snel geleverd wat ik hebben moest, nergens anders te krijgen!

Wanneer zending wordt verdeeld laat dat dan de klant even weten. Nu belde ik omdat ik vermoedde dat de zending niet volledig was.Toen bleek dat zending was gesplitst.

Snelle levering van goede spullen

Gemakkelijk bestellen en snelle levering. Kleine onderdelen wel aan de prijs maar verder prima materiaal

Snel en goed.

Met een uitstekende beschrijving op de web site van het door mij gezochte onderdeel

Très bien

Malgré une petite erreur dans la fourniture la société a immédiatement rectifié la commande et envoyé la bonne pièce.merci

Zeer klantgericht

Uitstekende service, de juiste informatie en snelle afhandeling en levering.

Prima spul en snelle service

Stoelen worden weer prachtig

prima service

Twee keer een bestelling gedaan en deze zijn snel en goed geleverd.

Kwaliteit en goede communicatie gaan samen.

Ondanks mijn minimale bestelling volgde er een maximale dienstverlening.

Schnell und problemlos

Einfache und schnelle Abwicklung

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service voor het "schoonmaken" van een teak tuin-set tijdens onze vakantie. Alles geregeld binnen de afgesproken tijd limiet. Set is weer als "nieuw"

Goed en snel geregeld,

Goed en snel geregeld. Alleen post.nl laat te wensen over leveren brievenbus luchtenvelop wat volgens Track & Trace bezorgd is klopt het niet en is 3 werkdagen later bezorgd !

Topservice

Had een bestelling gedaan maar besefte achteraf dat ik het dubbel had moeten bestellen. E-mail gestuurd. Bestelling werd aangepast. Extra betaling geregeld. Zo geen extra transportkosten. dank u

Adequaat geantwoord: vrij snel en inhoudelijk goed. Zeer tevreden!

Meedenkend en uitstekende dienstverlening

Had in eerste instantie 4 stoelen gekocht die niet goed bleken te passen bij de tuintafel die ik had. Zonder problemen kunnen terugbrengen en tot een goede andere keus kunnen komen.

Prettig services

Attent, vriendelijk in contact en snel geleverd

Excellent communication, excellent service, great price, will be back!

Eenvoudig bestelproces, duidelijke website,snelle levering. Besteling kwam keurig verpakt in een zo klein mogelijke en niets-verspillende verpakking. Zeer tevreden !!

Ook al ging de koop door omstandigheden niet door al ik heb er een zeer prettige en servicegerichte manier van met klanten omgaan aan overgehouden.

Zeer snelle levering en de juiste onderdelen!

Ik zocht voor tuinstoelen koperen bouten. Gelukkig hadden zij de juiste maten en moertjes. Stoel werkt weer goed en we kunnen weer genieten.

Ik heb ze n9g steeds niet ontvangen

Afwachtend

Prima en snelle service.

Een foutje onzerzijds werd snel en zonder problemen verholpen.

Kwaliteit en goed advies

Kwalitatief goed buiten meubilair, goed advies, leuk bedrijf.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit!