Top! Mooie producten.

Fantastische oudnoorse look messen met lederen pouch. Prachtig. Mooie kwaliteit.

Keurige levering op tijd

Supper goed

Supper geholpen en de kwalitijd boven verwachting echt top mensen

Gegaan zoals het hoort

Zeer prettig

Ik heb een linkshandig aardappelschil mesje besteld. Werkt super en was snel binnen.

Uitstekend!

Goed assortiment en snel geleverd.

Super snel geleverd

Goede kwaliteit

Zal zeker weer wat bestellen bij jullie

Ivm de slechte weersomstandigheden hebben wij het pakket nog niet uitgepakt of opgehangen.

Prima bedrijf dat meedenkt

Ik had 3 paar waterschoenen in verschillende maten willen hebben maar 1 paar was niet op voorraad. Doordat ik ze alledrie vooruit kon betalen, konden ze de 2 paar apart houden tot het laatste paar ook beschikbaar was en zo met z’n drieën tegelijk versturen. Prima geregeld

Prima artikel, prima bezorging

1e x Iers gekocht, is goed bevallen

Eerste ervaring super goed

Eerste keer, super snel mijn bestelling gekregen

Heb hier Olight I3T 2 EOS lampje gekocht. Goede prijs, snelle verzending. Zeer tevreden!

Snel geleverd en goede prijs en kwaliteit verhouding

Levertijden zijn bagger

Bij bestelling warrige teksten, dan nog eens 5 dagen moeten wachten eer de zending werd bezorgd. Slecht.

Goed en snel contact gehad met de eigenaar

Ik was een beetje sceptisch, maar na contact te hebben gehad met de eigenaar en aangezien het allemaal herleidbaar is ben ik er uiteindelijk voor gegaan. Scherp geprijsd en dus nog echt ook! Geweldig. Ga zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb in deze sector. Bedankt voor de hulp!!

Supersnel geleverd

Goed prijs/kwaliteit verhouding, snel geleverd

Bestelling de volgende dag ontvangen

Product nog niet uitgeprobeerd.... Maar alles is voorradig en ziet er correct uit.

Gewoon super

Snel en goed geregeld

Snel en correct

Een zaklamp besteld in de ochtend de dag daarna in de middag bezorgd. Op de mail goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Houden je product als je geen geldige garantie van hen krijgt

Houden je product als je geen geldige garantie van hen krijgt terwijl er normaal op het luchtbed was geslapen en het duidelijk een fabricage fout is als een lasnaad het opgeeft. Thuiswinkel.org klacht ingediend omdat mijn product niet eens teruggestuurd werd na de onterechte afwijzing van de geldige garantie! Dat werd volkomen genegeerd door gearwulf! Geen reactie gehad dus, na de e-mail dat ik aangifte van verduistering zou gaan doen als ik mijn eigendom niet terug kreeg werd er plots aangeboden het product retour te zenden Ik, ik koop hier nooit meer iets bij dit onbetrouwbare bedrijf!

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Snel geleverd

Prima prijs/snelheid/kwaliteit verhouding.

Spullen snel geleverd. Ook initiële opvolging van een vraag, snel opgepakt. Helaas daarna geen antwoord meer op constructieve feedback.

Snel geleverd, geen overbodige verpakking, goep product. Top.

Zeer goede site

Alles werkte prima. Het enige negatieve was dat noch de site, noch de e-mails naar het Duits konden worden omgezet. Verder was het echt top, waar was het zoals beloofd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.