
5 October 2026
Willy
BAARN
Laden reviews...
444 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 24.797 beoordelingen met een gemiddelde score van 9
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering, vriendelijk personeel en goede verpakking. Het assortiment is breed en online bestellen verloopt vlot. Retourneren en ruilen verloopt meestal soepel, hoewel sommige klanten wijzen op verzendkosten bij retour. Al met al een positieve winkelervaring met betrouwbare kwaliteit.
Mooie bh's, voor een goede prijs en snel geleverd.
Beveelt aan
5 October 2026
Willy
BAARN
Bezorging duurde langer dan verwacht, maar weet niet of dat aan Annadiva of pakketdienst lag. Helaas had ik de verkeerde maat besteld (ander merk altijd deze maat, maar deze BH paste niet), contact met klantenservice: snelle en nette reactie en de andere maat is nu onderweg naar mij.
Beveelt aan
5 October 2026
Brigitte
Tilburg
Prachtige bikini van Prima Donna gekocht bij Annadiva. Goede pasvorm en snel geleverd
Beveelt aan
4 October 2026
Nel
Harderwijk
Beste Nel,
Hartelijk dank voor jouw review.
Geniet van je nieuwe Primadonna bikini! Een goede pasvorm maakt natuurlijk het verschil. Fijn dat ook de levering snel en naar wens is verlopen.
Lotte | Customer Care
Snelle levering, goed verpakt. Kortom niets op aan te merken! Ik ga er zeker vaker bestellen!
Beveelt aan
4 October 2026
Giny
Dordrecht
Beste Giny,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat tof om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent over onze service en verpakking.
Wat leuk dat je zeker vaker bij ons gaat bestellen. Tot snel!
Lotte | Customer Care
Bestelling werd keurig verzorgd. Wel jammer dat de bezorgdienst aangaf dat we niet thuis waren, terwijl dit echt niet klopt.
Beveelt aan
4 October 2026
Lia Bakker-Schaarman
Zwijndrecht
Beste Lia,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat fijn om te lezen dat je bestelling helemaal naar wens is verzorgd. Wel vinden we het jammer dat de bezorging niet soepel is verlopen.
We koppelen je feedback hierover terug aan DHL. Hopelijk verloopt de bezorging bij een volgende bestelling wél zoals het hoort!
Lotte | Customer Care
Een vraagje waarom Krijg ik nooit de korting die me beloofd is
Beveelt aan
3 October 2026
Maria aspiunza
Capelle aan den ijssel
Beste Maria,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat vervelend om te horen! We kijken natuurlijk graag even met je mee. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen bekijken om welke korting het gaat en waarom deze niet wordt toegepast.
Lotte | Customer Care
Maar ik denk dat ik de volgende keer wel naar deceinkel ga om te passen dat lijkt me toch beter
Beveelt aan
2 October 2026
Eld
Amsterdam
Beste Eld,
Hartelijk dank voor jouw review.
Dat begrijpen we natuurlijk helemaal. Zeker als je twijfelt over de maat of pasvorm, is het fijn om eerst verschillende modellen te kunnen passen.
Mocht je toch nog vragen hebben of als we op een andere manier met je mee kunnen kijken, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Lotte | Customer Care
Duur maar ook lang plezier van
Beveelt aan
1 October 2026
Hijko
Den Bommel
Beste Hijko,
Kwaliteit is inderdaad een investering, maar des te leuker als je er vervolgens lange tijd plezier van hebt. Bedankt voor je mooie beoordeling en veel draagplezier gewenst.
Anna | Customer Care
Doordat er geen duidelijke informatie over maatvoering staat verkeerde besteld en ik moest op eigen kosten toch weer een andere maat bestellen. Meerdere berichten over en weer... nog niet het antwoord op mijn vragen. En bel dan even. Dat is de laatste keer gelijk..
Beveelt niet aan
30 September 2026
J.M. Tromp
Hoorn
Beste J.M.,
Hartelijk dank voor jouw review.
We vinden het jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de maatvoering en dat je hierdoor niet direct de juiste maat hebt kunnen bestellen.
We begrijpen dat meerdere berichten over en weer zonder duidelijk antwoord frustrerend kunnen zijn. We nemen je feedback over de communicatie dan ook zeker mee. We proberen onze maatvoering zo duidelijk mogelijk op de website te vermelden en staan daarnaast altijd klaar om persoonlijk mee te kijken wanneer je twijfelt over een maat.
We vinden het vervelend dat je dit keer niet de service hebt ervaren die je van ons mag verwachten. Mocht je nog vragen hebben waar je geen duidelijk antwoord op hebt gekregen, dan mag je uiteraard opnieuw contact met ons opnemen. We kijken graag met je mee.
Anna | Customer Care
Helaas vond ik niet de bh die ik zocht, maar dat lag niet aan de service van Annadia. De dames in de winkel hebben prettig met mij meegedacht welke maat en model ik zou kunnen proberen. Ik ga er helemaal vanuit dat ik binnenkort ga slagen!
Beveelt aan
30 September 2026
Pleun
Ooij
Beste Pleun,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review! Jammer dat je deze keer nog niet de juiste BH hebt gevonden, maar wat fijn om te horen dat je onze service en het meedenken van onze dames als prettig hebt ervaren.
We hopen dat je binnenkort bij ons slaagt en helpen je natuurlijk graag weer verder!
Tamara | Customer Care
Prachtige lingerie
Beveelt aan
29 September 2026
Marjolein
Noordwijk
Beste Marjolein,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze lingerie. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer!
Tamara | Customer Care
Goede en snelle service. Netjes verpakt en snel verzonden.
Beveelt aan
29 September 2026
Sandra
HEESWIJK-DINTHER
Beste Sandra,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, de verpakking en de snelle verzending. Heel veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer!
Tamara | Customer Care
Ik koop met enige regelmaat bij Annadiva, ook online. Ik zou Annadiva ook zeker aanbevelen.
Beveelt aan
29 September 2026
Marjon
'sHertogenbosch
Beste Marjon,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat leuk dat je regelmatig bij ons shopt, zowel online als in de winkel. Heel fijn om te horen dat je onze merken en service zo waardeert. Bedankt voor je vertrouwen én je aanbeveling!
Anna | Customer Care
Geven aan volgende dag te leveren en vertraging zit in versturen en niet bij bezorgdienst
Beveelt aan
29 September 2026
Simone
Utrecht
Beste Simone,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat jammer dat je bestelling niet zo snel is aangekomen als je had verwacht. We begrijpen dat dit extra teleurstellend is wanneer je rekent op levering de volgende dag. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je dit met ons deelt.
Anna | Customer Care
Fijne webwinkel. Mooie aanbiedingen, duidelijke website en snelke verzending. Producten met zorg ingepakt voor verzending.
Beveelt aan
26 September 2026
Andrea Morsink
WEERSELO
Beste Andrea,
Hartelijk dank voor jouw review.
Fijn dat je onze website en aanbiedingen prettig vindt en dat je bestelling zo snel en met zorg bij je is aangekomen. Veel plezier met je aankoop!
Anna | Customer Care
Online besteld, netjes ingepakt ontvangen, achteraf betaald met Riverty, fijne korting genoten.
Beveelt aan
26 September 2026
Joan
Den Haag
Beste Joan,
Hartelijk dank voor jouw review.
Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Van het bestellen tot het uitpakken én de korting meepakken: klinkt als een geslaagde bestelling. Veel plezier met je aankoop!
Anna | Customer Care
Ik werd netjes gemaild dat iets niet meer voorradig was. Zeer netjes
Beveelt aan
25 September 2026
Margreet Hop-Bijkerk
Dronten
Beste Margreet,
Hartelijk dank voor jouw review.
We vinden het belangrijk om je goed op de hoogte te houden, ook als iets onverwachts niet meer op voorraad is. Fijn dat je onze communicatie zo waardeert!
Anna | Customer Care
Ik was al een paar dagen op zoek naar een bikini. Ze hadden hem niet meer in de winkel maar de bikini werd meteen besteld en de volgende dag had ik hem al in huis. Heel blij mee!
Beveelt aan
25 September 2026
Helga Kooijmans
Heeswijk Dinther
Beste Helga,
Hartelijk dank voor jouw review.
Soms is het nét even zoeken naar die ene perfecte bikini, dus extra fijn dat we hem alsnog voor je konden regelen én dat hij de volgende dag al bij je was. Heel veel plezier ermee!
Anna | Customer Care
Mooie BH’s zitten perfect Goed te woord gestaan aan de telefoon
Beveelt aan
24 September 2026
Maria
Doetinchem
Beste Maria,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat fijn om te lezen! We staan altijd graag voor je klaar, zowel via de mail en telefonisch als in één van onze winkels. Veel plezier met je nieuwe aankoop.
Anna | Customer Care
Fijne winkel wordt goed geholpen Ook online goede service
Beveelt aan
19 September 2026
Ans De Raef
Bemmel
Beste Ans,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat fijn om te horen dat je zowel in onze winkel als online zo goed geholpen wordt. We zien je graag weer terug!
Tamara | Customer Care
My order never arrived. I contacted customer service and they did nothing about this. It’s a shame that this brand pays little attention to its own customers
Beveelt niet aan
18 September 2026
VINCIGUERRA María victoria
Den Haag
Dear VINCIGUERRA María victoria,
Thank you for your review.
We’re sorry to hear that you feel this way. As indicated in our previous communication, an investigation is currently ongoing with the delivery service to find out what happened to your parcel. Unfortunately, we have to await the outcome of this investigation before we can take further action.
As soon as we receive more information from the delivery service, we will contact you directly. We understand that waiting is frustrating and appreciate your patience while the investigation is ongoing.
Tamara | Customer Care
Deze bestelling leek wel een praktijkvoorbeeld van de wet van Murphy. Eerst werd de levertijd niet gehaald en bleef duidelijke communicatie daarover uit. Vervolgens ontving ik maat 95F, terwijl ik maat 95E had besteld. Ik heb de volledige bestelling uitsluitend geretourneerd omdat de webshop zelf de verkeerde maat had geleverd. Vanwege de hoogte van de bestelling was de verzending gratis. De retourzending is inmiddels verwerkt, maar ook daarbij ging het mis: niet het volledige door mij betaalde bedrag is terugbetaald. Omdat de retourzending noodzakelijk was door een fout van de webshop, behoren eventuele retourkosten uiteraard niet voor mijn rekening te komen. Bij andere reviews lees ik regelmatig dat dit “niet de service is die men wil verlenen”. Mijn advies: zorg dat de service en interne procedures vooraf goed geregeld zijn, in plaats van problemen pas achteraf te moeten oplossen. Communiceer duidelijk, controleer bestellingen vóór verzending en houd u aan de wettelijke regels bij retourzendingen. Ik heb hierover inmiddels een e-mail gestuurd en wacht nog op een correcte terugbetaling. Hopelijk houdt de wet van Murphy hier nu op.
Beveelt niet aan
18 September 2026
Cor
Leeuwarden
Beste Cor,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat vervelend om te lezen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan met je bestelling. We reageren op iedere communicatie die bij ons binnenkomt, maar door de drukte is onze verwerkingstijd momenteel helaas wat langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses dat je hierdoor langer op een reactie hebt moeten wachten.
Daarnaast zien we dat het hier om een verschil in maatvoering gaat. We kijken graag met je mee naar wat er precies is gebeurd en zorgen ervoor dat dit verder wordt opgepakt. We hopen het hiermee alsnog netjes voor je op te lossen.
Tamara | Customer Care
Snelle levering,,duidelijk website
Beveelt aan
18 September 2026
betty
Almelo
Beste Betty,
Hartelijk dank voor jouw review.
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en onze website. Veel plezier met je bestelling!
Tamara | Customer Care
Het wordt altijd netjes in een papiertje in een doosje geleverd. De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Past het niet, is terugsturen ook geen probleem. En vooral natuurlijk veel keus.
Beveelt aan
17 September 2026
Sandra
Zwolle
Beste Sandra,
Wat leuk om te lezen, bedankt voor je mooie woorden!
Fijn dat juist die kleine details, zoals de nette verpakking, je opvallen. En met zoveel keuze is er gelukkig altijd weer iets nieuws om uit te zoeken. Veel plezier met je aankopen en graag tot een volgende keer.
Anna | Customer Care
Snelle goede levering van mooie bikini's. Helaas pasten ze niet.
Beveelt aan
16 September 2026
Sara
Nieuwdorp
Beste Sara,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wat fijn dat de bikini’s snel bij je waren en je ze mooi vond. Nu alleen nog eentje vinden die net zo leuk zit als dat hij eruitziet, hopelijk mogen we je daar een volgende keer bij helpen!
Anna | Customer Care
Annadiva is een lingerie- en badmodewebshop gevestigd in ‘s-Hertogenbosch en online sinds 2012. Ruim dertien jaar geleden startte Mariëlle van der Loo met een missie: vrouwen met een grotere cup helpen aan luxe lingerie en badmode. Dit idee ontstond vanuit een eigen behoefte. Annadiva voert ook haar eigen merk in lingerie, badmode en nachtmode.
Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste aanbieder van luxe lingerie in Nederland en België. De succesformule? Snelle, specialistische en vooral persoonlijke service. Naast de webshops heeft het bedrijf ook drie fysieke winkels in ’s-Hertogenbosch, Nijmegen en Amsterdam.
Australielaan 8
5232BB Den Bosch
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.