Prima hulpmiddel

Stevige steunen voor een goede prijs

Topwinkel!!

Erg prettig geholpen.

Zeer goede service

Gekocht via de site ,maar om kunnen ruilen voor een kleinere maat in de winkel. Top

Vlotte levering prima kwaliteit en prijs

Werd snel teruggebeld.

Makkelijke website en eenvoudige bestelprocedure

Ik kon het product makkelijk vinden door de indeling in de webshop. Bestellen wad ookeenvoudig. Ik wilde op het laatste moment het bezorgadres wijzigen . Ook Day wad geen probleem.

Goede kwaliteit

Ik krijg van de gebruikers (zorgteam) goede berichten over de kwaliteit van het materiaal. Een iets snellere levering zou fijn zijn. Misschien (om ergernis en verwarring te voorkomen) niet om feedback vragen als de bestelling nog niet verzonden (en door de klant ontvangen) is.

De rolstoel kwam in een zwaar beschadigde doos

Een van de armsteunen was zwaar beschadigde. Ik heb hier een email over gestuurd, maar wacht nog op antwoord.

Snelle bezorging prima kwaliteit

afspraak is afspraak

Snell oplossing voor rare constructie van balkon in verzorgingshuis

Mijn moeder is heel blij dat ze nu veilig haar balkon op kan in het verzorgingshuis in Nijkerk deze regeling treft het huis niet terwijl het een rare constructiefout van de bouw is. Ze hadden het aan de andere kant moeten maken Afvoerpijp voor de regen ligt in drempel waar mensen overheen moeten stappen, het lopen hierover is voor velen onhaalbaar. Met gevolg dat balkon niet gebruikt kan worden. Wij als kinderen hebben contact met deze firma opgenomen en dit zelf betaald zodat mijn moeder wel haar balkon kan gebruiken en deze nog kan versieren met bloemen wat haar opvrolijkt. Wij zijn blij dat we dit voor haar hebben gedaan. En dat het bedrijf een snelle oplossing had en snel gemaakt heeft na 4 jaar gevraag aan het huis met antwoord we zullen het bekijken maar zeggen en doen, wij als kinderen hebben doorgepakt met hulp van het bedrijf zuiver hulpmiddel in Nijkerk waarvoor hartelijk dank voor steun en zeer goede service.

Gowd

Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens het proces. Snelle levering.

Ik heb niet het soort artikel gekregen wat ik besteld had. Andere kleur en ander model. Na telefonisch contact bleek dat ik een nieuw model had ontvangen. Stond nog een oude foto op de site. De foto hebben ze na het telefonisch contact aangepast. Ik was het er niet mee eens dat ik de retourkosten moest betalen omdat de foto misleidend was. In overleg hoefde ik deze niet te betalen. Kortom: niet tevreden met het product maar heel tevreden over de goede service!

Prima product en snel geleverd!

Alles was maat tevredenheid!

Goed product snelle levering

Slechte service bij de webwinkel telefoonslecht bereikbaar

Je besteld iets was niet leverbaar kan gebeuren maar dan komt het eindelijk ik heb er 2 besteld en betaald maar er komt er 1 dit is toch slordig de hele afhandeling kost veel moeite en energie dit is eens maar nooit weer !!!!! .

Geachte mevrouw Toos, Nogmaals ons excuses voor het ongemak. Na u bestelling hebben wij met u contact opgenomen. Dat de bestelde medicijn doos momenteel niet op voorraad is en dat het even kan duren voor levering. Wij hebben u aangeven om u bestelling te annuleren en u geld te crediteren. U heeft zelf aangegeven om hier op te wachten. In eerste instantie is er 1 medicijn doos geleverd. Nadat u met ons contact hebt genomen de volgende dag heeft u de 2'de medicijn doos geleverd gekregen, omdat u zelf niet thuis was volgens POSTNL is deze bij u buren geleverd. Het is dus niet zo dat u de 2'de medicijn doos niet geleverd heeft gekregen. Omdat u niet thuis was hebben zij bij u buren geleverd. Heel jammer dat u dit zo heeft ervaren.

Goede service ook achteraf

Prima service en kwaliteit. Was wat verkeerd geleverd waardoor rolstoel niet bruikbaar was. Zonder gezeur dezelfde dag nog opgelost. Kortom superservice waar vele firma’s iets van kunnen leren.

Toppie

Goede service. Netjes de maten doorgegeven. Hadden op de eerste plaats geen rolstoel op voorraad. Maar, gelukkig kreeg ik 2 dagen erna een mail dat ze een atoel hadden voor een schappelijke prijs. Levering was de volgende dag al. Dus al om al. TOPPIE. ❣️

Degelijke winkel

Ze hebben goede spullen en bezorgen vrij snel.

Prima verzorgd

Prima verzorgd en snel

Makkelijk te bestellen en vlotte en nette levering

Makkelijk te bestellen en vlotte en nette levering. 2e hands rolstoel zag er perfect uit.

Fijne en snelle levering!

Fijne en snelle levering

Goed geregeld en goed geholpen.

Kan ik zitten als ik moe ben

Heel blij mee met mijn wandelstok met stoeltje

Altijd een gastvrije ontvangst

Kundige en juiste adviezen. Altijd behulpzaam en meedenkend. Locatie is ook goed en parkeren is goed geregeld.