Very happy with professional handling of my claim

Flight Claim always responded with speed to any questions I had. Whenever I called them on the telephone I got someone who was very helpful and understanding. They kept me informed about the progress of my claim via mails as well. They won the claim on my behalf and promptly arranged for the compensation to be transferred to my bank account. I am thankful for their professional handling of my claim!

Hele goede hulp bij geschil met vliegmaatschappij

Flight claim heeft het geschil tussen mij en de vluchtvaartmaatschappij ivm. vertragingen goed aangepakt en is uiteindelijk tot een goed einde gekomen (betaling van schadeclaim)

Goed afgehandeld.

Alles goed verlopen echter wat vaker op de hoogte brengen omtrent de stand van zaken zou wel wenselijk zijn.

Jullie hebben ons belang heel goed verdedigt. Verder waren heel vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon. Jullie waren in een woord super. Dank je wel voor alle goede zorgen.

Snel duidelijk goed op de hoogte gehouden

We zijn heel goed en netjes geholpen zeer tevreden nogmaals bedankt voor voor de goede zorgen van van Dorst.

Het is gemakkelijk in te vullen

Snel en adequaat afgehandeld Fijn dat er tussendoor mails komen waarin je op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken

They got my claim sorted

Had a good experience using Flight Claim for a claim against Ryanair. As Ryanair was unresponsive the whole process took a while, but Flight Claim took care to get the case sorted, with the verdict in my favor.

Easy to do and also received money as promised.

Easy to do and also received money as promised.

Goede en correcte afhandeling van de claim.

Na aanmelding en toezenden van de benodigde stukken steeds per mail goed op de hoogte gehouden van de genomen stappen en stand van zaken.

zeer snel afgehandeld

Bedankt voor de hulp en snelle service

Geweldige afhandeling

Zij houden de klant goed op de hoogte van de voortgang ook al duurt de zaak wat lang. Geld was ook snel binnen.

Topservice geleverd!!

Duurde even, maar werden wel met regelmaat op de hoogte gehouden. 100% score behaald! Goed geregeld.

Correcte en accurate behandeling van de zaak

Na melding van de casus regelmatig op de hoogte gebracht van de stand van zaken en de voortgang.

Afhandeling duurde meer dan een jaar

Communicatie was matig. Vaak moeten bellen hoe de stand van zaken was. Meerdere malen het verzoek ontvangen voor inlichtingen die al verstrekt waren. Uiteindelijk is het toch gelukt via de rechter Ryanair tot betaling te dwingen. Eind goed, al goed.

Pluspunten

Alles volgens belofte uitgevoerd

Pluspunten

Het eindresultaat telt: De claim voor de vertraging van ruim 5 uur is na een slap excuus van de vliegmaatschappij uiteindelijk toch ontvangen. Heeft wel even geduurd (ca. 7 maanden)

Communicatie. Let zelf ook even op en als je enige tijd geen reactie hebt ontvangen, trigger ze nog eens.

Pluspunten

Snelle actie en duidelijke communicatie, doortastendheid en vastbereidheid om een oplossing te vinden.

Pluspunten

De doorlooptijd is vrij lang, maar Flight Claim heeft een resultaat weten te bewerkstelligen dat ik zelf nooit voor elkaar had gekregen. Mocht ik ooit in dezelfde situatie zitten schakel ik ze zeker weer in!

Pluspunten

Prima efficiënt proces.

Gezien de lange looptijd van het dossier zou ik iets meer tussentijdse updates willen ontvangen.

Pluspunten

goede communicatie

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie. Regelmatig updates over de gang van zaken

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit bedrijf maakt gebruik van een automatisch mail systeem. Dit betekend dat mails die vanuit de klant hun kant gestuurd worden niet worden behandeld. Ook doet deze firma beloftes over de telefoon die zij niet na kunnen komen. waardoor de klant in het nadeel wordt gebracht

Pluspunten

Perfecte service.