Een geweldig bedrijf!! Klantvriendelijk en kwalitatief hoogstaand!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Vlugge service

snel geleverd, een aanrader!

snel en goed afgehandeld. Goed advies!

Falscher Artikel geliefert

Ich hatte bei der Schraube die Auswahl zwischen M6 und M8. Auf dem Lieferschein stand M6, geliefert wurde aber M8.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super Service! Mein Problem ist gelöst!

Ihr Mitarbeiter hat sich mächtig ins Zeug gelegt und mein Problem geöst!

bestelling geplaatst en correct geleverd

makkelijk gevonden online, besteld, betaald en het werd snel en correct geleverd

Mijn bezoek aan Teak & Garden heb ik als heel positief ervaren.

Nadat ik uitgelegd had wat ik zocht, werd er actief en creatief met mij meegedacht, waardoor ik makkelijker kon beslissen over mijn aankoop. Ook de bezorging liep vlot. Teak & Garden komt op mij heel betrouwbaar over!

Ware noch nicht erhalten, Status der Warenlieferung nicht erkennbar

seit Tagen seht auf der Webseite der niederländischen Post "Zustellzeitpunkt wird berechnet"

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Tolle Produkte & schnelle Lieferung.

Tolle Produkte & schnelle Lieferung.

professionalisme

correct et rapide

Lieferung nicht erhalten

Guten Tag, wir haben die angekündigte Lieferung nicht erhalten.

prima zoals altijd

service zoals service hoort te zijn

Colis non réceptionné

Bonjour Madame, Monsieur, Je suis désolé mais je n'ai pas reçu votre colis; vous serait-il possible de me donner le nom et l'adresse de votre transporteur que je puisse me mettre en relation avec lui pour savoir où le colis a été livré Dans l'attente Antoine COURTOIS

• Nous recommanderiez-vous? Non

je ne suis pas content

sur le catalogue il y a 2 pièces et j'en ai reçu qu'une on m'a dit que c'étais normal, donc il y a publicité mensongère

• Nous recommanderiez-vous? Non

T&G had the small but vital parts I neeeded to repair my teak chair and sent it promptly.

I greatly appreciated being abe to talk with a team member who was very helpful and despatched the parts even more promptly than I managed to arrange payment! Service first is the foundation of all good businesses, and I wish you every success.

Top producten met veel aandacht

Ottimo in tutto

Serietà assoluta spedizione ok merce ok tutto ok Consiglio vivamente

Goed product en snel geleverd

Fijn dat onderdelen op voorraad zijn

Spullen als gevraagd goed geleverd

Langjähriger zufriedener Kunde

Unabhängig von der sehr guten Qualität der Gartenmöbel ist die Betreuung überdurchschnittlich. Ich hatte die falsche Fußball zum Stuhl bestellt. Prompt kam der Anrzf und dies zu korrigieren. Heutzutage eher selten.

Snel geleverd, alles OK

Fijn dat ik hier nog 2 messing moeren (inbus) kon bestellen. Alles werd netjes verpakt snel geleverd.

Alles schnell & unkompliziert

Highly recommended

Fast delivery and excellent customer service. High quality products.

Supersnel

Mijn bestelling had ik binnen 3 dagen binnen zodat in door kon gaan om het tuinstoel in de olie te zetten, chapeau!!

Kampweg 70

3941 HK Doorn