Superfijn om weer tuinmeubelen te hebben die weer zo goed als nieuw zijn

We hebben onze teak & garden meubelen na 30 jaar weer helemaal professioneel laten reinigen en ze zien er echt fantastisch uit!

Haven't actually received the item yet! So don't take this rating too seriously!

I find it a bit strange that I am being asked to evaluate the service but I haven't received the item as yet. What I can evaluate is that I ordered the item online, I was notified once dispatched... That's it really so far.

Heel tevreden

Tuinstel is super mooi geworden, boven verwachting en een goede service

Snel en zorgvuldig

Heel fijne en snelle service!

Sehr guter Service

Alles gut

Super Qualität und zuverlässige Firma

Super Qualität, elegante Gartenmöbel, solide Verpackung Alles zuverlässig und freundlich.

Schneller Versand, toller Service

Die Ware wurde umgehend in den Versand gegeben und der Kundenservice ist sehr freundlich und unkompliziert. Guter Onlineshop, uneingeschränkte Empfehlung.

Bestelling was zeer snel in huis, klasse

vlotte bestelling en levering

Wij hebben al meer dan 15 jaar onze tuinmeubels van Teak & Garden, waar we zeer tevreden over zijn. We onderhouden ze jaarlijks met de onderhoudsproducten van Teak & Garden zodat ze er nog altijd uitzien als nieuw. Goede, gemakkelijke website om te bestellen en een vlotte, correcte levering.

20 ans après.....

Quel plaisir de pouvoir retrouver 20 ans après des pièces détachées... grand merci pour votre aide. Cordialement .

Mega freundlich und schnell geliefert

Wir bestellten eine Teak Liege, der Ersatz für unsere 15 Jahre alte Liege von Teak & Garten. Alles hat super geklappt.

snelle levering van bestelde Patina

Omdat de zaak slechts 1x per week bereikbaar is, besloten product online te bestellen. Aangegeven levertijd 4 dagen, blij verrast dat de flessen al de volgende dag bezorgd werden.

Mooi uitgevoerde kussens .

Prima website, duidelijk. Snelle levering van heel mooi gemaakte kussens.

Perfect eindresultaat. Tuinset ziet er als nieuw uit.

Goede service. Afspraken worden netjes nagekomen en een mooi eindresultaat.

Goede after sales service

Na 17 jaar was er een houten plug uit een van de meubelen gekomen. Gebeld met Teak & Garden Binnen 1 dag een paar nieuwe pluggen ontvangen zonder kosten. Top service, bedankt Overigens is de kwaliteit van de meubelen uitstekend. De meubelen staan la jaren buiten, in het voorjaar reinigen we ze en ze zien er nog prima uit!

Zelfs op zondag te bereiken

Hadden een vraag over een soort kussen. Via de chat functie werd de vraag adequaat afgehandeld en hebben we de kussens gekocht.

Prima, niks mis mee

Al ruim 25 jaar klant en nog nooit teleurgesteld.

Een keurig bedrijf

Goede voorlichting ze doen wat ze zeggen communicatie is prima Dus een prima bedrijf En ik ben er nog nooit geweest alles per telefoon

Sympatieke en kundige uitleg. Flitsende levering.

Commande envoyée très rapidement et le matériel de très bonne qualité !

Commande envoyée très rapidement et le matériel de très bonne qualité !

Génial!!!

Bien que je sois dans le nord de la France, j'ai été livré très rapidement, payment par paypal. Vive les bbq The Bastard!!!!

Klantvriendelijk en supersnel

Overzichtelijke site, duurzame producten, behulpzaam aan de telefoon, supersnelle levering

Mooie degelijke kwaliteit

Zowel voor nieuwe tuinmeubels als voor schoonmaak en reparatie wordt prima werk afgeleverd. Alsof het nieuw is.Hulde.

goede service

Snelle levering door Post NL.

Fijn bedrijf, goede service en goed bereikbaar!

Zeer tevreden over de service en kwaliteit! Verkopen goede producten en krijg altijd een goed advies. Aanrader!