Meedenkend en uitstekende dienstverlening

Had in eerste instantie 4 stoelen gekocht die niet goed bleken te passen bij de tuintafel die ik had. Zonder problemen kunnen terugbrengen en tot een goede andere keus kunnen komen.

Prettig services

Attent, vriendelijk in contact en snel geleverd

Excellent communication, excellent service, great price, will be back!

Eenvoudig bestelproces, duidelijke website,snelle levering. Besteling kwam keurig verpakt in een zo klein mogelijke en niets-verspillende verpakking. Zeer tevreden !!

Ook al ging de koop door omstandigheden niet door al ik heb er een zeer prettige en servicegerichte manier van met klanten omgaan aan overgehouden.

Zeer snelle levering en de juiste onderdelen!

Ik zocht voor tuinstoelen koperen bouten. Gelukkig hadden zij de juiste maten en moertjes. Stoel werkt weer goed en we kunnen weer genieten.

Ik heb ze n9g steeds niet ontvangen

Afwachtend

Prima en snelle service.

Een foutje onzerzijds werd snel en zonder problemen verholpen.

Kwaliteit en goed advies

Kwalitatief goed buiten meubilair, goed advies, leuk bedrijf.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit!

zeer goed

Donderdag namiddag besteld Zaterdag tip top geleverd in Belgie

Guter Service

Schnelle Lieferung, gute Beratung

Sitzt, passt, wackelt nicht und hat Luft!!!!

Bestellte Hülsenmuttern passen genau! Sehr schnelle Lieferung aus Niederlande nach Deutschland. Bin sehr zufrieden, gerne wieder!

Netjes snel geleverd

Draadeinden voor mijn teakhouten tuinstoelen weer in goede conditie te krijgen snel geleverd en juiste maten in het assortiment.

perfect

Snel geleverd en geweldige kwaliteit

Snel en correct

Zeer correcte service

Heldere website, grote keuze en goede verpakking bij verzending!

Klantvriendelijk, snelle levering en betrouwbaar.

Mijn vraag werd snel beantwoord en binnen 1 week had ik het door mij gewenste kussen!

Uitstekend !

Dit was niet de eerst keer dat Teak and Garden mij en mijn vrienden voorzien heeft van mooie parasols, die in Frankrijk bezorgd moesten worden! Wederom een probleemloze levering en mooie parasols!

Snelle service verlening top

Ondanks landelijke pinstoring is het bestelde product toch de dag er na opgestuurd.

Alles passt.

Nach über 25 Jahren hatte sich der Bezug unseres Teak & Garden Sonnenschirms aufgelöst. Wir wollten aber keinen neuen kompletten Schirm und fanden bei euch einen Bezug der auf das alteTeak-Gestell passte. Seit heute ist er montiert und alles passt. Wir sind glücklich.

Transaction rapide et parfaite

Prise en charge de la commande, paiement et expédition sans aucun problème, et plus rapide qu'annoncé. Très bon ressenti pour ces points. Petit bémol : il s'agissait en l'occurrence de pièces de quincaillerie pour une chaise. Il ne nous en fallait qu'une et nous avons été obligés d'en acheter deux.

Prettig contact en goede service!

Teak & Garden is bij ons altijd al favoriet geweest in mooie, degelijke en sfeervolle tuinmeubelen. Nu onze tuinsets aangekleed met prachtige kussen van Teak en Garden!

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam!

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Zeer goed.

Alles is perfect verlopen zoals aangekondigd. Geen enkele opmerking.