hoge kwaliteit en zorgvuldige verzending

De meubels zijn van een hoge kwaliteit. Helaas zijn de rubber/plastic nopjes onder de verschillende stoel/tafel poten niet altijd geïnstalleerd of soms veel te klein voor het formaat meubel. Misschien betere eind controle voor verzending indien mogelijk natuurlijk

Response from the business owner

Beste Rob, Bedankt voor de beoordeling. Er zijn inderdaad meubels waar de dopjes door ons onder gemonteerd worden. Doordat julllie de meubels hebben opgehaald in doos, zijn we dit vergeten. Onze excuses hiervoor. We zullen ze alsnog toesturen. Gelukkig hebben we nog nooit opmerking over het formaat van de doppen gehad. We zullen dit met onze leverancier bespreken. Groet, Wouter

Op zich plezierig kussens gekocht maar bij eerste keer merkten we duidelijk dat we nog geen klant waren. Bij de tweede bestelling ging het veel soepeler.

Response from the business owner

Geachte mevrouw Drummond, Bedankt voor uw beroordeling. Vanwege het maatwerk was het eerste contact mogelijk wat ingewikkelder. Gelukkig is alles goed gegaan en heeft u hopelijk weer vele jaren plezier van uw kussens. Groet, Wouter

Levering volgens afspraak

Snelle levering, super klantgericht

Klasse

In de zaak zijn veel prachtige teak tuinmeubelen te zien. Overzichtelijk en licht waarbij je keurig en respectvol wordt geholpen. Verkoper laat je vrij in de keuze, dringt niets op en schenkt een goede kop koffie. Zeker de moeite om even voor om te rijden of naar toe te rijden (in ons geval uur heen en uur terug).

snelle levering en goede prijs

Bestelling plaatsen was eenvoudig, mooie website. Duidelijk en goed gemaakt. Levering was snel en de aftercare was goed. Ik ben nog gebeld om te informeren of ik wel gereedschap had om e.e.a. te monteren, ze waren vergeten om een sleuteltje in te pakken. Al met al zeer tevreden

Goede service en behulpzaam

Heel goed gewoon

Mijn zwarte teakhouten tuinstel ziet er weer als nieuw uit

In een woord geweldig!

Zeer attente service in de winkel gevolgd door een stipte verzending van de aangekochte meubelen die zeer goed verpakt, zonder enige beschadiging 1.200 km verderop op het afgesproken moment afgeleverd werden.

hele fijne persoonlijke service.

tuintafel en tuinstoelen op laten knappen. Goed persoonlijk contact, prettig ontvangst, maar ook ophalen en aflevering van de producten is een hele fijne service.

slecht advies door de telefoon

op mijn vraag voor de messing hulsmoer voor de tuinstoelen afmetingen enz. slecht advies ontvange, had al mijn twijfels over de afmeting enz, maar past meestal was het antwoord voor de M6 maar de afmeting was op site ongeveer 1 cm had ik mijn twijfels over, toch maar besteld want teak meubels zijn teak meubels, maar helaas paste niet. nu bestelling retour gedaan maar na een week nog niets terug ontvangen op mijn rekening, ook mijn verzendkosten ben ik benieuwd of ik daar nog iets van terug krijg,m heb 6,95 gbetaald maar de onkosten waren lager, jammer ervaring rijker en nog geen moeren....

snel en klantvriendelijk

Ik heb onderdelen voor teak tuinstoelen besteld. Snelle levering en van zeer goede kwaliteit.

gerne wieder

netter Kontakt, gute Beratung, schnelle Lieferung, alles gut, gerne wieder

Aussergewöhnlich hochwertiges Material, super Service

Haben die fantastische Hollywood-Schaukel erstanden, nach Jahren ohne PROBLEME Ersatzteile bekommen, gute Konversation per Mail, wirklich super Service! Auch die Reiniger sind perfekt, das Holz wird damit wirklich gut gepflegt und aufbereitet!

Stoel gebracht met kapotte armleuning. T&G had oplossing en kon er op wachten, er werd meteen nieuwe gemonteerd. Kon er op wachten met een kopje koffie. Dank

oude set buitengewoon fraai opgeknapt!

We hebben een teak tuinset van T&G die we al 20 jaar met veel plezier gebruiken. Natuurlijk is het gebruik er vanaf te zien en zat er hier en daar een latje los maar het werkte allemaal nog prima. Op aanraden van de mensen van T&G toch de set maar eens laten opknappen. Het moet gezegd, het resultaat was zeer boven verwachting: de set ziet er weer als nieuw uit en alle rammelende latjes zitten weer vast. De stevige investering zeker waard!

Op alle fronten: prima

Contact per telefoon, aflevering, alles even prettig

Prettige ontvangst, deskundig advies en goed meedenken.

Wij werden sympathiek ontvangen, kregen alle gelegenheid rond te snuffelen en vervolgens een goed overleg over onze wensen, aanvoelend wat wij wilden en zo kwamen we tevreden tot een aankoop van tuinmeubelen.

Fijne samenwerking, keurig geleverd

Top bedrijf

SUPER

Schnelle Lieferung, alles gut, gerne wieder

Vriendelijk, vlot en prachtig resultaaat!

Verwen jezelf, jouw tuin en jouw meubelen!

Tuinmeubelen zien eruit als nieuw!

Prachtig werk afgeleverd, zijn heel erg blij mee!

Snelle en goede service - tuinmeubels als nieuw

De onderhoudsservice voor mijn teak meubels heeft niet alleen een brandschoon en opgeknapt tuinset opgeleverd. De afhandeling was ook snel en de informatie goed. Ik ben helemaal tevreden en kan deze service aanbevelen!

Binnen de 24u bestelling aan huis mooi verpakt, super

Snelle reactie en levering

Nu het bestellen online gaat, stel je vragen via de chat op de site. Daar wordt door de medewerker snel op gereageerd. Levering staat binnen 2à3 dagen, maar pakketje zat de volgende dag al in de brievenbus. Vlotte service en snelle levering dus. Gelukkig houden ze door dit onpersoonlijke contact, toch de humor erin. Dat mag ik wel.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement