Filters

10

Top

Mijn bestelling kwam gedeeltelijk beschadigd aan. Dit hebben ze snel en correct opgelost. Super

  • Aanbevelen? Ja
8

Dikke prima!

snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles snellen correct geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Snel en compleet

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en snel geleverd

Snelle levering, tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

De goederen die we nodig hadden sneller dan aangegeven en geleverd in België!

De goederen die we nodig hadden sneller dan aangegeven en geleverd in België!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super !

Product naar verwachting. Super snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Goed proces van website tot levering. Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Van raadplegen website tot bestelling tot aflevering snel en probleemloos

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, correct en gekregen wat ik besteld heb

Goede duidelijke communicatie, afbeelding op de site komt overeen met het geleverde. Netjes verpakt geen overbodige verpakking om te verzenden.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

een mooie personalised advertentie gekregen, product in de aanbieding, betaling verliep soepel, geen account nodig, product werdt maandag ook overgebracht bij postNL zoals verwacht, track&trace code gekregen wat zeer mooi is, maaar.... PostNL had de verwachte levertijd uitgesteld met circa 24 uur op de dag van de geplande levering. Dus de één dag bezorging ''belofte'' vermeldt op de webshop was niet van toepassing. Maar volgensmij heeft u daar weinig invloed op. kan gebeuren, niet erg.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

snelle levering en goed product

  • Aanbevelen? Ja
2

Te laat

Hallo Ik heb vrijdag wat besteld en dat zou ik met Vaderdag binnen hebben maar ik heb het nog steeds niet binnen Terwijl het dan de volgende dag binnen zou zijn ,??

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Odette Kivits, Jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met onze klantenservice om dit uit te zoeken maar gelijk een negatieve recensie achterlaat. Ik zie dat u uw bestelling 19 Juni 2020 om 10:51 uur heeft geplaatst. Wij hebben deze de zelfde dag verzonden binnen ons tijdvenster van PostNL voor levering de dag er op. U heeft hiervan ook de Track&Trace link per mail gehad. Ik zie in der daad dat er iets niet goed gaat bij PostNL. Helaas is dit niet iets waar wij invloed op hebben, jammer dat u ons dit aanrekent. Ik heb in ieder geval alvast een onderzoek bij PostNL voor u aangevraagd om te achterhalen wat er met uw bestelling is gebeurd en wanneer deze wel geleverd zal worden. Vriendelijke groet, Klantenservice OutdoorStunter.nl

8

Prima

Snel geleverd prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Snelle en goede service, product heel goed en stevig, zoals omschreven. Zeker aan te raden. Als ik weer wat zoek eerst even hier kijken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na bestelling binnen 24 uur geleverd

Prima service. Maar om nu om een 10 te vragen gaat mij na 1 bestelling toch te ver.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering mooie producten

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel en super

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering

De rugzak viel kleiner uit dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle soepele levering!

Goede product omschrijving, overzichtelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, conform opgaaf.

De opvouwbare emmers voldoen voor 100%.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bestelling correct geleverd

2 rubberstootdopjes correct ontvangen maar ik vind het eigenlijk niet waard om er een revieuw over te schrijven. Wat mij wel stoorde was dat ik voor een pakje van € 3,95 , 10cm klein € 5,95 verzendkosten moet betalen als ik het bij Jumbo op moet halen en zelfs € 1,00 meer om het in de brievenbus te krijgen!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Fileke, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hanteren in der daad een vaste prijs voor alle verzendingen a € 5,95 bij besteding onder de € 60,- , dit is zowel naar huisadres als naar een afhaalpunt. Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk waar u die euro extra heeft gevonden. Er zijn alleen extra kosten voor levering enkel aan huisadres (dus niet bij buren aanbieden als u er niet bent), verzekerd verzenden, of handtekening voor ontvangst. Echter zijn al deze zaken optioneel. Vriendelijke groet, Alex, Klantenservice OutdoorStunter.nl

8

Goede service en bestelling snel geleverd. En dat in coronatijd.

Bestelling binnen 2 dagen geleverd. Niet verwacht in de coronatijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

nvt

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd