Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

heeft mooie producten

Verbeterpunten

retourzending zonder kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Brede collectie, klantvriendelijk en altijd fijn om zo'n mooi pakketje open te mogen maken :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alleen maar positief..top bedrijf

Verbeterpunten

Niets

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, mooi verpakt.

Verbeterpunten

Geen, ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Omdat ik online heb besteld zijn bovengenoemde vragen nvt, maar van bestellen tot aflevering gaat snel, dus ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geweldig nog nooit klachten gehad ! En zeer stipt

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel fijn om hier je bestellingen te doen. Wat krijgt de klant altijd leuke pakketjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede communicatie bij levering.

Verbeterpunten

Verzendkosten te hoog. Kocht een slip die in een doos werd geleverd. Zou eenvoudig in een veel kleinere verpakking door de brievenbus kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zijn aan de telefo9n heel vriendelijk

Verbeterpunten

Iets sneller de bestelling leveren en anders even de klant informeren wanneer het geleverd gaat worden als iets niet direct leverbaar is

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnelle levering, tussentijds goede informatie. Hele heldere informatie op de website. En wat een mooi pakje krijg je thuisgestuurd, daar wordt je vrolijk van!

Verbeterpunten

Geen enkele

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering , mooie verpakking! Goede service.

Verbeterpunten

Geen.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Gaven precies aan hoe lang het duurde voordat de produkten binnen waren. Werden verzonden in een mooie doos en mooi verpakt, het was alsof ik een kado uitpakt.

Verbeterpunten

Blijf zo doorgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heldere website fijne klantenservice en zeer service gerichte maar ook persoonlijke behandeling in de winkel

Verbeterpunten

Geef aan dat bij bestelling via website en ophalen in Nijmegen de aankoop maar 1 maal per week naar Nijmegen komt en dat levering dan dus meer dan 1 week kan duren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

De site is heel duidelijk en heel veel keuze wat super fijn is. Pakketjes worden mooi en goed afgeleverd.

Verbeterpunten

Mailtje wanneer een retourzending binnengekomen is, zou heel fijn zijn. Ook vind ik dat retourzendingen via afterpay niet snel worden verwerkt factuur blijft heel lang openstaan op gehele bedrag van de bestellingemeente. Persoonlijk vind ik 'Klarna' fijnere vorm van betaling met achteraf betalen. Ook zou ik als je een pakketje verstuurd met PostNL en de retourzending met UPC veranderen dat zorgt voor verwarring. Plus met bij PostNL krijg je een track&trace code waarmee je je pakketje kan volgen en dat zorgt voor meer vertouwen tussen Annadiva en klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede kwaliteit.

Verbeterpunten

Toen ik het pakketje ophaalde bij het afhaalpunt was mijn naam niet vermeld op de sticker. Het is verder goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering van de bestelling. Vakkundig geholpen door de klantenservice. En terugbetaling van de retourzending was ook goed geregeld.

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

je krijgt echt een cadeautje thuisgestuurd - de lingerie zit mooi verpakt

Verbeterpunten

Ik kwam voor het eerst op de website en lijk de mogelijkheid geboden te krijgen voor 5 euro korting vanwege het eerste bezoek. Maar daar loopt de website vast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

online bestelling gedaan, niet direct een mail ontvangen van mijn bestelling na een paar dagen (weekend zat ertussen) even gebeld, keurig geholpen en opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zowel in de winkels (Nijmegen en Den Bosch) zeer gastvrij en kundig geholpen. Tevens online geshopt en nog inhoudelijke vragen gesteld aan de klantenservice; waar ik ook perfect geholpen werd; vriendelijk en klantgericht en ook hier heel kundig.

Verbeterpunten

Wellicht de pas-sessie mogelijkheid nog beter promoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Bedrijfsgegevens

Australielaan 8

5232BB Den Bosch

073 - 8512017

[email protected]

Over Annadiva

Annadiva is een lingerie- en badmodewebshop gevestigd in ‘s-Hertogenbosch en online sinds 2012. Ruim dertien jaar geleden startte Mariëlle van der Loo met een missie: vrouwen met een grotere cup helpen aan luxe lingerie en badmode. Dit idee ontstond vanuit een eigen behoefte. Annadiva voert ook haar eigen merk in lingerie, badmode en nachtmode. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste aanbieder van luxe lingerie in Nederland en België. De succesformule? Snelle, specialistische en vooral persoonlijke service. Naast de webshops heeft het bedrijf ook drie fysieke winkels in ’s-Hertogenbosch, Nijmegen en Amsterdam.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.