Afhandeling duurde meer dan een jaar

Communicatie was matig. Vaak moeten bellen hoe de stand van zaken was. Meerdere malen het verzoek ontvangen voor inlichtingen die al verstrekt waren. Uiteindelijk is het toch gelukt via de rechter Ryanair tot betaling te dwingen. Eind goed, al goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles volgens belofte uitgevoerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het eindresultaat telt: De claim voor de vertraging van ruim 5 uur is na een slap excuus van de vliegmaatschappij uiteindelijk toch ontvangen. Heeft wel even geduurd (ca. 7 maanden)

Communicatie. Let zelf ook even op en als je enige tijd geen reactie hebt ontvangen, trigger ze nog eens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle actie en duidelijke communicatie, doortastendheid en vastbereidheid om een oplossing te vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De doorlooptijd is vrij lang, maar Flight Claim heeft een resultaat weten te bewerkstelligen dat ik zelf nooit voor elkaar had gekregen. Mocht ik ooit in dezelfde situatie zitten schakel ik ze zeker weer in!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima efficiënt proces.

Gezien de lange looptijd van het dossier zou ik iets meer tussentijdse updates willen ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie. Regelmatig updates over de gang van zaken

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit bedrijf maakt gebruik van een automatisch mail systeem. Dit betekend dat mails die vanuit de klant hun kant gestuurd worden niet worden behandeld. Ook doet deze firma beloftes over de telefoon die zij niet na kunnen komen. waardoor de klant in het nadeel wordt gebracht

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Perfecte service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Behulpzaam en vriendelijk. Professionele benadering. Helder over de te nemen stappen.

De geautomatiseerde email afhandeling en status update kunnen iets beter.

Pluspunten

-Telefonisch bereikbaarheid is verschrikkelijk -Dossiers zijn foutief en incompleet -Klantvriendelijkheid is ver te zoeken -Claims worden uiterst traag verwerkt -Gedane uitspraken per telefoon blijken achteraf niet waar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

We hebben de zaak gewonnen. Nu was dit op zich geen prestatie, want dat we zouden winnen stond wettelijk al vast.

Uit het vonnis van de rechter blijkt dat ARAG tot twee keer toe vergeten stukken is in te leveren, wat de schadevergoeding met honderden euro's heeft verlaagd. Vragen hierover worden niet beantwoord, uit angst natuurlijk, en alle e-mails en berichten worden opzettelijk genegeerd. Ook voor dit euvel duurde het soms tot zes weken voordat er werd geantwoord, ALS er al werd geantwoord. Waardeloze communicatie en een duidelijk geval van absolute wanprestatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Claim goed afgehandeld ondanks aanvankelijke afwijzing van Vueling

Communicatie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zorg ervoor dat je klanten op de hoogte houd gedurende het proces, kom na wat je zegt, en hou dossiers goed bij. In ons geval zorgde dit ervoor dat wij veelvuldig contact met jullie hebben moeten opnemen om zaken geregeld te zien worden terwijl wij hiervoor juist een percentage aan jullie afstaan. Ook bleken eerder ingestuurde bonnen kwijt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Invullen op de site is erg makkelijk

Communicatie is meer dan slecht. Ik wacht al een paar maanden op mijn claim. Ze leggen de schuld bij de vliegtuigmaatschappij, maar puntje bij paaltje komt Flight Claim erachter dat ze zelf een mail zijn vergeten (tot 2 keer toe) waardoor de rechtbank nog niet mijn claim heeft ontvangen. Zelf bellen is de enige manier waarop je op de hoogte wordt gehouden, zelfs emails met een update konden niet naar mij worden verstuurd (snap ik als je mijn mail vergeet). Mijn vader zit met hetzelfde probleem thuis, en is zelfs nog in gesprek omdat er blijkbaar een mail in de SPAM was gekomen bij Flight Claim. Volgende keer (hopelijk niet) een ander bedrijf, slechte zaak..

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

goede communicatie. Duidelijk, kort en "to the point".

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Starten in volle vaart. Redelijke snelle bevestiging dat ik recht heb op vergoeding. Dit is door Flightclaim 2 maal bevestigd. Daarna, ondanks diverse verzoeken om een status update, nooit meer iets gehoord van de mensen Flightclaim of ARAG. Zeer teleurstellend!!!

Reageren op vragen van klanten. Periodieke een status update verzenden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Houden je goed op de hoogte over de voortgang van het proces.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoud van invullen van jouw gegevens wat betreft de vlucht. Alleen je vluchtnummer en datum is voldoende om de gegevens op te halen. Dan zie je meteen de vertragings tijd en of je recht hebt op vergoeding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flight Claim heeft precies gedaan wat ze beloofd hebben en dat is ons recht halen. Fantastisch gedaan. Nogmaals bedankt voor deze top prestatie.

nvt

2 sterren: slechter dan verwacht

Contact is bar slecht. Ze reageren niet op de emails, en op het contactformulier op hun site. Klacht blijft veels te lang liggen. Ze houden je ook niet op de hoogte van de ontwikkelingen rond je klacht. Heb een betere ervaring bij Vluchtvertraagd.nl

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Perfect afgehandeld. Goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken en geclaimd bedrag in goede orde ontvangen. Werd op het bestaan van Flight Claim geattendeerd door een artikel in de consumentengids van de consumentenbond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In eerste instantie heb ik mijn claim bij een ander bedrijf uitgezet. Zij gaven echter halverwege het proces op, omdat er geen zicht op een succesvolle uitkomst zou zijn. Aangezien ik zelf overtuigd was van het tegenovergestelde, heb ik Flight Claim benaderd. Zij hebben de zaak wel tot een goed einde weten te brengen! Hartelijk dank hiervoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Flight Claim

Filter op Taal