Laden reviews...
Laden reviews...
665 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderna uppskattar snabb leverans, vänlig och kunnig personal samt tydlig produktinformation och bra förpackning. Sortimentet är brett och online-beställningarna fungerar smidigt. Returer och byten går oftast lätt, även om vissa nämner returfrakt. Övergripande är upplevelsen positiv.
Beveelt aan
15 August 2015
Floor
Zutphen
Pluspunten
Snelle levering goede service
VerbeterpuntenX
Beveelt aan
15 August 2015
anita
maastricht
Pluspunten
ik werd goed beantwoord aan de telefoon mijn vraag over de maten de mevr wist het precies echt toppie
Beveelt aan
15 August 2015
natalie
den helder
Beveelt aan
15 August 2015
Jenny
Spijkenisse
Pluspunten
Netjes verpakt en goede communicatie betreft bestelling/levering.
VerbeterpuntenDe levering duurde vrij lang. Misschien omdat het nu vakantieperiode is. Bij veel bedrijven is het motto vandaag besteld, morgen geleverd en hier duurde het wel 5 dagen.
Beveelt aan
15 August 2015
Ingrid
Beveelt aan
15 August 2015
anoniem
Beveelt aan
14 August 2015
natalie
soest
Beveelt aan
14 August 2015
anoniem
Pluspunten
Snel in huis en super mooi en netjes verpakt.
Beveelt aan
14 August 2015
Emmelie
Vlaardingen
Beveelt aan
13 August 2015
Meike
Nijmegen
Pluspunten
Goede service, ook met retourneren.
Beveelt aan
13 August 2015
Linda
Sneek
Pluspunten
Kwamen alle afspraken na, mooie tankini en idd met een grote cupmaat (J). Vaak valt een bestelde BH etc toch kleiner uit, maar deze maat klopte als een bus. Het duurde 1,5 week voordat ik het binnenkreeg, maar dit was ook aangekondigd op de site.
Beveelt aan
13 August 2015
Esther
Maastricht
Beveelt aan
13 August 2015
Angelique
Badhoevedorp
Beveelt aan
12 August 2015
Marie-Jose
Roosendaal
Pluspunten
Super mooie site en overzichtelijk
VerbeterpuntenAls er staat 1-2 werkdagen dan niet na 2 weken pas leveren. Zonder bericht en die verzendkosten als het niet past voor de klant is gewoon geen service
Beveelt aan
12 August 2015
Helder
Stellendam
Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Door de grote zomerdrukte moeten we artikelen na bestellen bij onze leverancier. We hanteren dan een minimale levertijd van 2 - 5 werkdagen. Een aantal artikelen in jou bestelling hebben we ook na moeten bestellen.
Helaas heeft er een kleine vertraging in de levering van de leverancier gezeten waar ook wij pas laat van op de hoogte waren. Hierdoor hebben we jou bestelling niet op tijd naar je kunnen versturen maar heeft hier een vertraging van twee dagen in gezeten.
We proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte te houden over de status van de bestelling, onze excuses voor het feit dat dit niet gebeurd is.
Met vriendelijke groet,
Ellen Castelijns
Annadiva
Beveelt aan
12 August 2015
leonie
stellendam
Pluspunten
Al bestel al jaren mijn lingerie en badmode bij Annadiva. De service is geweldig. Het pakketje is iedere keer weer een cadeautje. Dit heb ik nog bij geen andere webshop zo meegemaakt. soms is het fijn om wat advies te krijgen als je wil bestellen. ik wordt dan telefonisch altijd fijn geholpen en op een mailtje wordt ook snel geantwoord. Ik ben Annadiva fan!
VerbeterpuntenGeen, ga zo door!
Beveelt aan
12 August 2015
Maria
Oss
Pluspunten
10
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
12 August 2015
Olga Willemsen
lelystad
Pluspunten
Duidelijke website. Snelle adequate afhandeling probleem door telefoongesprek. Perfecte aflevering.
Beveelt aan
12 August 2015
Jan
Pluspunten
Direct een mail als blijkt dat ik niet volledig geïnformeerd ben. Verder zie score.
Beveelt aan
12 August 2015
H. de Koeijer / particulier
Breda
Pluspunten
Twee keer een bestelling gedaan die ik graag de volgende dag wou ontvangen. En dus ook netjes geleverd kreeg. Echt super tevreden !!
Beveelt aan
12 August 2015
Monique
Nijverdal
Pluspunten
Kwaliteit van de producten. Klantvriendelijkheid. Producten zitten prachtig verpakt bij levering.
VerbeterpuntenNiet
Beveelt aan
12 August 2015
Ineke
Bennekom
Beveelt aan
11 August 2015
Marianne van Velzen
Hoogvliet
Pluspunten
Je wordt vriendelijke te woord gestaan.
VerbeterpuntenFouten bij verzending
Beveelt niet aan
11 August 2015
anoniem
Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het ook erg vervelend dat het versturen van je bestelling voor enkele problemen heeft gezorgd. We doen ons uiterste beste om er voor te zorgen dat de problemen die er ontstaan zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
Inmiddels heb ik begrepen dat de problemen zijn opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijk groet,
Ellen Castelijns
Annadiva
Beveelt aan
11 August 2015
Ancora
Zoetermeer
Australielaan 8
5232BB Den Bosch
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven