Prima advies via whatsapp. Bestelling daarop gebaseerd.

snel het product binnen gekregen netjes verpakt

Erg blij dat ik zo snel mijn product had. zou alleen fijn zijn geweest om een confirmatie mail te krijgen.

Great shopping service

I made an order and everything was great. I had to contact them for some information about my order and they were very helpful and polite.

Snelle levering na bestelling

Snelle levering na bestelling, vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Ik woon in Hongarije en dit bedrijf maakte een uitzondering voor mij wat ik zo fantastisch vond...top bedrijf echt een aanrader..ik ben erg blij met mijn csmp stove...heel hartelijk dank Alex.. Mvg Stanley

Snel, degelijk

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Super snel verzonden!!!

Super snelle verzending, goede prijzen en uitstekende kwaliteit! Ik ben echt meer dan tevreden. Heel erg bedankt voor de perfecte service!

Prima: in alle opzichten.

beschrijving klopt; goede prijs; tijdige levering.

goed en snel geleverd

Pukkel / Haversack / Canvas Schoudertas - blij!!

Snel

Snel in huis. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Netjes alles afgehandeld

Snel en correcte afhandeling

Goed assortiment en snel geleverd

Goed product

Goed product voor deze prijs en snel geleverd

Slecht want ik kan het niet retour doen

Ik kan het niet retour doen

Beste Thijs, Hoe bedoelt u dat u het niet retour kunt doen? U heeft gewoon 30 dagen retourrecht na ontvangst van uw bestelling. Neemt u anders even contact op met onze klantenservice via info@dutchdynamic.nl Vriendelijke groet

Product betaalbaar en snel in huis. Voel niets tegen

Outdoorstunter leverde snel & was voordelig

Was gewoon goed

spijt

mijn bestelling is nog niet toegekomen, en het trackingsysteem werkt niet

Beste Henriette Stutterheim, Wij betreuren uw negatieve review. U heeft uw bestelling de 18e na 14.00 uur geplaatst wat betekend dat deze de volgende dag, de 19e verzonden is geweest. Zoals op onze website aangegeven doen leveringen naar België er 3 tot 5 werkdagen over. maar nu op de 3e dag laat u al deze review achter. De reden dat de tracking niet lijkt te werken is dat wij een intermediair gebruiken voor onze zendingen naar het buitenland, het pakket gaat dus eerst naar hun magazijn voor verdere distributie door Europa. pas als het pakket in het land van bestemming is overgedragen aan de lokale verzendpartij zijn meer details zichtbaar. We gaan er volledig van uit dat uw bestelling gewoon binnen de aangegeven levertijd bezorgd zal worden, dus uiterlijk de 26e Vriendelijke groet, Alex OutdoorStunter.nl

Prima! En snelle levering.

snel ontvangst

snelle levering van een degelijk product

heel goed

heel goed

Super snelle levering

Goed verpakt, producten voldoen en snelle levering.

Snelle levering. Prijs/kwaliteit verhouding goed, alleen waren de nordic walk stokken voetjes iets kleiner dan ik verwacht had volgens de foto. Verder prima.

Goed product en goede levering

Snel en goede spullen