Zondagmiddag een foto via whatsapp gestuurd van kapot onderdeel stoel (25 jaar oud!). Direct reactie met link naar juiste onderdeel, dinsdag in huis en stoel functioneert weer als vanouds. Super blij!

Bijzonder goede en snelle service.

Ik zocht vevanging van mijn parasoldoek dat ik 30 jaar geleden bij BSC Teak&Garden in De Bilt had gekocht. Via de chatbox vond T&G het type en de volgende dag had ik het doek in huis.

Prima.

Snelle levering. Telefonisch contact prima. Mijn probleem (foute maat besteld) snel opgelost.

Zéér snel geleverd

Zeer snelle afhandeling

Ontbreekt een factuur , alleen ordernr met bestellingsdetails is geen factuur

snelle service en goed producten

onderhoudsmiddel besteld ; snel geleverd en een prachtig resultaat

heb snel de gevraagde artikelen ontvangen

de kussens voldoen precies aan mijn verwachtingen. Hopelijk gaan deze bankkussens, net als de eerder door mij aangeschafte kussens, ook weer 25 jaar mee!

betrouwbaar in de levering en service

Habe einen Artikel benötigt, musste zwei kaufen...

Vorname (Peter !!) falsch geschrieben ! Habe einen Artikel benötigt, musste zwei kaufen. Für den Artikel viel zu hohe Versandkosten, doppelt so hoch wie ihr selbst benötigt habt. Musste für einen Artikel, der unter 5 € kostet über 17 € zahlen. Viel zu lange warten müssen. Artikel ok

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

snel geleverd wat ik hebben moest, nergens anders te krijgen!

Wanneer zending wordt verdeeld laat dat dan de klant even weten. Nu belde ik omdat ik vermoedde dat de zending niet volledig was.Toen bleek dat zending was gesplitst.

Snelle levering van goede spullen

Gemakkelijk bestellen en snelle levering. Kleine onderdelen wel aan de prijs maar verder prima materiaal

Snel en goed.

Met een uitstekende beschrijving op de web site van het door mij gezochte onderdeel

Très bien

Malgré une petite erreur dans la fourniture la société a immédiatement rectifié la commande et envoyé la bonne pièce.merci

Zeer klantgericht

Uitstekende service, de juiste informatie en snelle afhandeling en levering.

Prima spul en snelle service

Stoelen worden weer prachtig

prima service

Twee keer een bestelling gedaan en deze zijn snel en goed geleverd.

Kwaliteit en goede communicatie gaan samen.

Ondanks mijn minimale bestelling volgde er een maximale dienstverlening.

Schnell und problemlos

Einfache und schnelle Abwicklung

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service voor het "schoonmaken" van een teak tuin-set tijdens onze vakantie. Alles geregeld binnen de afgesproken tijd limiet. Set is weer als "nieuw"

Goed en snel geregeld,

Goed en snel geregeld. Alleen post.nl laat te wensen over leveren brievenbus luchtenvelop wat volgens Track & Trace bezorgd is klopt het niet en is 3 werkdagen later bezorgd !

Topservice

Had een bestelling gedaan maar besefte achteraf dat ik het dubbel had moeten bestellen. E-mail gestuurd. Bestelling werd aangepast. Extra betaling geregeld. Zo geen extra transportkosten. dank u

Adequaat geantwoord: vrij snel en inhoudelijk goed. Zeer tevreden!

Meedenkend en uitstekende dienstverlening

Had in eerste instantie 4 stoelen gekocht die niet goed bleken te passen bij de tuintafel die ik had. Zonder problemen kunnen terugbrengen en tot een goede andere keus kunnen komen.