Snelle levering en mijn bestelde item was hier het voordeligst. Aan te bevelen.

Goede service en snelle levering.

Duidelijk, zonder poespas.

Goeie ervaring

Dikke 10

Chloor tabletten besteld voor ons zwembad. Hele snelle levering, prima kwaliteit!

Goed afgehandeld

Er was aanvankelijk wat mis gegaan. Het is na telefonisch contact snel opgelost en ik heb de bestelling snel ontvangen.

perfect

makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle levering, goed product

Het product werd snel bij mij afgeleverd. Was goed ingepakt (zonder dat er overbodig veel karton werd gebruikt, wat ook vaak voorkomt) en voldoet aan alle verwachtingen.

Helemaal goed!

Zie boven

Fijne producten!

Ik kon meteen vinden wat ik zocht en het product is van super kwaliteit ! Mooie prijzen en verzending goed te volgen !

Mijn bestelling werd snel geleverd De klantenservice was zeer goed en snel bereikbaar en een misvatting werd charmant opgelost.

Prima ervaring, met een onverwacht rafelkantje

De bestelling verliep prima. Goed ogend en vermoedelijk in de praktijk (moet nog gebeuren) ook prima product. De levering verliep ook vlot. Het rafelrandje was dat er plotsklaps en zonder waarschuwing - tussen Post.nl en mij - nog een ander logistieke club opdook met diverse Trek en Trees berichten. Het verschil: verwarring, want Post , nl is altijd een dag later dan aangekondigd maar nu was het 2 uur eerder dan aangekondigd. Was gelukkig thuis maar snap niet wat/waarom etc. die verwarrende tussenschakel er iets aan toe voegde.

Keurig

Snel , keurig verpakt en goede site

Mooi product, snel geleverd

Mooi product, snel geleverd

Super snelle levering

Waterschoentjes gekocht. Ik had veel aan de reviews van anderen, die adviseerden om een maat kleiner te nemen. Dit heb ik gedaan en inderdaad zit een maatje kleiner perfect. De waterschoentjes werden netje verpakt en snel geleverd.

Waardeloos

Iets besteld vorige week woensdag. Nu nog niet binnen en zeggen dat het aan postnl.ligt

Beste Diana van der Hoorn, Wij betreuren dat PostNL uw pakket kwijt is op het moment. Hiervoor is direct na uw melding dat u het nog niet had ontvangen een onderzoek voor aangevraagd zoals wij u al hebben laten weten. Dit onderzoek is nog gaande en zodra we meer weten koppelen we dat direct aan u terug om de verdere afhandeling te regelen. We vinden het jammer dat u ons deze misser van PostNL aanrekent maar zullen ons best doen dit z.s.m. af te handelen aan onze kant. Vriendelijke groet, Ralf, GearWulf.nl

Goed maar helaas niet passend

Fietstassen besteld voor 1 van de elektrische fietsen. Levering duurde een paar dagen. Goede kwaliteit, stevige en mooie fietstas. Helaas paste de tas niet op het frame van onze fiets en kwam de tas dan scheef te hangen, terwijl volgens de beschrijving de tas op een elektrische fiets past. Dan is het zeer jammer dat je zelf de retourkosten moet betalen.

Beste Marsja, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik kan echter niks terugvinden in de productinformatie dat dit voor elektrische fietsen ook geschikt zou zijn zoals u aangeeft dat er zou staan. Veel belangrijker is de diameter van de bagagedrager, in dit geval tot 15 cm zoals wel in de product omschrijving staat. Waar dit dus mis is gegaan zou ik helaas niet kunnen zeggen. De retourkosten zijn i.d.d. per onze algemene voorwaarden voor u als klant, Gratis verzenden bestaat helaas niet en wij kiezen er voor bewuste aankopen te stimuleren en de kosten voor iedereen laag te houden. Zouden wij retour verzendkosten vergoeden dan zouden prijzen ook omhoog moeten om die extra kosten op te vangen. Vriendelijke groet, Ralf, GearWulf.nl

Zeer goed. Exact het product dat ik bestelde.

Ruim op tijd verstuurd en exact wat ik bestelde heb ik gehad tegen een scherpe prijs.

Snel geleverd voor de juiste prijs!

Snel geleverd voor de juiste prijs!

Veel voor weinig

Prima schoentjes voor een mooie prijs en snel geleverd

Supper

Helemaal blij … Product precies zoals het omschreven is… Goede kwaliteit….. Super snelle levering…. En beantwoorden de mails ook heel vriendelijk Zeker weer een aankoop doen

Snel, goede prijs en uitstekende service!

In eerste instantie ging er iets mis met de levering maar dat werd meer dan goed opgelost.

Goed alleen soms een klein beetje onduidelijk

Snelle levering, mooi lampje en goedkoper dan bij andere bedrijven

Product snel en goed verpakt mogen ontvangen

Ik koos voor de gratis verzending. Dit ging prima en ik kreeg keurig de status van verzending door zodat ik precies wist hoe laat het geleverd zou worden. Het product werd netjes in de originele verpakking verstuurd.

Waardeloze service bij gebreken

Wat een waardeloze shop. Na 5 maanden snowboots al lek en dan houden ze je weken aan het lijntje om je vervolgens te vertellen dat ie zelf maar onderhoud had moeten plegen. Ik heb nog nooit iemand een zool zien polishen. Ik koop hier in elk geval nooit meer iets! Als het geld binnen is kun je het uitzoeken.

Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze snowboots en klantenservice. We willen graag duidelijk maken dat we altijd ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, gebaseerd op de informatie die we ontvangen. In uw geval was de eerste melding dat er water naar binnen kwam, maar de exacte locatie was onbekend. Daarom hebben we u geadviseerd over onderhoud en manieren om de snowboots opnieuw waterdicht te maken. Toen u later meldde dat het water via de zool naar binnen kwam, hebben we opnieuw gekeken naar uw klacht. Op de foto's die u stuurde, zagen we een plek waar het profiel aan de onderkant van de zool was weggesleten. Op basis van deze nieuwe informatie is onze conclusie dat het lek door slijtage is ontstaan. Wij begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Daarom willen we u graag een oplossing bieden die recht doet aan uw situatie. Neemt u bij een volgende aankoop nogmaals contact met ons op voor een kleine korting als tegemoetkoming.

Crommelinbaan 3

2142EX Cruquius