Zeer tevreden!

Vriendelijke meneer, duidelijke uitleg, snelle service. Als ik nog wat nodig hebben zal ik graag gebruik maken van uw artikelen.

Prima advies begeleiding

Online bestellen gaat erg eenvoudig. PayPal zou makkelijk zijn.

Mooi

Mooi product

Supersnelle levering

Betrouwbaar en snel.

Goed geholpen, denken met je mee.

Voor de stoel, die wij zochten voor mijn moeder, kregen we deskundig advies. Toen we de stoel afbestelden vanwege een ziekenhuisopname van mijn moeder, waren de mensen van Zuiver Zorg vol begrip en werd de koop geannuleerd en het geld teruggestort. Dank!

Had nog een vraag gesteld, meteen keurig terug gebeld en antwoord gekregen Netjes geleverd, op tijd ondanks alle drukte op dit moment. Super!

Snelle bezorging. Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede service!

Vriendelijk personeel en goede service!

Prims

Prettig geholpen

Goede service en erg klantvriendelijk

Wezen kijken voor een gebruikte scootmobiel (met garantie). Uiteindelijk één gekocht na uitgebreide informatie en een testrit.

Goede en behulpzame service

zeer vriendelijk personeel,goede service

goede service

Snelle verzending!!!!

Goede, stabiele krukken

Zeer vriendelijk geholpen

Een sta op Stoel gekocht voor mijn moeder. Wij zijn voor een sta op stoel langs geweest bij Zuiver Zorg. Medewerker heeft alle tijd genomen voor uitleg en informatie over de stoelen. Deze is daarna heel snel en keurig netjes afgeleverd bij mijn moeder complimenten!

VLOTTE LEVERING

Heel snel geleverd en een perfecte lichte rollator zeker een aanrader

Netjes te woord gestaan.

Super correct en deskundig geholpen. Top

matialen zijn goed, en de prijs aantrekkelijk.

beter kan het volgens mij niet.....

Ik moest een nieuwe rollator hebben voor mijn hoogbejaarde moeder. Hier een prima rollator gevonden voor een perfecte prijs incl. verzendkosten. De rollator werd snel geleverd en ik was aangenaam verrast dat het een Vermeiren rollator betrof. Ik had zelf gedacht aan een no-name rollator, maar niet aan een kwaliteits rollator van het merk Vermeiren. Al met al aangenaam verrast.

Top bedrijf!

Goede communicatie en service.

Ontzettend fijn service.

Hoewel de stoel ik gekocht heb een beetje een probleem had na een aantal maanden, ben ik ontzettend tevreden. Er is goed naar mij geluisterd en ik ben gelijk op de juiste manier geholpen. Ik ben meer dan tevreden!

Fantastisch!

Wat onverwachtse zaken zorgde ervoor dat ik de afgesproken tijd niet zou halen, dit was voor hun flexibiele bezorgers geen probleem. Zeker aan te raden!

Snelle levering en klantvriendelijk

Onlangs hebben we hier rollator en sta op stoel gekocht de jongens waren behulpzaam dachten met ons mee en waren heel vriendelijk Top winkel top service