ze doen wat ze zeggen

snelle levering product netjes in gepakt en leuk telefonisch contact gehad

Super Beratung

Bei der Auswahl des Tisches und des Sonnenschirms wurde ich kompetent und freundlich beraten. Auch die Lieferung war völlig problemlos.

Freundliches Gespräch in die Niederlande auf deutsch...°

Früher hatten wir die Patina von Teak & Garden in List auf Sylt gekauft. Unser Teakmöbel auf der Dachterrasse ist nun schon 25 (!) Jahre dort oben Wind und Wetter ausgesetzt und so schön ergraut wie wir..! Da im vergangenen Jahr den Rest einem alten Schulkameraden mit bester Empfehlung geschenkt hatte, mussten unsere Möbel auf eine Neulieferung hoffen. Sylt? Vielleicht! Voll!! Warum die Superlasur nicht in NL bestellen?! Wir sind mit Ihrer Ware und dem Service sehr zufrieden. Freudliche Grüße! Marianne u. Klaus Tremmel, Ketsch am Rhein

Ich war mit dem Service äusserst zufrieden!

Ich war mit dem Service äusserst zufrieden!

Exzellente Produkte - guter Service

Seitz Jahren benutze ich die Produkte von Teak&Gartden - Nur gute Erfahrungen. Konstant gute Qualität was für andere Produkte aus dem Baumarkt nicht gilt!

sehr gute Qualität der Produkte, pünktliche Lieferung

s.o.

Klant is koning

Kwaliteit van producten is prima, service idem en snelle levering

Zeer tevreden met het eindresultaat

Begin proces (contact, offerte) lastig en niet bepaald klantvriendelijk. Eindresultaat boven verwachting

Prima, snelle service en goede kwaliteit.

Eindelijk weer een zaak met verkopers die kennis hebben van hun producten.

Mooi materiaal

Mooi voor in de tuin!!!☀️

Tevreden n correct afgehandeld

Ik kocht n Deckchair op afstand n de verkoper was zo bijdehand om een kussen mee te bezorgen. Had mijn smaak doorgeven n t kussen was n schot in de roos

Degelijke tafel

Snelle levering toen de tafel eenmaal in Nederland was aangekomen. Degelijk product.

Goede service en kwalitatief goed product

Goede informatie in de showroom en prachtige parasols. Ook de plaatsing was uitstekend en bijzonder vriendelijk.

Prachtige tuinmeubelen en perfect afgeleverd

Prachtige tuinmeubelen en perfect afgeleverd

Snelle levering, mooie tafel.

Het tafeltje werd al na drie dagen geleverd. (Volgens de website binnen een week.) Verder is de tafel mooi afgewerkt en ziet er degelijk uit.

Een bedrijf die goede kwaliteit verkoopt.

Regelmatig met Wouter gebeld en werd iedere keer netjes en rustig behandeld ondanks dat hij het heel druk had. Onze stoelen die opnieuw behandeld zijn - zijn fantastisch geworden - hier moet je zijn voor onderhoud dat is duidelijk. Verder zijn de tafel en stoelen die wij bestelde prachtig, nu lekker van genieten. Wouter belt ook op het eind voor feedback en of alles goed naar wens is erg prettig.

Prima winkel met ruime keus en deskundig en vriendelijk personeel

Zie boven

Heel fijn bedrijf!

Ik heb hier nieuwe kussens voor onze teakhouten tuinmeubelen besteld. Heel prettig en persoonlijk advies gekregen en de op maat gemaakte kussens zijn eerder dan verwacht geleverd.

Snelle levering! Goed ingepakt. Prima “spul” voor de teakhouten meubels.

Prima service, mooie producten

Deskundig geholpen, goede communicatie, goede service,

Goede zorg voor een duurzaam product

Goede service voor het in stand houden van mooie teak producten. Past helemaal in de huidige aandacht voor duurzaamheid

Superfijn om weer tuinmeubelen te hebben die weer zo goed als nieuw zijn

We hebben onze teak & garden meubelen na 30 jaar weer helemaal professioneel laten reinigen en ze zien er echt fantastisch uit!

Haven't actually received the item yet! So don't take this rating too seriously!

I find it a bit strange that I am being asked to evaluate the service but I haven't received the item as yet. What I can evaluate is that I ordered the item online, I was notified once dispatched... That's it really so far.

Heel tevreden

Tuinstel is super mooi geworden, boven verwachting en een goede service

Snel en zorgvuldig

Heel fijne en snelle service!