Product is goed!

Ik heb er bijna een week op moeten wachten. Daar was ik niet blij mee! Het is bij jullie dus niet zo van voor 23 uur bestellen, morgen in huis!

Prima.

Goed geholpen en exact op tijd geleverd

Goed product en snelle leverring

Heel snel geleverd en een goede product zeer tevreden

Had iets betere kwaliteit verwacht

Jullie praten over een looprek met scharnieren waarbij je het looprek niet meer hoeft op te tillen met lopen maar dit klopt niet. Als je het niet optilt met lopen val je over je eigen benen en looprek heen. Er moet mij dan iemand maar eens komen voordoen hoe u zich dat voorstelt.

Correct geleverd!

OK

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering ook als je in de winkel komt heel erg klantvriendelijk en verstand van zaken

Slechte communicatie en late terugbetaling

Op de site staat: Bestelt voor 12.00 uur, morgen in huis. Daar klopt niks van. Ik moest zelf bellen wanneer de bestelling nu eindelijk kwam nadat ik na 2 weken nog niks wist. Omdat het nog een paar weken zou duren heb ik de bestelling geannuleerd. Geld kwam maar niet retour, dus óók weer achteraan gebeld. 'Oh ja, retourformulier vergeten'. Chaos daar!

Vriendelijke geholpen, bestelling thuisgebracht.

Slecht.

Op 7-12 een bestelling gedaan welke binnen 24 uur bezorgd zou worden. Ik had er rekening mee gehouden dat de bezorgtijden wat langer zouden zijn door alle drukte. Na 8 dagen nog niets ontvangen dus gebeld. De medewerker vertelde dat zij de levering van hun leverancier niet binnen hadden gekregen maar dat het begin volgende week zou binnen komen. Weer 8 dagen later nog niets ontvangen dus weer gebeld. Toen vertelde de medewerker dat ze het niet binnen hadden en ze niet wisten wanneer het gekeverd zou worden. In de tussentijd had ik bij een andere winkel hetzelfde artikel kunnen bestellen voor 15 euro goedkoper. Daarom samen met de medewerker besloten de koop te ontbinden. Zij vertelde me dat ik wel een mail moest sturen om het reeds betaalde bedrag terug te vragen. Hier geen reactie op gehad. Wat schets mijn verbazing? Op 23-12 ineens toch het artikel binnen gekregen. Ik had intussen hetzelfde artikel via een andere winkel aangeschaft. Zuiverzorg was telefonisch niet te bereiken. Nu dus het artikel retour gestuurd waarbij ik ook nog eens de retourkosten van 7.25 zelf moet betalen terwijl de koop al ontbonden was! Een mail gestuurd maar nig steeds geen reactie. Ik wacht dus nog op het terugstorten van 87 euro...... slechte zaak.

zeer goed

zeer snelle levering, en werkt zeer goed en zuiver

Voordat ik een bestelling ging plaatsen heb ik eerst telefonisch contact opgenomen om informatie over een product te vragen. Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Vervolgens heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag meteen ontvangen.

Perfect en goed geregeld. Uniek in deze tijd.

Keurig netjes aan de telefoon. Er wordt direct opgenomen, spullen staan klaar zo als afgesproken. Top! kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen.

Komt belofte na.

Snelle levering, helaas niet de goede maat werd meteen gehandeld om de juiste maat opnieuw toegezonden.

Zeer klantvriendelijk

Na aanleiding van een opmerking bij mijn bestelling ben ik gebeld. Ee opmerking is verduidelijkte en mij is gevraagd of ik wel het juiste artikel had besteld. Dit bleek niet het geval te zijn. Fijn dat ik hier al vóór levering achter kwam.

Vlot en zeer vriendelijk geholpen

Zeer vlot en vriendelijk geholpen

Snelle levering, miste alleen een gebruiksaanwijzing

Vriendelijk, optimale service en hulpvaardig

Geen (bekende) klant maar toch voor €200,00 faktuur niet direkt afrekenen maar in ZUIVER vertrouwen op rekening. Daarbij liep verkoper mee om spullen in auto te brengen, dit alles brengt mij op een optimale score voor ZUIVER van een 9. Bedankt heren!

kei-tevreden

zowel bestellen als leveren super tevreden

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Goed en snel geleverd

snel en goed geleverd

het was op voorraad en na bestellen de volgende dag gelijk in huis.

Snelle en correcte levering

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Overzichtelijke website. Makkelijk besteld. Goede informatie over bestelling en levering.