Snel en correct

Een zaklamp besteld in de ochtend de dag daarna in de middag bezorgd. Op de mail goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Houden je product als je geen geldige garantie van hen krijgt

Houden je product als je geen geldige garantie van hen krijgt terwijl er normaal op het luchtbed was geslapen en het duidelijk een fabricage fout is als een lasnaad het opgeeft. Thuiswinkel.org klacht ingediend omdat mijn product niet eens teruggestuurd werd na de onterechte afwijzing van de geldige garantie! Dat werd volkomen genegeerd door gearwulf! Geen reactie gehad dus, na de e-mail dat ik aangifte van verduistering zou gaan doen als ik mijn eigendom niet terug kreeg werd er plots aangeboden het product retour te zenden Ik, ik koop hier nooit meer iets bij dit onbetrouwbare bedrijf!

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Snel geleverd

Prima prijs/snelheid/kwaliteit verhouding.

Spullen snel geleverd. Ook initiële opvolging van een vraag, snel opgepakt. Helaas daarna geen antwoord meer op constructieve feedback.

Snel geleverd, geen overbodige verpakking, goep product. Top.

Zeer goede site

Alles werkte prima. Het enige negatieve was dat noch de site, noch de e-mails naar het Duits konden worden omgezet. Verder was het echt top, waar was het zoals beloofd.

Alles naar wens

Aflevering zeer snel

Product was in de aanbieding maar niet meer op voorraad, contact opgenomen met klantenservice, kon hem alsnog bestellen voor de zelfde prijs maar dan zou de bezorging iets langer duren. Ik had mijn producten binnen 5 dagen.

Verkeerd artikel geleverd

Een verkeerd artikel is door aan mij geleverd. Het betreft niet de ‘black’ versie zoals door mij was besteld maar de gewone versie met getrapt snijvlak. Verder een snelle en vloeiende winkel ervaring.

Snel geregeld

Snelle levering en product naar wens!

Vlot contact via whatsapp en vlotte levering!

Een iets scherpere afbeelding op internet zou een 10 maken.

Prima ,mooi product ,snel geleverd

Prima producten voor een goede prijs.

De producten zijn snel geleverd voor een hele goede prijs.

Goede service en snelle verzending

Naar alle tevredenheid het product ontvangen. Snel en goed ingepakt!

Prima, komt afspraken na.

Levering zoals afgesproken.

Bestellen en bezorgen gewoon fantastisch

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en betalen en snelle bezorging!

Fijn luchtbed

Bed ligt erg lekker en is makkelijk op te blazen

Goede service en een goed product

Ik ben keurig te woord gestaan door een medewerker toen het pakketje niet tijdig door postal werd geleverd. De medewerker was erg behulpzaam.Gelukkig kwam het pakketje snel na het telefoongesprek!

Goede producten. Snelle levering.

Voor de eerste keer wat besteld bij Gearwulf.nl Tevreden

Voor de eerste keer een artikel besteld bij Gearwulf.nl Eigenlijk heb ik niet veel te vertellen. Voor de eerste keer besteld en tevreden met de artikel. Was ook snel geleverd.

Prima !

Duidelijke website, goed assortiment en een snelle, degelijk verpakte levering.

Top bedrijf

Top bedrijf, goede klantenservice, en snelle levering. Al met al top.

Zelf toen ik eigelijk al te laat was, werd het alsnog dezelfde dag verstuurd.

Perfecte laarzen

De laarzen zagen er precies uit zoals op de foto. Op basis van reviews 1 maar groter genomen, volgens mij stond het ook bij de beschrijving. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en ze waren er snel. Aanrader

Crommelinbaan 3

2142EX Cruquius