vlot

vlotte service en goede communicatie

Seit Jahren gute Qualität und Service

Seit 20 Jahren pflegen wir unsere Teakholzmöbel mit den Produkte von Teak&Garden. Sie sind nicht die Billigsten. Dafür bekommt man eine ausgezeichnete Qualität. Unsere Möbel sehen, obwohl sie im Winter unabgedeckt draußen stehen, nach Jahren und regelmäßigen Auffrischungen noch sehr gut aus. Bestellung und Lieferung klappt ohne Probleme.

Goede service tijdens telefoongesprek en daarna ……

order geplaatst via site - snelle levering via Post.nl / brievenbus. Helaas past bestelde moer (nog) niet, maarga daarover spoedig Teak & Garden weer contacten.

Prima advies en service

Deskundig advies en vlotte, soepele afhandeling van ons probleem.

Excellent spare parts service.

I bought my garden furniture more than 15 years ago and it is still going strong. I needed a couple of bolts to replace those which had got lost. They came within a couple of days.

snel en accuraat

ook goede after sales support

Had 2x hulp nodig met een reserveonderdeel na ca 20 jaar gebruik van meubels. Vlot en correct geholpen.

Ik heb wel betaald maar nog niets ontvangen tot op heden.

Met dank voor de snelle reactie, ik ga ervan uit dat alles goed zal komen.

Jederzeit gerne wieder!

Netter Kontakt, schnelle Lieferung, gute Ware (Teakholzbank).

Snel

Snelle levert

Snelle en goede levering

selectie is goed, communicatie kan wat beter

Wij vonden op de website snel en gemakkelijk wat wij zochten. Kwaliteit is goed. Maar, voor verbetering: - We zouden een email ontvangen wanneer de bestelling was verschepen. Dat is niet gebeurt, gelukkig waren wij thuis voor ontvangst. - We moesten de banken van euro 500+ per stuk zelf in elkaar zetten (ala Ikea, levering in een platte doos). Dat was niet vermeld op de webpage. - Had graag wat onderhoud instructies/suggesties ontvangen. Moet ik ze nu eerst met teak olie invetten voordat ze buiten staan? Eerste twee punten meteen vermeld aan bedrijf per email, geen respons buiten dit verzoek voor een review.

gute Auswahl, klare Kommunikation, rasche Lieferung, sehr gutes Produkt

s.o.

Voor kwaliteit, persoonlijke aandacht en snelheid

Voor kwaliteit, persoonlijke aandacht en voortvarende afwikkeling een uitstekend bedrijf voor Tuin en Terrasmeubels

Efficient en behulpzaam getelefoneerd en kussens besteld

Het was een prettig telefoongesprek

Mooi product. Goede, snelle service.

Mooi product. Goede, snelle service.

Perfekt!

Prompte und vollständige Lieferung

Prettige ervaring met het geven van advies en maken van keuzes

Klantgericht en behulpzaam bij aflevering van de meubels

Prima, vriendelijk, deskundig

Rustige, vriendelijke benadering. Nu nieuwe kussens voor in de tuinstoelen gekocht. De vorige zijn 21 jaar meegegaan, ook van teak and garden.

Vakkundig en snel afgehandeld

Snel gehandeld en mijn bestelling was de volgende dag al binnen.

Goede kwaliteit en service

De houten tuinmeubelen blijven jarenlang mooi, mits behandeld en goede service.

Tolle Auswahl und perfekter Service.

Vor über 25 Jahren hatte ich bei Ihnen Teakmöbel mit Auflagen gekauft. Die Möbel sind nach wie vor absolut top. Nur die Auflagen mussten jetzt (erst) ausgetauscht werden. Gibt es eine bessere Beschreibung von Qualität? Die Auswahl an neuen Kissen ist beeindruckend, die Bestellung einfach, und die Lieferung sehr schnell. Vollkommene Zufriedenheit.

accuraat en meedenkend

Boven verwachting tijdig afgeleverd bankje

Omdat het een verjaardagscadeau was is er extra moeite gedaan om e.e. op tijd bij mij thuis te krijgen

Kiyoh Bewertungen