GREAT

THE ORDER WAS DISPATCHED QUICKLY

Topservice en scherpe prijzen

Naast de scherpe prijzen biedt Teak& Garden ook een uitstekende service via telefonische contactname om de levering te bespreken. Ik zou er meteen opnieuw bestellen.

Prachtige meubels met professionele mensen aan het stuur.

Prettige samenwerking tussen klant en leverancier

Prima werk

Teak stoelen weer als nieuw

Goed en eerlijk product met ook deze service.

Bijzonder nette en snelle service

Mijn tuinmeubilair is weer als nieuw! Prachtig geschuurd en geimpregneerd. Hoewel al 9 jaar oud ziet het er weer als nieuw uit. Fijn dat de spullen gehaald en gebracht zijn.

na 18 jaar weer helemaal nieuw!

Door T&G hebben wij onze 18 jaar oude Teak&Garden-tuinset laten opknappen gedurende het winterseizoen. Wat een prachtig resultaat. De twee banken, tafel en stoelen zijn weer helemaal nieuw. Top werk door het team van T&G Doorn! Fijne mensen, fijn zakendoen!

Perfect. Enorm snelle reacties en correcte adviezen.

Op mijn vraag over een deckchair die we ruim 25 jaar geleden gekocht hebben en waarvan een onderdeel vervangen moest worden, werd meteen gereageerd en kreeg ik de juiste adviezen, ook over onderhoud. De deskundigheid en snelheid geeft veel vertrouwen.

Zeer plezierig.

Een betrouwbaar bedrijf dat zijn afspraken meer dan correct nakomt. Ons teak-tuinstel is na bijna 40-jaren dienst weer als nieuw. En dat alles tegen een redelijke prijs. Zoveel dienstverlening vind men tegenwoordig niet zo snel meer.

Klantgericht, vriendelijk, goede producten

Vragen worden goed beantwoord en er wordt meegedacht

Topkwaliteit

Wij hebben tuinbanken balfour waarvan het merendeel ouder is dan 30 jaar! En nog steeds in goede conditie.

Wouter heeft alles netjes uitgelegd en behandeld de producten als of het z’n eigen kind is. Erg fijne klantvriendelijkheid en overal een hele fijne ervaring

Hartelijke service, vlotte communicatie en goede kwaliteit!

We werden heel goed geholpen, voor en na de aankoop. Erg vriendelijk personeel; behulpzaam en correct. Tevreden van de kwaliteit van de aangekochte goederen. We zijn tevreden klanten!

Hartelijke service, vlotte communicatie en goede kwaliteit!

probleempje met de kortingscode werd vlot via chat opgelost en de levering van de kussens ging uitzonderlijk snel.

Zeer snelle levering. Kreeg nog een telefoontje om te checken of het bestelde produkt past bij het produkt dat ik thuis heb (heb een uitbreiding besteld). Fijn dat er zo goed naar de bestelling wordt gekeken.

Geweldige service

Goede service alleen jammer als je voor 250 euro besteld dat je dan 7.50 bezorgkosten moet betalen.

Heel erg prettig geholpen

Teak & Garden heeft ons heel goed laten informeren waardoor wij een juiste keuze hebben kunnen maken

Onze 18 jaar oude teak tuinstoelen weer als nieuw!

Wij hebben 4 teakhouten tuinstoelen met beschadigingen en verkleuring laten onderhouden en repareren door Teak & Garden en kregen ze een week later als nieuw terug! Fantastisch werk en fantastische service: de stoelen werden opgehaals bij ons thuis en weer teruggebracht.

vlot

vlotte service en goede communicatie

Seit Jahren gute Qualität und Service

Seit 20 Jahren pflegen wir unsere Teakholzmöbel mit den Produkte von Teak&Garden. Sie sind nicht die Billigsten. Dafür bekommt man eine ausgezeichnete Qualität. Unsere Möbel sehen, obwohl sie im Winter unabgedeckt draußen stehen, nach Jahren und regelmäßigen Auffrischungen noch sehr gut aus. Bestellung und Lieferung klappt ohne Probleme.

Goede service tijdens telefoongesprek en daarna ……

order geplaatst via site - snelle levering via Post.nl / brievenbus. Helaas past bestelde moer (nog) niet, maarga daarover spoedig Teak & Garden weer contacten.

Prima advies en service

Deskundig advies en vlotte, soepele afhandeling van ons probleem.

Excellent spare parts service.

I bought my garden furniture more than 15 years ago and it is still going strong. I needed a couple of bolts to replace those which had got lost. They came within a couple of days.