Zeer positief.

Goede service en goed contact wanneer dat nodig is.

Waar voor je geld!

No cure, no pay... Zeer regelmatige updates van status claim... Géén poespas, gewoon doen wat je belooft... Zeer tevreden over service, informatie en snelle afhandeling.

Uiteindekijk gelukt

Ik heb geprobeerd de claim via de site in te dienen; toen dit niet lukte heb ik op advies van Arag mijn claim via hen ingediend. Van Arag kreeg ik te horen dat de cliam via de site van Flight Claim ingediend moest worden; na een telefoontje met Arag is de claim via hen ingediend bij Flight Claim. Vervolgens heb ik nog een keer moeten bellen voor er iets gebeurde. Uiteindelijk is de claim doorgezet en afgelopen week heb ik de vergoeding mogen ontvangen.

Traag en niet klantgericht

Na 13 maanden eindelijk duidelijkheid. Een gedeelte van de claim wordt vergoed, maar vraag niet naar het proces. Flight claim heeft blijkbaar de procedures niet op een rij. Tot drie keer toe vragen ze om nieuwe informatie. Dat had ook in één keer gekund. Dat leidde tot veel vertraging zeker omdat het doorsturen van een mailtje 3 weken kon kosten. We werden niet volledig op de hoogte gehouden van het proces. Pas na bellen kregen we de informatie. Je kreeg het gevoel: je moet ze achter de broek zitten, anders gebeurd er helemaal niets. Het indienen van een klacht over de behandeling leidde niet tot verbetering. De toonzetting van de telefonische gesprekken was ook erg vervelend, het gaf je het gevoel niet zeuren mijnheer. Nee een aanbeveling wordt het niet.

Na over en weer mailen met Ryanair, waar natuurlijk niks uitkomt, lukte Flight Claim om te krijgen waar we recht op hebben. Super bedankt👍🏼

• Would you recommend us? No

Goed werk verricht

Zeer goed afgehandeld, geen extra hoge kosten, goed op de zaak gezeten, met mooi resultaat.

Very good service

good service for the flight claim.

Honorarium kosten van €200!!!

Het was voor ons niet duidelijk dat de kosten voor het honorarium zo hoog zouden zijn. Er staat op de voorpagina van de site heel groot geen administratiekosten, waardoor wij geen onverwachte kosten verwacht hadden. Wij verkregen ons claim-budget 3 maanden na indienen van de claim. Nou bleek 1/4 van onze claim van €800 naar flightclaim zelf te gaan ivm het waarnemen van honneurs en kregen wij de extra onkosten die wij hadden geclaimd ook niet vergoed. Naar mijn mening hadden we net zo goed zelf een claim kunnen doen bij de maatschappij, dan hadden wij hoogstwaarschijnlijk wel de volle €800 verkregen en misschien ook de onkosten.

Positief, duurde wel lang (1,5 jaar), maar daar kan Flight Claim niets aan doen.

Goed. Fijn om een eigen account te hebben waar je op de hoogte gehouden wordt. We zijn blij dat Flight Claim de moed niet opgegeven heeft ;) Bedankt!

Goes geregeld; duurde wat Lang.

Het indienen ging wat moeizaam door de beveiliging van onze computer; flightclaim dacht goed Mee in oplossingen. Uiteindelijk via de mail alles gelukt. Daarna kwam het Lange wachten. Flightclaim stuurde well steeds rappels naar tui. Na 8 maanden eidelijk uitkering. Well volledide uitkering ontvangen.

Fijn om dit uit handen te kunnen geven bij Flight Claim.

Na 3 maanden is claim eindelijk na wens afgehandeld.

Je krijgt updates als er na de claim sommaties worden verstuurd. Dit is niet helemaal goed gegaan, mede doordat de luchtvaartmaatschappij niet reageerde. Heb meerdere keren gemaild en gebeld. Uiteindelijk is de claim door tussenkomst van een medewerkster van Flightclaim netjes en snel afgehandeld.

slechte communicatie

ik heb een aantal keer een mail gestuurd met de vraag wat de status was. vanuit jullie zelf werd er helaas, naar mijn mening te weinig of helemaal niet gecommuniceerd. Ook het communiceren van het feit dat er nog geen ontwikkelingen zijn en dat het nog steeds in behandeling is, is COMMUNICATIE. Verder ben ik natuurlijk super blij dat we na ruim een jaar, toch het grootste gedeelte van ons geld hebben mogen terug ontvangen. Bedankt

Flight Claim heeft mijn claim top afgehandeld. Hielden mij steeds op de hoogte van de stand van zaken. Niets anders dan lof. Bedankt

Makkelijk claim indienen, bijna alle zorg uit handen genomen

Professioneel, bijna alle zorg en inspanningen zijn uit handen genomen. De mogelijkheden om documenten te uploaden hadden wat beter gekund. Er konden bijvoorbeeld geen PDF’s geüpload worden, maar alleen foto bestanden.

Goed geholpen met alles.

Ben netjes geholpen door het team van flight claim. Mijn vragen zijn netjes beantwoord en heb mijn beloofde geld gekregen.

Vreselijk slecht

Ik heb destijds alle informatie ge-upload. Inclusief het bericht van de luchtvaartmaatschappij dat de uiteindelijke vertraging 4 uur en 55 minuten bedroeg. Vervolgens werd de claim afgewezen.... omdat volgens Flight Claim / ARAG de vertraging minder dan 3 uur bedroeg. Dit terwijl de luchtvaartmaatschappij zelf aangaf dat de vertraging bijna 5 uur was!! Ik heb hierover een klacht bij ze ingediend maar daar vervolgens geen enkele reactie op gekregen. Niet eens een bevestiging van ontvangst! Waardeloos! Wat een slechte manier om met je klanten om te gaan. Kortom, dit was een hele slechte ervaring met Flight Claim / ARAG. Ik ga nooit meer naar Flight Claim / ARAG.

GEWELDIG

Super goed: Aanvraag claim= gemakkelijk Begeleiding = zeer duidelijk en goed. Informatie tijdens proces verloop = zeer duidelijk en goed en regelmatig bij elke ontwikkeling. Eindresultaat = Perfect, overtreft alle verwachtingen.

Chapeau, jullie hebben een geweldige prestatie geleverd .

Jullie hebben ons op de hoogte gehouden van wat de stappen waren die tot het goede resultaat hebben geleid. Het heeft even geduurd, maar het was de moeite zeker waard. Onze hartelijke dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Erna en Albrecht Menken

Slecht

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en na 14 maanden en 25 telefoontjes geen vergoeding nooit meer flight claim

Good result, good answers to my questions

Same

Goede service door duidelijke voortgang van claim

De voortgang van de claim wordt duidelijk aangegeven. Bij vragen die je per mail wordt ook duidelijk geantwoord.

Satisfying result, good communication

We asked for help after missing our boat on which we had a cruise. This was due a powerdelay on Schiphol-airport, Amsterdam. When the power was working again our flight was cancelled. We could fly the next day with a flight which would depart from Bruxelles-airport. So we had to make extra costs and we missed our boat. Flight claim helped us to get some compensation from the flight compagny. They had very good communication and informed us very well. The end result was very satisfying. Thank you very much,

Onbetrouwbaar

Geen goede ervaring, na bijna 4 maanden nog steeds mijn geld niet ontvangen! Luchtvaartmaatschappij geeft aan dat er is betaald en Flightclaim zegt dat er geen betalingsbewijs is.... Kortom kastje naar de muur en ik word er de dupe van. En ze doen maar drie pogingen en bij geen reactie kan ik blijkbaar naar mijn geld fluiten. Schandalig dit, denk je het uit te besteden in vertrouwde handen, niet dus. Advies, ga direct naar je luchtvaartmaatschappij ipv Flightclaim!!!